Opel Ascona B Turbo

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
-AF-
Posts: 3755
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by -AF- » 05 Jun 2016, 12:09

Jebkura temperatūras izmaińa visu ietekmē, jo īpaši ja gaisa cirkulācija ap motoru ir sūdīga. Lab spam off, kads dara kā vēlas
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 04 Nov 2016, 21:32

Manas nedienas ar piekari vasaras garumā tā arī netika atrisinātas, kas acīm šķita pietiekams izmērs, tas fizikai galigi nepatika.. Sapratu vienu, dzinēju salikt ir pupu mizas, salīdzinājumā ar piekares parbūvēm...
Esmu salauzis atpuveni 3x tilta kronšteinus, pāris plauktus un ķegas, nezinu pat cik unibolus..

Pieņēmu diezgan nopietnu lēmumu - tas viss ir jāpārtaisa + jātaisa tā lai būtu stabilizātora stienis atpakaļ vietā, iepriekš to biju amputējis. Plāns elementārs, uz esošā pamata mest arā unibolus un taisīt poli bukses. Lēnā garā apdomājoties tika pieņemts lēmums taisīt arī jaunus kronšteinus.

Tā nu sākās mans lego, jāsaka liels paldies wcost par inženiertehnisko atbalstu.
Lielo bērnu lego
Image
Image

Lego tika metināts ar TIGu, šeit nākamā bildē mans darinājums + OE detaļa
Image
Augšējo ķegu kronšteins piemests pie tilta jaunajā pozīcijā + ķega ar jauno bundžas kronšteinu
Image

Te jau kronšteini piemetināti savās vietās.. Šeit vēl var redzēt tilta OE izpildījumā atsperu un amortizātora vietas.
Image

Ar šādu konduktoru noteicu amortizātoru vietu un atsperes centru
Image
Un šādi tika nodrošināts ka amortizātors nemaina savu atrašanās vieto no OE izpildījuma
Image


Neliels pastiprinājums un lieta darīta
Image
Šobrīd šis process vēl turpinās, nepieciešams augšējās ķegas saliekt 15 - 20 grādos lai iegūtu nedaudz klīrensu atiecībā pret stabilizātora kronšteinu. Tad nākamais solis ir izmazgāt tā iekšpusi, trubas jau iztīrīju vakar ar apkures katla tīrāmo birsti (rupji sakot pudeļu birste).Vēl ir jāuzbūvē jauna reaktīvā ķega, kura tika krietni apskādēta pēdējā testa braucienā, kurš bija nieka 300m garš.. Tad nāks jautrākais process pārcelt bloķi no vecā tilta uz šo, jāsašeibo šneks lai reduktors negaudotu un būtu pareizā sazobe.. Kaut kur pa ceļam vēl visas daļas jānotīra ar smilti un jānopūš kādā izturīgākā krāsā, patreiz doma ir par divkomponentu (epoprim??) krāsu ko te viens otrs ir slavējis kā teicamu piekarei..
Image
No pozitīvām ziņām, esmu vairāk kā ļoti apmierināts ar volvo bremžu supportiem kurus norestaurēju. Biju uz bremžu stendu un ja pirmstam bija 1,5Kn uz abām asīm vienādi, kas protams ir slikti, tad tagad ir 2,2Kn priekšā un tie paši 1,5Kn aizmugurē, atšķirību uz pakaļas var just pamatīgi :)
Darbus cenšos nesasteigt, jo ir pierādījies ka no tā nav nekādas jēgas, bet laikapstākļi jau liek smaidīt un jāgaida ziemu, cerams šī būs ar pamatīgu salu un pieticīgu sniega segu :yo:

Stay tuned, ziema nāk!
Last edited by kalns on 05 Nov 2016, 11:41, edited 2 times in total.

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 07 Nov 2016, 15:32

Parcik radās klīrensa problēmas augšējām ķegām nolaižot mašīnu uz "riteņiem" nācās uzražot jaunas, bet šoreiz jau nedaudz līkas..
Pirms
Image
Pēc
Image

Aizbraucu uz HansaFlex tur džeki salieca manis atvesto cauruli ~20grādu leņķī un lieta darīta, ieguvu apmēram 20mm klīrensu šajā vietā.

U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by U_V6er » 13 Nov 2016, 17:26

darvas karotei - poliuretaani-unibolli, bet piekari taisa neskatoties? :D

ja nopietni, tad visa shitaa hujetaacija ir taa veerta? nevis paariet uz normaali neatkariigu piekari...

User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 13261
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by Black President » 13 Nov 2016, 17:55

Panem un parej,ne? Vai tev nav Asconas?
EBOSH MOTORSPAM

Gsi2
Posts: 836
Joined: 02 Jun 2009, 16:50
Location: kurzeme

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by Gsi2 » 13 Nov 2016, 21:22

2017g varēs kur auto redzēt darbībā?
Gsi Turbo

Bmw e36 e46 e60

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 14 Nov 2016, 09:50

Gsi2 wrote:2017g varēs kur auto redzēt darbībā?
Uz ledus jau būšu, par pārējo jāskatās kas padosies nākamais.. :)

User avatar
Wcoast
Posts: 155
Joined: 24 Feb 2010, 22:46

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by Wcoast » 16 Nov 2016, 21:14

U_V6er wrote:darvas karotei - poliuretaani-unibolli, bet piekari taisa neskatoties? :D

ja nopietni, tad visa shitaa hujetaacija ir taa veerta? nevis paariet uz normaali neatkariigu piekari...
Ja šis ir plāns B, tad plāns C drošvien būs neatkarīgā, tikai tad atkal vajadzes investēt :shura:

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 18 Nov 2016, 15:49

Wcoast wrote:
U_V6er wrote:darvas karotei - poliuretaani-unibolli, bet piekari taisa neskatoties? :D

ja nopietni, tad visa shitaa hujetaacija ir taa veerta? nevis paariet uz normaali neatkariigu piekari...
Ja šis ir plāns B, tad plāns C drošvien būs neatkarīgā, tikai tad atkal vajadzes investēt :shura:
Plāns C ir zaimot un naturalizēt kādu bmw :D
Vaid dzinēju padarīt street legal iekš kādas omegas :emo:

Lai nebūtu tukša muldēšana.. Esmu tiltu notīrījis, nākamnedēļ došu plauktus uz smilšustrūklu, divkomponentu epoksīda grunts sagādāta .. Nākam nedēļ cerams sanāks uzpūst un salikt to visu atpakaļ..

