Kā jau vairums cilvēkiem, laiks skrien, darbi stāv.. Biju plānojis pēc sprauslu ielikšanas un vēl šādu tādu nieciņu uzlikšanas doties uz jaudas stendu to visu atkal saregulēt, bet kā jau redzam laiks aizskrēja citos darbos un tā arī neesmu tik tālu ticis.. bet tas katrā ziņā ir jāizdara, par to pat divu domu nav..
Esmu bijis pāris reizes tik izbraukt un sapratis ka viss ir ok, piekare joprojām turas kopā pēc ziemas, kad izšķīda zobrati reduktorā.
Pēdējā reizē, iekrāmēju bagāžniekā 70kg balastu, lai pārbaudītu kā izmainīsies auto dinamika un vai tas uzlabos / pasliktinās vadāmību. Auto aizmugure nosēdās par 2.5cm.
Auto dinamika izmainījās itkā uz slikto pusi, kā jau smagākam auto ar to pašu jaudu, bet starti no stāvoša un vispār braukšana uz laiku uzlabojās dramatiski, nebija vairs nekontrolējamā spolēšana un varēja just ka auto paātrinās daudz savādāk, pūtiens likās agresīvāks. Šķērēšanai gan tas nederēja, jo bija apgrūtināti noraut saķeri, salīdzinot kā tā rāvās nost pirmstam kad balasta nebiju, izmetu to arā un tad es sajutu īsto atšķirību un cik viegli ir uzsākt šķērēšanu
Vienlaicīgi es sāku pastiprināti izjust to ka man nepatīk kā strādā rokasbremze, tāpēc nolēmu taisīt divu suportu setapu. Pasūtīju rokas bremzei eļļas rezervuāru un esošos e36 suportus atstāšu šim nolūkam..

Savukārt darba bremzei lēnām top divu cilindru suporti, šodien tos pārjaucu, rīt jāuzsūta remontkomplekts gumijām un jaaizved nostrūklot un lai ar pulverkrāvu nobliež tos skaistus..
Te ieskatam cik kas un kā.. Piebildīšu tik, ka suporti nepaliks šādā izkārtojumā, nedaudz piedomāšu pie auto izsvarojuma ar šiem čuguna klučiem
