zogs e36 V8

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
-AF-
Posts: 3873
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 08 Feb 2019, 12:48

Intereses pēc apjautāšos, kādi aizdedzes leņķi Jums abiem ?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 08 Feb 2019, 15:04

-AF- wrote:
08 Feb 2019, 12:48
Intereses pēc apjautāšos, kādi aizdedzes leņķi Jums abiem ?
Nezinu, drošvien kaut kas droš, bet es esmu iebraucis auzās ar gredzenu atstarpu(0.6mm pirmajam un 0.5mm otrajam) domādams, ka tur būs baigais karstums. Kas rezultējas ar kompresiju 10.5 - 11bar, cik painteresējos tad liek oem noteiktās atstarpes. Tā kā iespējams dēļ pārāk lielā "blow by" atsaucība zūd.

-AF-
Posts: 3873
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 08 Feb 2019, 19:10

Pirmajam gan ir par lielu, bet ne kritiski, otrajam pilnīgi ok, ja auto domāts trasei.
Dekompresētam motoram kompresija ap11 ir pat ļoti ok, tik jautājums cik ātri sakačā šos 11 bar, ar 2-3 virzuļa gājienu vai tomēr 3-4-5
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
AtmoBenzin
Posts: 10052
Joined: 01 Nov 2012, 16:10

Re: zogs e36 V8

Post by AtmoBenzin » 08 Feb 2019, 20:14

Vajag nitrosu iepūst kamēr nav būsts.

nakurilijs
Posts: 3125
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: zogs e36 V8

Post by nakurilijs » 08 Feb 2019, 20:50

AtmoBenzin wrote:
08 Feb 2019, 20:14
Vajag nitrosu iepūst kamēr nav būsts.
Viedākais, kas šai problēmā ir patiekts! :cool:
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap
TDR.LT

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 08 Feb 2019, 23:21

-AF- wrote:
08 Feb 2019, 19:10
Pirmajam gan ir par lielu, bet ne kritiski, otrajam pilnīgi ok, ja auto domāts trasei.
Dekompresētam motoram kompresija ap11 ir pat ļoti ok, tik jautājums cik ātri sakačā šos 11 bar, ar 2-3 virzuļa gājienu vai tomēr 3-4-5
Nekas tur nav dekompresēts, full stock, nu, manuprāt, spiediens nav tik liels lai vajadzētu tik lielu atstarpi +etanols dzesē.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 19 Feb 2019, 23:04

par cik aizmugure visa bija saskrāpēta, safleksēta utt tad viss salons ieguva jaunu krāsās kārtu(tumšs sudrabs)
Image

atnācā arī škiedras aizmugure ar sliekšņiem
Image
Image

I love aliexpress, atnāca catch can priekš integrējamajiem 044, ļaus ļoti ietaupīs vietu
Image

un atradu ielikņus priekš oem relejem, pārtaisīšu "releju kasti" iepriekšējais izpildījums bija šausmas
Image

kā arī ķīnieši uztaisījuši gen2 drošinātāju kasti, iepriekšējā bija mazāka
Image

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 10 Mar 2019, 23:40

aizmugure sāk iet uz beigām, jauni vadi labākā izpildījuma arī tapa, par cik agregātiem jauni novietojumi
Image
Image
Image

nocinkoju arī pie reizes sarūsējušās lietas, laba lieta tā cinka padarīšana,vienīgi uz skrūvēm baigi labi neturas
kā arī an china fittingi atnāca, baigi labā lieta, pats visas sļaukas var sataisīt, izskatās labi, un nav jabrāukā uz hidroscandu
Image

User avatar
Kaross
Posts: 1331
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: zogs e36 V8

Post by Kaross » 10 Mar 2019, 23:58

Trubu rāmi aizmugurei pats taisīji? Kā trubas locīji?
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 11 Mar 2019, 09:06

Iedevu, lai saloka pēc izmeriem, tālāk pats.

