Opel Ascona B Turbo
Moderator: Tūneru grupa
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1021
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Re: Opel Ascona B Turbo
Kaut vai eparts.lv
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Opel Ascona B Turbo
pēc tuvākas bloka izpētes secināju ka m52 sprauslas iestrādāt blokā neizdosies dēļ eļļas galerijas atrašanās vietas, vajadzēs m50 sprauslas meklēt..
Re: Opel Ascona B Turbo
Kā te viens otrs bija manījis, es augustā biju paviesojies pilsētā, ierados uz youngtimer track day Biķerniekos. Pasākums ļoti patika, noteikti jāatgriežas!
Pirmo reizi sanāca tā pa īstam atvilt ar šo auto, iedot slodzi motoram. Parcik pirmo reizi braucu pa Biķerniekiem un iepriekš neizdevās palaist Assetto Corsa lai pamācītos trajektorijas, es ļoti taustījos un vilkos kā gliemezis kamēr bija saus un kad sāka gāzt sāku vilkt
Pāris nedēļas pirms pasākuma sanāca tikt pie Profil xr-01 slikiem, kļūda ņemt tos nebija, papildus saķere lieti noderēja.

Uz stenda kad GintsK regulēja, varēja dzirdēt dzinēja toņa maiņu, kaut kur ap 4,5k rpm, hondisti tolīt bļaus ka tas bija VTEC
Domu sapratāt, uz ledus šo rūkoņu man neizdevās dabūt, kaut arī spīdzināju motoru vairāk kā Biķerniekos, bet laikam slodzes citas uz asfalta ar slikiem un motors ierūcās tieši kā toreiz un vērās vienkārši fantastiski..

Smieklīgs moments no pasākuma bija kad pie manis lēnām tuvojās tehniskā komisija, un blakus mašīnai stāvēja kādi trīs džeki un kaut ko smagi apsprieda. Pienāca komisārs, palūdza noņemt kapotu, momentā kad noņemu vāku, džeki apklusa un pamanīja kas manai baltajai aitai vēderā. Komentārs no viena no viņiem bija šāds - "Obanā, Turbo, to nu gan es negaidīju!"
Tālākais izskatījās aptuveni šādi.

Pabraucām arī pa moto apli, teikšu tā, likās kā Latvijas mazā zaļā elle (lasīt - Nürburgring) Visu cieņu čaļiem kuri tur šķērē ejot var mašīnu valdīt.
Šī pasaka nebeidzās ar laimīgāk beigām,dienas gaitā radās kāds troksnis, reduktorā, to vēl neesmu atvēris un ne par to stāsts. Moto aplī vilku pakaļ vienam E30 kurš visu laiku bija divu līkumu attālumā. Vilku klāt un radās skaņa, nejauka skaņa, bet šķita ka vienkārši reduktors jūk arā un gāju uz pilnu banku.. Nu beidzot pievilku klāt un ripinu aiz viņa, iepriekšējos līkumos manīju jaudas zudumu. Izspiedu sajūgu skaņa pazuda, turpināju ripot raganas katla virzienā un pēkšņi noslāpa, noripojām malā.. Ar tiesnesi sarunājām ka mēģināsim aizbraukt paši uz boksiem, piešķīlu un milzīgs troksnis nāk no motora, nu jāmēģina uzsākt braukt, kā palidu vaļā sajūgu tā salūts un balti tvaiki visur, trasē dzeltenais karogs un pauze ..
Troksnis bija dzenis, salūts bija 2. cilindra klaņa skrūves kuras padevās, bija mikroplaisa.
Tā tas izskatās šobrīd.




Sajūgs pēc 3 gadu mocīšanas izskatās šādi, sitis pa sajūgu neesmu, nav bijis vajadzības.



Galva nav īsti cietusi, vārsti protams šķībi, bet nekas traģisks.


Un tas viss galu galā ir rezultējies ar metamu bloku protams, kloķen, klaņiem un virzuļiem.
Ir sākts process vākt detaļas jaunajam dzinējam, ja kāds zin labus kontaktus kurp vest balansēt kloķeni ar sparratu / kurvi un demferi, vai kur kvalitatīvi urbj blokus, varat padalīties..

Pirmo reizi sanāca tā pa īstam atvilt ar šo auto, iedot slodzi motoram. Parcik pirmo reizi braucu pa Biķerniekiem un iepriekš neizdevās palaist Assetto Corsa lai pamācītos trajektorijas, es ļoti taustījos un vilkos kā gliemezis kamēr bija saus un kad sāka gāzt sāku vilkt

Pāris nedēļas pirms pasākuma sanāca tikt pie Profil xr-01 slikiem, kļūda ņemt tos nebija, papildus saķere lieti noderēja.

