Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
nakurilijs
Posts: 3794
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs » 13 Jan 2020, 23:10

E39 m54b30 dzeses sistēmā ir elektriskais sūknītis. Cik viņam svarīgi ir būt darba kārtībā un ko vispār nodrošina? Man jau kādu gadu nedūc, domāju vai uztraukties...
M54B30+LPG FTW
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap
TDR.LT

User avatar
Martinss
Posts: 4085
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss » 14 Jan 2020, 12:09

nakurilijs wrote:
13 Jan 2020, 23:10
E39 m54b30 dzeses sistēmā ir elektriskais sūknītis. Cik viņam svarīgi ir būt darba kārtībā un ko vispār nodrošina? Man jau kādu gadu nedūc, domāju vai uztraukties...
Tu domā to, kas dzenā dzesēšanas šķidrumu uz salona pečku un principā visiem ir dead?

edit: Tipa šito laikam:

Image

User avatar
nakurilijs
Posts: 3794
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs » 14 Jan 2020, 12:16

Martinss wrote:
14 Jan 2020, 12:09
nakurilijs wrote:
13 Jan 2020, 23:10
E39 m54b30 dzeses sistēmā ir elektriskais sūknītis. Cik viņam svarīgi ir būt darba kārtībā un ko vispār nodrošina? Man jau kādu gadu nedūc, domāju vai uztraukties...
Tu domā to, kas dzenā dzesēšanas šķidrumu uz salona pečku un principā visiem ir dead?
edit: Tipa šito laikam:

Image
Laikam, neesmu pētījis, kur tās trubas iet, bet izskatās savādak un ir zem radiatora piestiprināts.
Zinu, ka kamēr viņš gāja varēja karstam atvērt izplešanās truku un nedabūt sejā antifrīzu. :reeka:
M54B30+LPG FTW
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap
TDR.LT

User avatar
Martinss
Posts: 4085
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Martinss » 14 Jan 2020, 12:21

Nu ja tas ir tas, ko ieliku bildē, tad salīdzinoši easy fix spriežot pēc interneta - atskrūvējas augšpuse, atliecās metāla ķepas, izņemas motoriņa iekšas, piemeklējam jaunas oglītes, visu satīram, saliekam un vajadzētu strādāt. :hvz: Cik lasīju, tas sūds vajadzīgs, lai pie izslēgtas aizdedzes uz salona pečku izdzenātu dzesēšanas šķidrumu, tā ir vai nav - nezinu.

User avatar
nakurilijs
Posts: 3794
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs » 14 Jan 2020, 12:34

Mans ir savādaka paskata. Bet paldies par padomu, jāpamēgina atakrūvēt. LPG gan jau ar patiks labāk, ka kaut kas jestrāk pumpē cauri suslu.
M54B30+LPG FTW
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap
TDR.LT

User avatar
smith
Posts: 1689
Joined: 29 Oct 2015, 22:41

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by smith » 14 Jan 2020, 14:35

E39 vispār bija tā fīča, ka noslāpētam auto nospiež neatceros kuru pogu un kādu mirkli vēl pūš silto gaisu. Visticamāk ka tam tas sūknis paredzēts.
BMW 530d Touring Topaz Blue '01 [Ex]
Audi A4 Avant Atlas Gray '03

User avatar
ray112
Posts: 2677
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ray112 » 14 Jan 2020, 15:37

smith wrote:
14 Jan 2020, 14:35
E39 vispār bija tā fīča, ka noslāpētam auto nospiež neatceros kuru pogu un kādu mirkli vēl pūš silto gaisu. Visticamāk ka tam tas sūknis paredzēts.
MAX* bija jānospiež vai arī dažiem modeļiem viņa ir apzīmēta kā "rest". Īstenībā riktīgi laba lieta ja strādā.

User avatar
nakurilijs
Posts: 3794
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs » 14 Jan 2020, 16:33

ray112 wrote:
14 Jan 2020, 15:37
smith wrote:
14 Jan 2020, 14:35
E39 vispār bija tā fīča, ka noslāpētam auto nospiež neatceros kuru pogu un kādu mirkli vēl pūš silto gaisu. Visticamāk ka tam tas sūknis paredzēts.
MAX* bija jānospiež vai arī dažiem modeļiem viņa ir apzīmēta kā "rest". Īstenībā riktīgi laba lieta ja strādā.
Prefiem REST. Max ir fl kondiškas MAX funkcija.
M54B30+LPG FTW
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap
TDR.LT

User avatar
Rii
Posts: 6964
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii » 14 Jan 2020, 20:15

Prefl un fl tie sūkņi atšķiras un vienā korpusā ar sūkni nāk arī krāsniņas vārsti. Vienu vai otru varēja izjaukt un saremontēt, otrs nebija remontējams. Dzīvus atrast var un pārbaudīt var elementāri + un - pie sūkņa kontaktā esošajiem piniem.
Tas sūknis arī palīdz kustināt dzesēšanas šķidrumu brīžos, kad auto dzinējs darbojas brīvgaitā, citādi plūsma var būt nepietiekama un liela sala laikā, braucot īsus pārbraucienus, brīvgaitā var zust siltais gaiss.
Par REST un MAX taisnība. REST ir prefl salona sildīšana pie izslēgta dzinēja, MAX ir fl saldēšanas opcija
E36 touring 97' 318is/g
E36 328i+ lpg 95''
V70 2.5T 05'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.

User avatar
ray112
Posts: 2677
Joined: 24 Jan 2015, 20:07

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ray112 » 14 Jan 2020, 21:50

Max ir FL salona dzesēšanas opcija pie ieslēgta dzinēja un arī salona sildīšanas opcija pie IZSLĒGTA dzinēja. Vismaz dīzeļiem, varbūt benzīnam kas savādāk. Protams pie fakta, ka sūknis nav nosprādzis.

User avatar
Rii
Posts: 6964
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii » 14 Jan 2020, 22:59

Jā, sorry, sapisos
E36 touring 97' 318is/g
E36 328i+ lpg 95''
V70 2.5T 05'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.

Post Reply