-AF-
Posts: 3873
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 11 Mar 2019, 16:15

es ar domāju par tāda surge tanka uzlikšanu - vecā nomaiņu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 22 Mar 2019, 00:01

releju drošinātāju kaste gatava
Image
Image

norāvu karteri. eļļas uztvērēju apkarināju ar sienām, bija problēma, ka strauji bremzējot iedegās lampiņa, vajadzētu but labi tagad.
Image

no alika pasūtiju spec gumijas lameles priekš kartera sienām, bet tagad sāku šaubīties vai likt, jo nedodievs ja viņa noplīst un piesūcas pie eļļas uztvērējā
Image

daudz uzmanības tiek veltīts visādiem sīkumiem, kā piemēram ūdensūkņa kronšteins
Image
iemācijos cinku, tagad visu cinkoju :-D
Image

User avatar
Abit e30
Posts: 890
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: zogs e36 V8

Post by Abit e30 » 22 Mar 2019, 01:06

smuki! :cool:

-AF-
Posts: 3873
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 22 Mar 2019, 08:36

Ļoti kuuul!
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 14 May 2019, 09:36

Sen nav rakstīts nekas, maza atskaite. aptuveni hronoloģiskā secībā
Darīts ir daudz, skrūvēts vēl vairāk un arī pāris negulētas naktis
Pasūtīju koilas un tad arī uzmetināju augšējās atsaites, principā beigās baigi neko nietaupi un vieglāk ir nopirkt no 3b.Unibolas, izvirpot visu utt, beigās nostājas uz 55-60e, neskaitot savu darbu.
Lai vai kā tās tika noliktas plauktā, un mašīna gatavota pirmajam treniņam un vēlāk arī 1.posmam. Treniņs aizvadīts bez tehniskām problēmām un gonka arī, pirms gonkas tika plēsta dirsa pušu, lai tā mašīna atbilstu tehniskajiem noteikumiem, proti, durvīm apšifkas, buferi, haubes, kardāna aizsargi, lampas un vēl daudz visādi sīkumi, kā rezultātā pa divām naktīm gulēts vien 6h, katru pa 3h(priekš manīm tas ir maz). Bet neskatoties uz to visu gonka forši aizvadīta, kvalificējos 20. no 37. TOP 32 izkritu
Image

Nesen arī atnāca amortizācija, bcracing
Image
jauni itkā nopietni amortiņi, bet jau jātaisa gateris, noregulējot mašīnai augstumu, regulācijas skrūve ieiet tik dziļi statnē, ka tur tikt klāt ir nereāli
Image
Image
Image
Image

tālāk sekoja problēma, ka reduktora/kardāna flancis skaras kuzavam, tas tika atrisināts aizstājot poly bukses ar alu un tērauda
Image
Image

šobrīd ir aktuāla nākošā problēma, kardāns zvetē kuzavu, oem piekarināmajam saplīsa gumija, tika uzlikts FEBI, un ar to skaras kuzavam, nezinu vai tā oem bija izkaltusi un tādā veidā cietāka, vai vienkārši viņa ir cietāka, bet ar to neskārās, sēž man doma prātā par cieto variantu, respektīvi uztaisīt no tērauda gulņu māju tam gūltnim.
Image

-AF-
Posts: 3873
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 14 May 2019, 14:22

cieto kardāna piekaramo labāk netaisi, tev motors un piekare nav perfekti vienā līnijā un arī slodzēs nostaigā, attiecīgi sāks plēst kardānu.

par visu pārējo - super, prieks ielūkoties gan topicā gan kā brauc
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 14 May 2019, 17:15

-AF- wrote:
14 May 2019, 14:22
cieto kardāna piekaramo labāk netaisi, tev motors un piekare nav perfekti vienā līnijā un arī slodzēs nostaigā, attiecīgi sāks plēst kardānu.

par visu pārējo - super, prieks ielūkoties gan topicā gan kā brauc
Dzinējs ir diezgan tuvu perfektam, ar lāzeri tika swapots iekšā, reduktoram 5mm nobīde. Bet nu ja tas iespējams nav pats labākais variants. Bet no otras puses ne pamēģināšu nezināšu, vieglākais drošvien būtu kuzavam to vietu pataisīt augstāku.

-AF-
Posts: 3873
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 14 May 2019, 20:01

Tev kārbas un reduktora luftes jau būs tādas dēļ kurām kardāns būs ahujā
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
hazaa
Posts: 1702
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: zogs e36 V8

Post by hazaa » 14 May 2019, 21:55

man jau liekas vieglak virsbuvei taja vieta pataisit lai vairak vietas un viss done ;)

kalns
Posts: 310
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 16 May 2019, 19:42

kāpēc nevar taisīt viengabala cieto kardānu kā tiem auto kam cietie tilti ? esmu redzējis ka arī priekš e30 kāds ražoja swapu uz tādu.. Viss ļoti elementāri, divas skrūvējamas plaknes, divi krustiņi un daudz mazāk problēmu saistībā ar pakargultni..

Post Reply