Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Moderator: gacciZm
- e30students
- Spam addicted
- Posts: 2421
- Joined: 21 Feb 2011, 19:36
- Location: Rīga uz Jūrmalas pusi.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Ar ko īsti atšķirās pirmā paaudze no otrās?
es ar savu zhiku ta izvreseetu to liikumu... ka bumeri vareetu braukt majaas
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Kad nav man ko darīt, rokos pa netu
Šeit ir apraksts par visām paaudzēm ar attēliem http://www.heinrihs-gaze.lv/informacija ... -paaudzes/
Šeit ir apraksts par visām paaudzēm ar attēliem http://www.heinrihs-gaze.lv/informacija ... -paaudzes/
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Nu jā, teorētiski var būt arī filtrs. Aizdedzes sistēma vāģim top zustand? Un vēl vajag pieslēgt pie kompja, tad arī varēs redzēt, kas par vainu, varbūt kāda sprausla mirusi vai miršanas procesā. Pa telefonu tev neviens diagnostiku neuztaisīs, nāksies tāpat braukt uz kādu kantoritoms_a wrote:Pie mazākiem apgriezieniem auto noraustās un mēdz reizēm noslāp. Pamatīgāk uzgāzejot vai pārslēdzot un beni, viss ok. Pēc tam atslēdzoties uz LPG uz kādu laiku miers.
Uz lielākām štrāsēm (virs 50 km/h) uz LPG brauc bez problēmām.
Mana ideja bija, ka varētu būt jāmaina gāzes filtrs vai ar sprauslām k-kas nav. Čalītis arī izteica ideju par filtriem.
Juriz, Rīgā ar Prince laikam darbojās tas pats iepriekš minētais lpgpower, tur esi bijis? Ja nekā tad varu iedot sava meistara kontaktus, bet hvz vai viņš ņemas ar Prince
Student, 1. paaudze ir pilnībā mehāniska, bet 2.paaudzei ir vadības bloks un vēl šādas tādas advancētākas lietiņas
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Es jau cerēju, ka mani tik sabiedēja.
Iedod lūdzu tā sava meistara kontaktus. Arī to kantori pārbaudīšu.
Iedod lūdzu tā sava meistara kontaktus. Arī to kantori pārbaudīšu.
- toms
- Spam addicted
- Posts: 3861
- Joined: 11 Nov 2012, 19:56
- Location: Internetos
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Biju aibraucis uz to kantori. Džeki apskatījās un pateica, ka reduktors ir tāds pats, kā tām iekārtām, ko liek Nīderlandē vai Skandināvijā, līdz ar to šim fīltrs nav.
Varbūt PM vari atmest viņa kontaktus? Radušies papildus jautājumi vēl. Kurā raojā viņš ir satiekams?Rii wrote:Nu jā, teorētiski var būt arī filtrs. Aizdedzes sistēma vāģim top zustand? Un vēl vajag pieslēgt pie kompja, tad arī varēs redzēt, kas par vainu, varbūt kāda sprausla mirusi vai miršanas procesā. Pa telefonu tev neviens diagnostiku neuztaisīs, nāksies tāpat braukt uz kādu kantori
Juriz, Rīgā ar Prince laikam darbojās tas pats iepriekš minētais lpgpower, tur esi bijis? Ja nekā tad varu iedot sava meistara kontaktus, bet hvz vai viņš ņemas ar Prince
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Sveces var pamainīt, tas var atrisināt daļu problēmu. Svečvadus nomainīt/nomazgāt (var ar brake cleaneri), arī sadalītāja vāciņu var izmazgāt. Tas attiecas uz vecākiem auto, kam bija svečvadi un sadalītājs. Sprauslām blīvgumijas var nomainīt. Noskaidro, vai dzinējs kautkur gaisu nepiesūc, utt.
Tādas Prince sistēmas/gāzes/whatever nemaz nav. Ir tikai Prins. Vienīgais, kurš Latvijā uzstāda šo ražotāju iekārtas, ja nemaldos, ir M7Sport Liepājā, jeb vienkārši BMWpowera/MBkluba lietotājs Vecais_. Tas pats attiecās uz apkopēm. Rīgā vēl bija kāds, kurš var apkopt, cik esmu dzirdējis, bet pārējos jautājumos būtu jāvēršās pie iepriekšminētā lietotāja.
Tas tā - īsumā
Tādas Prince sistēmas/gāzes/whatever nemaz nav. Ir tikai Prins. Vienīgais, kurš Latvijā uzstāda šo ražotāju iekārtas, ja nemaldos, ir M7Sport Liepājā, jeb vienkārši BMWpowera/MBkluba lietotājs Vecais_. Tas pats attiecās uz apkopēm. Rīgā vēl bija kāds, kurš var apkopt, cik esmu dzirdējis, bet pārējos jautājumos būtu jāvēršās pie iepriekšminētā lietotāja.
Tas tā - īsumā
Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Vēl bišku papildināšu par
Atļaušos pakomentēt vienu sadaļu
Heinrihs savā lapā rakstīja:
Vājais punkts šķidrajām sistēmām ir augstspiediena sūknis, bet cik sapratu, tad tagad ir izstrādājuši jaunu, kurš ir izturīgāks pret nekvalitatīvu gāzi
Cena Holandē nesvārstās ap 3000Eur bez uzstādīšanas. Par Holandi precīzu ciparu nenosaukšu, bet Holandiešu Vialle LPI sistēmas Vācijā uzstāda par 2200eur - 4cyl, 2400eur 6cyl un 2600eur 8cyl motoriem (varbūt bija par 200 vairāk katra no pozīcijām, bet to precīzi neatceros un var sagoogleet, ja vajag). Biju pats piebraucis pie Vācijas gāzes meistariem un aprunājos. Kā arī parādīju viņiem to, kā Vecais_ uzstādījis gāzes tvaiku iesmidzināšanas iekārtu, jeb 4.paaudzes (kā teiktu gāzinieks vulgaris) ar Matrix sprauslām - un Vācijas meistari novērtēja to kā ļoti labi uzstādītu.
Šķidrās gāzes iesmidzināšanas, jeb 5.paaudzes sistēmas, ražo - Vialle, Prins un vēlviens Itāļu ražotājs, ko vācieši laikam pārpirkuši. Būtībā ir gandrīz vienalga kuru izvēlēties, visi ir labi. Prins/Vialle laikam mazliet jēdzīgāks variants par IT/DE variantu. Kautgan lietas būtību tas nemaina, jo sūkņi visiem vienā vietā ražoti
Labi, īsumā viss, tik gribēju pateikt, ka ne viss Latviski izlasāmais propāninfo ir korekts
Atļaušos pakomentēt vienu sadaļu
Heinrihs savā lapā rakstīja:
Latvijā šādas sistēmas uzstāda lietotājs Vecais_ un neviens nav teicis, ka tas ir lēti, bet nav nereāli. Ja liek labu tvaiku iesmidzināšanu, kāpēc lai bišku nepiemaksātu un neuzliktu šķidro. Varēs vismaz šķilt uz propānu, nekas nav jāsilda un jaudas zudums ir 2%. Auto ar augstu kompresijas pakāpi var iegūt pat jaudas pieaugumu.5. paaudze - Šķidrā sistēma
Daudz klientu uzdod jautājumu: Kas tad ir slavenā Piektā paaudze?
Īsumā aprakstīšu tās uzbūvi, lai Jūs netiktu maldināti:
No Gāzes Balona ar sūkņa palīdzību ar augstu spiedienu pa gāzes magistrāli gāze tiek padota tieši sprauslā un tālāk cilindrā bez sildīšanas reduktorā (sistēma strādā bez reduktora!).
Tātad 5 paaudzes sastāvdaļas:
1.Balons kurā atrodas augstspiediena sūknis (balons vizuāli savādāks kā ierasts).
2. Divas Augstspiediena magistrāles (viena uz dzinēju, otra padod pāri palikušo gāzi atpakaļ uz balonu).
3. Zem dzinēja pārsega NEATRODAS reduktors.
4. Gāzes sprausla atrodas tieši KOLEKTORĀ.
Šķidrās sistēmas (5 paaudze) ir ļoti dārgas, Latvijā šādas sistēmas NEVIENS neuzstāda. Cena Holandē svārstās ap 3000eiro bez uzstādīšanas izmaksām.
Vājais punkts šķidrajām sistēmām ir augstspiediena sūknis, bet cik sapratu, tad tagad ir izstrādājuši jaunu, kurš ir izturīgāks pret nekvalitatīvu gāzi
Cena Holandē nesvārstās ap 3000Eur bez uzstādīšanas. Par Holandi precīzu ciparu nenosaukšu, bet Holandiešu Vialle LPI sistēmas Vācijā uzstāda par 2200eur - 4cyl, 2400eur 6cyl un 2600eur 8cyl motoriem (varbūt bija par 200 vairāk katra no pozīcijām, bet to precīzi neatceros un var sagoogleet, ja vajag). Biju pats piebraucis pie Vācijas gāzes meistariem un aprunājos. Kā arī parādīju viņiem to, kā Vecais_ uzstādījis gāzes tvaiku iesmidzināšanas iekārtu, jeb 4.paaudzes (kā teiktu gāzinieks vulgaris) ar Matrix sprauslām - un Vācijas meistari novērtēja to kā ļoti labi uzstādītu.
Šķidrās gāzes iesmidzināšanas, jeb 5.paaudzes sistēmas, ražo - Vialle, Prins un vēlviens Itāļu ražotājs, ko vācieši laikam pārpirkuši. Būtībā ir gandrīz vienalga kuru izvēlēties, visi ir labi. Prins/Vialle laikam mazliet jēdzīgāks variants par IT/DE variantu. Kautgan lietas būtību tas nemaina, jo sūkņi visiem vienā vietā ražoti
Labi, īsumā viss, tik gribēju pateikt, ka ne viss Latviski izlasāmais propāninfo ir korekts
Ja vajag novadīt, sarīkot un jebko izdarīt ar pasākumu, vai kautko noreklamēt - PM
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
[quote="Mikelis"]
Tādas Prince sistēmas/gāzes/whatever nemaz nav. Ir tikai Prins. [\quote]
Nu jā, to es ar tik vakar vakār parakņājoties noskaidroju. Man pat nav Prins, man kaut kāda Eurogas no Landis grupas. Lai gan interneta veikalos manīju, ka rezerves daļām minēti abi ražotāji kopā. Mājas lapās gan nekur nemanīju, ka būtu vieni īpašnieki.
Pašreiz pa telefonu ar lpgpower noskaidrojās, ka ar Holandes sistēmām nemaz ta nedarbojas. Bet nu aizbrakšu pie viņiem pusdiena slaikā, lai uzmet aci, kā saka.
It kā gan esot viens kantoris Rīgā, kur latviski nerunājot, attieksme esot sūdīga, un cena arī kosmoss, bet darbojoties ar šīm sistēmām ...
Katrā gadījumā varētu būt lētāk laikam uz Liepāju aizbraukt, ja neko te nemanīšu.
Vēl iz variants uz Holndi aizrakstīt, moš var kādu repair kitu manai sistēmai atsūtīt. Vēl jau variants ... aizbraukt vasarā ceļojumā pa EUropu...
Tādas Prince sistēmas/gāzes/whatever nemaz nav. Ir tikai Prins. [\quote]
Nu jā, to es ar tik vakar vakār parakņājoties noskaidroju. Man pat nav Prins, man kaut kāda Eurogas no Landis grupas. Lai gan interneta veikalos manīju, ka rezerves daļām minēti abi ražotāji kopā. Mājas lapās gan nekur nemanīju, ka būtu vieni īpašnieki.
Pašreiz pa telefonu ar lpgpower noskaidrojās, ka ar Holandes sistēmām nemaz ta nedarbojas. Bet nu aizbrakšu pie viņiem pusdiena slaikā, lai uzmet aci, kā saka.
It kā gan esot viens kantoris Rīgā, kur latviski nerunājot, attieksme esot sūdīga, un cena arī kosmoss, bet darbojoties ar šīm sistēmām ...
Katrā gadījumā varētu būt lētāk laikam uz Liepāju aizbraukt, ja neko te nemanīšu.
Vēl iz variants uz Holndi aizrakstīt, moš var kādu repair kitu manai sistēmai atsūtīt. Vēl jau variants ... aizbraukt vasarā ceļojumā pa EUropu...
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
[quote="*Sicram"][quote="mekletajs"]Jā, esmu mbclub.lv arī, uzrakstīju Vecajam.
Paldies![/quote]
Būtu forši, ja tu pēcāk atrakstītos, ko šis tev pastāstija un tā ! [/quote]
Vecais saka, ka viņš var uzlikt 4. paaudzes gāzes sistēmu uz mehāniskās šprices, kas ir ļoti labi, jo ir kantori, kas to nedara.
Tāds info.
Paldies![/quote]
Būtu forši, ja tu pēcāk atrakstītos, ko šis tev pastāstija un tā ! [/quote]
Vecais saka, ka viņš var uzlikt 4. paaudzes gāzes sistēmu uz mehāniskās šprices, kas ir ļoti labi, jo ir kantori, kas to nedara.
Tāds info.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Nu šāds cipars skan izdevīgāks, kā apgāzēt 4cilindru auto !!mekletajs wrote:Viņš teica ~ 700-800 LVL.
Protams, kad un ja nonāksim tik tālu, tad jau būs precīzāks cipars.
Kārli, vajadzēja tev V8 ielikt
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- BMW-Valcha
- Posts: 19
- Joined: 09 Feb 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Akcijas cenas gazes uzstādīšanai. ar jautājumiem pm.
Gāzes iekārtas tavam bendzīna un dīzeļa transporta līdzeklim. http://www.ekoauto.lv/
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Ja kāds lasījas iepriekš, tadbeigās tomēr aizbraucu uz Liepāju.
Tas nekas, ka sistēma tomēr Landi Renzo, kam tipa specializēts serviss Rīgā, kurš ar kompi tai nemāk pieslēgties. Vēl daži kaut ko bija gatavi paķibināties metodom naučnovo tipa, arī nebija pārliecināti, ka būs vajadzīgi filtri tuvumā vai tml.
Liepājā meistaram nebija problēmu ne pie kompja pieslēgt, ne filtri trūka. Neprasot savāca esošo makaronu fabriku (nez kas pie vainas, vai nu Holandē tā liek, vai arī kāds vietējais "meistars" jau bija paspējis pieķerties).
Pamatā pie vainas bijusi kaut kāda nodegusi spole.
Uzrakstīja arī tipa servisa grāmatiņu, norādot kurā vietā kas ir, kādas pamatdetaļas, protams, kad un pie kāda nobraukuma veikta apkope.
It kā meklējot arī vietu Rīgā. Tā ka nākareiz kad noplīsīs (man bail, ka plānotu apkopi neveikšu ), iespējams nebūs uz Liepāju jādzenas.
Tas nekas, ka sistēma tomēr Landi Renzo, kam tipa specializēts serviss Rīgā, kurš ar kompi tai nemāk pieslēgties. Vēl daži kaut ko bija gatavi paķibināties metodom naučnovo tipa, arī nebija pārliecināti, ka būs vajadzīgi filtri tuvumā vai tml.
Liepājā meistaram nebija problēmu ne pie kompja pieslēgt, ne filtri trūka. Neprasot savāca esošo makaronu fabriku (nez kas pie vainas, vai nu Holandē tā liek, vai arī kāds vietējais "meistars" jau bija paspējis pieķerties).
Pamatā pie vainas bijusi kaut kāda nodegusi spole.
Uzrakstīja arī tipa servisa grāmatiņu, norādot kurā vietā kas ir, kādas pamatdetaļas, protams, kad un pie kāda nobraukuma veikta apkope.
It kā meklējot arī vietu Rīgā. Tā ka nākareiz kad noplīsīs (man bail, ka plānotu apkopi neveikšu ), iespējams nebūs uz Liepāju jādzenas.
- BMW-Valcha
- Posts: 19
- Joined: 09 Feb 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Piedāvāju 4. paaudzi 4 cyl sākot no 310ls un 6 cyl no 390Ls ar garantiju un sertifikātu.
Gāzes iekārtas tavam bendzīna un dīzeļa transporta līdzeklim. http://www.ekoauto.lv/
- Briedis
- Mondeo ST 220
- Posts: 4799
- Joined: 11 Jun 2004, 09:06
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 1 time
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Kā tur ir ar tām gāzes iekārtām, es gribu samainīt gāzes balonu, no parastā uz to kas liekas rezerves riteņa vietā. Man vajag kaut kādus papīrus un oficiālos sertifikātus vai varu pats balonus samainīt vietām? It kā nekur dokumentos nav rakstīts kur un kādam balonam ir jābūt.
-
- Posts: 312
- Joined: 27 Jul 2004, 20:30
- Location: Asari
- Has thanked: 0
- Been thanked: 2 times
- Contact:
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Man šķiet, ka ta vairs nav būtiski, galvenais, lai tā sistēma strādā, nu un varbūt, lai tas balons nav klēpī jātur. Man vismaz neviens speciāli kaut ko gāzei nepārbaudīja, kā tur viss sabūvēts, un nekāda projketa, oriģinālās dokumentācijas jau nav.
- Rii
- Posts: 7585
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Ja gāze ir reģistrēta csdd, tad nevienam vairāk neinteresē, ko tu tur būsi saķūnējis ar balonu. Ka tik nekas nekrīt nost
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- EMils
- Posts: 1030
- Joined: 15 Jun 2004, 23:53
- Location: Rīga...Saullkrasti...
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Autogāze. Iekārtas, servisi, problēmas un to risinājumi.
Varbūt kads var fiksi atbildēt. Ja gribētu likt gāzi žigulim. Cik aptuveni izmaksā kādā kantorī tāds budžeta variants? Kāda iespēja pašam uzstādīt?
Zero Emission, 3d printeri and shtuff.. ķip filmē un fotogrāfē, taču vairāk skaitās kā kino darbinieks.