zogs e36 V8

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 10 Nov 2015, 00:03

-AF- wrote:pastāsti labāk to domu kamdēļ virpo pievadasi sūknim>?
e36 kuzavā nelien nekādi x5 karteris, nepārtaisot ugunsienu vai balku, kas nav atļauts, līdz ar to jāpārmetina karteris, par 10cm un sūknis jāpagarina

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 10 Nov 2015, 01:32

aa sapratu, lau sūknis ir nedaudz tuvāk spararatam, līdz ar to vari noņemt tos cm no kartera..
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 10 Nov 2015, 02:03

Var jau ielikt pusrāmi no e30, tad atstāt kartera vāku priekšpusē
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

huhlis
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2015, 11:17

Re: zogs e36 V8

Post by huhlis » 11 Nov 2015, 11:16

Tad motors stāv kā audi aiz ass

Sent from my MX5 using Tapatalk

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 11 Nov 2015, 11:32

Neesmu pavērojis, vai tik traki? Kurš cilindrs ir uz ass tādā konfigurācijā un ar e30 pusrāmi? Interese!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 11 Nov 2015, 12:15

-AF- wrote:Neesmu pavērojis, vai tik traki? Kurš cilindrs ir uz ass tādā konfigurācijā un ar e30 pusrāmi? Interese!
ar pašreizējo setupu 2. cilindrs/2. cilindra beigas, ar x5 1. cilindrs. Ar e30 neesmu pētījis, bet vajadzētu būt tam pašam, e30 padušku kronšteini ir balkas priekšpusē, tas ir labāks variants e34 tipa karteriem.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 22 Nov 2015, 20:55

eļļas sūknis sametināts
Image

aizmugurē uzmetinātas metāla arkas, par cik šķiedras vislaik šķīda ārā no riepām
Image

kaut kā tā motors arī stāvēs
Image
Image

tad tālākais, vajag pārmetināt tuneli, lai kārba ielien, motora kronsteini, un karteris jāpārmetina
Image

User avatar
howitzer
M30
Posts: 25316
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: zogs e36 V8

Post by howitzer » 22 Nov 2015, 22:02

Audim arī tāpat stāv dzinējs. Tikai uz otru pusi. :aiwa:
Gandrīz mid engine sanāk. :naac:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 10 Jan 2016, 13:07

pa šo laiku veljoprojām tiek gatavots kuzavs, sametināts, kas bija jāmetina, noslīpēta mastika, tālāk tad tiks nosmilšotas rūsainās vietas un krāsots.
Image'
pastiprināju pie reizes arī no apakšas tilta vietas
Image
stūres mehānisms, to nācās pārtaisīt, jo oem atdurās pret galvu
Image
Image
Image
+ tika pārmetināts tunelis, parcik kārbas zvans nelīda iekšā

Image
Image

Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22

Re: zogs e36 V8

Post by Edmunds » 10 Jan 2016, 22:33

:cool: Vienmēr prieks skatīties uz šādiem projektiem. :latvija:

User avatar
kars
Posts: 2364
Joined: 10 Jan 2010, 00:24

Re: zogs e36 V8

Post by kars » 10 Jan 2016, 23:38

Motora novietojums baudāms, precīzi tāds pats kā 4cil.
+vēl motors pats pa sevi ir viegls, jo viscaur alumīnija, s50 ir pa ~10kg smagāks.

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 11 Jan 2016, 01:41

Nejauc ar m50?
Jo zinu ka man paziņa arī salīdzināja m50 un m60 pirms swapošanas un starpība bija ap 25kg
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
kars
Posts: 2364
Joined: 10 Jan 2010, 00:24

Re: zogs e36 V8

Post by kars » 11 Jan 2016, 03:08

http://www.bimmerforums.com/2009/08/engine-faq/
m50 136kg
m52 118kg
m60 146kg
m62 140kg
s50 152kg

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 11 Jan 2016, 08:08

oo interesants info ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 11 Jan 2016, 11:43

kars wrote:Motora novietojums baudāms, precīzi tāds pats kā 4cil.
+vēl motors pats pa sevi ir viegls, jo viscaur alumīnija, s50 ir pa ~10kg smagāks.
neko jau baigi viegls nav, + turbo priekšā, savācās tāpat, iespējams tiks likts radiators bagažniekā, lai tiktu pie maximāli labāka izsvarojuma

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 11 Jan 2016, 12:16

ja taisies likt iekšā arī otru beņķi pasažieriem, tad vajadzēs likt cirkulācijas sūkni jo dzinēja sūknis brīvgaitā nespēs radīt pietiekamu cirkulāciju un motors uzvārīsies..

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 11 Jan 2016, 13:51

kalns wrote:ja taisies likt iekšā arī otru beņķi pasažieriem, tad vajadzēs likt cirkulācijas sūkni jo dzinēja sūknis brīvgaitā nespēs radīt pietiekamu cirkulāciju un motors uzvārīsies..
kāds sakars pasažieru benķim ar cirkulāciju?
es neesmu saskāries ar aizmugurē novietotajiem radiatoriem, tāpēc nenoliegšu tevis teikto, bet tīri teorētiski, sķidruma tilpums būtiski palielinās, līdz ar to tik ļoti neuzkarst un spēj vairāk dzesēt. Man viens cilvēks teica, ka tieši otrādāk, esot jāņem ārā termostats, lai būtu vienmērīga plūsma, un jāliek elektriskais temperatūras regulētājs, kurš regulē šķidruma plūsmu, attiecīgi pēc vajadzīgās temperatūras.

User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11337
Joined: 24 Oct 2011, 11:19

Re: zogs e36 V8

Post by ttd » 11 Jan 2016, 15:20

zogs wrote:
kalns wrote:ja taisies likt iekšā arī otru beņķi pasažieriem, tad vajadzēs likt cirkulācijas sūkni jo dzinēja sūknis brīvgaitā nespēs radīt pietiekamu cirkulāciju un motors uzvārīsies..
kāds sakars pasažieru benķim ar cirkulāciju?
es neesmu saskāries ar aizmugurē novietotajiem radiatoriem, tāpēc nenoliegšu tevis teikto, bet tīri teorētiski, sķidruma tilpums būtiski palielinās, līdz ar to tik ļoti neuzkarst un spēj vairāk dzesēt. Man viens cilvēks teica, ka tieši otrādāk, esot jāņem ārā termostats, lai būtu vienmērīga plūsma, un jāliek elektriskais temperatūras regulētājs, kurš regulē šķidruma plūsmu, attiecīgi pēc vajadzīgās temperatūras.
Iesaku neklausīties visos pēc kārtas un mēģināt izspriest labāko šajā gaidjumā. Vienkārši atstāj temorstatu, aizvelc radiātoru, patestē - ja pārāk karsts, tad rauj ārā, liec vārstu.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 11 Jan 2016, 20:12

nē nē, vajag uzklausīt citus viedokļus arī, lai tieši izvairītos no tās eksperimntēšanas.

aizmursu ielikt vēl pāris bildes, motors, protams, arī ir savā vietā, smuki pa centru un maksimāli uz leju, cik nu tas eļļas sūkņa zobrats atļauj.
Image
Image

mazliet gan pasteidzos, ar kartera sagraizīšanu, kaut kā biju domājis, ka karteri vajadzēs līdz ar sūkni, bet tomēr daži cm paliek līdz tiltam, būs mazliet vairāk japametina.

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 11 Jan 2016, 22:35

ttd wrote:
zogs wrote:
kalns wrote:ja taisies likt iekšā arī otru beņķi pasažieriem, tad vajadzēs likt cirkulācijas sūkni jo dzinēja sūknis brīvgaitā nespēs radīt pietiekamu cirkulāciju un motors uzvārīsies..
kāds sakars pasažieru benķim ar cirkulāciju?
es neesmu saskāries ar aizmugurē novietotajiem radiatoriem, tāpēc nenoliegšu tevis teikto, bet tīri teorētiski, sķidruma tilpums būtiski palielinās, līdz ar to tik ļoti neuzkarst un spēj vairāk dzesēt. Man viens cilvēks teica, ka tieši otrādāk, esot jāņem ārā termostats, lai būtu vienmērīga plūsma, un jāliek elektriskais temperatūras regulētājs, kurš regulē šķidruma plūsmu, attiecīgi pēc vajadzīgās temperatūras.
Iesaku neklausīties visos pēc kārtas un mēģināt izspriest labāko šajā gaidjumā. Vienkārši atstāj temorstatu, aizvelc radiātoru, patestē - ja pārāk karsts, tad rauj ārā, liec vārstu.
Pieredze iz dzīves, redzēju pats iekš viena audi coupe, kur 20vt motoram radžis novietots bagāžniekā, ielikta taburete pasažierim un brīvgaitā motors vāras.. protams nevajag klausīties ko visas tantes stāsta, bet nu kaut kādai loģiskajai domāšanai jābūt..

Termostatu var mest arā ja iekšā liek šaibu, kuras diametru piedzen pēc vajadzības..

Post Reply