Sveicināti!
Vai varat kāds padalīties ar gudru padomu, varbūt no dzīves pieredzes?!
Tātad Peugeot 406 2001 2.0 turbodīzelis.
Braucot vai stāvot ar iedarbinātu motoru noslāpst, pēc tam vairs nevaru iedarbināt. Noslāpst jo atslēdzas sūknis bākā. Zem haubes atvienoju un pieslēdzu atpakaļ kompi tad viss ok var braukt tālāk. Notiek diezgan regulāri uz katriem 1-5km aptuveni.
Kas var sūknim likt atslēgties?
Peugeot 406 atslēdzas sūknis bākā
Moderator: gacciZm
Re: Peugeot 406 atslēdzas sūknis bākā
1. Šito problēmu bija jārisina elektronikas topikāmarlows wrote:Sveicināti!
Vai varat kāds padalīties ar gudru padomu, varbūt no dzīves pieredzes?!
Tātad Peugeot 406 2001 2.0 turbodīzelis.
Braucot vai stāvot ar iedarbinātu motoru noslāpst, pēc tam vairs nevaru iedarbināt. Noslāpst jo atslēdzas sūknis bākā. Zem haubes atvienoju un pieslēdzu atpakaļ kompi tad viss ok var braukt tālāk. Notiek diezgan regulāri uz katriem 1-5km aptuveni.
Kas var sūknim likt atslēgties?
2. Noteikti ir beidzies sūknis. Viņš papumpē un tad noķīlējās, tāpēc slāpst nost. Kā to var pērbaudīt? Ieliec ķēdē ampērmetru, kaut vai drošinātāja vietā, ja ampēri vienā mirklī sāk pieaugt, tad tas nozīmē, ka sūknim baigā slodze rodās. Ja tev ir ampērmetrs, kas mēra līdz 20A, tad vari čekot līdz noslāpst. Parastasi 10A ampērmetrs izturēs labi ja 15A. Pie 15A arī noslāps. Ja nemaldos, standarta strāva tur būs ap 5A.