Opel Ascona B Turbo
Moderator: Tūneru grupa
Re: Opel Ascona B Turbo
Jebkura temperatūras izmaińa visu ietekmē, jo īpaši ja gaisa cirkulācija ap motoru ir sūdīga. Lab spam off, kads dara kā vēlas
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Opel Ascona B Turbo
Manas nedienas ar piekari vasaras garumā tā arī netika atrisinātas, kas acīm šķita pietiekams izmērs, tas fizikai galigi nepatika.. Sapratu vienu, dzinēju salikt ir pupu mizas, salīdzinājumā ar piekares parbūvēm...
Esmu salauzis atpuveni 3x tilta kronšteinus, pāris plauktus un ķegas, nezinu pat cik unibolus..
Pieņēmu diezgan nopietnu lēmumu - tas viss ir jāpārtaisa + jātaisa tā lai būtu stabilizātora stienis atpakaļ vietā, iepriekš to biju amputējis. Plāns elementārs, uz esošā pamata mest arā unibolus un taisīt poli bukses. Lēnā garā apdomājoties tika pieņemts lēmums taisīt arī jaunus kronšteinus.
Tā nu sākās mans lego, jāsaka liels paldies wcost par inženiertehnisko atbalstu.
Lielo bērnu lego


Lego tika metināts ar TIGu, šeit nākamā bildē mans darinājums + OE detaļa

Augšējo ķegu kronšteins piemests pie tilta jaunajā pozīcijā + ķega ar jauno bundžas kronšteinu

Te jau kronšteini piemetināti savās vietās.. Šeit vēl var redzēt tilta OE izpildījumā atsperu un amortizātora vietas.

Ar šādu konduktoru noteicu amortizātoru vietu un atsperes centru

Un šādi tika nodrošināts ka amortizātors nemaina savu atrašanās vieto no OE izpildījuma

Neliels pastiprinājums un lieta darīta

Šobrīd šis process vēl turpinās, nepieciešams augšējās ķegas saliekt 15 - 20 grādos lai iegūtu nedaudz klīrensu atiecībā pret stabilizātora kronšteinu. Tad nākamais solis ir izmazgāt tā iekšpusi, trubas jau iztīrīju vakar ar apkures katla tīrāmo birsti (rupji sakot pudeļu birste).Vēl ir jāuzbūvē jauna reaktīvā ķega, kura tika krietni apskādēta pēdējā testa braucienā, kurš bija nieka 300m garš.. Tad nāks jautrākais process pārcelt bloķi no vecā tilta uz šo, jāsašeibo šneks lai reduktors negaudotu un būtu pareizā sazobe.. Kaut kur pa ceļam vēl visas daļas jānotīra ar smilti un jānopūš kādā izturīgākā krāsā, patreiz doma ir par divkomponentu (epoprim??) krāsu ko te viens otrs ir slavējis kā teicamu piekarei..

No pozitīvām ziņām, esmu vairāk kā ļoti apmierināts ar volvo bremžu supportiem kurus norestaurēju. Biju uz bremžu stendu un ja pirmstam bija 1,5Kn uz abām asīm vienādi, kas protams ir slikti, tad tagad ir 2,2Kn priekšā un tie paši 1,5Kn aizmugurē, atšķirību uz pakaļas var just pamatīgi
Darbus cenšos nesasteigt, jo ir pierādījies ka no tā nav nekādas jēgas, bet laikapstākļi jau liek smaidīt un jāgaida ziemu, cerams šī būs ar pamatīgu salu un pieticīgu sniega segu
Stay tuned, ziema nāk!
Esmu salauzis atpuveni 3x tilta kronšteinus, pāris plauktus un ķegas, nezinu pat cik unibolus..
Pieņēmu diezgan nopietnu lēmumu - tas viss ir jāpārtaisa + jātaisa tā lai būtu stabilizātora stienis atpakaļ vietā, iepriekš to biju amputējis. Plāns elementārs, uz esošā pamata mest arā unibolus un taisīt poli bukses. Lēnā garā apdomājoties tika pieņemts lēmums taisīt arī jaunus kronšteinus.
Tā nu sākās mans lego, jāsaka liels paldies wcost par inženiertehnisko atbalstu.
Lielo bērnu lego


Lego tika metināts ar TIGu, šeit nākamā bildē mans darinājums + OE detaļa

Augšējo ķegu kronšteins piemests pie tilta jaunajā pozīcijā + ķega ar jauno bundžas kronšteinu

Te jau kronšteini piemetināti savās vietās.. Šeit vēl var redzēt tilta OE izpildījumā atsperu un amortizātora vietas.

Ar šādu konduktoru noteicu amortizātoru vietu un atsperes centru

Un šādi tika nodrošināts ka amortizātors nemaina savu atrašanās vieto no OE izpildījuma

Neliels pastiprinājums un lieta darīta

Šobrīd šis process vēl turpinās, nepieciešams augšējās ķegas saliekt 15 - 20 grādos lai iegūtu nedaudz klīrensu atiecībā pret stabilizātora kronšteinu. Tad nākamais solis ir izmazgāt tā iekšpusi, trubas jau iztīrīju vakar ar apkures katla tīrāmo birsti (rupji sakot pudeļu birste).Vēl ir jāuzbūvē jauna reaktīvā ķega, kura tika krietni apskādēta pēdējā testa braucienā, kurš bija nieka 300m garš.. Tad nāks jautrākais process pārcelt bloķi no vecā tilta uz šo, jāsašeibo šneks lai reduktors negaudotu un būtu pareizā sazobe.. Kaut kur pa ceļam vēl visas daļas jānotīra ar smilti un jānopūš kādā izturīgākā krāsā, patreiz doma ir par divkomponentu (epoprim??) krāsu ko te viens otrs ir slavējis kā teicamu piekarei..

No pozitīvām ziņām, esmu vairāk kā ļoti apmierināts ar volvo bremžu supportiem kurus norestaurēju. Biju uz bremžu stendu un ja pirmstam bija 1,5Kn uz abām asīm vienādi, kas protams ir slikti, tad tagad ir 2,2Kn priekšā un tie paši 1,5Kn aizmugurē, atšķirību uz pakaļas var just pamatīgi

Darbus cenšos nesasteigt, jo ir pierādījies ka no tā nav nekādas jēgas, bet laikapstākļi jau liek smaidīt un jāgaida ziemu, cerams šī būs ar pamatīgu salu un pieticīgu sniega segu

Stay tuned, ziema nāk!
Last edited by kalns on 05 Nov 2016, 11:41, edited 2 times in total.
Re: Opel Ascona B Turbo
Parcik radās klīrensa problēmas augšējām ķegām nolaižot mašīnu uz "riteņiem" nācās uzražot jaunas, bet šoreiz jau nedaudz līkas..
Pirms

Pēc

Aizbraucu uz HansaFlex tur džeki salieca manis atvesto cauruli ~20grādu leņķī un lieta darīta, ieguvu apmēram 20mm klīrensu šajā vietā.
Pirms

Pēc

Aizbraucu uz HansaFlex tur džeki salieca manis atvesto cauruli ~20grādu leņķī un lieta darīta, ieguvu apmēram 20mm klīrensu šajā vietā.
Re: Opel Ascona B Turbo
darvas karotei - poliuretaani-unibolli, bet piekari taisa neskatoties? 
ja nopietni, tad visa shitaa hujetaacija ir taa veerta? nevis paariet uz normaali neatkariigu piekari...

ja nopietni, tad visa shitaa hujetaacija ir taa veerta? nevis paariet uz normaali neatkariigu piekari...
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 13242
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
Re: Opel Ascona B Turbo
Uz ledus jau būšu, par pārējo jāskatās kas padosies nākamais..Gsi2 wrote:2017g varēs kur auto redzēt darbībā?

Re: Opel Ascona B Turbo
Ja šis ir plāns B, tad plāns C drošvien būs neatkarīgā, tikai tad atkal vajadzes investētU_V6er wrote:darvas karotei - poliuretaani-unibolli, bet piekari taisa neskatoties?
ja nopietni, tad visa shitaa hujetaacija ir taa veerta? nevis paariet uz normaali neatkariigu piekari...

Re: Opel Ascona B Turbo
Plāns C ir zaimot un naturalizēt kādu bmwWcoast wrote:Ja šis ir plāns B, tad plāns C drošvien būs neatkarīgā, tikai tad atkal vajadzes investētU_V6er wrote:darvas karotei - poliuretaani-unibolli, bet piekari taisa neskatoties?
ja nopietni, tad visa shitaa hujetaacija ir taa veerta? nevis paariet uz normaali neatkariigu piekari...

Vaid dzinēju padarīt street legal iekš kādas omegas

Lai nebūtu tukša muldēšana.. Esmu tiltu notīrījis, nākamnedēļ došu plauktus uz smilšustrūklu, divkomponentu epoksīda grunts sagādāta .. Nākam nedēļ cerams sanāks uzpūst un salikt to visu atpakaļ..
Parcik man nav disku centru, tad pie viena nolēmu arī šo mezglu sakārtot, iedevu pusasi un bremžu disku vienam džekam, kas uzvirpos centra flanci diskam kas turēs disku vietā.. bet par to jau vēlāk..
Re: Opel Ascona B Turbo
kalns, prieksh kam bmw? omega a?
Re: Opel Ascona B Turbo
Aizdzinu plauktus un vienu disku setu nosmilšot un tajā pašā dienā visu nokrāsoju, neesmu krāsotājs, šķiet pirmajam reizēm ir ok..

Viena lieta kas mani kādu laiku nomocīja bija tas ka nav diskam centrs uz kura sēdēt.. špiļkas jau deva zīmi ka nebūs labi pēc kāda laika.. tā nu iedevu bremžu diskus un pusasis lai uzražo tos..
Kamēr šaiboju reduktoru jaunajā tiltā, secināju ka viens distanceris / spriegotājšaiba ir atlaidusies un nebūs iespējams kvalitatīvi savilkt šneka uzgriezni.. Pateicoties opeļa foruma tautietim, tika atrasts detaļas OEM kods un detaļa pasūtīta amserv, sola 10 dienu laikā piegādāt.. Tad arī varēšu nolaist beidzot uz riteņiem un šī epopeja būs atrisināta.. Tad vēl pāris sīkumi un varēs likt dziesmā 
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Opel Ascona B Turbo
Ja drīkst zināt, kāda ir tava profesija, par ko tu strādā?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Opel Ascona B Turbo
Esmu IT speciālists / sistēmas admins 

Re: Opel Ascona B Turbo
Aa nu viss kā nākas 

"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Opel Ascona B Turbo
Vakardienas rīts iesākās jauki, zvana draugs no Amserv un saka ka detaļa ir piegādāta..
Vecā detaļa kreisajā pusē, tā ir 1,5mm, jaunā 2mm bieza, diametri arī nedaudz staigā, augstuma atšķirība 2mm

Nākošais plānā radās pastirpināt apakšējiem plauktiem kronšteinus, paņēmu 100x100 kvadrātrori un izgriezu šādus bleķus

Ūn lai sarežģītu lietas vēl pavisam nedaudz, rūpējoties par konstrukcijas izturību, tika nolemts uzbūvēt vēl vienu landžeronu kas sasietu kopā aizmugures tilta augšējo ķegu kronšteinus. Izmantoju 40x80x2mm kvadrātrori..
Rezultātā, būs no vienas arkas līdz otrai pāri savienojums, cerams ar to pietiks lai šo vietu neizplēstu un neizkustinātu no vietas..


Vakar tik tik paspēju uzgriezt, pārējais nāks tuvākajā laikā..
Vecā detaļa kreisajā pusē, tā ir 1,5mm, jaunā 2mm bieza, diametri arī nedaudz staigā, augstuma atšķirība 2mm

Nākošais plānā radās pastirpināt apakšējiem plauktiem kronšteinus, paņēmu 100x100 kvadrātrori un izgriezu šādus bleķus

Ūn lai sarežģītu lietas vēl pavisam nedaudz, rūpējoties par konstrukcijas izturību, tika nolemts uzbūvēt vēl vienu landžeronu kas sasietu kopā aizmugures tilta augšējo ķegu kronšteinus. Izmantoju 40x80x2mm kvadrātrori..
Rezultātā, būs no vienas arkas līdz otrai pāri savienojums, cerams ar to pietiks lai šo vietu neizplēstu un neizkustinātu no vietas..


Vakar tik tik paspēju uzgriezt, pārējais nāks tuvākajā laikā..
Re: Opel Ascona B Turbo
Vakar izmantoju izdevību un aizbraucu uz trasi uztaisit testdraivu, lai būtu droš kad tikšu uz ledus nebūs problēmu 
Viss ir uzbūvēts solīdi un turas kopa perfekti, gaidam ledu!
Bildes no salona ielikšu kaut kad vēlāk..

Viss ir uzbūvēts solīdi un turas kopa perfekti, gaidam ledu!
Bildes no salona ielikšu kaut kad vēlāk..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Opel Ascona B Turbo
Ledu sagaidīsim? Ventspilī drīz palmas Lembergs sāks stādīt, jo neraksturīgi silts.
Par projektu - cepuri nost. Restepāaa!
Par projektu - cepuri nost. Restepāaa!
Nopērku Maikla Džeksona albūmu - Maikls Džeksons nomirst. Nopērku iPhone - Stīvs Džobs nomirst. Nākošo pirkšu Bībera albūmu!
Re: Opel Ascona B Turbo
Sveiks,varbūt vari atklāt cik biezu distanceru taisīja starp sajūga izpiedēju un kārbu,intertetā ir varianti 20 vai 22mm.
Re: Opel Ascona B Turbo
c20xe ar R25/28 kārbu un plāno sparratu bija 24mm, esošajā izpildījumā ar bmw kurvi ja nekļūdos bija 15 vai 20mmaskona wrote:Sveiks,varbūt vari atklāt cik biezu distanceru taisīja starp sajūga izpiedēju un kārbu,intertetā ir varianti 20 vai 22mm.
Re: Opel Ascona B Turbo
Tiem, kas nav redzējuši šitos opeļus no apakšas, tur bez bundžas stiprināšanas un nopietnas pārbūves nav kur pieskrūvēt neatkarīgo tiltu.
kalns, kas ar TA notiek pēc šitādas piekares modificēšanas?
kalns, kas ar TA notiek pēc šitādas piekares modificēšanas?