Šobrīd ir 18 Nov 2018, 05:26

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 213 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nākošais
Autors Ziņojums
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 10 Mar 2018, 00:00 
Offline

Pievienojies: 24 Jan 2015, 14:47
Atbildes: 188
Kāds ceļš beigās tām dzeses trubām? Kāpēc ne alu trubas viss cauri?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 10 Mar 2018, 13:29 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 02 Feb 2016, 03:14
Atbildes: 90
zogs rakstīja:
Kāds ceļš beigās tām dzeses trubām? Kāpēc ne alu trubas viss cauri?

Alu trubas tu kuzava neiemetinasi, sānā. Ies pa karbas tunela apaksu un zem sofera puses uz motoru, viss no alumunija.

_________________
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 10 Mar 2018, 13:38 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Nov 2013, 13:11
Atbildes: 12901
Atrašanās vieta: Underground
Ir tada lieta ka silikon bronza ar ko var salodet ( izmanto ari velo lodejot velo rami) , TAPE NEVAJAG TE JA KOA

_________________
EBOSH MOTORSPAM


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 10 Mar 2018, 14:09 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 10 Jan 2010, 00:24
Atbildes: 2026
Tas motora novietojums ir :yo: gribētu savam ielas e36 tādu, TA pofig :o
Bmw aizgāja no DTM 92 gadā lielā mērā tamdēļ ka noteikumi neļāva aiztikt ugunssienu un novietot dzinēju pirms priekšējās ass

Competitors had all opted to use a V6 configuration for their entries. The much shorter V6 engines gave Alfa Romeo, Audi and Opel a clear weight distribution advantage over the long straight six engine in the BMW, which completely went against the ONS’s attempts to equalize the DTM.

It was clear that BMW had painted itself into a bit of a corner. Paul Rosche lobbied furiously with the ONS and the rival brands to get permission to move the engine back in the E36 chassis. Sadly he was allowed no wiggle room at all. The rules stated the engine had to remain in front of the firewall, which was not an option for BMW. Enraged by the diplomatic struggles ánd the surprise announcement that penalty weight would still be used in 1993, Rosche pulled the plug on the project in December of 1992.


https://www.carthrottle.com/post/nr3b596/


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 12 Mar 2018, 20:30 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 02 Feb 2016, 03:14
Atbildes: 90
Tas trubas galvenais bija dabūt pa kreiso pusi, lai pa labo varētu palaist izpūtēju UN augstāk kā lanžeroni, lai pēc pirmās kerbes nepaliek bez viņām. Ielocijam virs lanžerona un pieskrūvējām. :yo:
Iespējams vajag kādu paniņu kautkur, lai viņu pirmo nodrāž :hvz:
Attēls

Attēls

_________________
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 12 Mar 2018, 22:04 
Offline

Pievienojies: 24 Jan 2015, 14:47
Atbildes: 188
panna galīgi nenāktu par sliktu, bildēs izskatās ka trubas vienā līmenī ar grīdu


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 30 Mar 2018, 21:19 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 02 Feb 2016, 03:14
Atbildes: 90
Kautka laiks palika maz, un bildes arī palika maz, vairāk darbi, vel 3b instagrams Latviadrift pārņema un bildes ir mazāk kā video. :roll:

Auto lieliem soļiem gatavojam braukšanai, daudz pārsteigumi un negaidītas aizķeršanās. :D :D

Nogriezām priekšā lanžiņus un iemetinājām vītnes ar konusiem-

Attēls

Pēdēja lieta pirms krāsošanas.

Attēls

*Vēl savilkām visas vītnes
*Aizsmērējam visu ar mastiku
*Ievilkām no motortelpas/kapota starpas trosi masas slēdzim
*Izgriezām atsperu oem vietas un iemetinājām tasinu, lai ķegām vairākas vietas pakaļā
*Sapratu ka šrotiem ticēt ir mulķīgi :D puse 46 detaļas nederēja, meklēju jaunas.
*Izurbām visus caurumus elektronikai un bremžu trubām

UN tad atradās ciema dzekš kurš varēja paņemt haltūru normāli apstrādāt bundžu kamerā! :yo:
Attēls

Pats nepaspēju būt pie krāsu izvēles, tapēc sanāca daudz gaišāka kā gribēju, bet dzīve tāpat ļoti labi izksatās un mazak izteikti smērēsies!
Attēls

ceļā no krāsotavas
Attēls

sākām lēnām kraut iekšā motoru un uztaisijām, uzlocijām bremžu eļļas bačoku turētājus.
Attēls

Aizmugurējo ugunsienu sķiedras ielīmējām un iekniedējām, nohermetizējām, ievilkām vītnes radiatora turētājiem un nokrāsojām melnu matētu!
Attēls

Tosola trubas un radiatora tapsānas brīdis, trubas ir savstarpēji sametinātas un pieskrūvētas tagat :cool: Attēls

Attēls

Aizmugurēja balka pārveidota, lai apakšējās rokas ir zemāk un čiganizēta:
Attēls

Salona silikona zilas bremžu sļauciņas armētas savilkām:
Attēls

Šis mums ļoti laba sanāca no alumīnija kluča :yo:
Attēls

Attēls

Aizmugurējam crashbar ir maz bildes :D Bet tur iekšā būs sūkņi, bāka, mazais akb aķītis, degvielas dzesēšana un stiprināsies visa pakaļa uz 3 skrūvēm.
Attēls

enģes vēl nav, jo šrotā iedeva nepareizās
Attēls

Attēls

Pagaidu priekšējais crashbar arī ir uztaisīts un nostiprināts coolers ar eļļas radiatoru!
Attēls

Bodijs arī ir nostiprināts un ir uztaisīts viegli noņemams :yo:
Attēls

+ Ir uztaisītas durvis
+ iekniedētas karbona iekšpuses padziļinātas
+smuki ietaisītas oem bmw ieksējās ručkas un aŗējās :yo:
+ vēl miljons lietu kurām nav bilžu laika trūkuma dēļ



Auto tagat ir aizceļojis uz INDIVIDUALRACECAR pie elektriķa!
https://www.facebook.com/IRC.LV/

Attēls


Tālākais plāns ir dabūt rūcošu!

+nolīmēt (moš kāds grib uzsaukt) :latvija: :reeka:
+saregulēt uz stenda
+kardāns
+pusasis no e39 3.0d
+uc.

Ps. nesaprotu kapēc tas pildes griežās prom :dusma:

_________________
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 30 Mar 2018, 22:30 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3567
Atrašanās vieta: Rīga
Man ļoti interesē kā e39 pusasis iemānisiet iekšā, jannav žēl padalies ar info

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 30 Mar 2018, 22:39 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 08 Mai 2013, 23:05
Atbildes: 9056
Atrašanās vieta: Lauki
Šis projekts ir tik ļoti jaaa111!!!

_________________
Attēls


Zems notiek


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 30 Mar 2018, 22:55 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 02 Feb 2016, 03:14
Atbildes: 90
-AF- rakstīja:
Man ļoti interesē kā e39 pusasis iemānisiet iekšā, jannav žēl padalies ar info

Tapat kā žurkai. Vajag 3.0 stupicas un reduktoram izejošos flančus vajag pārtaisīt, lai der iekša pusas. No malas izskatas kā viss oem :cool: Ja kas flančus izgatavo Anitēns.
Vienīgi 46 gadijumā visticamāk viena pusē būs jaliek e38 pusas, jo reduktors nav pa vidu :) :susnaks:

_________________
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 30 Mar 2018, 22:58 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3567
Atrašanās vieta: Rīga
Jā tik daudz es sapratu, bet vairāk interesē, ka pusēm dažādi garumi.
Manā gadījumā vēl abs gredzeni būs jāpārmetina

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 30 Mar 2018, 23:04 
Offline

Pievienojies: 24 Jan 2015, 14:47
Atbildes: 188
kapēc konusi priekšā?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 30 Mar 2018, 23:16 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 02 Feb 2016, 03:14
Atbildes: 90
zogs rakstīja:
kapēc konusi priekšā?

Jo purns smuki uzslid pats vieta, un kontakta gadijuma, ja baigais blieziens nocirtis skruves neaizlocis visu ko jaaizloka. Bet varbut tas bija lieki, bet ja virpa freze blakus kapec nee. :drive:

_________________
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 31 Mar 2018, 11:56 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 02 Feb 2016, 03:14
Atbildes: 90
Atradās vēl photo...
Piekare ir pilns ALU sets. Viss tapa turpat 3Bmotorsport! :cool: Tas ir super, ka nav javandas jameklē jāsuta nekas, tikai izdomā ko vajag un virpā iekšā :yo:
Sliekšņu buksītes.
Attēls

Rokas arī turpat uzvārijām uzreiz un sagriezām vītnes. Vēja nopūtu ar baloniņu, laika trūkuma dēļ, bet tāpat ir smuki! :cool:

Attēls

Attēls


Un pakaļējie flači 60mm :emo:
Attēls

_________________
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 31 Mar 2018, 13:47 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1269
Es domāju, ka nožēlosi tās alu bukses visur. Lauzīs nost pusasis, jo viss būs pa cieto. Kāda tam vispār ir nepieciešamība?
Pēc katra trešā clutch kick būs kaut kas nost. Parastās buksēs tas trieciens pa hadeni izlīdzinās, katra detaļa, bukse uzņem kaut ko sevi un pakustās. Ja viss ir pa cieto, lūzt vājākā vieta.

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 31 Mar 2018, 15:13 
Offline

Pievienojies: 24 Jan 2015, 14:47
Atbildes: 188
Es arī neesmu par alu šī iemesla dēļ, bet kā HGK tiek ar to galā, viņiem arī visur alu?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 31 Mar 2018, 16:01 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1269
Neesmu pētījis vai viņiem viss ir no alu. Man liekas, ka nav. Bet HGK stāv oglekļa škiedras kardāns no DriveShaftShop - Carbon Driveshaft un DriveShaftShop pro level axles. Tur viss ir paredzēts 1000+zs, nevis vecām nobrauktām pusasim ar kurām mēs cīnamies.

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 31 Mar 2018, 16:40 
Offline

Pievienojies: 24 Jan 2015, 14:47
Atbildes: 188
Nepareizi noformuleja teikumu, viņiem aizmugurē viss alu, nezinu par reduktora buksēm. Bet laikam tad jau tas karbons tur tās alu bukses


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 31 Mar 2018, 16:43 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 02 Feb 2016, 03:14
Atbildes: 90
Musu pieredze ir tiesi pretēja. Lielā jaudā un slodzes mixtas un poli bukses lauž nost skrūves un lauza reduktora vaku nost, jo dabu nostaigat. Uzliekot visur alu, savirze smuki regulējas, var brutāli saregulēt toe in un tur ari tas ritens paliek. Vienīga vāja vieta ar e39 pusasim bija kardana slices no kurām jātiek vaļjā.
Bet ja grib normālu transmisiju ir jāiet hgk ceļš, lai nav jabaidas uzsildit riepas katreiz, jo ar 6cilindru turbo viss drifts ir tikkai caur sajūgu bez antilag. :emo: bet nu tad vajag kāartigu albalstu no kāda sponsora!

_________________
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv


Pēdējo reizi labojis puisietis - 31 Mar 2018, 23:53, labots 1 reizi.

Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
 Publicēt tēmu: Re: e46 328Turbo Jurka
AtbildētIerakstīts: 31 Mar 2018, 22:52 
Offline

Pievienojies: 03 Apr 2015, 13:53
Atbildes: 2291
Te lūzīz tikai asfaltbetona saķete ar riepu :cool:

_________________
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 213 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 2 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv