Page 83 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Aug 2018, 12:47
by nakurilijs
Viņam šķidrā gala filtrs ir pie vārsta vai nav vispār? Tizli, ka 2 izvadi. :(
edit: Eh, pajebaķ, paņemts KME, būs ok.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 22 Sep 2018, 13:23
by arniks8
Varbūt kādam ir 2003. gada honda hr-v elektrisko shēmu diagrammas? Bija kkāda tizla signalizācija, kas uz pulti nereaģēja un dabūju noraut to sūdu, lai nebļaustās, bet, protams, tagad ir lietas, kas nestrādā :susnaks:. Primāri vajag ieslēgt benzīnsūkni, lai var bāku dabūt tukšu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Oct 2018, 21:55
by enimaals
Lūgums pēc interneta diagnostikas :)
Audi a6 3.0tdi 2007.g
Garš stāsts kāpēc,bet nopirku bēdu ieleju ar pamatīgu jaudas trūkumu.nu tā ka līdz 3tk rpm knapi uzņem ātrumu.pie 3tk rpm kko sāk braukt kad turba pieslēdzas(kas notiek protams ļoti vēlu)
Sākumā liku aizdomas uz dpf,ko izkodēja un izgriezu.bet vaina nebija tā.bez izmaiņām.(pie tam pilnīgi nekādus logus diagnostika neuzrāda,darbojas viss kam jādarbojas,viss vajadzīgajā diapazonā utt.)
Tad māsters atrada ka sprauslas ir bijušas mainītas un nav piekodētas.kodēšana nedeva rezultātus.
Vienīgais kas ir dīvaini dzinēja vadībā-ja dzinējs strādā tukšgaitā,un tad palielina apgriezienus,air mass rādījums sākumā nokrītās....
Nomainīju gmm.bez rezultātiem.tad restaurēju turbīnu(bija kkas nedaudz trāpījis pa lāpstiņām),pilnīgi bez rezultātiem.
Vēl ir doma par MAP sensoru,iespējams melo,bet maz ticams.
Pie visa šī dzinējs strādā labi,nevibrē,piešķiļas silts un auksts vienlīdz labi,un kā rādītājs-dūmus dabūt nav iespējams.
Varbūt kāds var palīdzēt ar mazu padomu,kur meklēt bēdu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Nov 2018, 22:50
by nakurilijs
Denso lambda zondes ir ok? Būs reāla starpība ngk vai bosch vai denso vai kas nedzirdēts par 2x mazāku cenu? Kas ar tām, kam universālie konektori, gut, tik paķimerēties?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Dec 2018, 23:11
by -AF-
Lūdzu padalaties ar pieredzi un padomu.
Ir pusass, un tai ir drusku apjātas/aprūsējušas slices uz kurām sēžās mironene, jauna mironene uzsēžas itkā labi, brīvkustības nav, bet tomer vai var to mironeni tomēr apkārt apmetināt lai nu tiešām čotka? Vai yolo nav vērts, atrast pusasi ir gruti, līdz šim neatradu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Dec 2018, 23:16
by laurisko
Kāpēc gan ne... :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Dec 2018, 19:06
by -AF-
Nu principā man nav ko zaudēt :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jan 2019, 14:37
by Jūda
Es sev nopirku e34 ar oem bloķi. Interesē vai var kaut kā samiksēt to ar e39 reduktoru. Gribu savā daily e39 bloķi. Ja to var izdarīt, tad kur un aptuvenās izmaksas? Vai e34 arī ir lielie/ mazie bloķi?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2019, 17:43
by Foxijs
Jūda wrote: 07 Jan 2019, 14:37 Es sev nopirku e34 ar oem bloķi. Interesē vai var kaut kā samiksēt to ar e39 reduktoru. Gribu savā daily e39 bloķi. Ja to var izdarīt, tad kur un aptuvenās izmaksas? Vai e34 arī ir lielie/ mazie bloķi?
Tu bled ko runā! Tu apzinies kāda tev ir vērtība? Bloķis? Ja kād lauķis pajautā "bloķis ir?" Tu vari atbildēt JAAAA BLED ATPISIES LUZER

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2019, 18:42
by -AF-
Jūda wrote: 07 Jan 2019, 14:37 Es sev nopirku e34 ar oem bloķi. Interesē vai var kaut kā samiksēt to ar e39 reduktoru. Gribu savā daily e39 bloķi. Ja to var izdarīt, tad kur un aptuvenās izmaksas? Vai e34 arī ir lielie/ mazie bloķi?
kura lieluma tev ir e34 bloķis 188/210? un kāda motora tev ir e39?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2019, 22:00
by Jūda
Izmēru nezinu neesmu skatijies. Auto pie čoma garāžā. Iepriekš bija divlitrīgais m50b20 (laikam) moš tas ko dod. E39 ir m54b30 ko tā arī pie Tevis neesmu aizvedis sačipot

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Jan 2019, 22:01
by Jūda
Jo es domāju tirgot vai kko kādam dot ķīmiķot

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 10 May 2019, 23:25
by arniks8
Piedāvāju pafilosofēt par 4cyl atmo benzīna izpūtēju.

Šobrīd jettai ir DDM garaž™ izpūtējs. Izpūtējam principā ir tikai viena normāla daļa - gala bundulis, ko es nopirku jaunu. Lai uzspētu uz datumu kad izbrauciens bija paredzēts, salipināju visu no seata (motora donora) izpūtēja daļām, kur jau bija kāds pamatīgi sapisis visu. Tā kā izbrauciens nenotiek, jāseved viss kārtībā.

1) detaļai nr. 1 ir nahrenizēta tā daļa kas pilda gofras funkciju, značit vajag gofru izpūtējā vai likt citu daļu;
2) detaļai nr. 1 tā daļa kur ir flancis ir nogriezta un ievārīta 60mm rore, es izpūtēju biju pievienojis ar to trubu kurai abus galus var savilkt, bet tas īsti neder, jo ir tendence šļukt nost;

Ņemot vērā augstāk minētos punktus, kāds ir verdikts par detaļu nr. 1. Ņemt nost un likt citu, lai nav jāpišas ar papildus gofru, flanča neesamību un pārāk lielo izejas izmēru?

edit: tikko apskatījos ka detaļa nr. 1 laikam ir ABF specifiska un sāku šaubīties vai no kāda savādāka dzinēja varētu paņemt :susnaks:

Image

Es biju domājis varbūt nopirkt oem izpūtēja gabalus, bet tagad rakstot šķiet ka tas tāpat neietu cauri, jo nevēlos klusinātāju pirms gala bunduļa(detaļa nr. 6 (ja nav tur buduļa, tad tāpat jātaisa tas gabals no rokas)). Man ABF'am paredzētais bundulis nr. 5 ir, bet tas ir domāts priekš auto ar lielāku izpūtēja tuneli un man jettai tas knapi ielien (tā ka tur ir kāds centimetrs līdz grīdai pa perimetru) un bunduļa pozīcijas dēļ izpūtēja truba braucot sitas pret bleķi kas ir pieskrūvēts zem tuneļa. Domāju ka būtu par skaļu bez tā bunduļa un kā tas ietekmētu jaudu ja tur nekā nebūtu? Viens variants ir nopirkt mk2 paredzēto bunduli, bet jaudīgākajam dzinējam bija 140hp (man ir 150), tas bundulis nebūtu par restriktīvu?


TL;DR Man ir normāls gala bundulis un sākot ar downpipe viss ir slikti un es nezinu ko un kā labāk iesākt. Protams, jāsataisa, lai tas izpūtējs nav restriktīvs un lai nebūtu par skaļu priekš TA :roll:.

P.s. Cik noprotu, tad oem izpūtēja diametrs ir 55mm

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 May 2019, 00:49
by Juzix
Par detaļu nr1 - nost šļūk tapēc, ka Tev tur nav gofras un dodot ručkā motors nostaigā paduškas un lauž izplūdi vājākā vietā, kuru esi savilcis.
Iemetini gofru un flanci atpakaļ, detaļu nr5 varbūt var piemeklēt no kāda aftrmarketa unversāliem bunduļiem (aļa - Simons) un detaļas nr6 vietā taisnu trubu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 May 2019, 10:53
by arniks8
man uzreiz aiz savienojuma ir šāda gofra

Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 May 2019, 20:53
by nakurilijs
Cik ir normāli aizslēgtam auto noplūdes strāva no akumulatora? Nevar saprast, aķis beigts vai mana e39 0,39A par daudz un vislaik izrij...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 May 2019, 21:12
by arniks8
noņem pēc braukšanas klemmes un izmēri cik volti ir tad un pēc tam nākošajā dienā atkal, nebūs jāzīlē :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 May 2019, 22:05
by nakurilijs
arniks8 wrote: 30 May 2019, 21:12 noņem pēc braukšanas klemmes un izmēri cik volti ir tad un pēc tam nākošajā dienā atkal, nebūs jāzīlē :hvz:
Te bija jautājums par par to, cik ir normāla aizslēgta auto strāva.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 May 2019, 22:35
by Teorētiķis
nakurilijs wrote:Cik ir normāli aizslēgtam auto noplūdes strāva no akumulatora? Nevar saprast, aķis beigts vai mana e39 0,39A par daudz un vislaik izrij...
Google māki? Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 May 2019, 22:46
by ray112
Atceries ka e39 pēc aizslēgšanas vēl kaut kādas 15 vai 20 minūtes turpina tērēt strāvu, tikai pēc aiziet gulēt.