Uz stenda kad GintsK regulēja, varēja dzirdēt dzinēja toņa maiņu, kaut kur ap 4,5k rpm, hondisti tolīt bļaus ka tas bija VTEC


Smieklīgs moments no pasākuma bija kad pie manis lēnām tuvojās tehniskā komisija, un blakus mašīnai stāvēja kādi trīs džeki un kaut ko smagi apsprieda. Pienāca komisārs, palūdza noņemt kapotu, momentā kad noņemu vāku, džeki apklusa un pamanīja kas manai baltajai aitai vēderā. Komentārs no viena no viņiem bija šāds - "Obanā, Turbo, to nu gan es negaidīju!"
Tālākais izskatījās aptuveni šādi.

Pabraucām arī pa moto apli, teikšu tā, likās kā Latvijas mazā zaļā elle (lasīt - Nürburgring) Visu cieņu čaļiem kuri tur šķērē ejot var mašīnu valdīt.
Šī pasaka nebeidzās ar laimīgāk beigām,dienas gaitā radās kāds troksnis, reduktorā, to vēl neesmu atvēris un ne par to stāsts. Moto aplī vilku pakaļ vienam E30 kurš visu laiku bija divu līkumu attālumā. Vilku klāt un radās skaņa, nejauka skaņa, bet šķita ka vienkārši reduktors jūk arā un gāju uz pilnu banku.. Nu beidzot pievilku klāt un ripinu aiz viņa, iepriekšējos līkumos manīju jaudas zudumu. Izspiedu sajūgu skaņa pazuda, turpināju ripot raganas katla virzienā un pēkšņi noslāpa, noripojām malā.. Ar tiesnesi sarunājām ka mēģināsim aizbraukt paši uz boksiem, piešķīlu un milzīgs troksnis nāk no motora, nu jāmēģina uzsākt braukt, kā palidu vaļā sajūgu tā salūts un balti tvaiki visur, trasē dzeltenais karogs un pauze ..
Troksnis bija dzenis, salūts bija 2. cilindra klaņa skrūves kuras padevās, bija mikroplaisa.
Tā tas izskatās šobrīd.




Sajūgs pēc 3 gadu mocīšanas izskatās šādi, sitis pa sajūgu neesmu, nav bijis vajadzības.



Galva nav īsti cietusi, vārsti protams šķībi, bet nekas traģisks.


Un tas viss galu galā ir rezultējies ar metamu bloku protams, kloķen, klaņiem un virzuļiem.
Ir sākts process vākt detaļas jaunajam dzinējam, ja kāds zin labus kontaktus kurp vest balansēt kloķeni ar sparratu / kurvi un demferi, vai kur kvalitatīvi urbj blokus, varat padalīties..

Re: Opel Ascona B Turbo
visi pēdējā laikā krituši uz maxpeeding rodiem, cik saprotu tas ir ķīnas ražojums ar Vācu sertifikātu?
Re: Opel Ascona B Turbo
Es teiktu price performance, kaut kā 1k+ samaksāt par klaņiem vien neceļas roka.zogs wrote:visi pēdējā laikā krituši uz maxpeeding rodiem, cik saprotu tas ir ķīnas ražojums ar Vācu sertifikātu?
Vai ir TUV nezinu, paciņa nāca no vācijas otrā gala, aprunājos ar AF sapratu ka ir jāņem un miers mājā.. Tagad jāturpina risināt virzuļu jautājums.
PS ja kāds izdomā sūtīt bez ARP skrūvēm, tad atceramies ka tās ir collīgās un nāksies sūtīt tās tāpat

Re: Opel Ascona B Turbo
Es suprai urbu bloku pie ikara.
Cik labi vai slikti gan laikam pateikt nevarēšu - man tur viss absolūti stock.
Cik labi vai slikti gan laikam pateikt nevarēšu - man tur viss absolūti stock.
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs
#IzdedzesVīrs2017
#IzdedzesVīrs2017
Re: Opel Ascona B Turbo
tie maxspeeding noliekot blakus eagle pilnigi ne ar ko neatskiraas , arp skruves tapat naak viniem , nu nez es domaju ka vini tiek shtanceeti visi vienaa vietaa tikai ar savadakiem uzrakstiem , bonuss ka viniem ir noliktava eiropaa, atra piegade un nav muita 

