1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

lamberto
Posts: 5
Joined: 06 Aug 2009, 14:12
Has thanked: 0
Been thanked: 0

1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by lamberto »

Esmu sagatavojis interesantu "kāzusu" dīzeļa motora draugiem.

Palīdziet ar ieteikumiem. Man ir 1.9TDI 110HP III golfs, kuram pirms dažām dienām atvelkot uzspridzināju intercooleri. Dānijā nomainīju intecooleri par nieka 400Ls - ar darbu :-D !!!

Vakar auto gāja kā "dies" - tiesa gan dodot gāzi riktīgi šņāca - likās gandrīz kā noss! :D Vienīgi īsti labi negribēja startēties - bija kādu laciņu jāpagriež. Šorīt auksts motors neleca, bet griežot aizdedzi ārā nāca balts dūmu mākonis. Atbrauca servisa džeks, iepūta gaisa trubā ēteri, un auto uzreiz pieleca. Protams, auto atkal servisā - tā kā vēlāk varēšu arī pateikt šīs "mīklas" atrisinājumu!!! :beer:

Iepriekš novēroju vairākas problēmiņas, kas, iespējams, bija šā brīža problēmas cēloņi:

1. Motora temperatūra bieži stāvēja uz 80 C, bet uz 90 C uzkāpa dažreiz kad noslāpēju motoru. Citreiz motora noslāpēšana nepalīdzēja dabūt 90 C ?!?

2. Pie 80 C turbīna negāja, bet pie 90 C viss bija ok ?!? Var jau būt, ka tā bija tikai sakritība un temperatūrai nebija nekāda sakara ar turbīnas darbību. Varbūt pie vainas bija vecā intercoolera pēdējās dzīvības pazīmes.

3. Iepriekš piestartēt aukstu motoru varēju uz sitiena, bet silts motors bija jāgriež kādas 3-10 sek kamēr pieleca. Šorīt, pēc coolera maiņas, arī silts neleca.

Gaisa filtrs tīrs, šļaukas un šķidrumi visi vietā, motors tukšgaitā strādā stabili.

Ieteikumi bijuši dažādi: izspiesta galvas blīve, problēma ar augstspiediena sūkni, netīrs degvielas filtrs, problēma ar kompresiju, sprauslas pa daudz lej degvielu. Sakiet man savu profesionālo BURNOUT viedokli un ieteikumus. :yo:
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Lambertino »

Gribu Burnoutu informēt, ka tas nav mans dubutnieks, bet gan mans bračka :D

Arī viņš sāk gribēt saprast par mašīnām (neskatoties uz to, ka ir vecāks par mani :urb:), jo negrib, lai Dāņi apčakarē viņu :reeka:

Problēmu iespējamie atrisinājumi.
1. Tev temp. stāv 80c jo termostats ir paredzēts, ka atverās šādā temp. Tas nevarētu ietekmēt motora darbību. Protams ja motora temp. visu laiku būtu 20grādi, tad ietekmētu gan, vismaz motora mūžu točna :urb:
2. Kā jau teic, nav starpība cik ir motora temp., turbīnai tāpat jāgriež. (ja nezināji, tad turbīnu iegriež izplūdes gāzes) Ar kūleri gan varētu būt saistība.
3. Ir iespēja, ka mehi nav ko kārtīgi savilkuši un vakar ar savu turbinizēšanu būsi nopūtis kādu trubu no kūlera, bet tad būtu jābūt atkal melnajam mākonim + nebūtu palīdzējis ēters. Ja ziemā nelektu, tad pirmais ko teiktu, ka kvēlsveces beigtas, bet vasarā :neka: Sprauslas - nu varētu itkā būt, bet tad arī piešķiļot un gāzējot būtu melnumam jānāk ārā :roll:

p.s moš kādam ir kādi ieteikumi - man jau tā nav daudz saprašanas, bet nu par traktoriem vēl.... :neka:
ImageImage
User avatar
spainis666
Posts: 514
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by spainis666 »

kas viņiem komja nav pie kura varētu pieslēgt?
User avatar
EDX
Posts: 2001
Joined: 28 Sep 2005, 21:55
Location: Piņķi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by EDX »

Lambertino wrote:Gribu Burnoutu informēt, ka tas nav mans dubutnieks, bet gan mans bračka :D
Tā arī domāju :D
Ja pareizi sapratu, tad pēc coolera maiņas viņš vēl šņāca (tanī brīdī, kad NOS tika pieminēts :D ) značit po ļubomu kaut kur ieplūdē ir caurums - līdz ar to viņš var sūkt papildus gaisu kkur un ietekmēt lekšanu :wink:
Un ja vēl kādu brīdi tika braukts un vēl pie tam gāzēts ar caurumu ieplūdē, tad varētu būt, ka turbīna pārgriezās un tagad arī tā dabūn ieplūdē eļļu - tas izskaidrotu baltos dūmus (šķiet, ka tādi ar bija pieminēti :roll: )
Pirmais, ko es izdarītu ir atskrūvētu kādu ieplūdes trubu, kas ir pēc turbīnas un pirms ieplūdes kolektora un paskatītos vai tajā nav eļļa :wink:
No quattro - no fun!
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Lambertino »

Trubas es ieteicu pārbaudīt jau sen, nezinu vai tas ir izdarīts :neka:
Bet pēcāk uzjobņija tas kūlers un visu vainu novēlu uz to!
ImageImage
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Lambertino »

spainis666 wrote:kas viņiem komja nav pie kura varētu pieslēgt?
Šajā gadijumā, bračka negrib, lai viņu apčakarē ;)
Viņam varētu arī iestāstīt, ka pie vainas ir vecā bremžu eļļa :reeka:
ImageImage
User avatar
EDX
Posts: 2001
Joined: 28 Sep 2005, 21:55
Location: Piņķi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by EDX »

Lambertino wrote:Trubas es ieteicu pārbaudīt jau sen, nezinu vai tas ir izdarīts :neka:
Bet pēcāk uzjobņija tas kūlers un visu vainu novēlu uz to!
Ja pareizi sapratu, tad šņāca arī pēc kūlera maiņas - tad tas jau ir simtprocentīgs iemesls, lai kaut kas nestrādātu kā vajag :wink:
No quattro - no fun!
User avatar
riibeklis
Posts: 233
Joined: 19 Jun 2006, 16:49
Location: Rīga/mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by riibeklis »

ja silts nelec tad iespejams ir izregulejies iesmidzinashanas moments
ja shnjac - tad visdrizak push garam ( var redzet pec eljas izdalijumiem ap to vietu)
normalai temp butu jabut 90C (varetu but ka termostats ir iesprudis valjeja pozicija)
intercooleris vareja uzspragt no parak liela turbinas spiediena ( iespejams turbinai gjeometrija nokjilejusi) (bet shaja gadijuma uz shosejas kompis neljautu braukt atrak pa 120 :roll: )
Last edited by riibeklis on 06 Aug 2009, 19:02, edited 1 time in total.
vwmotion.lv :naac:
User avatar
spainis666
Posts: 514
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by spainis666 »

Lambertino wrote:
spainis666 wrote:kas viņiem komja nav pie kura varētu pieslēgt?
Šajā gadijumā, bračka negrib, lai viņu apčakarē ;)
Viņam varētu arī iestāstīt, ka pie vainas ir vecā bremžu eļļa :reeka:
nu ta pa padsmit eiro jāiepērk kabelis un jānolasa kļūdas
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Alien »

vēl silts var nelekt ja starteris pa lēnu griež
man šitas joks bij dīzelim
inc pa čiriku šito kodē lai lec jo zem kaukādiem apgriezieniem siltam motoram nedod nemaz degvielu iekšā (laikam vajadzēja 300apgr/min kā minimums)
palīdz startera profilakse un pāris jaunas bukses
AR_159 :drive:
User avatar
riibeklis
Posts: 233
Joined: 19 Jun 2006, 16:49
Location: Rīga/mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by riibeklis »

Melnais wrote:nu kāds tur aizdedzes moments?
domāju, ka ieplūdē aiz turbīnas ir kāds caurums, pa kuru pūš ārā, tāpēc šņāc. moš caurs kūlers? :neka:
a par nelekšanu vasarā, kad 10 sek pēc kurbulēšanas, pielec, tad vajadzētu nomainīt abus degvielas filtrus, vai vismaz smalko filtru. a ja pēctam negrib lekt, nu tad domā, tās 10 sek vajadzīgas, kamēr sūknis sapumpēs to degvielu.. tas varētu nozīmēt, ka kkur pie degvielas padeves ir sīks caurumiņš, kurš laiž klāt gaisu.
nu, tam golfam droši ien nav zemspiediena sūkņa, ne? ja ir, tad moš tas nešancē... :roll:
sajaucu > iesmidzinashans moments :)


shim motorma ir tikai viens degvielas filtrs :D un ja ari gaisa burbulji iet uz sukni tad tas shadus simtomus toch neizsauc :D
vwmotion.lv :naac:
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Lambertino »

Alien pateica labu ideju par startera griežšanas ātrumu. Es jau bračkam ieteicu, lai pamēģina ievilkt viņu, ko tad saka.
Startpilotu gan vajag izmantot tikai kad ir izmēģināts vis ko var manuprāt :aljo:
ImageImage
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17021
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Juzix »

riibeklis wrote:
Melnais wrote:nu kāds tur aizdedzes moments?
domāju, ka ieplūdē aiz turbīnas ir kāds caurums, pa kuru pūš ārā, tāpēc šņāc. moš caurs kūlers? :neka:
a par nelekšanu vasarā, kad 10 sek pēc kurbulēšanas, pielec, tad vajadzētu nomainīt abus degvielas filtrus, vai vismaz smalko filtru. a ja pēctam negrib lekt, nu tad domā, tās 10 sek vajadzīgas, kamēr sūknis sapumpēs to degvielu.. tas varētu nozīmēt, ka kkur pie degvielas padeves ir sīks caurumiņš, kurš laiž klāt gaisu.
nu, tam golfam droši ien nav zemspiediena sūkņa, ne? ja ir, tad moš tas nešancē... :roll:
sajaucu > iesmidzinashans moments :)


shim motorma ir tikai viens degvielas filtrs :D un ja ari gaisa burbulji iet uz sukni tad tas shadus simtomus toch neizsauc :D
+1
Tad tas golps rīstītos un spļaudītos visu laiku
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
riibeklis
Posts: 233
Joined: 19 Jun 2006, 16:49
Location: Rīga/mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by riibeklis »

man jau vairak ka gadu iet un nekas veel nav noticis :)
vwmotion.lv :naac:
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Alien »

Melnais wrote:
Juzix wrote:
riibeklis wrote:
Melnais wrote:nu kāds tur aizdedzes moments?
domāju, ka ieplūdē aiz turbīnas ir kāds caurums, pa kuru pūš ārā, tāpēc šņāc. moš caurs kūlers? :neka:
a par nelekšanu vasarā, kad 10 sek pēc kurbulēšanas, pielec, tad vajadzētu nomainīt abus degvielas filtrus, vai vismaz smalko filtru. a ja pēctam negrib lekt, nu tad domā, tās 10 sek vajadzīgas, kamēr sūknis sapumpēs to degvielu.. tas varētu nozīmēt, ka kkur pie degvielas padeves ir sīks caurumiņš, kurš laiž klāt gaisu.
nu, tam golfam droši ien nav zemspiediena sūkņa, ne? ja ir, tad moš tas nešancē... :roll:
sajaucu > iesmidzinashans moments :)


shim motorma ir tikai viens degvielas filtrs :D un ja ari gaisa burbulji iet uz sukni tad tas shadus simtomus toch neizsauc :D
+1
Tad tas golps rīstītos un spļaudītos visu laiku
jūs mani nesapratāt, domāju tā, kad noslāpēt, degviela aitek atpakaļ uz bāku un sūknim vajag 10sek, lai to degvielu aizvilktu līdz sevīm. nu tāpēc momentā nelec. :roll:
viens degvielas filtrs? un dīzelim? negribās ticēt... tad jau tur arī nekādam kompim nevajadzētu būt.
parādi VW dīzeli ar 2 degvielas filtriem!!! gribu ar viņu nobildēties
nu par to degvielas aizmukšana varētu būt taisnība arī
vajag samainit abratku trubiņas un skatīties vai degv.filtra viss ir labi
nu ja nepalīdz nekas tad jāremontē sūknis
AR_159 :drive:
User avatar
spainis666
Posts: 514
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by spainis666 »

atkārtošos vēlreiz, vispirms jāpieslēdz pie kompja un jānolasa kļūdas nevis jāmēģina zīlēt kafijas biezumos
User avatar
EDX
Posts: 2001
Joined: 28 Sep 2005, 21:55
Location: Piņķi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by EDX »

Melnais wrote: skaidri zini, ka viņam ir kompis? :mhm:
Ja tas motors tiktiešām ir TDI, tad kompis ir 100% :wink:
No quattro - no fun!
lamberto
Posts: 5
Joined: 06 Aug 2009, 14:12
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by lamberto »

Paldies par ieteikumiem. Par to šņākšanas iemeslu jums ir 100% taisnība - bij pušu truba. Ceru, ka vairāk nešņāks.

Problēma ar lekšanu vēl joprojām ir aktuāla - dāņi netiek galā. Pie kompja pieslēdza jau pašā sākumā, kad bija problēma ar cooleri - kompis nekādas kļūdas neuzrādīja. Katrā ziņā, tad kad ir piešķilts un ir izšauts dūmu mākonis, motors strādā nevainojami.

Šobrīd viņi meklē iemeslu, taču, cik saprotu, tad vienkārši nav pietiekoši gudri. Sprauslas itkā arī esot pārbaudījuši. Kautko min par iespējamām elektrības problēmām, taču precīzi pateikt neko nevar. Šie man prasa vai es zinu kādu speciālistu - es šiem saku "zinu gan - BURNOUT.LV" :yo: Varbūt tiešām vienkārši degvielas filtrs jānomaina?!? :neka:

Patiesībā pirmā reize, kad es mašīnu nevarēju piešķilt un ar ko sākās visas problēmas bija, kad nolēmu pamēģināt vai strādās aizdedzes atslēga bez imobilaizera iekšā. Biju ieplānojis atslēgu ar imobilaizeri turēt bardačokā, bet izmantot to, kas ir bez imobilaizera. Tad arī sākās balties dūmi šķilšanas laikā un motora nelekšana; tā riktīgi ilgi griežot arī pieleca, taču jau ar melnu dūmu mākoni (varbūt, ka tajā brīdī jau bija caurs intercooleris, jo turbīna jau iepriekš reizēm strādāja (pie 90C motorā), bet reizēm (pie 80C motorā) nē). Vai ir varbūtība, ka atslēga bez imobilaizera man kaut ko sačakarēja mašīnas "prātiņā"?!? :neka:
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by Lambertino »

ja arī sačakarēja, tad kompim tas būtu jāuzrāda ;)
Tu viņiem ieteici ideju par starteri un griežšanas ātrumu?
Dīzeļiem vajag fikso griezienu, lai piešķiltos. Iepūšot ēteri, vairs nevajag jo to panāk ētera sprādziens motorā :twisted:
Mārtiņ - pamēģini viņu uzstumt vai ievilkt. Ja pielec uz sitiena, tad probza varētu būt starterī vai aķītī!!! :aljo:
ImageImage
lamberto
Posts: 5
Joined: 06 Aug 2009, 14:12
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Post by lamberto »

Par imobilaizeri tikko bija ieteikums palaist elektrību pa tiešo no aķīša uz degvielas sūkni. Cik sapratu, tad imobilaizers var nepadot elektrību uz degvielas sūkni.

Kad Toaregam man nebija elektrības padeves uz sūkni - simptomi bija baigi līdzīgie. Būs jāpamēģina savienot pa tiešo.

Īstenībā es labprāt atvienotu to imobilaizeri. Vai tas ir viegli izdarāms? Vēl man ir arī sekretka, kuru arī gribu nafigizēt. Nafig tik daudz visādas drošības tādai miskastei jāliek!?!

Lambertino, noteikti pamēģināšu mašīnu ievilkt - tas par to starteri izklausās ticami, taču vai viņš varētu sačakarēties pēc intercoolera sprādziena vai dēļ tā imobilaizera?! Kādai likumsakarībai taču ir jābūt. A kā ar to turbīnas sagriešanos un eļļas iekļūšanu ieplūdzē, vai arī ar iesmidzināšanās momenta izregulēšanos, vai caurumu pie degvielas padeves?
Post Reply