Parcik man nav disku centru, tad pie viena nolēmu arī šo mezglu sakārtot, iedevu pusasi un bremžu disku vienam džekam, kas uzvirpos centra flanci diskam kas turēs disku vietā.. bet par to jau vēlāk..

U_V6er
Posts: 420
Joined: 03 Feb 2005, 17:21

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by U_V6er » 18 Nov 2016, 18:53

kalns, prieksh kam bmw? omega a?

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 26 Nov 2016, 18:28

Aizdzinu plauktus un vienu disku setu nosmilšot un tajā pašā dienā visu nokrāsoju, neesmu krāsotājs, šķiet pirmajam reizēm ir ok..
IMG_0937.JPG
Viena lieta kas mani kādu laiku nomocīja bija tas ka nav diskam centrs uz kura sēdēt.. špiļkas jau deva zīmi ka nebūs labi pēc kāda laika.. tā nu iedevu bremžu diskus un pusasis lai uzražo tos..
IMG_0939.JPG
IMG_0938.JPG
Kamēr šaiboju reduktoru jaunajā tiltā, secināju ka viens distanceris / spriegotājšaiba ir atlaidusies un nebūs iespējams kvalitatīvi savilkt šneka uzgriezni.. Pateicoties opeļa foruma tautietim, tika atrasts detaļas OEM kods un detaļa pasūtīta amserv, sola 10 dienu laikā piegādāt.. Tad arī varēšu nolaist beidzot uz riteņiem un šī epopeja būs atrisināta.. Tad vēl pāris sīkumi un varēs likt dziesmā :yo:
Image
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

-AF-
Posts: 3755
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by -AF- » 26 Nov 2016, 20:56

Ja drīkst zināt, kāda ir tava profesija, par ko tu strādā?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 27 Nov 2016, 12:58

Esmu IT speciālists / sistēmas admins :)

-AF-
Posts: 3755
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by -AF- » 27 Nov 2016, 15:16

Aa nu viss kā nākas :D
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 01 Dec 2016, 16:10

Vakardienas rīts iesākās jauki, zvana draugs no Amserv un saka ka detaļa ir piegādāta..
Vecā detaļa kreisajā pusē, tā ir 1,5mm, jaunā 2mm bieza, diametri arī nedaudz staigā, augstuma atšķirība 2mm
Image

Nākošais plānā radās pastirpināt apakšējiem plauktiem kronšteinus, paņēmu 100x100 kvadrātrori un izgriezu šādus bleķus
Image

Ūn lai sarežģītu lietas vēl pavisam nedaudz, rūpējoties par konstrukcijas izturību, tika nolemts uzbūvēt vēl vienu landžeronu kas sasietu kopā aizmugures tilta augšējo ķegu kronšteinus. Izmantoju 40x80x2mm kvadrātrori..
Rezultātā, būs no vienas arkas līdz otrai pāri savienojums, cerams ar to pietiks lai šo vietu neizplēstu un neizkustinātu no vietas..
Image
Image
Vakar tik tik paspēju uzgriezt, pārējais nāks tuvākajā laikā..

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 25 Dec 2016, 11:57

Vakar izmantoju izdevību un aizbraucu uz trasi uztaisit testdraivu, lai būtu droš kad tikšu uz ledus nebūs problēmu :)
Viss ir uzbūvēts solīdi un turas kopa perfekti, gaidam ledu!

Bildes no salona ielikšu kaut kad vēlāk..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
rufix
Posts: 539
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by rufix » 25 Dec 2016, 22:02

Ledu sagaidīsim? Ventspilī drīz palmas Lembergs sāks stādīt, jo neraksturīgi silts.
Par projektu - cepuri nost. Restepāaa!
Nopērku Maikla Džeksona albūmu - Maikls Džeksons nomirst. Nopērku iPhone - Stīvs Džobs nomirst. Nākošo pirkšu Bībera albūmu!

User avatar
askona
Posts: 3
Joined: 10 Dec 2016, 19:49

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by askona » 27 Dec 2016, 23:53

Sveiks,varbūt vari atklāt cik biezu distanceru taisīja starp sajūga izpiedēju un kārbu,intertetā ir varianti 20 vai 22mm.

kalns
Posts: 304
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by kalns » 28 Dec 2016, 09:15

askona wrote:Sveiks,varbūt vari atklāt cik biezu distanceru taisīja starp sajūga izpiedēju un kārbu,intertetā ir varianti 20 vai 22mm.
c20xe ar R25/28 kārbu un plāno sparratu bija 24mm, esošajā izpildījumā ar bmw kurvi ja nekļūdos bija 15 vai 20mm

Melnais

Re: Opel Ascona B Turbo

Post by Melnais » 28 Dec 2016, 13:29

Tiem, kas nav redzējuši šitos opeļus no apakšas, tur bez bundžas stiprināšanas un nopietnas pārbūves nav kur pieskrūvēt neatkarīgo tiltu.

kalns, kas ar TA notiek pēc šitādas piekares modificēšanas?

Post Reply