zogs e36 V8

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
ray112
Posts: 1877
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: zogs e36 V8

Post by ray112 » 12 Jan 2016, 00:21

Bet ko tieshi tas benkis ietekme, saspiez shlauku vai, ka cirkulacija nepietiekama? :D Kur ir tas sakars shitaja visaa, vnk es nekadu logiku taja neredzu, ka benkis var samazinat cirkulaciju, ja nu vienigi uz kaut kadiem likumiem to var norakstit, un bez benka var pa taisno laist. Bet kka neticas. Un tad sanak ka tam 20VT coupei iznjema benki un beidz varities motors? Bus kkas jauzpipe, moshka noticeshu :reeka:

User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11337
Joined: 24 Oct 2011, 11:19

Re: zogs e36 V8

Post by ttd » 12 Jan 2016, 00:43

kalns wrote:
ttd wrote:
zogs wrote:
kalns wrote:ja taisies likt iekšā arī otru beņķi pasažieriem, tad vajadzēs likt cirkulācijas sūkni jo dzinēja sūknis brīvgaitā nespēs radīt pietiekamu cirkulāciju un motors uzvārīsies..
kāds sakars pasažieru benķim ar cirkulāciju?
es neesmu saskāries ar aizmugurē novietotajiem radiatoriem, tāpēc nenoliegšu tevis teikto, bet tīri teorētiski, sķidruma tilpums būtiski palielinās, līdz ar to tik ļoti neuzkarst un spēj vairāk dzesēt. Man viens cilvēks teica, ka tieši otrādāk, esot jāņem ārā termostats, lai būtu vienmērīga plūsma, un jāliek elektriskais temperatūras regulētājs, kurš regulē šķidruma plūsmu, attiecīgi pēc vajadzīgās temperatūras.
Iesaku neklausīties visos pēc kārtas un mēģināt izspriest labāko šajā gaidjumā. Vienkārši atstāj temorstatu, aizvelc radiātoru, patestē - ja pārāk karsts, tad rauj ārā, liec vārstu.
Pieredze iz dzīves, redzēju pats iekš viena audi coupe, kur 20vt motoram radžis novietots bagāžniekā, ielikta taburete pasažierim un brīvgaitā motors vāras.. protams nevajag klausīties ko visas tantes stāsta, bet nu kaut kādai loģiskajai domāšanai jābūt..

Termostatu var mest arā ja iekšā liek šaibu, kuras diametru piedzen pēc vajadzības..
Un gribi teikt, ka radiators bija galīgi auksts? Ja cilvēks neņem vērā, ka radiatora temperatūra tādā setupā nesasniegs ne tuvu tos 100 grādus, lai slēgtos ventilātors pats iekšā, nu tad sorij. un, jā, tukšgaitā noteikti radīsies grūtības ar radiatoru bagažniekā, jo tehnoloģiski tādai lietai vajadzētu daudz ražīgāku ūdenssūkni, lai spētu funkcionēt tukšgaitā. Bet apstākļu iespējamo ir tik daudz, ka pēc tāda audistu scenārija nevar neko secināt. Tik pat labi tam 20vt sūknis dabeidzies vai nav atgaisota kārtīgi sistēma, vai degmaisijumu/aizdedzi problēmas utml. It īpaši zinot audistus, gan jau kāda no tām arī tur bija vairāk vainojama. :reeka:

User avatar
GG.
Posts: 13533
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS

Re: zogs e36 V8

Post by GG. » 12 Jan 2016, 00:49

Neesmu sporta auto būvēšanas eksperts, bet kāda jēga no tā? To pāris kg novietojumā? 6+ metri liekas šļaukas, vēl kādi 5l-7l antifrīza, niknāki ventilatori kā ja radiators būtu priekšā, vēl visādi stiprinājumi tam radiatoram. Kopā salasās ganjau kādi lieki 15kg. Ja esi gatavs pieaudzēt svaru par 15kg, tad vienkārši atstāj radiatoru priekšā, un pieregulē svaru aizmugurei ar kādu atsvaru :hvz:
500eur alpians

User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11337
Joined: 24 Oct 2011, 11:19

Re: zogs e36 V8

Post by ttd » 12 Jan 2016, 01:06

GG. wrote:Neesmu sporta auto būvēšanas eksperts, bet kāda jēga no tā? To pāris kg novietojumā? 6+ metri liekas šļaukas, vēl kādi 5l-7l antifrīza, niknāki ventilatori kā ja radiators būtu priekšā, vēl visādi stiprinājumi tam radiatoram. Kopā salasās ganjau kādi lieki 15kg. Ja esi gatavs pieaudzēt svaru par 15kg, tad vienkārši atstāj radiatoru priekšā, un pieregulē svaru aizmugurei ar kādu atsvaru :hvz:
++


Es gan regulas īsti nezinu, bet, ja blakussēdētāja beņķis nav nepiciešams, tad sūti visus dirst, liec radžiku ar veņķi blakām, pāris pirts slotas un atiet. :]

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 12 Jan 2016, 01:42

par to benķi nesaprotu, nekāda sakara, iespējams, ka apstākļu sakritība, bet tikuntā aizdomāties līdz tam, ka jāņem benķis ārā, lai labāk dzesētos, tur ir jābūt izdomai...

GG. es par to vislaik arī domāju, vai tas ir vajadzīgs, tāpēc arī saku, ka iespējams tikai tiks likts aizmugurē, tas noteikti tiks atstāts uz pēdējiem darbiem
Edit- svars pieaug minimāli, kas kompensējas ar izsvarojumu + mazliet drošākā vietā radiators stāv

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 12 Jan 2016, 09:24

Es neiespringšu dziļākās diskusijās, vien norādīšu uz to, ka lai ieliktu tabureti + izvilktu trubas, tur nāk klāt kādi 10 90grādu līkumi kuri rada papildus plūsmas pretestību.
Pārējo domājiet paši, ņemiet vērā un izdariet uzreiz pareizi vai neņemiet vērā un dariet divas reizes vairs nav mana daļa..
Ja kādam nav skaidrs ko es domāju ar šaibu termostata vietā tad paņemiet un izlasiet pāris grāmatas par dzinēja uzbūvi..

User avatar
Black President
Spam addicted
Posts: 13280
Joined: 11 Nov 2013, 13:11
Location: Underground

Re: zogs e36 V8

Post by Black President » 12 Jan 2016, 11:04

Interneta profini...
EBOSH MOTORSPAM

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 12 Jan 2016, 11:46

Trubas tiktu vilktas pa tuneli, līdz ar to tur sanāk taisns ceļš, bez īpašiem līkumiem, salonā cik man zināms nekas tamlīdzīgs nedrīkst būt.

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 12 Jan 2016, 22:40

Ja tev viss izdosies bez papildus sūkņiem, ļoti skaisti, bet ja rodas problēmas cerams atcerēsies šo lietu pirms uzcepsi dzinēju..

User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11337
Joined: 24 Oct 2011, 11:19

Re: zogs e36 V8

Post by ttd » 12 Jan 2016, 22:59

kalns wrote:Ja tev viss izdosies bez papildus sūkņiem, ļoti skaisti, bet ja rodas problēmas cerams atcerēsies šo lietu pirms uzcepsi dzinēju..
Temperatūras devējs jau ir domāts tikai prikolam, pieveinot to vai aplūkot testējot - nav vērts. Kāda jēga.

User avatar
Volfsburgs
Posts: 8853
Joined: 16 Dec 2012, 23:34

Re: zogs e36 V8

Post by Volfsburgs » 13 Jan 2016, 14:57

Cik esmu redzējis, tad visi liek papildus sūkņus, kad radiatoru pārnes uz aizmuguri.
Image

Melnais

Re: zogs e36 V8

Post by Melnais » 13 Jan 2016, 15:22

Nu, kuj znait, es, iespējams, vispār likvidētu oem sūkni un ieliktu elektrisko sūkni dzesei. Un vispār, to sūkni jāpieslēdz pie termosledza, tip uzkarst līdz 86 grādiem, ieslēdzas nevis ventiks, bet sūknis un otru termodevēju pie radiatora aizmugurē, kurš ieslēdz ventiku pie tiem 86 grādiem. Voala, nevajadzēs ne termostatu, ne domāt dzesē vai nē.

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 13 Jan 2016, 16:57

melnais, - dzeses šķidrumam ir jācirkulē nemītīgi, jo motorā tas vienu viet var jau vārīties kur pretīm pie devēja tas būs vēl 80 grādi ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1045
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: zogs e36 V8

Post by J.K.jr.bad. » 13 Jan 2016, 19:43

Ja pārvieto uz aizmuguri dzesēšanas sistēmu un dažkārt arī ja nepārvieto (nepieciešama lielāka plūsma), tad tiek izmantoti elektriskie cirkulācijas sūkņi. Tāda situācija, kad dzeses šķidrums netiek kustināts ir absurda!

Normāli elektriskie sūkņi nāk ar vadību, kas atkarībā no šķidruma temperatūras to vairāk vai mazāk "kustina". Termostats tiek mests laukā, tas vairs nav nepieciešams. Papildus tādā vadībā ir arī opcija vadīt elektriskos dzeses ventilatorus. Tad kad tiek sasniegta attiecīga temperatūra, vadības bloks padod signālu, lai ventilators ieslēdzas.

Parasti tiek izmantoti Craig Davies elektriskie sūkņi. Var nopirkt ADParts. Maksā sākot no 260Eur.

Image
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 13 Jan 2016, 21:36

Melnais wrote:Nu, kuj znait, es, iespējams, vispār likvidētu oem sūkni un ieliktu elektrisko sūkni dzesei. Un vispār, to sūkni jāpieslēdz pie termosledza, tip uzkarst līdz 86 grādiem, ieslēdzas nevis ventiks, bet sūknis un otru termodevēju pie radiatora aizmugurē, kurš ieslēdz ventiku pie tiem 86 grādiem. Voala, nevajadzēs ne termostatu, ne domāt dzesē vai nē.
Apsveicu ar šādu domu lidojumu, cik dzinējus vēlies izkausēt pirms sapratīsi ka no santehnikas neko nesaporti ? :)

ps

Jānim taisnība, oe sūknis kustina dzesēšanas šķidrumu, bet tas ir ražots ar domu ka būs maza plūsmas pretestība..
Pārvietojot radži aizmugurē, pa vidu tiek ielikti vairāki nevajadzīgi līkumi, it īpaši ja ir blakussēdētāja beņķis un ir ērti iekāpt / izkāpt.. rodas milzīga plūsmas pretestība, ko oe sūknis brīvgaitā ar mokām var pārvarēt, rezultātā dzinējs sāk vārīties.

Melnais

Re: zogs e36 V8

Post by Melnais » 14 Jan 2016, 10:50

J.K.jr.bad. piedavajums ir super un neko nevajag izdomāt no jauna.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 14 Jan 2016, 20:11

viss skaidrs, vajag tad papildus sūkni.
ir sagatavots metināšanai karteris
Image
Image

varbūt ir te kāds, kas viņu varētu smuki sametināt ar TIGu, savādāk jabrauc arpus Rīgas metināt.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 17 Feb 2016, 23:06

tika savesta apakša kārtībā, notīrīta no mastikas, apstrādāta un nokrāsota,
Image
pastiprināts vēl no apakšas tilts
Image
Image

tad tagad ir sācies likšanas process, tā teikt patīkamā daļa
Image
Image

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 25 Sep 2016, 12:23

Ilgs laiks pagājis, mašīna velprojām stāv garažā. Pavasarī tika nokrasots "grunts" krasā nereāli sliktā kvalitātē, pats biju šokēts, ka tik slikti sanācā, iespējams dēļ lētās krāsas, pati lētākā krāsa kura bija piejama. Tad nu tas bija lūzuma punkts, un tā tas kuzavs tur mētājās garažā dieva pamests. Nebija ne laika ne vēlēšanās kaut ko darīt. Tad kaut kad vasaras vidū laikam tika viss krāsošanas process atkārtots un nokrāsots balts. Tad arī sāku likt motoru kopā.
No septembra projekts ir atkal iekustējies un būs TURBO, šobrīd tiek sagadāts viss nepieciešamais, un gaidu uz kolektoru metināšanu.

Image

skaistā krāsa
Image

process no dzinēja likšanas
Image
Image
jauni gredzeni, šāles, skrūves, blīves.
Image

Image

zelta x5 karteris sametināts
Image

kartera vāks
Image

IC un BOSCH sprauslas
Image
Image

ķīnas 044 sūkņi
[/img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/e ... 1474795180[/img]

Holset hx52
Image

tā mašīna pašlaik izskatās
Image
Image

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 25 Sep 2016, 18:27

Kādu wastegate domā izmantot, un kādu pneimatikas vārstu ?

Post Reply