e46 328Turbo Jurka

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
User avatar
kars
Posts: 2225
Joined: 10 Jan 2010, 00:24

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by kars » 23 Dec 2017, 20:30

Kādā veidā plāno pārnest kloķi?
Sēdpozīcija :cool:

User avatar
Abit e30
Posts: 829
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Contact:

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Abit e30 » 23 Dec 2017, 20:34

Ļoti labi! :cool:
kars wrote:Kādā veidā plāno pārnest kloķi?
Sēdpozīcija :cool:
cik noprotams, būs bmw motors, tātad kārba arī kkas klasisks, atliek tikai sviru no kloķa līdz kārbai pagarināt un gatavs :hvz:

User avatar
kars
Posts: 2225
Joined: 10 Jan 2010, 00:24

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by kars » 23 Dec 2017, 20:43

Jap
+ jaunu caurumu priekš kloķa

User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 3552
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by arniks8 » 23 Dec 2017, 21:30

Tas sēdeklis tik ļoti uz vidu, lai būtu labāks izsvarojums?
Fuck new model cars I BROUTS BegimoC veicot vāji kontrolētu sānslīdi

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 24 Dec 2017, 00:48

Jā tieši tā būs bmw m57 dīzeļa manuālā kārba, kurai pagarināsim visu nepieciešamo un galā shotshift. :cool:

Jā izsvarojumu mēģinam visu uz pakaļu dabūt, un manuprāt labāk savu asti jūt, ja sēdi vairāk uz aizmuguri.
Redzēs kā ar tādu auto būs braukt, vajadzētu būt baigam ātrumam. :D

Pēctam arī uzliksim visus riteņus uz svariem un paskatīsimies, kas būs sanācis ar izsvarojumu un svaru.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 24 Dec 2017, 02:50

Jūs neuztrauc anālais gear ratio tai m57 kārbai attiecībā pret benzīna rpm?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 24 Dec 2017, 11:58

-AF- wrote:Jūs neuztrauc anālais gear ratio tai m57 kārbai attiecībā pret benzīna rpm?
Vaitad ir daudz varianti, kas spej turet Tilton un visu sezonu? :notworthy:
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 24 Dec 2017, 12:29

nop. nav. Samsonas derētu. :D
Ja ir pareizs reduktors un pietiekami jaudas, tad nav nekāda vaina tai kārbai.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 24 Dec 2017, 12:38

Jā samsona būtu baigi labā lieta :aleluja: Bet maksā tik pat kā man viss projekts :rofl:
Kādreiz gribētos iekāpt auto un izmēģināt sekvenciālo.

Ar turbo bedri diezgan svarīgi trasei trāpīt pareizo reduktoru, tas ļoti atvieglo.
Pagaišo sezonu braucu 2.93, 3.15 un 3.64(to tikai 333).
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 24 Dec 2017, 16:02

puisietis wrote:
-AF- wrote:Jūs neuztrauc anālais gear ratio tai m57 kārbai attiecībā pret benzīna rpm?
Vaitad ir daudz varianti, kas spej turet Tilton un visu sezonu? :notworthy:
Nez vai turēs arī ši, man uz tisseła viena salūza arī bez tiltona.
Aprāvās 4 robs.
Image

Ok. Laikam jau price performance variantā nekā labāka nav.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 24 Dec 2017, 17:21

Vispār cik es skatījos, tad dīzelene ne ar ko neatšķīrās no 6 ātrumu V8 kārbas. Tikai tas, ka viens ātrums mazāk kurš tāpat nekam nav vajadzīgs. Pārējo panāk ar reduktoru.
Sākumā bija 6 ātrumu no M5 manam, līdz izbeidzās sinhronizators trešajam ātrumam. Uzliku dīzeļa un atšķirība nekāda. Neatceros precīzi, bet pārnesumu attiecības bija ja ne identiskas, tad ļoti tuvas. Arī ar divdisku Tiltonu. Baigi gan clutch kick neesmu piekopis. Galvenais jau, lai būtu tā resnā primārā ass, kuru nevar tik viegli novērpt.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 24 Dec 2017, 17:26

Dīzeļkarbai atšķiras pirmie 3 robi
Pirmais ir ieverojami īsāks 2-3 nedaudz tik.
Uz sitiena tabulu neatradīšu, ceru ka ticesiet uz vārda.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 24 Dec 2017, 17:54

Man arī tā kāds stāstīja līdz nepārliecinājos pats. Tikai 6 ātrumu maksā 1000 Euro. Dīzeļa pirku pa 120 Euro. :emo: :rofl: Tas tā - zināšanai.

Getrag 420G

1. 4.227
2. 2.528
3. 1.669
4. 1.226
5. 1.000
6. 0.828
R. 3.746

ZF S5-31

1. 4.21
2. 2.49
3. 1.67
4. 1.24
5. 1.0
R. 3.85

3.38 reduktoru izmantojot sanāk:

Image

Dati no wiki. Citur neatradu.
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_S5-31_transmission" onclick="window.open(this.href);return false;
https://en.wikipedia.org/wiki/Getrag_420G_transmission" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

zogs
Posts: 204
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by zogs » 24 Dec 2017, 18:18

Kaross wrote:Vispār cik es skatījos, tad dīzelene ne ar ko neatšķīrās no 6 ātrumu V8 kārbas. Tikai tas, ka viens ātrums mazāk kurš tāpat nekam nav vajadzīgs. Pārējo panāk ar reduktoru.
Sākumā bija 6 ātrumu no M5 manam, līdz izbeidzās sinhronizators trešajam ātrumam. Uzliku dīzeļa un atšķirība nekāda. Neatceros precīzi, bet pārnesumu attiecības bija ja ne identiskas, tad ļoti tuvas. Arī ar divdisku Tiltonu. Baigi gan clutch kick neesmu piekopis. Galvenais jau, lai būtu tā resnā primārā ass, kuru nevar tik viegli novērpt.
dīzeļa kārba der uz v8 zvana/kupola vai hz kā sauc? vai metināji
6nicies v8 retums, vai kapēc tik dārgas?

zogs
Posts: 204
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by zogs » 24 Dec 2017, 18:20

Image
kam tur tas 90grādu customs vajadzīgs pasažieru pusē uz grīdas?

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 24 Dec 2017, 18:34

Benz 6gang
ZF S6-37 is a 6-speed manual transmission


1. 2. 3 4 5. 6 R
4.350 2.496 1.665 1.234 1.000 0.851 3.926
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 24 Dec 2017, 18:50

Es atvainojos par lieko info bet te būs labs topics kurs salīdzināti visi ratio
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=101507
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 24 Dec 2017, 19:26

Es ar kautkad pētiju ratio, kada atšķirība kurā atruma ar tik lielām riepām utt , un tad sapratu, ka nav ko čakarēt prātu sev. :drive:

Jo driftiņā vajag izturīgu un ši dīzeļa kārba izturēja 3 disku tilton, piekopjot clutch kick visu sezonu :D

Principa 1 ātrums vispar nav vajadzīgs, ar 2,3 ieskrienas un met 4 un clutch kick :twisted: :drive: :naac:
Pārējo piemeklē ar reduktoru trasei, jo 3 un 4 viegli pārmest - mana pieeja, nezinu vai pareizā :rofl: :rofl:

Plus arī klapējam beigās pirms izjaukšanas gandriz no vietas ar 4, lai kautkas notiek, lai nakamo sezonu zin ko sagatavot, viss kas uzspraga bija stures sūknis :reeka:
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Kaross
Posts: 1301
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 24 Dec 2017, 19:33

zogs wrote:
Kaross wrote:Vispār cik es skatījos, tad dīzelene ne ar ko neatšķīrās no 6 ātrumu V8 kārbas. Tikai tas, ka viens ātrums mazāk kurš tāpat nekam nav vajadzīgs. Pārējo panāk ar reduktoru.
Sākumā bija 6 ātrumu no M5 manam, līdz izbeidzās sinhronizators trešajam ātrumam. Uzliku dīzeļa un atšķirība nekāda. Neatceros precīzi, bet pārnesumu attiecības bija ja ne identiskas, tad ļoti tuvas. Arī ar divdisku Tiltonu. Baigi gan clutch kick neesmu piekopis. Galvenais jau, lai būtu tā resnā primārā ass, kuru nevar tik viegli novērpt.
dīzeļa kārba der uz v8 zvana/kupola vai hz kā sauc? vai metināji
6nicies v8 retums, vai kapēc tik dārgas?
Nu jā. Mēs te par dažādām kārbām runājam. Es automātiski domāju par V8. AF par rindinieka kārbu.
Dīzeļa uz V8 nevar uzlikt vienkārši. Jāpārmetina zvans, ko arī izdarīju savam. Sešinieces kosmosu maksā, jo nevar dabūt uz V8. Bet tajā pat laikā identiska ar dīzeļa kārbu gan ass, gan pārnesumi. Attiecīgi sajūgs nav jāmaina ja pāriet.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 24 Dec 2017, 19:49

kam tur tas 90grādu customs vajadzīgs pasažieru pusē uz grīdas?

Tur stiprinās benķu stiprinājumi, vītnes iemetinātas, kas iet gar pašu grīdu.

Image
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply