Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

nakurilijs
Posts: 2625
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs » 29 Aug 2018, 12:47

Viņam šķidrā gala filtrs ir pie vārsta vai nav vispār? Tizli, ka 2 izvadi. :(
edit: Eh, pajebaķ, paņemts KME, būs ok.
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap
TDR.LT

User avatar
arniks8
Spam addicted
Posts: 3552
Joined: 16 Jun 2017, 21:43
Location: RALLY PURVCIEMS

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by arniks8 » 22 Sep 2018, 13:23

Varbūt kādam ir 2003. gada honda hr-v elektrisko shēmu diagrammas? Bija kkāda tizla signalizācija, kas uz pulti nereaģēja un dabūju noraut to sūdu, lai nebļaustās, bet, protams, tagad ir lietas, kas nestrādā :susnaks:. Primāri vajag ieslēgt benzīnsūkni, lai var bāku dabūt tukšu.
Fuck new model cars I BROUTS BegimoC veicot vāji kontrolētu sānslīdi

enimaals
Posts: 89
Joined: 15 Sep 2015, 19:28

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by enimaals » 11 Oct 2018, 21:55

Lūgums pēc interneta diagnostikas :)
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?

nakurilijs
Posts: 2625
Joined: 03 Apr 2015, 13:53

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by nakurilijs » 12 Nov 2018, 22:50

Denso lambda zondes ir ok? Būs reāla starpība ngk vai bosch vai denso vai kas nedzirdēts par 2x mazāku cenu? Kas ar tām, kam universālie konektori, gut, tik paķimerēties?
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap
TDR.LT

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by -AF- » 09 Dec 2018, 23:11

Lūdzu padalaties ar pieredzi un padomu.
Ir pusass, un tai ir drusku apjātas/aprūsējušas slices uz kurām sēžās mironene, jauna mironene uzsēžas itkā labi, brīvkustības nav, bet tomer vai var to mironeni tomēr apkārt apmetināt lai nu tiešām čotka? Vai yolo nav vērts, atrast pusasi ir gruti, līdz šim neatradu.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
laurisko
Posts: 1068
Joined: 01 Oct 2007, 13:10

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by laurisko » 09 Dec 2018, 23:16

Kāpēc gan ne... :hvz:
VAG grupas auto apkope, remonts, rezerves daļas!
https://www.facebook.com/StikluMeistarslv
AUTOSTIKLI

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by -AF- » 12 Dec 2018, 19:06

Nu principā man nav ko zaudēt :D
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Jūda
Spam addicted
Posts: 2495
Joined: 27 May 2009, 12:51

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jūda » 07 Jan 2019, 14:37

Es sev nopirku e34 ar oem bloķi. Interesē vai var kaut kā samiksēt to ar e39 reduktoru. Gribu savā daily e39 bloķi. Ja to var izdarīt, tad kur un aptuvenās izmaksas? Vai e34 arī ir lielie/ mazie bloķi?

User avatar
Foxijs
Posts: 6271
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Foxijs » 08 Jan 2019, 17:43

Jūda wrote:
07 Jan 2019, 14:37
Es sev nopirku e34 ar oem bloķi. Interesē vai var kaut kā samiksēt to ar e39 reduktoru. Gribu savā daily e39 bloķi. Ja to var izdarīt, tad kur un aptuvenās izmaksas? Vai e34 arī ir lielie/ mazie bloķi?
Tu bled ko runā! Tu apzinies kāda tev ir vērtība? Bloķis? Ja kād lauķis pajautā "bloķis ir?" Tu vari atbildēt JAAAA BLED ATPISIES LUZER

-AF-
Posts: 3716
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by -AF- » 08 Jan 2019, 18:42

Jūda wrote:
07 Jan 2019, 14:37
Es sev nopirku e34 ar oem bloķi. Interesē vai var kaut kā samiksēt to ar e39 reduktoru. Gribu savā daily e39 bloķi. Ja to var izdarīt, tad kur un aptuvenās izmaksas? Vai e34 arī ir lielie/ mazie bloķi?
kura lieluma tev ir e34 bloķis 188/210? un kāda motora tev ir e39?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."

User avatar
Jūda
Spam addicted
Posts: 2495
Joined: 27 May 2009, 12:51

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jūda » 08 Jan 2019, 22:00

Izmēru nezinu neesmu skatijies. Auto pie čoma garāžā. Iepriekš bija divlitrīgais m50b20 (laikam) moš tas ko dod. E39 ir m54b30 ko tā arī pie Tevis neesmu aizvedis sačipot

User avatar
Jūda
Spam addicted
Posts: 2495
Joined: 27 May 2009, 12:51

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jūda » 08 Jan 2019, 22:01

Jo es domāju tirgot vai kko kādam dot ķīmiķot

Post Reply