Artis chasing a dream - Charger 1970

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1079
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by J.K.jr.bad. »

:yo:

Vismaz kāds nesapiš auto un atstāj OEM diskus.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
*Sicram
Posts: 26689
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Contact:

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by *Sicram »

Redzēju viģiku feisīti.
Arti, davaj nečakarē bobi :D
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 15390
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by Juzix »

Dod detalizētu raskladu!
Ķēmojas te ar tīzeriem!
*Sicram wrote:
26 Feb 2020, 13:52
Redzēju viģiku feisīti.
Linku studijā!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka

User avatar
Artis12
Posts: 542
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by Artis12 »

*Sicram wrote:
26 Feb 2020, 13:52
Redzēju viģiku feisīti.
Arti, davaj nečakarē bobi :D
:]

izdedzes video nav un diez vai būs. :emo: esmu garlaicīgs penZionārs un man tas neinteresē. :lol:

Sakarā ar projektu - jāsāk ar virsbūves razkladu.

Topika sākumā bija jautājums - "vai nevarēja pieķibināt un braukt, jo auto izskatās diezgan labi". Bildēs auto tiešām izskatījās par 60% labāk, it īpaši, ja bildē no 3+metru attāluma, bet dzīvē stabila kroko asara.
Image
Image
Image
Image
Image

Auto tika pārdots ar startera defektu, 7 gadus atpakaļ krāsots un tagad nedaudz lien ārā rūsiņa - tb auto kā pasaka. 8) Par cik ir bijusi pieredze ar USA šedevriem kuri bijuši iepriekš krāsoti, tad apmēram zināju kam gatavoties. Atzīstos, izjaucot biju gan nedaudz pārsteigts par risinājumiem un kniežu daudzumu. :)
Sāku skrūvēt un lauzt. :naac:
Image
Image
Image

Kaut kur atradās arī oriģinālā krāsa. :yo: :beer:
Image

Laužam tālāk
Image
Image
Image

Līdz vienā brīdī saniezēja nagi pārbaudīt MADE IN USA krāsojumu... :emo:
Image
Image

Kvalitātes biezums iespaidīgs.
Image

rokam tālāk
Image
Image

Izjaukta priekša
Image

Rīt atjaunošu ierakstu ar pilnībā izjauktu virsbūvi uz rāmja, pirms smilšu strūklas bildēm.
edit:
Image
Image

Pēc smiltīm jau varēja precīzi redzēt ar ko būs jārēķinās.

Aizmugurējais fartuks :emo:
Image
Image
Pa visu virsbūves priekšējo daļu bija caurumi šur un tur...
Image
Image

Visbēdīgākā bija aizmugurējā daļa - bagāžnieka grīda, aizmugurējā loga "palodze", aizmugurējie spārni
Image
Image

Image
Image
Image

Salona grīda necerēti laba.
Image

Uzreiz nogruntējām un metināšanas prieki varēja sākties..tos salikšu rīt/parīt.
Last edited by Artis12 on 21 Mar 2020, 12:35, edited 1 time in total.

User avatar
smith
Posts: 1771
Joined: 29 Oct 2015, 22:41

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by smith »

Ibal [censored] :emo:
BMW 530d Touring Topaz Blue '01 [Ex]
Audi A4 Avant Atlas Gray '03

User avatar
hazaa
Posts: 1912
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by hazaa »

sis jau tuvojas manam businam :)

User avatar
*Sicram
Posts: 26689
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Contact:

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by *Sicram »

hazaa wrote:
04 Mar 2020, 02:45
sis jau tuvojas manam businam :)
Lūdzu precizē.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit

User avatar
hazaa
Posts: 1912
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by hazaa »

*Sicram wrote:
04 Mar 2020, 12:25
hazaa wrote:
04 Mar 2020, 02:45
sis jau tuvojas manam businam :)
Lūdzu precizē.
nu ka pec patirisanas caurumu ari ir daudz vairak neka likas :D

User avatar
ray112
Posts: 2863
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by ray112 »

hazaa wrote:
05 Mar 2020, 13:59
*Sicram wrote:
04 Mar 2020, 12:25
hazaa wrote:
04 Mar 2020, 02:45
sis jau tuvojas manam businam :)
Lūdzu precizē.
nu ka pec patirisanas virsbūves detaļas palika daudz mazāk kā sākumā :D

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1079
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by J.K.jr.bad. »

