zogs e36 V8

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 28 Jan 2017, 18:58

rēķini nevis 12, bet drīzāk 8mm tur būs, jo kad ieskrūvēsi vēl štuceri tur tad sarausies vēl mazāk..

Es uztaisīju ko līdzīgu, bet tagad ja to darītu, tad vienkārši iegrieztu vītni korpusā un ieskrūvētu to štuceri pa taisno un miers, mazāka jebatorija sanāktu..

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 29 Jan 2017, 14:28

bija doma nopirkt stuceri ar iekšējo 17mm, un iegreist atiecīgā biezuma alu gabalā , bet hidroscandia piedāvāja kādu mega huge stuceri ar ārējo 26mm līdz ar to bazig liels tas pasākums.
Turbīnai nav gaļas lai vītni iegriestu, pienākošajam tā arī ir uztaisīts.
Labi tas tāds salīdzinoši mazs sīkums, sliktākajā gadījumā pie alu gabala un kartera piemetinās trubu.

AF
Delve domāju noteikti nebūs nekas tāds, skrūvju un stiprinājumu veikals, alfa metāls arī šaubos, bet nu uzvanīs 1dien.

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 31 Jan 2017, 13:13

Jā, hidraulikā visi gali ir milzīgi jo ir domāti spiedienam, nevis tam ar ko mēs nodarbojamies :D

Savu turbīnas atbratku uztaisīju no santehnikas precēm.. 3/8" vītņu gali piemetināti pie plāksnēm un savienoju ar šādu ņeržas trubiņu ko pirku santehnikas veikalā, divas paranīta blīves un lieta darīta, dzesē eļļu, ir lokana, nav trausla, karstuma izturīga..

Image

Teorētiķis
Spam addicted
Posts: 788
Joined: 13 Aug 2015, 23:55

Re: zogs e36 V8

Post by Teorētiķis » 31 Jan 2017, 13:52

http://supplier.lv/en/Products/slutenes-metala/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sākot no 6mm

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 23 Feb 2017, 09:56

Kolektori ir tapuši, paldies Mārtiņam Lācim par to.
Turbīnai novietojums ir maximāli dziļi iekša, līdz ar to tur viss burtiski ir uz milimetriem, m60 kloķenes šķivoks arī nelien iekšā, par ko iedomājos, kad turbīna jau bija iestelēta un kolektori pusceļā, bet labi vien ir, devēju liks kārbā un impulsu no spararata ņems. Par cik viss ir tik saspiests, tās puses kolektoru un turbīnas karsto daļu būs jāpārklāj ar keramiku, lai nekausētu visu tur ārā.
Tiko tā iedomājos ka pilnīgi visi mezgli ir uz mm precizitāti, motors līdz ugunsienai, reika līdz karterim, karteris līdz balkai, kolektori līdz landžeroniem, galvai un motora stiprinājumie,turbīna un ģenerātors.
Image
Image
Image

kā arī tika sadabūs cits bloks, kurš ir labāks par esošo, līdz ar to pa pusei saliktais esošais motors tika izjaukts, lai jaunos gredzenus, šāles,blīves un galvas pārliktu uz otra.

Image

skeptiski skatos uz lietotām klaņu skrūvēm. Vecejam blokam bija ieliktas skrūves no 2001 gada 4.4 dzinēja, kuras pats personīgi izskrūvēju ārā, ar tādu domu ka viņas tur no zavoda stāv, bet tās tika jau savilktas ar attiecīgajiem nm, 3. reizi vairs negribās vilkt .
varbūt kāds zin kādās cenās un kur ir nopērkamas OEM skrūves.

te mazs pārsteigums no jaunā bloka
60% skrūvju nolūza, kādi ir varianti kā dabūt ārā saglabājot vītni?
Metināt uzgriezni un sildīt nestrādā, ļoti ieēdušās.
Vienu skrūvi vakar izurbu un ieskrūvēju helicoil, itkā variants labs un ātrs, bet varbūt var mēģināt saglabāt oem vītni. Uz helicoil ~5-10min, no nolauztas skrūves līdz skaistai vītnei. Galvenais ieurbt pa centru.
Ir doma nopirkt 5mm urbīti ar pretējo urbšanu, pamēģināt tā.

Image
Image

šobrīd esošais stāvokls ar dzinējiem
Image

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 23 Feb 2017, 10:47

Skrūves viegli izdabūsi kad uzgriezni piemetināsi.
Metini ar pusautomātu un lielu strāvu ;)
Skrūve sakarsīs un bez maz vai ar rokām izskrūvēsies.
Uz 3.0d galvas tā skrūves mierīgi dabūju ārā.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 23 Feb 2017, 10:58

Tas bija pirmais pie kā ķeros, dažās skrūves pat nemēģināju lauzt nost, uzreiz nofleksēju galviņu, lai paliek vairāk vietas uzgrieznim, diemžēl bez rezultātiem, varbūt nemāku metināt. Teorētiski pašu skrūvi nebūtu vēlams uzkarsēt, bet gan alumīniju apkārt tai.

User avatar
spainis666
Posts: 494
Joined: 23 Feb 2009, 22:15

Re: zogs e36 V8

Post by spainis666 » 23 Feb 2017, 11:14

https://www.youtube.com/watch?v=fqZYgReuywM" onclick="window.open(this.href);return false;

and keep your dick a vice

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 23 Feb 2017, 11:15

Panem ar kaut kādu flekša birsti noslīpē to skrūvju vītnes kuras ir ārā, jo skrūves visdrīzāk i cinkotas, un uzgriezni ari pańem kaut kādu vecu aprūsējušu kam cinka vairs nav, un satīri līdz metālam, un metini klāt.
Nu vajadzētu iziet.iemreizes pakarsē arī alumīniju kas apkārt.
Nu citu variantu īsti nav :/
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 23 Feb 2017, 11:26

-AF- wrote:Panem ar kaut kādu flekša birsti noslīpē to skrūvju vītnes kuras ir ārā, jo skrūves visdrīzāk i cinkotas, un uzgriezni ari pańem kaut kādu vecu aprūsējušu kam cinka vairs nav, un satīri līdz metālam, un metini klāt.
Nu vajadzētu iziet.iemreizes pakarsē arī alumīniju kas apkārt.
Nu citu variantu īsti nav :/
tieši tā arī darīju, tik ņēmu jaunu uzgriezni un noslīpēju. Labi tas tur tā, nav baigā galvas sāpe, izurbšu un helicoil.

User avatar
rufix
Posts: 539
Joined: 15 Mar 2011, 00:38
Location: Ventspils

Re: zogs e36 V8

Post by rufix » 23 Feb 2017, 11:33

spainis666 wrote:https://www.youtube.com/watch?v=fqZYgReuywM

and keep your dick a vice
Šim čalim labi video! Skatos visu laiku.
Nopērku Maikla Džeksona albūmu - Maikls Džeksons nomirst. Nopērku iPhone - Stīvs Džobs nomirst. Nākošo pirkšu Bībera albūmu!

kalns
Posts: 308
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: zogs e36 V8

Post by kalns » 23 Feb 2017, 16:18

Motors uz kādiem stiprinājumiem stav ? Nav bailes par to ka tas pie spēcīgas gāzēšanas kustēsies savus 1-2cm uz visām pusēm un bakstīs visas malas ?
Amortizātors motoram ?

User avatar
zzhurka
Posts: 62
Joined: 26 Feb 2015, 20:33
Location: Smiltene

Re: zogs e36 V8

Post by zzhurka » 23 Feb 2017, 16:48

Viņs jau pats teica, ka viss tur ir milimetros, nekur pakustēties īsti nevarēs. :naac:

User avatar
GG.
Posts: 13533
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: THE DOCTOR, THE SLONIK, THE BIG KORPUS

Re: zogs e36 V8

Post by GG. » 23 Feb 2017, 21:14

zogs wrote:tās puses kolektoru un turbīnas karsto daļu būs jāpārklāj ar keramiku, lai nekausētu visu tur ārā.
Ir kontakti kur to LV var izdarīt?
500eur alpians

User avatar
Abit e30
Posts: 871
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: zogs e36 V8

Post by Abit e30 » 23 Feb 2017, 21:28

ā, kas notiksies ar turbīnas eļļošanas atplūdi?

-AF-
Posts: 3807
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: zogs e36 V8

Post by -AF- » 24 Feb 2017, 01:23

GG. wrote:
zogs wrote:tās puses kolektoru un turbīnas karsto daļu būs jāpārklāj ar keramiku, lai nekausētu visu tur ārā.
Ir kontakti kur to LV var izdarīt?
Cik zinu LV to dara tikai divi kantori. Viens dara ļoti sūdīgi otrs dara sūdīgi un dārgi...
Arī sev gribēju, bet atsauksmes bija vairāk negatīvas.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 24 Feb 2017, 10:12

kalns wrote:Motors uz kādiem stiprinājumiem stav ? Nav bailes par to ka tas pie spēcīgas gāzēšanas kustēsies savus 1-2cm uz visām pusēm un bakstīs visas malas ?
Amortizātors motoram ?
1-2cm, noteikti nē, drīzāk 1-2mm.
Stiprinājumi ir no rokas iekš e30 aizmugurējo plauktu buksēs, 2lpp var redzēt bildi.

turbīna un kolektori ir kādi 5mm līdz kuzavam, ģenerātoram tā sliktāk 1-2mm, sliktākajā gadījumā pieballes ar āmurīti to vietu.
Last edited by zogs on 24 Feb 2017, 10:14, edited 1 time in total.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 24 Feb 2017, 10:13

Abit e30 wrote:ā, kas notiksies ar turbīnas eļļošanas atplūdi?
lēzeni noies līdz karterim, paštecē

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 24 Feb 2017, 10:16

-AF- wrote:
GG. wrote:
zogs wrote:tās puses kolektoru un turbīnas karsto daļu būs jāpārklāj ar keramiku, lai nekausētu visu tur ārā.
Ir kontakti kur to LV var izdarīt?
Cik zinu LV to dara tikai divi kantori. Viens dara ļoti sūdīgi otrs dara sūdīgi un dārgi...
Arī sev gribēju, bet atsauksmes bija vairāk negatīvas.
kādās ir tās negatīvās atsauksmes?
pats pagaidām neesmu interesējies par šo tēmu.

zogs
Posts: 213
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: zogs e36 V8

Post by zogs » 24 Feb 2017, 10:19

vakar tika atjaunotas vītnes. Bloks gatavs moikai.
Image

Post Reply