Page 87 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 13 Jan 2020, 23:10
by nakurilijs
E39 m54b30 dzeses sistēmā ir elektriskais sūknītis. Cik viņam svarīgi ir būt darba kārtībā un ko vispār nodrošina? Man jau kādu gadu nedūc, domāju vai uztraukties...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 12:09
by Martinss
nakurilijs wrote: 13 Jan 2020, 23:10 E39 m54b30 dzeses sistēmā ir elektriskais sūknītis. Cik viņam svarīgi ir būt darba kārtībā un ko vispār nodrošina? Man jau kādu gadu nedūc, domāju vai uztraukties...
Tu domā to, kas dzenā dzesēšanas šķidrumu uz salona pečku un principā visiem ir dead?

edit: Tipa šito laikam:

Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 12:16
by nakurilijs
Martinss wrote: 14 Jan 2020, 12:09
nakurilijs wrote: 13 Jan 2020, 23:10 E39 m54b30 dzeses sistēmā ir elektriskais sūknītis. Cik viņam svarīgi ir būt darba kārtībā un ko vispār nodrošina? Man jau kādu gadu nedūc, domāju vai uztraukties...
Tu domā to, kas dzenā dzesēšanas šķidrumu uz salona pečku un principā visiem ir dead?
edit: Tipa šito laikam:

Image
Laikam, neesmu pētījis, kur tās trubas iet, bet izskatās savādak un ir zem radiatora piestiprināts.
Zinu, ka kamēr viņš gāja varēja karstam atvērt izplešanās truku un nedabūt sejā antifrīzu. :reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 12:21
by Martinss
Nu ja tas ir tas, ko ieliku bildē, tad salīdzinoši easy fix spriežot pēc interneta - atskrūvējas augšpuse, atliecās metāla ķepas, izņemas motoriņa iekšas, piemeklējam jaunas oglītes, visu satīram, saliekam un vajadzētu strādāt. :hvz: Cik lasīju, tas sūds vajadzīgs, lai pie izslēgtas aizdedzes uz salona pečku izdzenātu dzesēšanas šķidrumu, tā ir vai nav - nezinu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 12:34
by nakurilijs
Mans ir savādaka paskata. Bet paldies par padomu, jāpamēgina atakrūvēt. LPG gan jau ar patiks labāk, ka kaut kas jestrāk pumpē cauri suslu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 14:35
by smith
E39 vispār bija tā fīča, ka noslāpētam auto nospiež neatceros kuru pogu un kādu mirkli vēl pūš silto gaisu. Visticamāk ka tam tas sūknis paredzēts.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 15:37
by ray112
smith wrote: 14 Jan 2020, 14:35 E39 vispār bija tā fīča, ka noslāpētam auto nospiež neatceros kuru pogu un kādu mirkli vēl pūš silto gaisu. Visticamāk ka tam tas sūknis paredzēts.
MAX* bija jānospiež vai arī dažiem modeļiem viņa ir apzīmēta kā "rest". Īstenībā riktīgi laba lieta ja strādā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 16:33
by nakurilijs
ray112 wrote: 14 Jan 2020, 15:37
smith wrote: 14 Jan 2020, 14:35 E39 vispār bija tā fīča, ka noslāpētam auto nospiež neatceros kuru pogu un kādu mirkli vēl pūš silto gaisu. Visticamāk ka tam tas sūknis paredzēts.
MAX* bija jānospiež vai arī dažiem modeļiem viņa ir apzīmēta kā "rest". Īstenībā riktīgi laba lieta ja strādā.
Prefiem REST. Max ir fl kondiškas MAX funkcija.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 20:15
by Rii
Prefl un fl tie sūkņi atšķiras un vienā korpusā ar sūkni nāk arī krāsniņas vārsti. Vienu vai otru varēja izjaukt un saremontēt, otrs nebija remontējams. Dzīvus atrast var un pārbaudīt var elementāri + un - pie sūkņa kontaktā esošajiem piniem.
Tas sūknis arī palīdz kustināt dzesēšanas šķidrumu brīžos, kad auto dzinējs darbojas brīvgaitā, citādi plūsma var būt nepietiekama un liela sala laikā, braucot īsus pārbraucienus, brīvgaitā var zust siltais gaiss.
Par REST un MAX taisnība. REST ir prefl salona sildīšana pie izslēgta dzinēja, MAX ir fl saldēšanas opcija

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 21:50
by ray112
Max ir FL salona dzesēšanas opcija pie ieslēgta dzinēja un arī salona sildīšanas opcija pie IZSLĒGTA dzinēja. Vismaz dīzeļiem, varbūt benzīnam kas savādāk. Protams pie fakta, ka sūknis nav nosprādzis.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jan 2020, 22:59
by Rii
Jā, sorry, sapisos

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Apr 2020, 13:53
by ficux
Kādi ieteikumi labas saķeres ielas riepai priekšējiem riteņiem auto, kas pamatā paredzēts driftam?
Auto ford sierra, diski r16. Līdz šim bijušas lietotas riepas 205/45 priekšā un maksimāli stumj purnu ārā. Protams, riepas ir tikai daļa no problēmas, bet domāju ar to sākt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 15 Apr 2020, 08:43
by Martinss
Uniroyal Rainsporti? :hvz: Ja ir mazliet lielāks budžets, tad varbūt ir vērts AD08RS paņemt priekšai, jo tas jau noteikti būs vairāk kā vienai sezonai. :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 16 Apr 2020, 00:02
by Kaross
Rainsport diezvai būs īstā riepa. Ja driftēs pārsvarā pa lietu un zem +5C, tad jā. :shura:
Es ieteiktu Nankang ns2r, būs lētāka par AD08RS, bet starpību nejutīsi. Vismaz ne driftā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 May 2020, 23:30
by dzejnieks
Neesmu drifta karalis, bet no budžeta klases vislabāk patika Westlake sport RS mitrā laikā..

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 11 Jun 2020, 10:37
by kalns
Manam e46 parādījusies interesanta problēma motors m52tub28

Jau kādu laiku esmu novērojis ka motoram starp aukstu un darba temperatūru staigā apgriezieni diezgan jūtami, ka brīžiem pat mēdz noslāpt.
Brīvdienās mainot eļļas filtra mājas blīvi samainīju kartera ventilācijai pāris trubas un seperātoru kas zem ieplūdnieka, bet nekas nav mainījies..

Vai kādam nav kāda ideja kā meklēt problēmas risinājumu?
Dzinējā kļūdu nav, bet radās doma nomainīt sveces un nodzēst adaptāciju.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 14 Jun 2020, 14:49
by Martinss
Dzinēju gilzošana/čaulošana - viedokļi?
Bloks čuguna. :think:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Jun 2020, 13:36
by nakurilijs
Jautājuns par BMW DISA vārstiem. Ja grab, tad jāliek remkomplekts vai jauns, cik saprotu. Biju uzsūtījis epartos remkomplektu, bet kanceloja pasūtījumu. Ebay savukārt visādi varianti- jautājums kurš ir tas, ko JĀŅEM, varbūt kādam ir uz vietas? Padalieties ar piereezi! Motors m54b30.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Jun 2020, 13:46
by UldisUldis
nakurilijs wrote: 18 Jun 2020, 13:36 Jautājuns par BMW DISA vārstiem. Ja grab, tad jāliek remkomplekts vai jauns, cik saprotu. Biju uzsūtījis epartos remkomplektu, bet kanceloja pasūtījumu. Ebay savukārt visādi varianti- jautājums kurš ir tas, ko JĀŅEM, varbūt kādam ir uz vietas? Padalieties ar piereezi! Motors m54b30.
kad manam b25 tika uzlikta b30 ieplūde, uzsūtīju šādu: https://www.ebay.com/itm/For-BMW-DISA-V ... SwUqBbNLNG

viņš tur labi ieskrūvējas un fiziski nevar izkrist. cena gan nav tā saldākā, bet nu labāk 90eur nekā vilkt pēc tam viņu ārā no motora. pie 100k jau drīz būs nobraukts, tajā zonā viss joprojām šķiet kārtībā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 18 Jun 2020, 14:03
by Rii
Diviem auto sūtīju šo https://www.ebay.com/itm/Intake-Manifol ... SwFs1cJVFp pagaidām nekādu prob :hvz: