Šobrīd ir 26 Feb 2018, 04:24

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 167 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autors Ziņojums
 Publicēt tēmu: Re: Opel Ascona B Turbo
AtbildētIerakstīts: 22 Apr 2017, 11:50 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 17 Jūl 2009, 14:07
Atbildes: 15029
Ja sprauslas nav straight flow, tad es pat neapsvērtu pagarinājuma uzstādīšanu apakšējā daļā. Man tas liekas pilnīgi loģiski :D
Es gan savam liku dzinēja pusē, jo LS sprauslām strūkla močī taisni

Attēls

_________________
Zems kā pisiens


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Opel Ascona B Turbo
AtbildētIerakstīts: 23 Apr 2017, 22:31 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 242
Šodien pieķēros šim jautājumam, noņemot ieplūdes kolektoru un salīdzinot ar oem sprauslu un uzmetot skatu m50b25 ieplūdes kolektoram un kanālam galvā, secināju ka tie 10mm man neko nedos, lieku sprauslas iekšā bez adapteriem, nedaudz pielāgojot degvielas reikas kronšteinus un droseles troses kronšteinu..
Šāds lēmums tamdēļ ka no sprauslas gala līdz vārstiem ir ap 12cm, kuru laikā degviela samaisīsies tāpat un viss būs labi.

Vēl tika atkārtoti konstatēts ka kolektors plūst nedaudz nevienmērīgi, tāpēc patreiz top plūsmas simulācija un darbs pie plūsmas uzlabošanas...

Pielikumi:
IMG_1595.JPG

C20xe oem sprausla
Pielikumi:
IMG_1589.JPG

Bosch 040 sprausla
Pielikumi:
IMG_1586.JPG


Jums nav tiesību apskatīt pielikumus šajā tēmā.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Opel Ascona B Turbo
AtbildētIerakstīts: 06 Aug 2017, 22:10 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 242
Kā jau vairums cilvēkiem, laiks skrien, darbi stāv.. Biju plānojis pēc sprauslu ielikšanas un vēl šādu tādu nieciņu uzlikšanas doties uz jaudas stendu to visu atkal saregulēt, bet kā jau redzam laiks aizskrēja citos darbos un tā arī neesmu tik tālu ticis.. bet tas katrā ziņā ir jāizdara, par to pat divu domu nav..

Esmu bijis pāris reizes tik izbraukt un sapratis ka viss ir ok, piekare joprojām turas kopā pēc ziemas, kad izšķīda zobrati reduktorā.

Pēdējā reizē, iekrāmēju bagāžniekā 70kg balastu, lai pārbaudītu kā izmainīsies auto dinamika un vai tas uzlabos / pasliktinās vadāmību. Auto aizmugure nosēdās par 2.5cm.
Auto dinamika izmainījās itkā uz slikto pusi, kā jau smagākam auto ar to pašu jaudu, bet starti no stāvoša un vispār braukšana uz laiku uzlabojās dramatiski, nebija vairs nekontrolējamā spolēšana un varēja just ka auto paātrinās daudz savādāk, pūtiens likās agresīvāks. Šķērēšanai gan tas nederēja, jo bija apgrūtināti noraut saķeri, salīdzinot kā tā rāvās nost pirmstam kad balasta nebiju, izmetu to arā un tad es sajutu īsto atšķirību un cik viegli ir uzsākt šķērēšanu :drive:

Vienlaicīgi es sāku pastiprināti izjust to ka man nepatīk kā strādā rokasbremze, tāpēc nolēmu taisīt divu suportu setapu. Pasūtīju rokas bremzei eļļas rezervuāru un esošos e36 suportus atstāšu šim nolūkam..
AttēlsAttēls

Attēls

Savukārt darba bremzei lēnām top divu cilindru suporti, šodien tos pārjaucu, rīt jāuzsūta remontkomplekts gumijām un jaaizved nostrūklot un lai ar pulverkrāvu nobliež tos skaistus..
Te ieskatam cik kas un kā.. Piebildīšu tik, ka suporti nepaliks šādā izkārtojumā, nedaudz piedomāšu pie auto izsvarojuma ar šiem čuguna klučiem :)
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Opel Ascona B Turbo
AtbildētIerakstīts: 15 Jan 2018, 14:01 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 242
Darbs ap bremžiem nedaudz ievilkās nedaudz ilgāk kā biju domājis.. bet rezultāts ir - +1 pabeigts mezgls
Pielikumi:
23414481_1559730590759251_1857560704_n.jpg

Jau sakrāsotus un pārlasītus suportus piemetu klāt aptuvenajā pozīcijā
Pielikumi:
23439377_1559731170759193_262503427_n.jpg


Sanāca izmest arā audi bremžu disku un iegādāties calibras bremžu diskus ar pareizāku izvirzījumu, kā arī izvirpot sēžu centrējošajam flancim tāpat kā iepriekšējiem diskiem..
Tālak jau tika samērītas vietas un uzrasēti flanči, pacietīgi pagaidīju pāris nedēļas līdz tiku pie tiem un tad aši aši tie tika piesvarkoti vietā..

Patreiz auto atrodas pie krāsotāja un iek veikts kosmētiskais tūnings..
Pāris nedēļas atpakaļ tika aizmīts uz Tukuma pusi un apzāģēts viens donors no kā tika noņemta detaļa kas ir starp kapotu un vējstiklu..
Pielikumi:
26733003_1620511944681115_92884989_o.jpg

Attēls


Jums nav tiesību apskatīt pielikumus šajā tēmā.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Opel Ascona B Turbo
AtbildētIerakstīts: 19 Jan 2018, 17:59 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 242
Vakar vakarā atdzinu mašīnu atpakaļ no krāsotāja. Salīdzinot kā bija, tagad ir ļoti ok, ņemot vērā ka vēl aplīmēšu, izskats būs ok.
Bija baigās buktes stoikās un uz jumta nedaudz, tās tika izvilktas arā un viss pārkrāsots.. Tagad prasās pārējo pārkrāsot :emo:

Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Opel Ascona B Turbo
AtbildētIerakstīts: 19 Jan 2018, 18:14 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 2615
Atrašanās vieta: Rīga
Turbīnai atplūdi uztaisīji citu?

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: Opel Ascona B Turbo
AtbildētIerakstīts: 19 Jan 2018, 18:39 
Offline

Pievienojies: 23 Feb 2015, 22:39
Atbildes: 242
Jā, tas pats risinājums kas bija + kapara gredzeni un atsaite pavidu, iespēja vibrēt tur kaut kam ir tuvu nullei, ja arī radīsies kaut kādas šaizes vēlreiz tad uzlocīšu no viengabala trubas un uzvirpošu flančus ko piemetināt klāt lai saglabātu vītnes utt..
Bet šķeit ka tur nekas tāds nenotiksies un viss būs ok

ps vakar sanāca paripināt un paskatīties ko dara antilāgs, ātrums protams tuvu nekādam, pa sniegu spolēja dikti, bet šķiet ka pūst sāka stipri agrāk kā pirmstam :) Vienīgi nesapratu kāpēc vienā momentā brīvgaita radās 3k rpm, būs brīvdienās jāpieslēdz kompis un jāpapēta wtf


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 167 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv