bmw 320

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
zogs
Posts: 217
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: bmw 320

Post by zogs » 10 Dec 2018, 12:04

Kāsīts wrote:
zogs wrote:2. Solis, tensile tests
Stiepes izturība. Materiāla izturība stiepē, atkarībā no pieliktās slodzes, kamēr deformācijas ir elastīgas, lai gan vairāki eksperimenti jau ir pierādījuši, ka materiāls neatgriežas savā sākotnējā stāvoklī, slogojot ar tuvu maksimālām slodzēm (jo dabā nav pieņemts visam būt perfektam).
Ja tiek novērota skrūves pagarinājums kaut par 0.01mm pēc slogošanas, tā ir notikusi pāri/tuvu maksimālajām slodzēm un tā jau ir zaudējisu savu noturību.
Atkārtota skrūves slogošana notiks plastiskajās deformācijās (jo atgriezt šajā situācijā skrūvi sākuma stāvoklī, kāda tā bija nopirkšanas brīdi nav vairāk iespējams) - veidosies tas saucamais "kakliņš", kura laikā slodzes pret deformācijā būs 1:1 (pieliktais spēks nepalielināsies, bet deformācijas palielināsies) un ponta no tālākās skrūvēšanas nebūs

slogojot ar maxsimālām slodzēm, tā vairs nebūs elestības robeža, elestības robežai nav sakarība ar makismālo spēku. un tas ir tikai normali ka viņa stiepsies.
Šīs skrūves ir paredzēts minimāli izstiept, respektīvi aizlaist aiz elestības robežās.

User avatar
Kāsīts
Posts: 1011
Joined: 18 Apr 2014, 16:27

Re: bmw 320

Post by Kāsīts » 10 Dec 2018, 14:31

zogs wrote:
Kāsīts wrote:
zogs wrote:2. Solis, tensile tests
Stiepes izturība. Materiāla izturība stiepē, atkarībā no pieliktās slodzes, kamēr deformācijas ir elastīgas, lai gan vairāki eksperimenti jau ir pierādījuši, ka materiāls neatgriežas savā sākotnējā stāvoklī, slogojot ar tuvu maksimālām slodzēm (jo dabā nav pieņemts visam būt perfektam).
Ja tiek novērota skrūves pagarinājums kaut par 0.01mm pēc slogošanas, tā ir notikusi pāri/tuvu maksimālajām slodzēm un tā jau ir zaudējisu savu noturību.
Atkārtota skrūves slogošana notiks plastiskajās deformācijās (jo atgriezt šajā situācijā skrūvi sākuma stāvoklī, kāda tā bija nopirkšanas brīdi nav vairāk iespējams) - veidosies tas saucamais "kakliņš", kura laikā slodzes pret deformācijā būs 1:1 (pieliktais spēks nepalielināsies, bet deformācijas palielināsies) un ponta no tālākās skrūvēšanas nebūs

slogojot ar maxsimālām slodzēm, tā vairs nebūs elestības robeža, elestības robežai nav sakarība ar makismālo spēku. un tas ir tikai normali ka viņa stiepsies.
Šīs skrūves ir paredzēts minimāli izstiept, respektīvi aizlaist aiz elestības robežās.
Jup. Vainīgs. Nepareizā vietā pielietoju vārdu maksimālās slodzes.
Ja jau aiz elastības robežas - tad plastiskas deformācijas. Un plastiska deformācija nav efektīva, jo atkārtotas slodzes pielikšanas veicina materiāla sabrukumu, jo deformācija tak palielinās, nevis paliek tāda pati :think:
Un, ja runā par galvas skruvēm - tad jau viņām ir netikai stiepe jāizture, bet nepārtraukta karšana un atdzišana. :think:
Labi, teorija tā pat nav tik interesanta, kā reālā dzīve.

User avatar
hazaa
Posts: 1786
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: bmw 320

Post by hazaa » 14 Dec 2018, 04:31

galava tika parbaudita un nekadu plaisu nebiju, visas vadiklas bija idealas, vienigi varstiem nacas
atjaunot nedaudz lenkiti :) saka likt galvu kopa

Image

un tad atklajas ka viens no rokeriem bija ar plaisu :) nacas uzsutit jaunu rokeru

Image

kad rokers atnaca vareja smuki pabeigt galvu

Image

prieks skatities

Image

uzsutiju ari jaunas izpludes kolektora blives un skruves pie reizes

Image

virzuli tika satiriti smuki un uzlikti jaunie gredzeni

Image

bloks bija praktiski ideals un bija plans vinu neaiztikt, bet tad man tomer ieteica vinu izhonet, jo it ka
jaunie gredzeni labak piedilsot, tad tiku pie sada verka ( uzlabotas toletes birstes :D )

Image

bloks sakuma

Image

un pec honesanas

Image

nu kaut kads tads progresins, meginasu pirmdien visu skruvet kopa un skatisies ka ies uz prieksu :)

User avatar
petka17
Posts: 4805
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: bmw 320

Post by petka17 » 14 Dec 2018, 10:54

Cik daudz ņoņēmi honējot?

Bloku samērīji? Nebija ovāls?
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs

#IzdedzesVīrs2017

-AF-
Posts: 4029
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: bmw 320

Post by -AF- » 14 Dec 2018, 11:18

petka17 wrote:Cik daudz ņoņēmi honējot?

Bloku samērīji? Nebija ovāls?
Tas ko hazaa izmantoja ir flexihons, nevis honēšana, principā necik nenoēd no virsmas, tik uzdzen seklas šviciņas (uzmatē virsmu) , paredzēts kad liek jaunus gredzenus.
Protams ja nav uzparikte pa rokai, der Abit variants ar drāšu birsti izpedarīt :yo:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
petka17
Posts: 4805
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: bmw 320

Post by petka17 » 14 Dec 2018, 11:30

-AF- wrote:
petka17 wrote:Cik daudz ņoņēmi honējot?

Bloku samērīji? Nebija ovāls?
Tas ko hazaa izmantoja ir flexihons, nevis honēšana, principā necik nenoēd no virsmas, tik uzdzen seklas šviciņas (uzmatē virsmu) , paredzēts kad liek jaunus gredzenus.
Protams ja nav uzparikte pa rokai, der Abit variants ar drāšu birsti izpedarīt :yo:
Sorry, my bad.

Pats paskatiijos bildes un iestaajaas absolute retard mode.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs

#IzdedzesVīrs2017

User avatar
hazaa
Posts: 1786
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: bmw 320

Post by hazaa » 14 Dec 2018, 12:57

petka17 wrote:
-AF- wrote:
petka17 wrote:Cik daudz ņoņēmi honējot?

Bloku samērīji? Nebija ovāls?
Tas ko hazaa izmantoja ir flexihons, nevis honēšana, principā necik nenoēd no virsmas, tik uzdzen seklas šviciņas (uzmatē virsmu) , paredzēts kad liek jaunus gredzenus.
Protams ja nav uzparikte pa rokai, der Abit variants ar drāšu birsti izpedarīt :yo:
Sorry, my bad.

Pats paskatiijos bildes un iestaajaas absolute retard mode.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
yep AF pareizi pateica, vins tik uztaisa virsmu biku biku raupaku lai gredzeni atrak un labak piediltu un it ka nodrosina veinmerigaku ellas limeni zem gredzeniem kamer piedilst.

cik man teica pec sita var skilt klat motoru un doris valet, jautajums jums visiem, ka jus domajat ir verts pec 200-400km panemt un nomainit ellu, vai nevajag???

User avatar
petka17
Posts: 4805
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: bmw 320

Post by petka17 » 14 Dec 2018, 13:17

hazaa wrote:
petka17 wrote:
-AF- wrote:
petka17 wrote:Cik daudz ņoņēmi honējot?

Bloku samērīji? Nebija ovāls?
Tas ko hazaa izmantoja ir flexihons, nevis honēšana, principā necik nenoēd no virsmas, tik uzdzen seklas šviciņas (uzmatē virsmu) , paredzēts kad liek jaunus gredzenus.
Protams ja nav uzparikte pa rokai, der Abit variants ar drāšu birsti izpedarīt :yo:
Sorry, my bad.

Pats paskatiijos bildes un iestaajaas absolute retard mode.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
yep AF pareizi pateica, vins tik uztaisa virsmu biku biku raupaku lai gredzeni atrak un labak piediltu un it ka nodrosina veinmerigaku ellas limeni zem gredzeniem kamer piedilst.

cik man teica pec sita var skilt klat motoru un doris valet, jautajums jums visiem, ka jus domajat ir verts pec 200-400km panemt un nomainit ellu, vai nevajag???
Ja, maini ellju!



Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs

#IzdedzesVīrs2017

-AF-
Posts: 4029
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: bmw 320

Post by -AF- » 14 Dec 2018, 13:18

Nav gan tā, ka škil klāt un pis grīdā. Katram gredzenu ražotājs ir ieteicis optimālo piedilšanas laiku, protams ja viss ir saborēts un sahonēts līdz mikroniem tad tā var darīt, bet 99,990000% tā nav, tapēc lasam ko gredzenu ražotājs ir reglamentējis konkrētiem gredzeniem. Protams nomainīt ellu pie pirmajiem 100-#00 km sliktāk nebūs. Liet var jebkuru šim motoram paredzēto ellu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
petka17
Posts: 4805
Joined: 30 Sep 2010, 00:18
Location: Zaļās želejas racing tiim

Re: bmw 320

Post by petka17 » 14 Dec 2018, 13:35

-AF- wrote:Nav gan tā, ka škil klāt un pis grīdā. Katram gredzenu ražotājs ir ieteicis optimālo piedilšanas laiku, protams ja viss ir saborēts un sahonēts līdz mikroniem tad tā var darīt, bet 99,990000% tā nav, tapēc lasam ko gredzenu ražotājs ir reglamentējis konkrētiem gredzeniem. Protams nomainīt ellu pie pirmajiem 100-#00 km sliktāk nebūs. Liet var jebkuru šim motoram paredzēto ellu.
Nu sii ir muuziiga diskusija.

Es piebraucu agresiivi un viss liekas bumbaas, biet piebrauc leenaam un ar viss bumbaas. Kur taisniiba - nav ne jausmas

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Tu daudz, bled, neaizdedz kamēr tu, bled, jebalā nedabūn! ©IzdedzesVīrs

#IzdedzesVīrs2017

User avatar
ray112
Posts: 2459
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: bmw 320

Post by ray112 » 14 Dec 2018, 14:25

Gan jau ja viss ir kārtībā, tad +/- ir vienalga kā piebrauc, galvenais eļļu samainīti laicīgi, nevis maukt pilnu intervālu ar pirmo eļļu pēc salikšanas. Jā tur ir kādas problēmas, piemēram nepareiza atstarpe gredzeniem vai kaut kas cits nav pareizi, tad gan jau tāpat būs dirsā, vienalga piebrauc mierīgi vai agresīvi.

User avatar
hazaa
Posts: 1786
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: bmw 320

Post by hazaa » 15 Dec 2018, 00:50

nu nopirku ellu 2 piegajieniem, ta ka nobrauksu 100-200km un tad nomainisu kopa ar filtru :)

User avatar
hazaa
Posts: 1786
Joined: 07 Feb 2005, 10:15

Re: bmw 320

Post by hazaa » 18 Dec 2018, 23:29

nu ko turpinaju stelet visu kopa :)

https://youtu.be/NKhlUJlWv0A

virzuli visi salikti

Image

galva vieta, varsti sareguleti, ella ielieta un pieskilts viss strada :) normali nopisos meklejot timming belt shemu
jo nevareju metku apaksejo atrast, bet beigas aradu :)

Image

sodien iedevu krasotajam piekrasot paris sikuminus, lai pa ziemu neizmetas nekas un rit vajadzetu pabeigt visu
salikt un tad tik javeic apkatka, janomaina ella un jaaizlaiz saregulet karbulis un uz atkratoto TA :)

zogs
Posts: 217
Joined: 24 Jan 2015, 14:47

Re: bmw 320

Post by zogs » 19 Dec 2018, 02:01

Pareizi AF saka, ja katram mezglam tiek saslipēts pareizais raupjums. To var izdarīt! un ar rapjuma mērītāju pārbaudīt, tad šķil klāt un spied ārā sulu.
Visos citos gadījumos virsma būs raupja pēc apstrādes un piebraukt būtu vēlams.
Piebraukšanas mērķis ir nogludināt negludumus, tā birste sadzen švīkas eļļai, bet ir arī sūdi, kas paliek uz āru, tie tad arī tiek pieslīpēti...

Reku bilde ar izmērītu rapjumu virsmai, kura uz aci un roku, izskatījas perfekti gluda
Image

Teorētiķis
Spam addicted
Posts: 1012
Joined: 13 Aug 2015, 23:55

Re: bmw 320

Post by Teorētiķis » 02 Apr 2019, 18:43

Kā winter bīteris pārziemoja?

Post Reply