e46 328Turbo Jurka

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 24 Dec 2017, 20:35

Nene saprotu protams , driftā savi tehniskie aspekti.
Bet nu, cik meklēju info, tās ZF S6-37 arī nav švakas, nemaksā kosmosu 200e un daudz.
+ Tev vieglāk būs piemeklēt attiecību lai izbēgt no turbobedres.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kaross
Posts: 1319
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 24 Dec 2017, 22:42

no kā tev ir stūres stienis? Domāju tā daļa no stūres līdz vietai kur iziet motortelpā? Un kāds risinājums uguns sienai?
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 25 Dec 2017, 11:39

Šo stūres stieni dabūju no HGK, viņi viņus taisa saviem auto, diezgan kvalitatīva lieta.

Bet takā man nav piķis labam quick release, ar parastu stūres pāreju man nesanāca viņš līdz sienai, ja es gribu sēdēt tur kur sēžu :-D
Bet pagaidām doma izurbt 3''caurumu un mēģināt dabūt krustiņu cauri un savienot ar reiku, pēc tam jāskatās kā nosegt un nostiprināt. Tādas pašas galvassāpes kā tosola trubas :D Būs vnk jāimprovizē.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
Kaross
Posts: 1319
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 25 Dec 2017, 14:26

Lifeline ražo labus, bet padārgi. ap 200E.
http://www.lifeline-fire.co.uk/motorspo ... ly-car-221" onclick="window.open(this.href);return false;
Adparts vispār arī var nopirkt. Nezinu gan ražotāju, bet sev izmantoju. Ir pilnīgi o.k. ap 80 Euro bija.
Sākumā bija China ar manāmu lufti. Tas gan maksāja pa 30E.
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 25 Dec 2017, 14:59

Kaross wrote:Lifeline ražo labus, bet padārgi. ap 200E.
http://www.lifeline-fire.co.uk/motorspo ... ly-car-221" onclick="window.open(this.href);return false;
Adparts vispār arī var nopirkt. Nezinu gan ražotāju, bet sev izmantoju. Ir pilnīgi o.k. ap 80 Euro bija.
Sākumā bija China ar manāmu lufti. Tas gan maksāja pa 30E.
Ja ņem tad jāņem labs, tomēr visa stūre turās uz viņa :emo: .
Ja tā biju dzirdējis, ķīnas galvena problēma ka baiga lufte esot.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

zogs
Posts: 210
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by zogs » 25 Dec 2017, 21:19

Kaross wrote:
zogs wrote:
Kaross wrote:Vispār cik es skatījos, tad dīzelene ne ar ko neatšķīrās no 6 ātrumu V8 kārbas. Tikai tas, ka viens ātrums mazāk kurš tāpat nekam nav vajadzīgs. Pārējo panāk ar reduktoru.
Sākumā bija 6 ātrumu no M5 manam, līdz izbeidzās sinhronizators trešajam ātrumam. Uzliku dīzeļa un atšķirība nekāda. Neatceros precīzi, bet pārnesumu attiecības bija ja ne identiskas, tad ļoti tuvas. Arī ar divdisku Tiltonu. Baigi gan clutch kick neesmu piekopis. Galvenais jau, lai būtu tā resnā primārā ass, kuru nevar tik viegli novērpt.
dīzeļa kārba der uz v8 zvana/kupola vai hz kā sauc? vai metināji
6nicies v8 retums, vai kapēc tik dārgas?
Nu jā. Mēs te par dažādām kārbām runājam. Es automātiski domāju par V8. AF par rindinieka kārbu.
Dīzeļa uz V8 nevar uzlikt vienkārši. Jāpārmetina zvans, ko arī izdarīju savam. Sešinieces kosmosu maksā, jo nevar dabūt uz V8. Bet tajā pat laikā identiska ar dīzeļa kārbu gan ass, gan pārnesumi. Attiecīgi sajūgs nav jāmaina ja pāriet.
tas skaidrs ka nevar uzlikt, domāju vai nevar zvanus vienkārši p'ārmainīt, uz dīzļa uzlikt v8 zvanu, varbūt der, jo zf kārbas no 2.8 un ganjau vel visādiem, ir vienādās ar 5gang v8, tik cik zvani jāsamaina.

zogs
Posts: 210
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by zogs » 25 Dec 2017, 21:20

puisietis wrote:
kam tur tas 90grādu customs vajadzīgs pasažieru pusē uz grīdas?

