Šobrīd ir 16 Nov 2018, 03:06

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]




Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 126 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais
Autors Ziņojums
AtbildētIerakstīts: 03 Feb 2018, 20:17 
Offline
Spam addicted
Lietotāja avatars

Pievienojies: 11 Nov 2013, 13:11
Atbildes: 12893
Atrašanās vieta: Underground
Ja, dazreiz vnk janomaina ella un gaisa filtrs

_________________
EBOSH MOTORSPAM


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 03 Feb 2018, 23:24 
Offline

Pievienojies: 03 Apr 2015, 13:53
Atbildes: 2287
edgars106 rakstīja:
Nerunāju par elektronikas esamību auto vadībās, tā ļoģiski ir vajadzīga un palīdz izspiest maksimumu no dzinēja tilpuma, bet gan par to kā softiski auto tiek piemēroti tam lai ar to varētu braukt un "baudīt" pensionārs vai botānikas students.

biju domājis par dzinēja vadībām, kas darbojas pēc principa - engine torque request šis princips ir reāls mēsls no ātrdarbības un atsaucības viedokļa.

Neaizmirsti izgriezt katalizatoru, tas pie visa vainīgs... :susnaks:

_________________
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 11:10 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3564
Atrašanās vieta: Rīga
edgars106 rakstīja:
Es ne konkrēti sev, vienkārši lielie guru vīpsnā par to, ka kāds vēlas kaut ko uzlabot atmo dzinējam, nevienmēr nepieciešams celt jaudu lai auto kļūtu atsaucīgāks.

Nu tad atbildi uz manu jautājumu, moš varu palīdzēt :?:

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 13:28 
Offline

Pievienojies: 25 Feb 2012, 22:35
Atbildes: 86
-AF- rakstīja:
edgars106 rakstīja:
Es ne konkrēti sev, vienkārši lielie guru vīpsnā par to, ka kāds vēlas kaut ko uzlabot atmo dzinējam, nevienmēr nepieciešams celt jaudu lai auto kļūtu atsaucīgāks.

Nu tad atbildi uz manu jautājumu, moš varu palīdzēt :?:


Magneti Marelli IAW 6LPB
ST10F280 procesoru vari lasīt/rakstīt ?

Kāda vispār attieksme, pieredze ar un par ķīnas programmatoru kloniem, cenas starpība ir vnk graujoša. Ru forumos viedokļi ir pozitīvi...


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 15:29 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3564
Atrašanās vieta: Rīga
Kāds gan jau var.
Tu vēlies lai tev palīdz bet joprojām neatbildi uz manu jautājumu :D

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 19:46 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1269
Francūzis. :naac:
Es labāk klusēšu, citādi cilvēki apvainosies.

Attēls

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 21:53 
Offline

Pievienojies: 25 Feb 2012, 22:35
Atbildes: 86
-AF- rakstīja:
Kāds gan jau var.
Tu vēlies lai tev palīdz bet joprojām neatbildi uz manu jautājumu :D


Tu nepareizi saprati man nav nepieciešams kau ko mainīt vai uzlabot, te lietotājs njakts jautāja pēc padoma kuru arī saņēma, ka arī kaross lika manīt ka atmo dzinējam kaut ko darīt ir bezjēdzīgi tāpēc arī iesaistījos diskusijā...

Labu laiku atpakaļ jautāju par auto akseleratora jūtības paaugstināšanu, kur arī teici ka manam auto nevarēsi līdzēt, bet nu varbūt kaut kas manijies tāpēc arī ieliku vadības bloka kodu un procesora nr, pats auto citroen c5 2.0 16v 2006g ,protams, ja ir iespēja rediģēt š
ādu ecu labrāt to darītu.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 21:55 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3564
Atrašanās vieta: Rīga
A blin es sajaucu liegotājus tfu, piedod :D
Nop, tavam joprojām nevarēsim palīdzēt, līdz šim tu biji joprojām vienīgais kam tas ir interesējis.
Moš kāds cits var, ir nopircis toolus.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 22:04 
Offline

Pievienojies: 25 Feb 2012, 22:35
Atbildes: 86
Varbūt kads ir saskāries ar ķīnas programmatoru cloniem ir kāda pieredze ?
Pašam ir kreisā diagnostikas iekārta itkā nav nekādu pretendziju ir neveselīga interese iegādāties savām vajadzībām ķīnas clonu vai nu kess v2 vai piasini 4.3


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 04 Feb 2018, 22:24 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 20 Feb 2008, 17:07
Atbildes: 1269
Ja gadīsies nopirkt labu klonu, tad noteikti, ka varēsi to izdarīt. Tikai tā ir laimes spēle. Kamēr nepamēģināsi, neviens tev nevar pateikt vai varēsi to izdarīt.
"Toolis" man ir, kas var nolasīt šo bloku, bet nu tā ir lieka laika tērēšana. Pie tam nepārzinu šo vadību pilnīgi necik.

_________________
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Attēls


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 05 Feb 2018, 00:02 
Offline

Pievienojies: 25 Feb 2012, 22:35
Atbildes: 86
Kaross rakstīja:
Ja gadīsies nopirkt labu klonu, tad noteikti, ka varēsi to izdarīt. Tikai tā ir laimes spēle. Kamēr nepamēģināsi, neviens tev nevar pateikt vai varēsi to izdarīt.
"Toolis" man ir, kas var nolasīt šo bloku, bet nu tā ir lieka laika tērēšana. Pie tam nepārzinu šo vadību pilnīgi necik.


Nja internetā atsauksmes ir dažādas par šo tēmu, ru daudzi izmanto lētos klonus pie mums tas laikam nav izplatīti. Dažas iekārtas jau startā nav darbojušās, vairāk satrauc tās iekārtas stabilitāte rakstīšanas/lasīšanas laikā, cik no tā šobrīd saprotu tad tas ir vitāli svarīgi lai ecu nepārvērstu par nelietojamu krāmu.

Protams, katrs nodarbojas ar to ko vis labāk prot, pie tam ja ar to pelna naudu tad skaidrs, ka nav racionāli tērēt laiku tam pēc kā ir mazs pieprasijums. Man tas ir hobijs un interese apgūt ko jaunu tīri savām vajadzībām.

Man nav par ko apvainoties pats gadus pāris atpakaļ nebūtu iedomājies ka lietošu fraču izstrādājumu, man iepatikās, citiem savu viedokli neuzspiežu tapēc :offtopic:

P.s Ja tas nav komercnoslēpums...kādu iekārtu izmanto vai teiksim kuru no šīm divām ieteiktu, vai kādi būtu kritēriji pēc kuriem izvēlēties?


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 05 Feb 2018, 13:48 
Offline

Pievienojies: 29 Jan 2011, 00:42
Atbildes: 37
Nav plāns mainīt dinamiku, gribēju pamēģināt atslēgt kļūdu par zondi aiz katalizatora
protams, ja kāds pateiktu priekšā kā to izdarīt, tas būtu maaad :lol:


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 06 Feb 2018, 08:42 
Offline

Pievienojies: 03 Apr 2015, 13:53
Atbildes: 2287
njakts rakstīja:
Nav plāns mainīt dinamiku, gribēju pamēģināt atslēgt kļūdu par zondi aiz katalizatora
protams, ja kāds pateiktu priekšā kā to izdarīt, tas būtu maaad :lol:

Nomaini zondi...

_________________
reMade in Lithuania
->ss.com->BMW->vecs->FapFapFap


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 06 Feb 2018, 12:33 
Offline

Pievienojies: 25 Feb 2012, 22:35
Atbildes: 86
Ja ar softu nevar vai nav, kas izdara vari mēģināt izmantot šādu te "обманка лямбда зонд" paguglē info plaši pieejams, BET pieļauju ka TA atgāzu testu nenokārtosi ne atslēdzot ar pc ne izmantojot obmanku. Auto kam ir zonde pēc kat, atgāzes mēra paugstinātos rpm un normas šķiet bija stipri striktākas kā vecākiem dzinējiem, kā TA zin kuram jāmēra tā vai savādāk nezinu.
Labāk tomēr uzlikt jaunu un aizmirst par to.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 06 Feb 2018, 13:23 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 24 Jan 2015, 20:07
Atbildes: 872
edgars106 rakstīja:
Ja ar softu nevar vai nav, kas izdara vari mēģināt izmantot šādu te "обманка лямбда зонд" paguglē info plaši pieejams, BET pieļauju ka TA atgāzu testu nenokārtosi ne atslēdzot ar pc ne izmantojot obmanku. Auto kam ir zonde pēc kat, atgāzes mēra paugstinātos rpm un normas šķiet bija stipri striktākas kā vecākiem dzinējiem, kā TA zin kuram jāmēra tā vai savādāk nezinu.
Labāk tomēr uzlikt jaunu un aizmirst par to.


Jeb katalizators ir iztukšots un tāpēc to zondi grib atslēgt, jo savādāk mēra nepareizi. Tas tāds mans minējums, jo savādāk tiešām vieglāk ir zondi nomainīt.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 21 Mar 2018, 01:46 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 28 Dec 2016, 21:36
Atbildes: 3
Ar izgrieztiem katalizātoriem var būt arī tā, ka modernās a/m tie parasti ir divi, un ja likvidēts tiek viens no tiem, vairumā gadījumu vismaz ar siltu dzinēju atgāzes pēc reāli pārbaudītā tik un tā ir normā. Lielākā jaudas izmaiņa būtu likvidējot pirmo katalizātoru zirneklī. Gan tāds "slikts" novietojums pirmajam ir ar nodomu, jo tuvāk cilindriem/karstākas izplūdes gāzes/ātrāka katalizātora uzsildīšana līdz tā darba temperatūrām - attiecīgi atbilstība jaunākiem EIRO (5?) atgāzu standartiem, kas skatās arī uz atgāzēm pēc auksta starta atšķirībā no vecākiem standartiem (4? 3?). Bet problēma - O2 sensori pamatā atrodas tieši pirms-pēc pirmā katalizātora un pārbauda tieši tā darbību, attiecīgi arī CEL kļūdas par katalizātora darbaspēju. Likvidējot/modificējot otro katalizātoru parasti CEL problēmu nav, jo nav sensoru, kas pārbaudītu tā darbību, bet arī guvumi mazāki.
Cik lasīts, mehāniskos distancerus/O2 sensor spacers ne visai iesaka, var ietekmēt dažiem ražotājiem/dažiem a/m modeļiem/dažu gadu izlaiduma dzinēja darbības stabilitāti, ja piem. ECU izmanto šo sensoru lasījumus nosakot degmaisījuma sadegšanas kvalitāti, un attiecīgi var izlemt nepareizi mainīt degmaisījuma proporcijas un/vai vārstu & aizdedzes fāzes, rezultējoties veiktspējas un/vai darbības stabilitātes pasliktināšanā. It kā "pareizi" būtu atslēgt katalizātora veiktspējas testus ECU tunē, bet tad - vai nesanāks uzdurties, ka gana jaunām a/m, kurām @TA slēdzas arī pie OBD porta, nesaskatīs, ka katalizātora testi ir izslēgti un/vai kā tie nav veiksmīgi izgājuši? (Ja protams nepamanīs uzreiz vizuāli neoriģinālo zirnekli bez katalizātora un neizgāzīs par to)


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 21 Mar 2018, 09:15 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3564
Atrašanās vieta: Rīga
Tehniskajā apskatē vispār nesaprot ko dara, nesen darba auto gāju, piegāju pie čalīša ar domu ieslēgt šlangu un pajautā “a man te šat tad seroriņš izmetās” puika nemaz nevarēja saprast ko no viņa grib, drudžaini pa to planšeti rakņājās, tad es viņam palīdzēju tajā KTS atrast kurā blokā tas var būt, un galu galā atradām, uz ko viņa teiktais bija - mēs jau to nemaz neskatamies. Kā izrādās TA interesē tikai bremzes, spilveni un tāda drišņa, dpf kļūdas, kat klūdas viņus neinteresē, jo ja izej Dūmainības pārbaudi vai CO, tad tas ir galvenais. Krč pagaidām TA ņem naudu neparko :D nerunājot par smalkāku iejaukšanos.
Teiksim uz BMW un citiem vācu ražotājiem mierīgi vari likt dajebko, ka tik ir kaut kur pa vidu kāds bundulis kas tik vizuāli atgādina Katalizātoru ( ja nav var ielikt 1 vai 2 bar neatbilstošas konstrukcijas izplūdes sistēmu vai kkā tā saucās)
Un lai CO iziet.
Ar co vispār arī nav bēdu, ja vien nav galīgas auzas, uz TA ielejam bākā E85 un mierīgā gaitā aizbraucam uz apskati. CO būs tuvu 0, motoram nekas nenotiks ja brauks mierīgi.

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 21 Mar 2018, 19:54 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 28 Dec 2016, 21:36
Atbildes: 3
TA pie OBD slēdz gana jauniem (izgatavotiem post 2012.01.). T.sk. manam :(, jau iepriekšējā TA. Nezinu gan, kāds viņiem kompetences līmenis, bet potenciālas problēmas imho var gadīties. Attiecīgi atmetu ar domu efektīvākajiem NA jaudas uzlabojumiem, negribas ik gadu skrūvēt stocku atpakaļ un reflashot stock tuni ar katalizātora pārbaudēm.


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 21 Mar 2018, 21:37 
Offline

Pievienojies: 17 Dec 2014, 23:39
Atbildes: 3564
Atrašanās vieta: Rīga
Pag tad pasaki, kas tas par motoru, un ko tu ar viņu gribi darīt?

_________________
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."


Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
AtbildētIerakstīts: 21 Mar 2018, 23:59 
Offline
Lietotāja avatars

Pievienojies: 19 Mai 2007, 13:49
Atbildes: 49
Atrašanās vieta: Jelgava
Ja jau te notiek rosība, tad es ar pieteikšos.
Mans auto Omega 2000. gada 2.2 benzīns. Ko var izdarīt ar manu Siemens Simtec 71 vadību. Ja man ir portēta galva. Katalizatoru vispār nav. Check engine nespīd, bet kļūdu nolasa. Kompresijas pakāpe ir palielināta ieliekot citus virzuļus(cik liela ir tagad nezinu slinkums rēķināt, jo virzuļi pilnīgi cita dizaina). Izplūde pilnīga custom ar simons bunduļiem. Vārdu sakot ja kāds piesakās programmēt es labprāt eksperimentam piesakos, jo man pašam ir tīri sportiska interese. Zinu, ka jēdzīgāk ir ielikt lielāku motoru vai šim uzlikt fēnu. Paldies par atsaucību tiem, kas gatavi pieķerties mana vadības bloka programmēšanai.
Ir arī jelgavas stenda izdruka kur jaudas pieaugums jau ir -+25hp un tik pat nm pēc stock rādītājiem. Tāpēc ir sportiska interese ko programmējot vēl var iegūt. Jo nākotnē ir cits motors(AF pēdās eju :oops: ).


Pēdējo reizi labojis THIRTEEN - 22 Mar 2018, 10:24, labots 1 reizi.

Uz augšu
 Profils  
Atbildēt citējot  
Attēlot ziņojumus sākot ar pirmspēdējo:  Atlasīt pēc  
Izveidot jaunu tēmu Atbildēt tēmā  [ 126 ziņas ]  Pāriet uz lapu Iepriekšējais  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nākošais

Visi laiki ir UTC + 2 stundas [ Vasaras Laiks ]


Kas ir Pieslēdzies

Lietotāji, kuri atrodas šajā forumā: Nav reģistrētu lietotāju un 4 viesi


Jūs nevarat izveidot jaunas tēmas šajā forumā
Jūs nevarat atbildēt uz tēmām šajā forumā
Jūs nevarat rediģēt savas ziņas šajā forumā
Jūs nevarat dzēst savas ziņas šaja forumā
Jūs nevarat pievienot failus šajā forumā

Meklēt:
Pāriet uz:  
Darbojas ar phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpbb.lv