Manējam pēc smiltenes ar parādījās brīnumlietas. Ne tikai Šveices siers, bet arī multi paneļu maiņa. :D
Image
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
Artis12
Posts: 542
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by Artis12 »

Amerikāņi nekad nav izcēlušies ar inteliģenci auto atjaunošanā. Vienmēr, nomaskēt problēmu, liekās ātrāk un pareizāk, nekā novērst sekas. Diemžēl LV šī problēma arī sāk pastiprināties ar katru gadu. Pēdējo gadu laikā Latvijas robežās esmu saskāries ar vairākiem ''daudzgadu'' projektiem kuri ir vidū vai pabeigti ļoti sliktā stāvoklī. Es nerunāju par entuziastiem kuri hobija līmenī skrūvē priekš sevis, bet projektiem ar vairākiem 10k budžetu un uzņēmumiem ar apakšnozari - auto restaurācija vai tieši specializētiem uzņēmumiem auto restaurācijā, kuri piedāvā pakalpojumus. Pārsvarā projekts no klienta tiek paņemts bez elementārām priekšzināšanām un procesam attīstoties abas puses sāk aplauzties, jo nav izrunāts projekta koncepts, pirmajos soļos, dēļ pieredzes trūkuma. Par projektu tiek pārmaksāts dēļ pakalpojuma sniedzēja kļūdām. Pāris projektus varu LV saskaitīt, kur budžets no īpašnieka puses nav bijusi problēma, bet dēļ neprofesionalitātes projekts tiek taisīts vairākus gadus. Īpašnieks tikai skaita naudu dzīvo vīzijā un ar laiku entuziasms/projekts beidzās. Visvairāk žēl ka visā šajā pasākumā, īpašnieks zaudē interesi par klasiskajiem auto dēļ citu kļūdām. Cik LV nav servisi kur stūrī vairākus gadus stāv klienta klasika un brīvā brīdī ''kaut kas" tiek paskrūvēts....tā ir laba zīme ka šī joma nav domāta konkrētajam uzņēmumam. :susnaks:
Yeah...Im fucking fun at the parties :] :naac:

Turpinot projekta tēmu. :drive:

Kad virsbūve atdota uz strūklu ( pievienoju bildes iepriekšējā postā ar virsbūvi uz rāmja, pirms vešanas uz smiltīm ), varēju ķerties klāt paneļu skrūvēšanai, lai tos arī var atdot uz smiltīm.

Bagāžnieka vāks nebija ļoti saguris
Image
Image
Image

Dzinēja pārsegs
Image
Image
Image

Fartuks bija mazliet banānā, bet nekas traks
Image
Image

R durvis bija kapi :emo: . Apakšējā kante jau bijusi "remontēta" ar uzkniedētu skārdu pa virsu caurumam. :] Otras nebija tik trakas.

Image
Image
Image
Image

Virsbūve bija pilnībā izjaukta. Notīrīta, nogruntēta un atdota metināt. Paneļi pēc nedēļas bija tīri un atdoti metinātājam.
Virsbūvi varēja sākt metināt. :]

User avatar
Artis12
Posts: 542
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by Artis12 »

Kā jau visiem b-bodies, lielākās problēmas ir ar aizmuguri - bagāžnieka grīda, aizmugurējie londžeroni, stoikas ap aizmugurējo logu un aizmugurējā loga palodze, līdz ar to ķērāmies klāt no aizmugures.

Bagāžnieka grīda - ctrl+x
Image
Aizmugurējais fartuks arī tika noņemts, lai var ielikt bagāžnieka grīdu vienā gabalā. Tiek piedāvātas arī divdaļīgās grīdas, bet lieks čakars un fartuks tāpat bija jāliek jauns.
Image
Bagāžnieka grīda samērīta, piezāģēta un jau salikta uz punktiem. Pēc tam nāca iekšējās sānu kabatas.
Image

Aizmugurējie spārni arī tika mainīti, bet bildes no procesa diemžēl nav. :cry:
No lielajām lietām tas arī bija viss. Vajadzēja pr.spārniem apakšas no rokas uztaisīt, šur tur kāds caurums jānovērš un tādā garā. Visas nourbtās detaļas, pastiprinājumi un atsaites tika strūklotas un gruntētas.
:bildi ielikšu nedaudz vēlāk:

Pēc trīs mēnešiem vairākām mērīšanām, virsbūve bija gatava. Čakars pamatīgs, mērīt lielos paneļus ķerot mm. :emo: Priekšējie spārni/kapots regulēt ir vienkārši nāve. Divas dienas tiek pavadītas tikai regulējot paneļus.

Image
Image
Image
Image
Image

Bagāžnieka vāku nedrīkst uzlabot. Atstarpei bagāžnieka vāks / aizmugurējo lampu panelis pēc rūpnīcas standartiem ir šāda. Vāka vidū atstarpe ir lielāka kā stūros.
Image

Mans mīļākais process - gatavošanās krāsošanai / krāsošana varēja sākties. :]

User avatar
howitzer
M30
Posts: 26521
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by howitzer »

To, ka Tu māki taisīt virsbūves, mēs zinām, bet vai daļa par dzinēju arī būs? :)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

User avatar
Artis12
Posts: 542
Joined: 14 Oct 2006, 20:55

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by Artis12 »

Šis bija diezgan detalizēts projekts. Par virsbūvi ir tikai lielos vilcienos ko stāstīt - "caurums ir un pēc dažām dienām caurums nav". Nezinu cik daudz iedziļināties postos, jo katru mazāko tematu var iztirzāt bezgalīgi. Cenšos just robežu, lai posti ir saturīgi, bet pietiekoši koncentrēti uz problēmu un risinājumu.
Varu iegrimt par to cik katra detaļa nederēja un kādi kompromisi tika pieņemti atsevisķās vietās. Kāpēc labāk ir pasūtīt dārgākas detaļas un ieekonomēt laiku čikājoties ar pārveidošanu. Kā detaļas tika sagatavotas metināšanai. Kāpēc virsbūve netika alvota. Ar ko metināja un kāpēc dažās vietās jādzen sudraba lode vai misiņa drāts. Kā tika spriegotas detaļas metinot. Kā tika metināti taisnie bleķi - stikā vai ar kāpi un punktiem. Ja ar punktiem, kā tika apstrādātas virsmas starp bleķiem, lai nerūsētu ilgtermiņā.....šo var turpināt ilgi. Cenšos šo visu nerakstīt jo ne visiem tas liekās saistoši. Bet ja ir kādi jautājumi, droši varat rakstīt. ;)

Dzinējs būs. Visu pēc kārtas.

User avatar
nakurilijs
Posts: 4028
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by nakurilijs »

Nu to visu izlasīt reāli būtu interesanti, protams. :)
e39 M54B30 ft. Ford 2.0 EFI

User avatar
ray112
Posts: 2863
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by ray112 »

Mazliet detalizētāku aprakstu droši vari stāstīt, domāju ka tāda literatūra daudziem šeit tomēr liktos saistoša.

User avatar
hazaa
Posts: 1912
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by hazaa »

man jau liekas jo detalizetak jo incigak, vienmer fieni pamacities un palasit, cik var citadi tos pornikus skatities :D

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 15390
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by Juzix »

Dod detalizētāk, jo tik nopietna otra projekta te nav.
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka

User avatar
opz
Posts: 250
Joined: 30 Sep 2009, 15:43
Location: Balvi/Rīga/Londona

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by opz »

Image

User avatar
howitzer
M30
Posts: 26521
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: Artis chasing a dream - Charger 1970

Post by howitzer »

Artis12 wrote:
21 Mar 2020, 17:16

Varu iegrimt par to cik katra detaļa nederēja un kādi kompromisi tika pieņemti atsevisķās vietās. Kāpēc labāk ir pasūtīt dārgākas detaļas un ieekonomēt laiku čikājoties ar pārveidošanu. Kā detaļas tika sagatavotas metināšanai. Kāpēc virsbūve netika alvota. Ar ko metināja un kāpēc dažās vietās jādzen sudraba lode vai misiņa drāts. Kā tika spriegotas detaļas metinot. Kā tika metināti taisnie bleķi - stikā vai ar kāpi un punktiem. Ja ar punktiem, kā tika apstrādātas virsmas starp bleķiem, lai nerūsētu ilgtermiņā.....šo var turpināt ilgi.
Jā, lūdzu, iegrimsti un turpini ilgi un sīkumos, ja pašam nav apnicīgi klaviatūru deldēt. :) Man ir ļoti interesanti lasīt par šādām niansēm un sīkumiem. Es domāju, ka it sevišķi info par pareizu metināšanu, virsmu sagatavošanu, korozijas novēršanu ilgtermiņā visiem būs interesanti palasīt un tas var noderēt arī pašiem skrūvējot savus vecos hlamus.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

Post Reply