Tur stiprinās benķu stiprinājumi, vītnes iemetinātas, kas iet gar pašu grīdu.

Image
kapēc tāds risinājums, vieglāk nebūtu slīpumā, pa virsu oem slīpumam, iemetināt paplāksni ar vītnēm?

zogs
Posts: 210
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by zogs » 25 Dec 2017, 21:22

puisietis wrote:
Kaross wrote:Lifeline ražo labus, bet padārgi. ap 200E.
http://www.lifeline-fire.co.uk/motorspo ... ly-car-221" onclick="window.open(this.href);return false;
Adparts vispār arī var nopirkt. Nezinu gan ražotāju, bet sev izmantoju. Ir pilnīgi o.k. ap 80 Euro bija.
Sākumā bija China ar manāmu lufti. Tas gan maksāja pa 30E.
Ja ņem tad jāņem labs, tomēr visa stūre turās uz viņa :emo: .
Ja tā biju dzirdējis, ķīnas galvena problēma ka baiga lufte esot.
man arī it ķīna, lufte ir, bet minimāla

User avatar
Kaross
Posts: 1319
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 25 Dec 2017, 22:16

nu tā liekas tikai sākumā. Pēc pārdesmit km slodzītē pamatīgi staigāja. Nav jēgas pirkt Ķīnu.
65 Euro RRS. Laikam man ir šitāda tagad. Tāpat gan jau China ražojums.
https://adparts.eu/lv/auto/steering-whe ... lease.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
hazaa
Posts: 1642
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by hazaa » 25 Dec 2017, 23:52

incigi palasit visas jusu diskusijas, pasam man tas drif kaut ka neparak uzruna, bet klusa doma ka
varetu kadu sporta auto uzbuvet ari tiko galva iezagas :D zel ka mums tuvuma nav daudz trases
tad varetu kadu gt uztaisit...

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 26 Dec 2017, 01:09

zogs wrote:
Kaross wrote:
zogs wrote:
Kaross wrote:Vispār cik es skatījos, tad dīzelene ne ar ko neatšķīrās no 6 ātrumu V8 kārbas. Tikai tas, ka viens ātrums mazāk kurš tāpat nekam nav vajadzīgs. Pārējo panāk ar reduktoru.
Sākumā bija 6 ātrumu no M5 manam, līdz izbeidzās sinhronizators trešajam ātrumam. Uzliku dīzeļa un atšķirība nekāda. Neatceros precīzi, bet pārnesumu attiecības bija ja ne identiskas, tad ļoti tuvas. Arī ar divdisku Tiltonu. Baigi gan clutch kick neesmu piekopis. Galvenais jau, lai būtu tā resnā primārā ass, kuru nevar tik viegli novērpt.
dīzeļa kārba der uz v8 zvana/kupola vai hz kā sauc? vai metināji
6nicies v8 retums, vai kapēc tik dārgas?
Nu jā. Mēs te par dažādām kārbām runājam. Es automātiski domāju par V8. AF par rindinieka kārbu.
Dīzeļa uz V8 nevar uzlikt vienkārši. Jāpārmetina zvans, ko arī izdarīju savam. Sešinieces kosmosu maksā, jo nevar dabūt uz V8. Bet tajā pat laikā identiska ar dīzeļa kārbu gan ass, gan pārnesumi. Attiecīgi sajūgs nav jāmaina ja pāriet.
tas skaidrs ka nevar uzlikt, domāju vai nevar zvanus vienkārši p'ārmainīt, uz dīzļa uzlikt v8 zvanu, varbūt der, jo zf kārbas no 2.8 un ganjau vel visādiem, ir vienādās ar 5gang v8, tik cik zvani jāsamaina.
Vecīt, papēti BMW kārbu izbuvi :D nevienam zvans nav maināms, zvans ir puse korpusa :D tas nav Japāņu RB vai JZ motoru kārbas.
BMW variantā zavns ir jāzāģē nost un jāmetina šāvaitā.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Kaspars
Posts: 2721
Joined: 07 Jan 2014, 23:54

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaspars » 26 Dec 2017, 02:15

-AF- wrote:
zogs wrote:
Kaross wrote:
zogs wrote:
Kaross wrote:Vispār cik es skatījos, tad dīzelene ne ar ko neatšķīrās no 6 ātrumu V8 kārbas. Tikai tas, ka viens ātrums mazāk kurš tāpat nekam nav vajadzīgs. Pārējo panāk ar reduktoru.
Sākumā bija 6 ātrumu no M5 manam, līdz izbeidzās sinhronizators trešajam ātrumam. Uzliku dīzeļa un atšķirība nekāda. Neatceros precīzi, bet pārnesumu attiecības bija ja ne identiskas, tad ļoti tuvas. Arī ar divdisku Tiltonu. Baigi gan clutch kick neesmu piekopis. Galvenais jau, lai būtu tā resnā primārā ass, kuru nevar tik viegli novērpt.
dīzeļa kārba der uz v8 zvana/kupola vai hz kā sauc? vai metināji
6nicies v8 retums, vai kapēc tik dārgas?
Nu jā. Mēs te par dažādām kārbām runājam. Es automātiski domāju par V8. AF par rindinieka kārbu.
Dīzeļa uz V8 nevar uzlikt vienkārši. Jāpārmetina zvans, ko arī izdarīju savam. Sešinieces kosmosu maksā, jo nevar dabūt uz V8. Bet tajā pat laikā identiska ar dīzeļa kārbu gan ass, gan pārnesumi. Attiecīgi sajūgs nav jāmaina ja pāriet.
tas skaidrs ka nevar uzlikt, domāju vai nevar zvanus vienkārši p'ārmainīt, uz dīzļa uzlikt v8 zvanu, varbūt der, jo zf kārbas no 2.8 un ganjau vel visādiem, ir vienādās ar 5gang v8, tik cik zvani jāsamaina.
Vecīt, papēti BMW kārbu izbuvi :D nevienam zvans nav maināms, zvans ir puse korpusa :D tas nav Japāņu RB vai JZ motoru kārbas.
BMW variantā zavns ir jāzāģē nost un jāmetina šāvaitā.
M3 E30 laikam bija Getrag 265, kurai zvans bija skrūvējams.
Braucu ar svešām mašīnām

-AF-
Posts: 3775
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by -AF- » 26 Dec 2017, 03:03

Ok, mēs par mūsu gadsimtu runājam.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

zogs
Posts: 210
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by zogs » 26 Dec 2017, 12:01

-AF- wrote:
zogs wrote:
Kaross wrote:
zogs wrote:
Kaross wrote:Vispār cik es skatījos, tad dīzelene ne ar ko neatšķīrās no 6 ātrumu V8 kārbas. Tikai tas, ka viens ātrums mazāk kurš tāpat nekam nav vajadzīgs. Pārējo panāk ar reduktoru.
Sākumā bija 6 ātrumu no M5 manam, līdz izbeidzās sinhronizators trešajam ātrumam. Uzliku dīzeļa un atšķirība nekāda. Neatceros precīzi, bet pārnesumu attiecības bija ja ne identiskas, tad ļoti tuvas. Arī ar divdisku Tiltonu. Baigi gan clutch kick neesmu piekopis. Galvenais jau, lai būtu tā resnā primārā ass, kuru nevar tik viegli novērpt.
dīzeļa kārba der uz v8 zvana/kupola vai hz kā sauc? vai metināji
6nicies v8 retums, vai kapēc tik dārgas?
Nu jā. Mēs te par dažādām kārbām runājam. Es automātiski domāju par V8. AF par rindinieka kārbu.
Dīzeļa uz V8 nevar uzlikt vienkārši. Jāpārmetina zvans, ko arī izdarīju savam. Sešinieces kosmosu maksā, jo nevar dabūt uz V8. Bet tajā pat laikā identiska ar dīzeļa kārbu gan ass, gan pārnesumi. Attiecīgi sajūgs nav jāmaina ja pāriet.
tas skaidrs ka nevar uzlikt, domāju vai nevar zvanus vienkārši p'ārmainīt, uz dīzļa uzlikt v8 zvanu, varbūt der, jo zf kārbas no 2.8 un ganjau vel visādiem, ir vienādās ar 5gang v8, tik cik zvani jāsamaina.
Vecīt, papēti BMW kārbu izbuvi :D nevienam zvans nav maināms, zvans ir puse korpusa :D tas nav Japāņu RB vai JZ motoru kārbas.
BMW variantā zavns ir jāzāģē nost un jāmetina šāvaitā.
Bmw kārbas, kā jau daudzas citas ir divās daļās, zinu, ka zf v8 5gang un 2.8 zf ir vienādas kārbas, atšķiras tikai otra(zvana) daļa. Respektīvi ja izbeidzas v8 kārba, tad var likt vietā, mazliet papildus paskruvejot, 2.8 kārbu, kura ir krietni lētāka. Ko es ar šo visu gribēju pateikt, ka varbūt to pašu ar dīzeļa kārbu var dabūt gatavu, bez metināšanas?

kalns
Posts: 305
Joined: 23 Feb 2015, 22:39

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by kalns » 26 Dec 2017, 12:25

Kaspars wrote: M3 E30 laikam bija Getrag 265, kurai zvans bija skrūvējams.
E21 un E28 šķiet arī bija kārbas ar skrūvējamiem zvaniem tāpat kā vecajām opel kārbām, bet tās ar uguni nesameklēsi .. nu varbūt ja 10 gadus meklēsi vienu atradīsi :D

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 26 Dec 2017, 12:46

Vienkāršāk būs nopirkt adaptera kitu CNC priekš v8. Un dzīvo laimīgs 1x ieguldot 300eur.
Var nopirkt adapterus gan priekš m57,m50 kaŗbām, :yo:
gan priekš Nissan Patrol Y61 ZD30 kārbām dīzeļu. :D
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

User avatar
howitzer
M30
Posts: 25090
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by howitzer » 26 Dec 2017, 13:08

kalns wrote:
Kaspars wrote: M3 E30 laikam bija Getrag 265, kurai zvans bija skrūvējams.
E21 un E28 šķiet arī bija kārbas ar skrūvējamiem zvaniem tāpat kā vecajām opel kārbām, bet tās ar uguni nesameklēsi .. nu varbūt ja 10 gadus meklēsi vienu atradīsi :D
Nu, manam E28 zvans neskrūvējas. Kkāds Getrāgs tur mētājas.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

ImageAll BMW drivers use indicators.It's just that the bulbs emit a light which the poor people can't see.

User avatar
Fretka
Posts: 16162
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Fretka » 26 Dec 2017, 13:21

Var mainīt kiškas savā starpā, pēc teorijas plug n play, bet praksē nav tik easy kā nomainīt spuldzīti :shura:
Ā un tad kārba stāvēs šķībi.

Pārejas flancis ir vislabākā opcija, cena orientējoši varētu būt pie 300 eur. Toties par to pēc tam var aizmirst un kārbas šalkāt kā semočkas :]
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

User avatar
Kaross
Posts: 1319
Joined: 20 Feb 2008, 17:07

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by Kaross » 26 Dec 2017, 13:30

Jā, ir tādi pāris taisīti. :twisted:
Savam izvēlējos pārmetināt, jo bija jau ABC clutch kits. Ar flanci atkal būtu tas jāpārtaisa.

Image

Image

Image
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image

User avatar
puisietis
Posts: 93
Joined: 02 Feb 2016, 03:14

Re: e46 328Turbo Jurka

Post by puisietis » 26 Dec 2017, 14:37

:yo:
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: promotion3b@gmail.com
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv" onclick="window.open(this.href);return false;

Post Reply