Page 1 of 7

Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 14:49
by Juzix
Katrs dīzelists sava auto topikā šito ir paspriedelējis, bet atsevišķu topiku neatradu!
____________________________________

Varbūt kāds ko var pastāstīt par šī kantora produkciju:
http://www.hopa-tec.de/index.php

Vienk. uzradās salds piedāvājums, bet no DE valodas man ne mazākās sajēgas :|

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 16:44
by ramex
nez maneejo ar chipo :D

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:01
by rrrainis
Kapēc gan ne?

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:10
by ramex
parasti chipotie saka ka samazinas pateerinjsh, ta jau es vispaar saakshu uz gaisa braukt (::hell yeah::) :D

bet vispar kam jaaprasa cik taads prieks varetu maksaat, radas tiiri sportiska interese :)

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:12
by jonixins
Man var uzdot jautājumus par čiptuningu. Vidēji gada laikā daži simti dažādu automašīnu nočipoju. Pārsvarā darbojos ar Audi/VW/Seat/Skoda, kā arī pēdējā laikā ar Opel automašīnām.

Pēdējā laikā vispopulārākais ir čipošana, kura vērsta uz ekonomiju, jo īpaši dīzeļiem.

Nekaunos apgalvot, ka atsauksmes par mani ir tiešām labas!

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:14
by DimanC
Juzix wrote:Katrs dīzelists sava auto topikā šito ir paspriedelējis, bet atsevišķu topiku neatradu!
____________________________________

Varbūt kāds ko var pastāstīt par šī kantora produkciju:
http://www.hopa-tec.de/index.php

Vienk. uzradās salds piedāvājums, bet no DE valodas man ne mazākās sajēgas :|
kura no sistēmām Tev tieši būtu aktuāla?

http://www.hopa-tec.de/de/produkte :?:

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:15
by ramex
nu es paarvietojos ar diezgan exkluziivu devaisu :D

VW Lupo 3L (3cyl 1.2l TDI)

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:41
by jonixins
No 3L par 90ZS var dabūt laukā.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:43
by ramex
+30zs? esmu mazliet skeptisks, un cik ilgi tas motors peec taadaam izvirtiibam elpos ?

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:45
by jonixins
Ja visu laiku nebrauc ar 100% nospiestu pedāli 333 stilā, resursa zudumu nejutīsi. Pretējā gadījumā pat standartam resurss zūd būtiski.

Savus čipus es taisu tādus, ka jūtamas izmaiņas ir tikai pēc 60% pedāļa nospiešanas. Tas ir tādēļ, lai auto būtu braucams un lai saglabātu standarta gaitas īpatnības tai pat laikā piedāvājot daudz lielāku elastību.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 17:49
by ramex
ok aptuvenas izmaksa, kas notiek ar pateerinju jo visticamaak ka briidi pie 90zs diez vai varees vairs iekljauties 4,5 litros vasaras laika pilseeta stavot sastreegumaa :)

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 18:07
by jonixins
ja nemainīsi braukšanas stilu, ekonomija saglabāsies, protams, vairāk sportojot patēriņš būs lielāks!

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 18:31
by Juzix
jonixins wrote:Man var uzdot jautājumus par čiptuningu. Vidēji gada laikā daži simti dažādu automašīnu nočipoju. Pārsvarā darbojos ar Audi/VW/Seat/Skoda, kā arī pēdējā laikā ar Opel automašīnām.

Pēdējā laikā vispopulārākais ir čipošana, kura vērsta uz ekonomiju, jo īpaši dīzeļiem.

Nekaunos apgalvot, ka atsauksmes par mani ir tiešām labas!
Sīkāk?
Kā tas izpaužas un kas notiek ar gaitas īpašībām?

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 18:39
by *Sicram
Nu ja tu gribi tiešām Hopu, tad piezvani manam brālim ! :D
un vēl var tik piebilst to, ka Hopa pieder letiņiem :)
edit
un tev jālasa autobilds, jo šādu tēmu mēs jau aprunājām ! :|

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 18:43
by Juzix
*Sicram wrote:Nu ja tu gribi tiešām Hopu, tad piezvani manam brālim ! :D
un vēl var tik piebilst to, ka Hopa pieder letiņiem :)
edit
un tev jālasa autobilds, jo šādu tēmu mēs jau aprunājām ! :|
Tālab jau tapa šis topiks, jo viņš man viņu piedāvāja :naac: Salasijos un pa lielam tas pats powerbox vien laikam ir, tikai mazliet gudrāks, lai kompis kļūdu nemet laukā.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 21:27
by jonixins
Juzix wrote:Sīkāk?
Kā tas izpaužas un kas notiek ar gaitas īpašībām?
Gaita uzlabojas, jūtamais pieaugums ir ~75% no tā, ko var dabūt ar drošu čipu standarta auto, Griezes moments pieaug būtiski, Max jauda mazāk kā standarta čipa variantā variantā.
Čipā ietveru vairākas ekobraukšanas fīčas, paspēlējos ar spiedieniem, aizdedzēm un visu pārējo.
TA problēmu nav nevienā gadījumā.

Aprakstu par visu piedāvājumu var izpētīt šeit.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 17 Apr 2012, 23:34
by Melnais
Principā pēc čipošanas degvielas patēriņš pieaugs, bet uz to brīdi, kamēr priecāsies par papildus jaudu, Pēctam, kad pieradīsi, būs vēl mazāks, nekā bija, joo, motoram vajadzēs mazāk kurināmā, lai izdarītu to pašu darbu. šis gan attiecās uz ikdienas braukšanu. Ja baigi gribās saprast, ko es te stāstu, painteresējaties, kā tieši čiptūnings palielina jaudu un kāpēc šādas iekārtas netiek standartā jau uzstādītas. :)

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 18 Apr 2012, 00:21
by DeeCee
kas man vienmeer intereseejis - kur taa jauda uzrodas un kaapeec auto razotaaji jau by default neliek taadu reguleejumu

kkaada "droshiibas zona" atstaata ?

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 18 Apr 2012, 00:31
by Briedis
DeeCee wrote:kas man vienmeer intereseejis - kur taa jauda uzrodas un kaapeec auto razotaaji jau by default neliek taadu reguleejumu

kkaada "droshiibas zona" atstaata ?
Viena lieta noteikti ka ir dzinēja resurss. Mūsdienās vēl daudz ko ierobežo visādas EK direktīvas attiecībā uz CO un citiem piesārņojumiem.

Auto industrijā to īpašī neizmanto, bet datortehnikā (video kartēs u.c.) lētas no krutajām video kartem atšķiras tikai ar to kas uz kartes rakstīts un kartes "aizkodē", lai lēnāk strāda. Attiecīgi vienas un tās pašās plates tirgā kā budžeta video kartes un pro vidoe kartes, jo nav izdevīgi atsevišķi ražot dažādas kartes, jo ražošanas summas minimāli atšķiras. Tas pats ir novērots ar eletriskajiem balastiem priekš fluorescentajām spuldzēm. Uz viena balasta rakstīts 2x18w un uz otra 2X36, cena atšķiras uz pusi, bet atverot vaļā abiem ir identiskas plates. Pratams, ne vienmēr un ne visi tā dara. Laikam no tēmas novirzījos... :)

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 18 Apr 2012, 07:32
by Melnais
DeeCee wrote:kas man vienmeer intereseejis - kur taa jauda uzrodas un kaapeec auto razotaaji jau by default neliek taadu reguleejumu

kkaada "droshiibas zona" atstaata ?
Es ar to painteresēšanos biju domājis googli. :mhm: