316ti to 330dti

Foruma dalībnieku tūninga projekti vai viņu īpašumā esošie tūnētie auto.

Moderator: Tūneru grupa

Post Reply
kaadzis
Posts: 6
Joined: 27 Feb 2014, 15:41

316ti to 330dti

Post by kaadzis » 02 Mar 2019, 23:27

kādu laiciņu klusi stalkoju citu projektus, tad beidzot izdomāju iemest arī savu projekta auto, pa lielam tādi ir vairāki sākot ar minišosejas zāles pļāvēju Honda civic kuram patreiz blakus stāv type-r dzinējs, bet pats sevi saucu par Bembistu :naac:
Tad nu viens no ikdienas auto kurš 2 gadi bija nostāvējis nekustināts. e36 kompots ar 1.6 stockā. motora nodalījums ir bijis kā mau*ka, jo iekšā ir bijis m50b25tu. tad šim motoram tika uzlikts turbo un nobraukts vienu sezonu, līdz izlūza virzulim starp gredzeniem atdalošā daļa(laikam esot slimība).tā kā m50 mētājas uz galda, vajadzēja vinterbīteri(jo f10 ir piesavinājusies draudzene :roll: ) nopirku pa 40e pilnu swapu 1.6 ar ko nobraucu 2 mēnešus un izgāju apskati (primārais kāpēc pirku to 1.6 lai izietu apskati.)
Tā kā apskate izieta, ar auto var sākt izpausties. šķūnī kkur mētājās pilns 150kw 3l dīzelis no e46 ar sešinieci manuālo kārbu.
Par tehnisko daļu; viss bija daudz vienkāršāk nekā sākumā biju cerējis, motors ideāli derēja uz orģinālo e36 pusrāmi un paduškām. stūres krustiņi un kardāni viss tip top, kulise perfekti der orģinālajā vietā, motors ideāli der motortelpā, visur visam ir vieta. kārbas stiprinājumam jāizurbj jaunas vietas tunelī un jāiegriež vītnes. kardānu ņēmu no tā paša e46 manuāļa vienīgi dabūju saīsināt par apmēram 2cm, to izdarīju kardāna savienojumā pie karājošā. elemntāri izdarāms, ja mājās pašam ir virpa. mazliet piņķeris sākās ar reduktora flanci. tā kā e46 kardānam galā nāk miroņgalvas tips ar 6 skrūvēm, bet 168typ nāk ar 4 skrūvēm un krustiņu galā, dabūju pārtaisīt gala flanci, lai kardāns iet kopā ar reduktoru. to arī viegli atrisināju paņemot typ 168mm reduktora šlici un pārmetinot uz e46 reduktora flanci. tik tik tālu no mehāniskās daļas būtu viss.
Par dzesēšanu runājot, liku e46 radiatoru kas ideāli der starp lonžeroniem. to ar ātrajiem savienojumiem klāt,augšējo flanci no e60, kam ir atsevišķs izplešanās trauks, dažās bildēs var redzēt.
problēma bija ar intercooleri. orģinālais e46 ir mazliet par īsu lai trubu no ic uz ieplūdes kolektoru laistu lonžeronam pa ārpusi ,taču starp motoru un radiatoru īsti vietas vairs nepietiek. tad nu atradu perfektu ic no citroen jumper 2.3 2008 gada. tas ir ideālā garumā, platumā un arī lielāks par orģinālo e46.
Runājot par provodku, tur viss easy, ņemam autodatu, čekojam kompja b štekera izejas vadus un lodējam klāt pie e36 x69 štekera. vienīgais gāzes pedālim pietrūkst pini, tam dabūju vēl vienu x69 štekeri, lai motors no bundžas būtu plug&play. nobrīnījos ka e36 tahometrs no 6cyl motora ideāli saprotas ar edc16 apgriezienu impulsiem kas nāk ārā obd 9 pinā, tā kā tahometrs arī rāda pareizi. pārējās kļūdas par abs un spidometra komunikācijām izdzēšam no ecu vadības, uzčipojam un viss!!! :drive: divas bildes ieskatam, vēlāk salikšu vairāk no visiem mezgliem. Image
Image

User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 4129
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS

Re: 316ti to 330dti

Post by arniks8 » 02 Mar 2019, 23:35

Kad čiposi?
howitzer wrote:
26 Mar 2019, 21:19
Zems kā aizpis muti un ej dirst.

VuskansDavis
Posts: 1604
Joined: 29 Apr 2014, 23:03
Location: Rīga

Re: 316ti to 330dti

Post by VuskansDavis » 02 Mar 2019, 23:38

izlasi kārtīgi, jau uzčipsēts
:latvija:

kaadzis
Posts: 6
Joined: 27 Feb 2014, 15:41

Re: 316ti to 330dti

Post by kaadzis » 02 Mar 2019, 23:40

arniks8 wrote:
02 Mar 2019, 23:35
Kad čiposi?
patreiz tāds standartiņš jau ir, bet maksimumu griezīšu kad viss būs līdz galam savests. (typ 188 reduktors, lielās pusasis utt.)
tā kā pats to daru, tad nav problēmu pēc katra updeita kko pamainīt!

User avatar
Martinss
Posts: 3927
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: 316ti to 330dti

Post by Martinss » 03 Mar 2019, 00:21

Čotka! :cool: Ko ar skati? :urb:

kaadzis
Posts: 6
Joined: 27 Feb 2014, 15:41

Re: 316ti to 330dti

Post by kaadzis » 03 Mar 2019, 00:23

Martinss wrote:
03 Mar 2019, 00:21
Čotka! :cool: Ko ar skati? :urb:
tikko izieta. nāks uz beigām domāšu par pārreģistrēšanu vai jāziedo 1.5 diena lai iemestu atpakaļ 1.6 :naac:

krabiz
Posts: 40
Joined: 05 Jun 2016, 22:52
Location: LV

Re: 316ti to 330dti

Post by krabiz » 03 Mar 2019, 11:00

Kāpēc uzreiz neliki 188mm?

Mazais reduktors ilgi neturēs M57 griezi
"316iA kompakts man ir brīvdienu izbraucieniem"

kaadzis
Posts: 6
Joined: 27 Feb 2014, 15:41

Re: 316ti to 330dti

Post by kaadzis » 03 Mar 2019, 11:09

krabiz wrote:
03 Mar 2019, 11:00
Kāpēc uzreiz neliki 188mm?

Mazais reduktors ilgi neturēs M57 griezi
Nav aizmugurējā vāka priekš e30/kompota, ir tikai no e28/34.ja kadam ir labprat iegādātos

User avatar
Svā
Posts: 952
Joined: 29 Jun 2015, 13:01
Location: Madona

Re: 316ti to 330dti

Post by Svā » 03 Mar 2019, 11:21

Skates motors
1995 BMW 316 MX-47

User avatar
ray112
Posts: 1891
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: 316ti to 330dti

Post by ray112 » 03 Mar 2019, 11:30

Kas ar bremzēm padomā? Ar 1.6 stock setapu varētu būt par īsu tai jaudai.

-AF-
Posts: 3815
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: 316ti to 330dti

Post by -AF- » 03 Mar 2019, 11:32

Interesanti, būs jāpaseko.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
ray112
Posts: 1891
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: 316ti to 330dti

Post by ray112 » 03 Mar 2019, 11:33

Pareizi tur tak m50 turbo bija iekšā agrāk, tad gan jau bremžu jautājums ir sakārtots.

juriz
Posts: 233
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Contact:

Re: 316ti to 330dti

Post by juriz » 03 Mar 2019, 13:06

Patīkamas pārsteigums. Ieraudzīju virsrakstu, un slikti padomāju sākumā - ka kāds apvaicāsies kā viņa slapjos sapņu realizēt, bet reāla štelle.

User avatar
RL.
Posts: 459
Joined: 11 Oct 2010, 20:02
Location: Riga

Re: 316ti to 330dti

Post by RL. » 03 Mar 2019, 21:44

Dti, takā opel dīzeļiem, tikai tiem bija tds'i tikai vēlak sapratu, ka stāsts par kompotu. Un par laimi nav džinsi un sapņi par V8 :micuks_4ever_love:

Lasot topiku liekas tāds fufelis vien bija nesaprotu kāpēc tik maz žurkas brauc ar commonrailuem. :D

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Autokrāsotājs :grudaks:

BMW E46 330Ci 2004 daily project
VW Touran 2008 2.0TDI 170hp highline family drive

User avatar
rrrainis
Posts: 4131
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga

Re: 316ti to 330dti

Post by rrrainis » 08 Mar 2019, 06:59

Vajag kādu video
Subaru Impreza WRX GC8 JDM
VW Golf Mk7 1.4 TSI
Jeep Grand Cherokee

User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1045
Joined: 09 Jul 2004, 21:22

Re: 316ti to 330dti

Post by J.K.jr.bad. » 08 Mar 2019, 13:29

Tā uzrakstīji, ka man šķita, ka pa vienu vakaru swapu uztaisīji. :D

:cool:
J.K.jr.bad.
http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:

User avatar
Fretka
Posts: 16250
Joined: 17 Jul 2009, 14:07

Re: 316ti to 330dti

Post by Fretka » 08 Mar 2019, 20:29

Zinot šos puikas, nebūtu pārsteigts, ja pa vienu vakaru :shura:
:cool:
Zems kā pisiens
"Kad būs izbrauciens?" Racing team

kaadzis
Posts: 6
Joined: 27 Feb 2014, 15:41

Re: 316ti to 330dti

Post by kaadzis » 10 Mar 2019, 18:43

Fretka wrote:
08 Mar 2019, 20:29
Zinot šos puikas, nebūtu pārsteigts, ja pa vienu vakaru :shura:
:cool:
Motoru ieliku pa 40 min, provodka prasīja puss dienu kopā ar visiem sīkumiem, aizgāja kādas 4 dienas. Mēģināšu uztaisīt video, tikai vajag kādu kolēģi kas uzfilmē jo vienam ir pagrūti noturēt viņu uz ceļa un vēl nofilmēt. :drive: :emo:

Post Reply