Re: Opel Ascona B Turbo
Šādi smidzinātāji neder jo nevar tik klāt pie eļļas galerijas no bloka iekšpuses. Vajag no M50 vai S50
Šādi izskatās S50

Te kāds anglis uztaisījis no M50, ieliekot tos zem pamata šāles


Šādi izskatās S50

Te kāds anglis uztaisījis no M50, ieliekot tos zem pamata šāles


Re: Opel Ascona B Turbo
Lai izdodas!
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
Re: Opel Ascona B Turbo
es ieliku corsas motora dzesesanas sprauslas no suzuki, ja interese man kaut kur garaza vel 4 gab vinas ir 
izurbu caurumu un pec tam uztaisiju ar dremeli zem salem kanalu


izurbu caurumu un pec tam uztaisiju ar dremeli zem salem kanalu

Re: Opel Ascona B Turbo
Oi bla, visiem šogad jautri iet
netikai man.
Par bloku u.t.t lietu balansēšanu un borēšanu droši var doties pie Ikara, atrodas Iļģuciemā pie asinsdonoru centra +371 29 171 684 daudziem pazīstams kā zinoš un spējīgs šajā jomā, pietam jau divus gadus sašujies un nebuhā, taka viss čotka.
Nu veiksmi darbos, biežākus updeitus topicā.

Par bloku u.t.t lietu balansēšanu un borēšanu droši var doties pie Ikara, atrodas Iļģuciemā pie asinsdonoru centra +371 29 171 684 daudziem pazīstams kā zinoš un spējīgs šajā jomā, pietam jau divus gadus sašujies un nebuhā, taka viss čotka.
Nu veiksmi darbos, biežākus updeitus topicā.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1021
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Re: Opel Ascona B Turbo
AF, tu gribi teikt ka mans turbo ar noklapēs? 

J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Opel Ascona B Turbo
Kurš? E21? Viņu vispār taisi?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Opel Ascona B Turbo
Viss ir likumsakarīgi, 3 gadus klapēt sporta režīmā motoru, kam iekšas bija nākušas no 115zs motora, tikai saprotams ka 30 gadus vecas skrūves padodas utt.-AF- wrote:Oi bla, visiem šogad jautri ietnetikai man.
Par bloku u.t.t lietu balansēšanu un borēšanu droši var doties pie Ikara, atrodas Iļģuciemā pie asinsdonoru centra +371 29 171 684 daudziem pazīstams kā zinoš un spējīgs šajā jomā, pietam jau divus gadus sašujies un nebuhā, taka viss čotka.
Nu veiksmi darbos, biežākus updeitus topicā.
Tagad saprotu kāpēc visur jāliek jaunas skrūves girbi vai negribi, nav jēgas riskēt ka izjuks dēļ kaut kādas mikroplaisas ko tu pievelkot nejūti veidojamies..
Patreiz līdz pavasarim te viss lēni kustēsies, citas prioritātes, bet lietas kuras neprasīs naudu, vai visu naudu, tiks turpinātas darīt.. liste jau ir gara, cerams nākamgad varēšu aizbraukt rudenī uz kādu pasākumu,..
Re: Opel Ascona B Turbo
real car guy
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs
#IzdedzesVīrs2017
#IzdedzesVīrs2017
Re: Opel Ascona B Turbo
Work in progress...
https://drive.google.com/file/d/13_wRR- ... Qp50bQR12E
https://drive.google.com/file/d/13_wRR- ... Qp50bQR12E
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Opel Ascona B Turbo
Hah, šī simulācija vēl ir manā to-do-listē 
Kā sokas? Grūti?

Kā sokas? Grūti?
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team
"Kad būs izbrauciens?" Racing team
Re: Opel Ascona B Turbo
Es pats to nedaru, darba darīšanās sapazinos ar vienu inženieri, kurš tādus testus ir veicis rakstot kursadarbu par atmoesfēras dzinēja ieplūdes garumiem utt..
Kaut kāds progress un jēga no tā protams ka bija un ir, vienīgi čalim reāli nepaveicās un cietais disks aizgāja pa pieskari kopā ar visiem datiem, jācenšas izlīdzēt ar data recovery no savas puses
Kaut kāds progress un jēga no tā protams ka bija un ir, vienīgi čalim reāli nepaveicās un cietais disks aizgāja pa pieskari kopā ar visiem datiem, jācenšas izlīdzēt ar data recovery no savas puses
