Motora problēma - Mazda 626 GE
Moderator: gacciZm
Motora problēma - Mazda 626 GE
Sveiki, biedri. nesen iegādājos sev jaunu konstruktoru (Mazda 626 GE 2.0 16v DOCH, motora kods FS) sedans. Ir tāda problēma, kad auto uzsilst un brīvgaitā ir normāli apgriezieni (700+-50) tad ir ārkārtīgi traucēta degvielas padeve, kā iemin nedaudz grīdā, tā sprāgst nost, bet, kad atdziest, tad iet tā kā vajadzētu. reizēm arī silts it kā atķeras un +-300m iet labi, tad atkal nekā. kas varētu būt par vainu, benzīnu leju labu. Paldies!
Re: Problēmiņa
Kas aukstam motoram? viss labi?
Sac ar benzina filtru...pectam jau pašu sukni ar var nomainit
Var jau but ka GaisaMasasMeritajs,vai droseles potenciometrs ir beigts..bet tad daudz maz iekurbulejot braukt varetu...
Sac ar benzina filtru...pectam jau pašu sukni ar var nomainit
Var jau but ka GaisaMasasMeritajs,vai droseles potenciometrs ir beigts..bet tad daudz maz iekurbulejot braukt varetu...
Re: Problēmiņa
es pagaidām pēc tās problēmas sākšanās uzliku parasto benzīna filtriņu. kamēr motors nav iesilis, tikmēr filtrs ir līdz pusei ar dagvielu, bet kā uzsilst, tā tas ir praktiski tukšs (pietiek tikai brīvgaitai)Миша wrote:Kas aukstam motoram? viss labi?
Sac ar benzina filtru...pectam jau pašu sukni ar var nomainit
Var jau but ka GaisaMasasMeritajs,vai droseles potenciometrs ir beigts..bet tad daudz maz iekurbulejot braukt varetu...
Re: Problēmiņa
tad visticamākais, ka sūknis ir le pisec . Tik daudz jau varēji arī pats iedomātiesJancis169 wrote:es pagaidām pēc tās problēmas sākšanās uzliku parasto benzīna filtriņu. kamēr motors nav iesilis, tikmēr filtrs ir līdz pusei ar dagvielu, bet kā uzsilst, tā tas ir praktiski tukšs (pietiek tikai brīvgaitai)Миша wrote:Kas aukstam motoram? viss labi?
Sac ar benzina filtru...pectam jau pašu sukni ar var nomainit
Var jau but ka GaisaMasasMeritajs,vai droseles potenciometrs ir beigts..bet tad daudz maz iekurbulejot braukt varetu...
Re: Motora problēma - Mazda 626 GE
Ar siltāku laiku atkal atgriezušās problēmas. bet tagad vēl dzinējs raustās pie slodzes (brīvgaitā ir ok). Uztaisīju diagnostiku ar LED. izmeta 8,9,un 11 kļūdu
MAF
ECT (engine coolant temp. sensor)
IAT (intake air temperature sensor)
Rīstīšanās sākas tad, kad autiņš ir uzsilis, kā dod gāzē, tā sprāgst nost,pa reizei jūtami šāvieni no gaisa filtra virziena bet tad joka pēc atvienoju to ECT un tad paliek labāk, var pat uzspolēt :-) un tukšgaitā gāzējot var uzreiz līdz ierobežotājam :-) ,bet uzņemot ātrumu tik un tā rīstās un labi nav + degvielas patēriņš pieaudzis.
Nezinu, vai nomainot ECT sensoru kkas mainīsies, varbūt mafs pie vainas? (atvienojot tukšgaitā rūc, bet pagāzējot sprāgst nost). Aizmiru piebilst, ka nomainītas sveces, sadalītāja vāciņš ar rotoru un visi filtri, kas lietas būtību nemainīja, kā arī sūknis atdzīts par labu esam
Gaidu ieteikumus ;-)
Paldies
MAF
ECT (engine coolant temp. sensor)
IAT (intake air temperature sensor)
Rīstīšanās sākas tad, kad autiņš ir uzsilis, kā dod gāzē, tā sprāgst nost,pa reizei jūtami šāvieni no gaisa filtra virziena bet tad joka pēc atvienoju to ECT un tad paliek labāk, var pat uzspolēt :-) un tukšgaitā gāzējot var uzreiz līdz ierobežotājam :-) ,bet uzņemot ātrumu tik un tā rīstās un labi nav + degvielas patēriņš pieaudzis.
Nezinu, vai nomainot ECT sensoru kkas mainīsies, varbūt mafs pie vainas? (atvienojot tukšgaitā rūc, bet pagāzējot sprāgst nost). Aizmiru piebilst, ka nomainītas sveces, sadalītāja vāciņš ar rotoru un visi filtri, kas lietas būtību nemainīja, kā arī sūknis atdzīts par labu esam
Gaidu ieteikumus ;-)
Paldies
Re: Motora problēma - Mazda 626 GE
nomainīts gan MAFs gan ECT(temp. dačiks) gan IAT. tagad auksts lec un iet labi, bet ko līdz uzsilst tā atkal rīstās, šķauda, šauj gaisa filtrā utt. Siltam noraujot ECT senora vadus iet tā kā vajag (ECT liku jaunu). Sūkni gan liku pa taisno, pumpē normāli, spiedien ar normas robežās. Ja būtu sūkņa vaina, tad tak degvielas patēriņam nevajadzētu pieaugt?
Re: Motora problēma - Mazda 626 GE
kļūdas nodzēsu un no jauna vairāk nemetās. Ja būtu sūkņa vaina, tad neietu vispār. Ārzemju forumos bieži tiek aprunāts knock sensor, kuram varētu būt šādi simptomi. Nezinu vai manai vispār tāds ir?!
Re: Motora problēma - Mazda 626 GE
Vakardien pieķēros pie auto remonta. tā kā kļūdas nekādas nemetās, tad nolēmu paskatīties, kas darās ar EGR vārstu. aizķepis bija diezgan. iztīriju un uzliku atpakaļ. Tagad ar siltu braukt ir nedaudz vieglāk, bet vaina, kā tāda nepazuda (siltam jaudas zudums diezgan jūtams joprojām). vai varētu šie simptomi būt dēļ aizauguša ieplūdes kolektora? vai ari tad neietu ne silts ne auksts? kā vispār bendzīna motoriem ir ar EGR vārsta likvidēšanu? kaut ko mainīs?
Paldies!
Paldies!
- GG.
- Posts: 15715
- Joined: 30 Oct 2011, 23:05
- Location: Lielā Xadene
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Motora problēma - Mazda 626 GE
Nezinu, kam būtu jānotiek lai tik traģiski aizaugtu ieplūdes kolektors. Pa lielam neko nemainīs, var laist gaisā. Polārlāčiem sāpīgāk un patēriņš varbūt par 100 gramiem vairāk.
Kas ar droseli notiek? Izklausās pēc kkā līdzīga kā Ch bija ar žurku.
Kas ar droseli notiek? Izklausās pēc kkā līdzīga kā Ch bija ar žurku.
Re: Motora problēma - Mazda 626 GE
egr vārstu likvidēju, bet bez izmaiņām, arī zondi pačekoju, bet tā arī savu uzdevumu pilda. Bet te viens gudrs meistars pateica, ka sūknim neesot ražība, nomainīju sūkni un tagad iet kā vajag šitajām mazdām esot tā, ka sūknis uzreiz nenomirst, bet velk dzīvību vēl ilgi un tāpēc arī čakarē prātu!
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Motora problēma - Mazda 626 GE
Ja interesē, tad ir pieejams jauns komplekts ar sēdinātām atsperēm priekš šāda auto. sēdinājums mazais 35/40mm. 90Ls.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------