Page 81 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 07:47
by nakurilijs
m54b30 kā ir ar eļļas maiņas intervāliem un kādu suslu tur labāk liet- tip tāpat kā m57 ik 10k km 5w40 LL-01 vai tomēr nē?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 08:38
by petka17
nakurilijs wrote:m54b30 kā ir ar eļļas maiņas intervāliem un kādu suslu tur labāk liet- tip tāpat kā m57 ik 10k km 5w40 LL-01 vai tomēr nē?
Kaadu dziihi dziivo tas matars?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 09:06
by nakurilijs
Lpg dzīve pa šoseju, mazpilsētu un pārdaugavu. Patīk iemīt līdz redlanam, ja ir varianti, bet ar trasēm un driftu nenodarbojas. Vēl kas, diezgan zūd ēļļa, bet zilu dūmu nav, mok kkur iztek. :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 16:01
by petka17
nakurilijs wrote:Lpg dzīve pa šoseju, mazpilsētu un pārdaugavu. Patīk iemīt līdz redlanam, ja ir varianti, bet ar trasēm un driftu nenodarbojas. Vēl kas, diezgan zūd ēļļa, bet zilu dūmu nav, mok kkur iztek. :D
Es savā M52B28TU (ļoti līdzīgs tavam motoram) ielēju 10W60. Daži gan teica, lai nepisas un lej 10w40....

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 16:04
by petka17
Cita tēma:

Manai žurkai vajag jaunu sajūgu. Gribu iepist kapieku. Šobrīd ir virsū orģinālais M52B28TU sajūgs ar divmasu spararatu. Man garažā stāv M50B20 ar laikam vienmasas spararatu. Vai es varu uzlikt M50 sajūgu? Vai max iepisot kapieku es varu uzlikt tikai disku un kurvi atstāt veco no m50? Vai 228mm sajūgs nebūs par šavaku braucot us max 225 sekcijas riepām un veicot izdedzi (parasti ar 195)?

Gribu max lēti, lai izdzīvo šo vasaru un ziemu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 16:49
by Rii
Kompotam tagad ir 228mm sajūga kits no m20 ar vieglotu spararatu. Manu F0RSĒT0 m52b28tu so far tur bez problēmām gan masīvu izdedžu, gan trešā ātruma driftu laikā
Ikdienas e39 uz m52b25 ir vienmasas komplekts no m50b25, nekādu problēmu arī periodiski uzkūpinot 235 sekciju ar 17 zoll diametru :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 16:58
by petka17
Rii wrote:Kompotam tagad ir 228mm sajūga kits no m20 ar vieglotu spararatu. Manu F0RSĒT0 m52b28tu so far tur bez problēmām gan masīvu izdedžu, gan trešā ātruma driftu laikā
Ikdienas e39 uz m52b25 ir vienmasas komplekts no m50b25, nekādu problēmu arī periodiski uzkūpinot 235 sekciju ar 17 zoll diametru :roll:
paldies

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 17:00
by Rii
tiesa abiem kitiem man ir pirms uzlikšanas svaigi pārkniedēti diski

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 17:54
by petka17
Rii wrote:tiesa abiem kitiem man ir pirms uzlikšanas svaigi pārkniedēti diski
Kur tu kniedeeji disku?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jun 2018, 18:55
by nakurilijs
petka17 wrote:
nakurilijs wrote:Lpg dzīve pa šoseju, mazpilsētu un pārdaugavu. Patīk iemīt līdz redlanam, ja ir varianti, bet ar trasēm un driftu nenodarbojas. Vēl kas, diezgan zūd ēļļa, bet zilu dūmu nav, mok kkur iztek. :D
Es savā M52B28TU (ļoti līdzīgs tavam motoram) ielēju 10W60. Daži gan teica, lai nepisas un lej 10w40....
[censored]

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jun 2018, 09:41
by Rii
petka17 wrote:
Rii wrote:tiesa abiem kitiem man ir pirms uzlikšanas svaigi pārkniedēti diski
Kur tu kniedeeji disku?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
salta m, kaut kur traumu rajonā, precīzāk atradīsi google
18eur par disku

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 15 Jun 2018, 21:49
by ficux
Ko vainot pie klaboņas/graboņas, kad auto brauc kruīzā vai nespiež gāzi. Kad uzspiež gāzi, klaboņa pazūd. Skaņa nāk no priekšas - ātrumkārba moš.
Auto Mazda mx3 1.6 1998. gada. Principā tas pats, kas Mazda 323.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 16 Jun 2018, 23:50
by Melnais
Nezinu, kas tai Mazdai tur ir, bet nu, es papētītu brīvaitas regulatoru, vai vislabāk droseli.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 16 Jun 2018, 23:58
by ficux
Melnais wrote:Nezinu, kas tai Mazdai tur ir, bet nu, es papētītu brīvaitas regulatoru, vai vislabāk droseli.
Nav 2jz,tā kā vari neizlikties par viszini. Skaņa ir mehāniska, ar dzinēja vienmērīgu darbību nekāda sakara.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Jun 2018, 17:47
by Melnais
Nu, hvz, 2jz vai kāds mazdas/mitsu motors, tas viss pie dirss, pie droseles nāk elektriskā daļa, kur ir zobrati, sensori un motoritis, kas no drošina tavu kuruīzu.
Takā, nav ko first pa 2jz, labāk ej papēti savu droseli, gan jau tur zobrati nojāti.
;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Jun 2018, 18:50
by laurisko
Cilvēks sūdzās par troksni, kas var būt no šālēm, ķēdes, zobratiem, sajūga vai pusass, a Melnais cenšās iestāstīt, ka viņam drosele pišās! :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Jun 2018, 19:44
by ficux
Skaņa noteikti ārpus motora, beigās tika arī atrisināta, Melnais kārtējo reizi šauj pilnīgi garām. Miroņgalva bija beigta, nomainīta, attā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 17 Jun 2018, 20:44
by U_V6er
ficux wrote:Skaņa noteikti ārpus motora, beigās tika arī atrisināta, Melnais kārtējo reizi šauj pilnīgi garām. Miroņgalva bija beigta, nomainīta, attā.
galvenais, ka tu esi baiss gudrinieks - " man tur kautkaada skanja - kas par lietu" ... interneta tanteem kristaalbumbas spraagst, neatejot no monitora...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Jun 2018, 02:37
by Melnais
laurisko wrote:Cilvēks sūdzās par troksni, kas var būt no šālēm, ķēdes, zobratiem, sajūga vai pusass, a Melnais cenšās iestāstīt, ka viņam drosele pišās! :emo:
Kāds sakars tevis teiktajam ar troksni braucot kruīzā? Tip kruīzā braucot grab šāles, bet tāpat braucot bez kruīza nekas negrab. Wtf. :emo:
Ok, te autors nebija uzdevumu augstumos.
Btw, :offtopic: problēma atrisināta.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Jun 2018, 02:43
by Melnais
Ee, dzeki, man lexusam problēma, braucot līdz 50km/h ir tik tik tik skaņa, kas varētu būt? Skaņa nāk no visurienes. Virs 50 km/h skaņa pazūd.
Kas tas varētu būt?