Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Moderator: gacciZm
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Tā kā aizvien vairāk autobraucēju izvēlas šo alternatīvo, lētāko degvielu sava auto darbināšanai, rodas arī aizvien vairāk jautājumu par šo tēmu.
Lai katrs neveidotu jaunu topiku par to, kur uzstādīt gāzes iekārtu, kur to kopt un remontēt, kādu iekārtu labāk izvēlēties sava auto dzinējam, nolēmu izveidot atsevišķu topiku šai tēmai (ja administratori uzskata, ka tāda ir nevajadzīga, lūdzu, dzēsiet, vai ļaujiet, lai "mirst dabīgā nāvē").
Tātad - jautājumi, ierosinājumi, pieredze - tas viss šeit.
Atradu audi-style.lv diezgan plašu topiku par gāzes iekārtām, to problēmām, kā arī risinājumiem, kurus paveikuši paši forumieši. Domāju, ka kādam var noderēt. Daudz informācijas un maz offtopika.
http://www.audi-style.lv/forum/index.ph ... -par-gazi/
Lai katrs neveidotu jaunu topiku par to, kur uzstādīt gāzes iekārtu, kur to kopt un remontēt, kādu iekārtu labāk izvēlēties sava auto dzinējam, nolēmu izveidot atsevišķu topiku šai tēmai (ja administratori uzskata, ka tāda ir nevajadzīga, lūdzu, dzēsiet, vai ļaujiet, lai "mirst dabīgā nāvē").
Tātad - jautājumi, ierosinājumi, pieredze - tas viss šeit.
Atradu audi-style.lv diezgan plašu topiku par gāzes iekārtām, to problēmām, kā arī risinājumiem, kurus paveikuši paši forumieši. Domāju, ka kādam var noderēt. Daudz informācijas un maz offtopika.
http://www.audi-style.lv/forum/index.ph ... -par-gazi/
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Vecā tipa gāzes iekārta (laikam skaitās 2. paaudze)
Mana pieredze:
http://www.autogaze.lv/ negatīvi
Nepatika 2 lietas:
1. Servisā uz pierakstu pieņem sekretāre, nav īsti iespēja komunicēt ar pašu meistaru. manā gadījumā bija vajadzīga individuāla pieeja uz ko man atbildēja "nu meistars paskatīsies, ja varēs". nu neko nepaskatījās.
2. Tika veikta veikta gāzes iekārtas apkope - reduktora tīrīšana, filtra maiņa. Diemžēl man netika noziņots, ka reduktors ir vecs, nav regulējams, jo tam iekšā gumijas detaļas ir novecojušas.
Tā nu 2 nedēļas pēc 'apkopes' veikšanas izbeidzās reduktors, saprātīgāk bija iegādāties jaunu nevis remontēt veco.
Par šo biju dzirdējis labas atsauksmes, diemžēl man tā pieredze ne tik laba.
http://www.autogas.lv/ negatīvi
Šis kantoris ir SkūteruCentra paspārnē. Nekā diži laba tur nav, attieksme visai sūdīga, cenas par darbu vidējas.
Šeit uzstādīju jaunu reduktoru un jauni vadi+slēdzis degvielas pārslēgšanai (izmisuma solis, jo vajadzēja 1 dienas laikā to visu dabūt gatavu uzreiz). Vai bieži pie viņiem braukšu - diez vai. Viņiem attieksme tāda, ka labāk katru klientu redz tikai 1 reizi, nevis regulāri. Pat 3 dienu laikā nav neviens brīdis, lai piebrauktu un saregulētu atgāzes (kas patiesībā nebūt nav tik sarežģīti).
Noteikti pie šiem negribētu vairs iegriezties.
http://www.heinrihs-gaze.lv/ pozitīvi
Pāris reizes jau esmu īsajā laika posmā paviesojies, gan uz konsultāciju, gan saregulēties. Patīk attieksme. Pa telefonu var sakarīgi pierakstīties, arī meistari kansultējas saprātīgi, šo un to var arī paskaidrot, ieteikt.
Mana pieredze:
http://www.autogaze.lv/ negatīvi
Nepatika 2 lietas:
1. Servisā uz pierakstu pieņem sekretāre, nav īsti iespēja komunicēt ar pašu meistaru. manā gadījumā bija vajadzīga individuāla pieeja uz ko man atbildēja "nu meistars paskatīsies, ja varēs". nu neko nepaskatījās.
2. Tika veikta veikta gāzes iekārtas apkope - reduktora tīrīšana, filtra maiņa. Diemžēl man netika noziņots, ka reduktors ir vecs, nav regulējams, jo tam iekšā gumijas detaļas ir novecojušas.
Tā nu 2 nedēļas pēc 'apkopes' veikšanas izbeidzās reduktors, saprātīgāk bija iegādāties jaunu nevis remontēt veco.
Par šo biju dzirdējis labas atsauksmes, diemžēl man tā pieredze ne tik laba.
http://www.autogas.lv/ negatīvi
Šis kantoris ir SkūteruCentra paspārnē. Nekā diži laba tur nav, attieksme visai sūdīga, cenas par darbu vidējas.
Šeit uzstādīju jaunu reduktoru un jauni vadi+slēdzis degvielas pārslēgšanai (izmisuma solis, jo vajadzēja 1 dienas laikā to visu dabūt gatavu uzreiz). Vai bieži pie viņiem braukšu - diez vai. Viņiem attieksme tāda, ka labāk katru klientu redz tikai 1 reizi, nevis regulāri. Pat 3 dienu laikā nav neviens brīdis, lai piebrauktu un saregulētu atgāzes (kas patiesībā nebūt nav tik sarežģīti).
Noteikti pie šiem negribētu vairs iegriezties.
http://www.heinrihs-gaze.lv/ pozitīvi
Pāris reizes jau esmu īsajā laika posmā paviesojies, gan uz konsultāciju, gan saregulēties. Patīk attieksme. Pa telefonu var sakarīgi pierakstīties, arī meistari kansultējas saprātīgi, šo un to var arī paskaidrot, ieteikt.
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Varbūt kāds var tā saprotam apstāstīt kādos gadījumosmaz ir rentabli uzstādīt gāzes iekārtu? Visi sakaja liels nobraukums. Cik? Kādas izmaksas? apkopes utt. kas pzitīvs kas negatīvs? Lasot augstāk aprakstīto liekaska visu laiku notiek kautkāda konsūltēšanās remontēšanās regulēšanās?? kad tad tas sāk atmaksāties?
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Nevar pateikt cik tieši tev ir jābrauc, lai tev būtu rentabli likt virsū gāzi. Jo lielāks motors un jo vairāk brauc, jo ātrāk tev tā iekārta atmaksāsies un tu sāksi ietaupīt. Katrs gadījums ir individuāls un nav kaut kāda vidējā aritmētiskā, kad sāk atmaksāties gāzes iekārta, dažam pēc pus gada, dažam pēc diviem.. Tas tev pašam jārēķina
Izmaksas? Uzstādīšanas izmaksas pa lielam atkarīgas no motora cilindru skaita, 4cyl manā galā maksā, ja nemaldos 330ls, 8cyl 520 vai kaut kas tāds, jebkurā gadījumā, nav tāds kosmoss, kā agrāk, cenas ir krietni vien kritušās Oficiālās apkopes ir jāveic, pirmā pēc 15k km, tad pēc 30, tad pēc 40k, vismaz tā ir rakstīts oficiālajos dokumentos. Man gan liekas pareizāk veikt apkopi pirms sezonas maiņas, piemēram, pirms ziemas vai pirms vasaras. Apkopē tiek mainīti filtri, kaut kādas blīves, ja ir maināmas, pārbauda visas caurules un to stiprinājumus, vai nelaiž kaut kur garām, ja vajag tad kaut ko pieregulē Cenas neatceros, bet relatīvi kapeikas, sliktākajā gadījumā laikam bija kaut kādi padsmit LS?
Pozitīvi - Brauc pa lēto, nevajag iespringt uz ekonomisku braukšanu, nav jādomā vai tiešām vajag braukt Ekonomija all the way. Ja kaut kas notiek vienai degvielas padeves sistēmai, var pārslēgties uz otru, nav piedzīvots gadījums, kad kāda nosprāguša sūkņa dēļ ir jāstāv ceļa malā Un ir tāda sajūta, ka motors vienmērīgāk strādā, ja uz benzīna tukšgaitā viss vibrē, tad uz gāzes forši, mierīgi Bet iespējams placebo Nu un protams sajūta, ka pa ~13ls var piegāzt pilnu bāku un norullēt +-400km
Negatīvi - Balons aizņem vietu, pat ja rezerves riteņa vietā, tik un tā tas rezerves ritenis pēc tam ir jāliek grabažniekā Neeelieli jaudas zudumi, ikdienas braukšanā to nejūt, bet, ja gribas ar kādu uzskrieties tad gan var just, ka motors nav tik ass, kā uz benzīnu. Ja kantorī kur uzstāda gāzi ir pohujistiska attieksme, tad var būt nesmuki salikta Piemēram biju skatīties vienu audi a8 ar gāzi, motoram visas plastmasas norautas, gāzes padeves caurules pie izplūdes kolektora, kompis pieurbts pie gaisa filtra kastes, vnk Vecākiem uz 540 e39 viss ir tik smuki salikts, ka kārtīgi nepētot nemaz nepatiksi, ka ir gāzes iekārta Un uz turbo motora ar gāzi ir diezgan pisanās, lai pareizi noregulētu
Tas tā vispārēji lielos vilcienos, no personīgās pieredzes (Ģimenē auto ar gāzi jau ir kādus 10 gadus un tradīcijas tiek turpinātas )
p.s, šeit ir kaut kāds gāzes kalkulators, vari mēģināt kaut ko aprēķināt http://www.autogaze.lv/index.php?lang=lv&p=ad&p2=em
Izmaksas? Uzstādīšanas izmaksas pa lielam atkarīgas no motora cilindru skaita, 4cyl manā galā maksā, ja nemaldos 330ls, 8cyl 520 vai kaut kas tāds, jebkurā gadījumā, nav tāds kosmoss, kā agrāk, cenas ir krietni vien kritušās Oficiālās apkopes ir jāveic, pirmā pēc 15k km, tad pēc 30, tad pēc 40k, vismaz tā ir rakstīts oficiālajos dokumentos. Man gan liekas pareizāk veikt apkopi pirms sezonas maiņas, piemēram, pirms ziemas vai pirms vasaras. Apkopē tiek mainīti filtri, kaut kādas blīves, ja ir maināmas, pārbauda visas caurules un to stiprinājumus, vai nelaiž kaut kur garām, ja vajag tad kaut ko pieregulē Cenas neatceros, bet relatīvi kapeikas, sliktākajā gadījumā laikam bija kaut kādi padsmit LS?
Pozitīvi - Brauc pa lēto, nevajag iespringt uz ekonomisku braukšanu, nav jādomā vai tiešām vajag braukt Ekonomija all the way. Ja kaut kas notiek vienai degvielas padeves sistēmai, var pārslēgties uz otru, nav piedzīvots gadījums, kad kāda nosprāguša sūkņa dēļ ir jāstāv ceļa malā Un ir tāda sajūta, ka motors vienmērīgāk strādā, ja uz benzīna tukšgaitā viss vibrē, tad uz gāzes forši, mierīgi Bet iespējams placebo Nu un protams sajūta, ka pa ~13ls var piegāzt pilnu bāku un norullēt +-400km
Negatīvi - Balons aizņem vietu, pat ja rezerves riteņa vietā, tik un tā tas rezerves ritenis pēc tam ir jāliek grabažniekā Neeelieli jaudas zudumi, ikdienas braukšanā to nejūt, bet, ja gribas ar kādu uzskrieties tad gan var just, ka motors nav tik ass, kā uz benzīnu. Ja kantorī kur uzstāda gāzi ir pohujistiska attieksme, tad var būt nesmuki salikta Piemēram biju skatīties vienu audi a8 ar gāzi, motoram visas plastmasas norautas, gāzes padeves caurules pie izplūdes kolektora, kompis pieurbts pie gaisa filtra kastes, vnk Vecākiem uz 540 e39 viss ir tik smuki salikts, ka kārtīgi nepētot nemaz nepatiksi, ka ir gāzes iekārta Un uz turbo motora ar gāzi ir diezgan pisanās, lai pareizi noregulētu
Tas tā vispārēji lielos vilcienos, no personīgās pieredzes (Ģimenē auto ar gāzi jau ir kādus 10 gadus un tradīcijas tiek turpinātas )
p.s, šeit ir kaut kāds gāzes kalkulators, vari mēģināt kaut ko aprēķināt http://www.autogaze.lv/index.php?lang=lv&p=ad&p2=em
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
No personīgās pieredzes; uz mana V6 "pilsēta&lauki" 3.8 motora stāv 4 paaudzes sistēma (likta +- pāris gadus atpakaļ vēl pa lēto). Ekonomija gadā ap 500Ls pie mana nobraukto km daudzuma. No tiem atņemot +-80Ls (kādu reizi gadā benzīns arī jāiepilda), apkopes pie gāzes večiem +-30Ls. I tago, ekonomija sanāk vienalga.
Mans uzskats, ja ar autiņu plāno braukt vēl gadus 5, tad gāze ir must have.
Civilizētās valstīs gazificētiem autiņiem ir dažādas atlaides (uz stāvēšanu centrā, ceļa nodokli utt). Pie mums nav zināms to 100 gaišo galvu domu gājiens, tb ka neierubī kādu nodokli par auto gāzi. Piemēram par to ka mazāk piesārņo atmosferu.
Mans uzskats, ja ar autiņu plāno braukt vēl gadus 5, tad gāze ir must have.
Civilizētās valstīs gazificētiem autiņiem ir dažādas atlaides (uz stāvēšanu centrā, ceļa nodokli utt). Pie mums nav zināms to 100 gaišo galvu domu gājiens, tb ka neierubī kādu nodokli par auto gāzi. Piemēram par to ka mazāk piesārņo atmosferu.
Chrysler Town&Country 3.8 AWD '01.
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
par jaudas zudumiem-
klasiskā jeb reduktora gāzes iekārtas jaudas zudumi autiņam būs lielāki 5-20 procenti, tas atkarīgs no motora kopējā stāvokļa
iesmidzināšanas gāzes iekārtas auto jaudas zudumi būs krietni mazāki
patēriņš?
ja man golfs tagad tērē 6l benzīna, tad pieskaitam 2l un vēl apm 10% no 6litriem. sanāk ~8.5l gāzes.
klasiskā jeb reduktora gāzes iekārtas jaudas zudumi autiņam būs lielāki 5-20 procenti, tas atkarīgs no motora kopējā stāvokļa
iesmidzināšanas gāzes iekārtas auto jaudas zudumi būs krietni mazāki
patēriņš?
ja man golfs tagad tērē 6l benzīna, tad pieskaitam 2l un vēl apm 10% no 6litriem. sanāk ~8.5l gāzes.
-
- Posts: 1
- Joined: 30 Apr 2012, 23:14
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
par paterinju: tiko uzliku gazes iekartu chrysler t&c 3.3 2000g, strada perfekti, nekadus jaudas zudumus nejut tikai viens bet.. pirmajos 100 norija 25l, otrajos 28, (pa pilsetu) vedishu lai regule... vispar jau saka ka zondes laikam beigtas.
- RiCh
- Spam addicted
- Posts: 1991
- Joined: 04 Jul 2008, 21:56
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
A , ko tur daudz rēķināt vai gāzes iekārta atmaksājās , es piemēram izrēķināju , ka ja mēnesī nobraucu 160Ls ar benzīnu , tad ar gāzi nobraukšu tikai 70-80Ls mēnesī. Sanāk , ka gāzes iekārtu +/- pusgadā atpelni , viss atkarīgs , cik daudz sanāk nobraukt.
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Nolēmu iemest arī šeit, ne tikai powera gāzes topikā, varbūt kāds atradīs sev noderīgu informāciju. Nu un vienkārši iekustināt gāzes topiku
Nodošu publiskai izķidāšanai savu gāzes vagonu, jo nu jau ir nobraukts diezgan daudz un bērnu kaites izslimotas. Teksta daudz
Pacients: 96' e36 touring, manual m43b18, jeb 318i
Simptomi: Besī 7-8l dārgās suslas uz nobrauktiem 100km :santiim_sexx:
Risinājums: Atrast kādu meistaru, kas rubī fišku un kura darbus jau esmu redzējis un atdot vāģi sagāzēšanai.
Meistars: lietotājs kjemals [bmwpower.lv]
Iepriekšējo e36 jau biju sagāzējis, bet tas bija darīts kaut kādā Daugavpils kantorī, kur viss notiek max pa lēto un man nepatika ne to darbinieku attieksme, ne tas, ko viņi man tur ir salikuši/kā salikuši. Galvenais bija, ka tikai darbojas un nav svarīgi kā tas darbojas, bet man tā nepatīk..
Tāpēc tepat powerā sakontaktējos ar lietotāju kjemals un izrādījās, ka šis darbojas pa manu kraju un ir diezgan zinošs šajā jomā. Šis pats lietotājs arī bija uzstādījis gāzes iekārtu uz čoma opel astra 1.6 16v, patīkami pārsteidza cik kārtīgi un smuki viss ir salikts un paslēpts. Nu un tika sarunāts, ka sakasīšu kapeikas un vedīšu savu vāģi pie viņa gāzēties.
Norunas rezultātā vāģis veiksmīgi sagāzēts: OMVL sprauslas, kaut kāds Tomasetto reduktors, kas par kompi gan neatceros. Uzpilde smuki zem bākas vāciņa, balons rezerves rata vietā - 53l, vadības kompis nodalījumā pie dzinēja vadības kompja. Izmaksas 400ls.
Pirms iekārtas uzstādīšanas nomainīju sveces, uzliku pareizo mafu un gaisa filtra kasti, protams nomainīju arī gaisa filtru [pirms tam mafs/filtra kaste bija no m40 dzinēja] Vienīgais ko neizdarīju, bet ko vajadzēja - nenomainīju vārstu vāka blīvi, jo mazliet sulojas. Tagad, kad pa virsu saliktas sprauslas, to izdarīt būs grūtāk
Visu salika, ja nemaldos, pa divām-trim dienām, izņemot sprauslu kronšteinus, ko sainstalēja pēc tam. No sākuma bija problēmas, strauji uzdodot gāzi, piemēram, apdzenot, lēja ciet un sāka raustīties, tas pats stāsts arī tiklīdz iedod grīdā, to piefiksējām jau regulējot. Nedaudz tā pabraukāju, jo nevienam nebija laika/iespējas pieķerties tai problēmai. Mans minējums bija - izbeigusies lambda, meistars [kjemals] teica, ka dīzes par lielu vai kaut kā tā. Kad pievērsās tās problēmas risināšanai, tiešām izrādījās, ka dīzes pie vainas, jo nomainot uz mazākām viss darbojas kā nākas. Tajā pat reizē gāzes kompis tika sajūgs kopā ar lambdu, lai nočekotu vai tā darbojas kā nākas, secinājumi - pa lielam darbojas normāli, bet reizēm mazliet aizķeras.
Tagad darbībā nekādas problēmas nav jūtamas. Vidējais patēriņš ir apmēram 8.3-8.5l/100km, naudas izteiksmē, ja pildos Jēkabpilī pa 36.6sant/l sanāk kaut kādi 3.2ls/100km, bet nu es rēķinu uz 4ls/100km, lai sanāk ar rezervi. Iepriekšējam e36 ar m43b16 patēriņš bija apmēram 7.5-7.9l/100km.
Pagaidām esmu nobraucis kaut kādus 2500km pa divām-trim nedēļām.
Ja pieņem, ka man vidējais benzīna patēriņš mierīgi braucot bija apmēram 7.3l/100km un benzīna cena ir kādi 97sant/l un ja es pareizi sarēķināju, tad šī distance man būtu izmaksājusi +-170ls. Ar gāzi [velkot vidējo, jo pāris reizes esmu pildījies arī citur, ne tikai Jēkabpilī [0.40ls] tas ir izmaksājis +-85ls. Tātad ietaupīti ir jau 85ls, atņemam 5ls, par kuriem es salēju benzīnu tikko pēc gāzes uzstādīšanas, lai būtu ar ko uzsildīt motoru, kopējais ietaupījums sanāk 80ls.
Ņemot vērā, ka ar iepriekšējo auto pa deviņiem mēnešiem nobraucu apmēram 30k km, ietaupīt sanāks
Braukšanā atšķirību nejūtu, kā braucās ar benzīnu, tā braucas arī ar gāzi, pa slapju salikt šķērē arī var bez problēmām..
Vienīgā problēma - neesmu pārliecināts vai gāzes iekārtas poga darbojas pareizi, tb, vai rāda pareizu gāzes atlikumu, bet nu tam jāpaseko līdzi un tad jau redzēs, kas un kā.
Anyway, manas, kā lietotāja, atsauksmes par kjemalu tikai labākās. Zināšanas ir, strādā kārtīgi, attieksme arī pareizā, turklāt ir manāms entuziasms un interese par šo lietu :super: Tikai tas, ka brauc ar hondu
Kaut kādi uzskates materiāli bildēti ar rezerves ratu
Bākas vāciņš veras ciet normāli, arī ar ieskrūvētu korķīti, par to ir padomāts
Kopumā viss mani apmierina, pagaidām nezinu kur varētu piesieties, tikai besī rezerves rats grabažniekā, bet tam jau ir izdomāts risinājums, lai aizņemtu mazāk vietas, vajag tikai īstenot
Varbūt kaut kur aprēķinos vai tekstā sapisos, par pilnīgu precizitāti nevaru atbildēt
Nodošu publiskai izķidāšanai savu gāzes vagonu, jo nu jau ir nobraukts diezgan daudz un bērnu kaites izslimotas. Teksta daudz
Pacients: 96' e36 touring, manual m43b18, jeb 318i
Simptomi: Besī 7-8l dārgās suslas uz nobrauktiem 100km :santiim_sexx:
Risinājums: Atrast kādu meistaru, kas rubī fišku un kura darbus jau esmu redzējis un atdot vāģi sagāzēšanai.
Meistars: lietotājs kjemals [bmwpower.lv]
Iepriekšējo e36 jau biju sagāzējis, bet tas bija darīts kaut kādā Daugavpils kantorī, kur viss notiek max pa lēto un man nepatika ne to darbinieku attieksme, ne tas, ko viņi man tur ir salikuši/kā salikuši. Galvenais bija, ka tikai darbojas un nav svarīgi kā tas darbojas, bet man tā nepatīk..
Tāpēc tepat powerā sakontaktējos ar lietotāju kjemals un izrādījās, ka šis darbojas pa manu kraju un ir diezgan zinošs šajā jomā. Šis pats lietotājs arī bija uzstādījis gāzes iekārtu uz čoma opel astra 1.6 16v, patīkami pārsteidza cik kārtīgi un smuki viss ir salikts un paslēpts. Nu un tika sarunāts, ka sakasīšu kapeikas un vedīšu savu vāģi pie viņa gāzēties.
Norunas rezultātā vāģis veiksmīgi sagāzēts: OMVL sprauslas, kaut kāds Tomasetto reduktors, kas par kompi gan neatceros. Uzpilde smuki zem bākas vāciņa, balons rezerves rata vietā - 53l, vadības kompis nodalījumā pie dzinēja vadības kompja. Izmaksas 400ls.
Pirms iekārtas uzstādīšanas nomainīju sveces, uzliku pareizo mafu un gaisa filtra kasti, protams nomainīju arī gaisa filtru [pirms tam mafs/filtra kaste bija no m40 dzinēja] Vienīgais ko neizdarīju, bet ko vajadzēja - nenomainīju vārstu vāka blīvi, jo mazliet sulojas. Tagad, kad pa virsu saliktas sprauslas, to izdarīt būs grūtāk
Visu salika, ja nemaldos, pa divām-trim dienām, izņemot sprauslu kronšteinus, ko sainstalēja pēc tam. No sākuma bija problēmas, strauji uzdodot gāzi, piemēram, apdzenot, lēja ciet un sāka raustīties, tas pats stāsts arī tiklīdz iedod grīdā, to piefiksējām jau regulējot. Nedaudz tā pabraukāju, jo nevienam nebija laika/iespējas pieķerties tai problēmai. Mans minējums bija - izbeigusies lambda, meistars [kjemals] teica, ka dīzes par lielu vai kaut kā tā. Kad pievērsās tās problēmas risināšanai, tiešām izrādījās, ka dīzes pie vainas, jo nomainot uz mazākām viss darbojas kā nākas. Tajā pat reizē gāzes kompis tika sajūgs kopā ar lambdu, lai nočekotu vai tā darbojas kā nākas, secinājumi - pa lielam darbojas normāli, bet reizēm mazliet aizķeras.
Tagad darbībā nekādas problēmas nav jūtamas. Vidējais patēriņš ir apmēram 8.3-8.5l/100km, naudas izteiksmē, ja pildos Jēkabpilī pa 36.6sant/l sanāk kaut kādi 3.2ls/100km, bet nu es rēķinu uz 4ls/100km, lai sanāk ar rezervi. Iepriekšējam e36 ar m43b16 patēriņš bija apmēram 7.5-7.9l/100km.
Pagaidām esmu nobraucis kaut kādus 2500km pa divām-trim nedēļām.
Ja pieņem, ka man vidējais benzīna patēriņš mierīgi braucot bija apmēram 7.3l/100km un benzīna cena ir kādi 97sant/l un ja es pareizi sarēķināju, tad šī distance man būtu izmaksājusi +-170ls. Ar gāzi [velkot vidējo, jo pāris reizes esmu pildījies arī citur, ne tikai Jēkabpilī [0.40ls] tas ir izmaksājis +-85ls. Tātad ietaupīti ir jau 85ls, atņemam 5ls, par kuriem es salēju benzīnu tikko pēc gāzes uzstādīšanas, lai būtu ar ko uzsildīt motoru, kopējais ietaupījums sanāk 80ls.
Ņemot vērā, ka ar iepriekšējo auto pa deviņiem mēnešiem nobraucu apmēram 30k km, ietaupīt sanāks
Braukšanā atšķirību nejūtu, kā braucās ar benzīnu, tā braucas arī ar gāzi, pa slapju salikt šķērē arī var bez problēmām..
Vienīgā problēma - neesmu pārliecināts vai gāzes iekārtas poga darbojas pareizi, tb, vai rāda pareizu gāzes atlikumu, bet nu tam jāpaseko līdzi un tad jau redzēs, kas un kā.
Anyway, manas, kā lietotāja, atsauksmes par kjemalu tikai labākās. Zināšanas ir, strādā kārtīgi, attieksme arī pareizā, turklāt ir manāms entuziasms un interese par šo lietu :super: Tikai tas, ka brauc ar hondu
Kaut kādi uzskates materiāli bildēti ar rezerves ratu
Bākas vāciņš veras ciet normāli, arī ar ieskrūvētu korķīti, par to ir padomāts
Kopumā viss mani apmierina, pagaidām nezinu kur varētu piesieties, tikai besī rezerves rats grabažniekā, bet tam jau ir izdomāts risinājums, lai aizņemtu mazāk vietas, vajag tikai īstenot
Varbūt kaut kur aprēķinos vai tekstā sapisos, par pilnīgu precizitāti nevaru atbildēt
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Sveiki, ir jautajums.
Vai auto gazes cenu Latvija nepacels tuvako 2-5 gadu laika?? Zinot musu deputatus, no viniem var gaidit pilnigi visu. Ko tur runa lielas tantes?
Igauni pacela sev gazes cenu... Man prats doma, ka Latviesi ari nelaidis garam tadu iespeju...
Vai auto gazes cenu Latvija nepacels tuvako 2-5 gadu laika?? Zinot musu deputatus, no viniem var gaidit pilnigi visu. Ko tur runa lielas tantes?
Igauni pacela sev gazes cenu... Man prats doma, ka Latviesi ari nelaidis garam tadu iespeju...
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
bij kaukāds gada datums līdz kuram neko nopietnu ar gāzes cenu nevar izdarītwaarna wrote:Sveiki, ir jautajums.
Vai auto gazes cenu Latvija nepacels tuvako 2-5 gadu laika?? Zinot musu deputatus, no viniem var gaidit pilnigi visu. Ko tur runa lielas tantes?
Igauni pacela sev gazes cenu... Man prats doma, ka Latviesi ari nelaidis garam tadu iespeju...
līdz cik ta ikauņi uzcēla????
AR_159
- Martinss
- Posts: 4875
- Joined: 04 May 2006, 11:29
- Location: pieRīga
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Pēc energy.eu sanāk 0.770eur gāze, 1.324eur beņa. Latvijā gāze ir 0.617eur. Tā kā nekas kosmisks, joprojām sanāk normāli iepist kapeiku.Alien wrote:bij kaukāds gada datums līdz kuram neko nopietnu ar gāzes cenu nevar izdarītwaarna wrote:Sveiki, ir jautajums.
Vai auto gazes cenu Latvija nepacels tuvako 2-5 gadu laika?? Zinot musu deputatus, no viniem var gaidit pilnigi visu. Ko tur runa lielas tantes?
Igauni pacela sev gazes cenu... Man prats doma, ka Latviesi ari nelaidis garam tadu iespeju...
līdz cik ta ikauņi uzcēla????
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
ta jau POMartinss wrote:Pēc energy.eu sanāk 0.770eur gāze, 1.324eur beņa. Latvijā gāze ir 0.617eur. Tā kā nekas kosmisks, joprojām sanāk normāli iepist kapeiku.Alien wrote:bij kaukāds gada datums līdz kuram neko nopietnu ar gāzes cenu nevar izdarītwaarna wrote:Sveiki, ir jautajums.
Vai auto gazes cenu Latvija nepacels tuvako 2-5 gadu laika?? Zinot musu deputatus, no viniem var gaidit pilnigi visu. Ko tur runa lielas tantes?
Igauni pacela sev gazes cenu... Man prats doma, ka Latviesi ari nelaidis garam tadu iespeju...
līdz cik ta ikauņi uzcēla????
AR_159
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
... un vienalga ar gāzi būs lētākwaarna wrote:jebkura gadijuma, domaju, ka musejie cels gaisaa... HVZ... Tik vien sagaidis to datumu, un viss, vares gazinieki pakarties...
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
ar dīzeli ir labi līdz brīdim, kamēr nevajag neko remontēt degvielas sistēmāwaarna wrote:tad jau labak nemt dizeli jau tgd, lai pectam nebutu problemu... hvz
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
To pašu manam sencim visi teica pirms kādiem astoņiem gadiem, kad viņš uz sava pirmā lolvo lika gāzi. Tad benzīns maksāja 50sant litrā un gāze kaut kādi 30. To pašu man teica arī pirms diviem gadiem, kad savam pirmajam auto liku gāzi. Lieki piebilst, ka gāze ir atmaksajusies gan maniem abiem auto, gan senča trim autowaarna wrote:jebkura gadijuma, domaju, ka musejie cels gaisaa... HVZ... Tik vien sagaidis to datumu, un viss, vares gazinieki pakarties...
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Alien
- Posts: 4130
- Joined: 01 Aug 2005, 16:10
- Location: Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Rii wrote:To pašu manam sencim visi teica pirms kādiem astoņiem gadiem, kad viņš uz sava pirmā lolvo lika gāzi. Tad benzīns maksāja 50sant litrā un gāze kaut kādi 30. To pašu man teica arī pirms diviem gadiem, kad savam pirmajam auto liku gāzi. Lieki piebilst, ka gāze ir atmaksajusies gan maniem abiem auto, gan senča trim autowaarna wrote:jebkura gadijuma, domaju, ka musejie cels gaisaa... HVZ... Tik vien sagaidis to datumu, un viss, vares gazinieki pakarties...
visādi vārnulēni tikai čiepst huiņu
AR_159
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
gāze rox divus gadus jau braucu ar heinriha iekārtu, viss kulē! pat pa trasi ir gāzts ar LPG, sists redlainaa, nu visādi, viss kruta, ja nebūtu gāze man visticamāk būtu jābrauc ar kkādu tdi golfu