Page 2 of 3

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 07 Aug 2009, 13:15
by Lambertino
Ja būtu caurums, tad būtu jāsmird pēc dīzeļa. :neka:
Deļ interkūlera starteris nevar sačakarēties, bet vot deļ tā, ka mašīna nav jauna - var sačakarēties visādas lietas :reeka:
Par imobilaizeru - jāskatās kā viņš ir saslēgts, respektīvi ko viņš atslēdz no vadības. Moš viņš tieši sūknīti atslēdz, moš starteri, moš kādu citu, dzīvībai svarīgu vadu :)
Atvienot viņu var, bet ne tu pats :urb:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 07 Aug 2009, 13:31
by Alien
Melnais nejauc gaisu!!!!!!!
dīzeļiem filtrs ir motortelpā
pencīnam ir pie bākas zem auto
savādāk nav, ja nu kāds kauko ir samudijis pats
nu tas par VW Golf!

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 07 Aug 2009, 13:49
by riibeklis
ja gaiss iet no filtra uz motoru tad to var redzēt jo tā truba ir caurspīdīga

Par temp. Varbūt vnk Temp. devejs ir kaputu ka rezultātā dod nepareizu in formaciju, kompim, panelim un līdz ar to kompis doma ka motors ir auksts un dod vairak degvielas iekshaa. (shada gadijuma piesledzot pie kopja kljudu var neradīt, bet skatoties devejus pie silta motora temp. ari kompi radis zem normas)

Ja tie servisa vechi izmanto Vag-com tad lai paskatas ari TDI-timing (http://www.vwmotion.lv/forum/viewtopic.php?t=12040" onclick="window.open(this.href);return false;) vai iesm. moments ir pareizaja vietā. Man reiz shim pasham motoram bija iesmidzinashanas moments par agru, kā rezultatā aukstu motoru bij ilgi jadarbina un pieshkjilās ar baltu duumu. Ja ir par vēlu tad iespejams ir otradi (silts nešķiļās pietiekami ātri)


Ari startera apgriezienu var tai pašā Vag-com apskatīties.

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 07 Aug 2009, 13:55
by Lambertino
riibeklis wrote: Par temp. Varbūt vnk Temp. devejs ir kaputu ka rezultātā dod nepareizu in formaciju, kompim, panelim un līdz ar to kompis doma ka motors ir auksts un dod vairak degvielas iekshaa. (shada gadijuma piesledzot pie kopja kljudu var neradīt, bet skatoties devejus pie silta motora temp. ari kompi radis zem normas)
Gribi teikt, ka būtu baigā starpība 80 un 90grādos? :roll:
es saprotu, ka ja viņš nerādītu vispār un šad tad uzlektu - tad vēl jā :)

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 07 Aug 2009, 14:16
by riibeklis
man golfam vasara vai ziema visu laiku 90 gradi (+/- 2)

ari karstaa vasara nekapj augstaak, aukstaa ziema vienigi uz shosejas temp kriit (pilseta tie pashi 90) :roll:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 07 Aug 2009, 15:34
by lamberto
Iemesls ir skaidrs - pie KVĒLSVECĒM NEPIENĀK STRĀVA. Pagaidām man ir palaista elektrība ar vadiņiem pa taisno no aķīša. Man kaut kā ļoti gribās domāt, ka tas atslēgas imobilaizers ir uztaisījis kaut kādus pigorus.

Vēl interesanta lieta "just to know": viņi mašīnas "rezerves" palaišanai izmanto nevis ēteri, bet gan "Comma" Break Clean!!! Tas esot ne tik stiprs un motoram daudz draudzīgāks - jāpūš iekšā gaisa sistēmā motora startēšanas brīdī no kāda metra attāluma.

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 07 Aug 2009, 19:47
by spainis666
kompim ir viens temp devējs, salona ir cits ;)

kvēlsleces dīzelim ieslēdzas vienmēr, ir mainīgs tikai to darbības laiks, ar vag-com var pieregulēt, lai arī drusku siltākā laikā nekā +5*C

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 13 Aug 2009, 13:53
by lamberto
Par vēlu aizdedzes moments - šāda ir diagnoze kādēļ man mašīna neleca, braucot raustījās un šāva ārā zili baltus dūmus. Zobsiksna bija pārlekusi par nieka vienu zobu.

Ar kvēlsvecēm šeit nebija nekāda sakara - cik saprotu, tad dāņi ir dunduki, jo nezin ka sveces var netikt sildītas pat līdz 0 C. Tagad lec uz sitiena bez sveču sildīšanas.

Vēl joprojām ir problēma ar to, ka silts motors negrib uzreiz lekt. Jāskatās būs visi el kontakti - varbūt tur atradīšu kādu problēmu.

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 13 Aug 2009, 17:30
by Lambertino
Bet kamdēļ ta tev līdzēja Dāņu, bāleliņu vadiņš? :neka:
Siksna jā, tā gan varētu būt vainīga. Droši, ka pašam sūknim arī pārleca.

Silts nelec - hvz, moš auto domā, ka motors ir auksts un bliež iekšā daudz degvielu, kā rezultātā pārlejās :roll:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 14 Aug 2009, 00:18
by Juzix
Lambertino wrote:Bet kamdēļ ta tev līdzēja Dāņu, bāleliņu vadiņš? :neka:
Siksna jā, tā gan varētu būt vainīga. Droši, ka pašam sūknim arī pārleca.

Silts nelec - hvz, moš auto domā, ka motors ir auksts un bliež iekšā daudz degvielu, kā rezultātā pārlejās :roll:
A tagad izstāsti kā var dīzeli pārliet??? :shock:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 14 Aug 2009, 08:43
by Lambertino
hvz - tu tā prasi, itkā es zinātu :urb:
nu, bet kamdēļ lai nevarētu :neka: sprauslas piemēram nesmidzina, bet lej :?

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 14 Aug 2009, 08:56
by spainis666
aizdedzi lika ar mikrometru vai vag-com'u?

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 14 Aug 2009, 09:04
by Lambertino
spainis666 wrote:aizdedzi lika ar mikrometru vai vag-com'u?
es domāju, ka ne ar ko :D
Vienkārši zobeni uzlika pa metkām!

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 14 Aug 2009, 09:10
by spainis666
nu tad vajaga dabūt vag-com'u un paskatīties, kas darās ar iesmidzināšanas momentu

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 14 Aug 2009, 09:14
by Lambertino
spainis666 wrote:nu tad vajaga dabūt vag-com'u un paskatīties, kas darās ar iesmidzināšanas momentu
Latviski negribi? :D
Izskaidro ko tas zvārs dara labāk :urb:

Re: 1.9TDI 110hp startējot tikai balti dūmi

Posted: 14 Aug 2009, 09:16
by EDX
Lambertino wrote:
spainis666 wrote:nu tad vajaga dabūt vag-com'u un paskatīties, kas darās ar iesmidzināšanas momentu
Latviski negribi? :D
Izskaidro ko tas zvārs dara labāk :urb:
Vag-com - diagnostikas kabelis & softs :wink: