Page 5 of 7

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 03 Feb 2018, 20:17
by Black President
Ja, dazreiz vnk janomaina ella un gaisa filtrs

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 03 Feb 2018, 23:24
by nakurilijs
edgars106 wrote:Nerunāju par elektronikas esamību auto vadībās, tā ļoģiski ir vajadzīga un palīdz izspiest maksimumu no dzinēja tilpuma, bet gan par to kā softiski auto tiek piemēroti tam lai ar to varētu braukt un "baudīt" pensionārs vai botānikas students.

biju domājis par dzinēja vadībām, kas darbojas pēc principa - engine torque request šis princips ir reāls mēsls no ātrdarbības un atsaucības viedokļa.
Neaizmirsti izgriezt katalizatoru, tas pie visa vainīgs... :susnaks:

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 11:10
by -AF-
edgars106 wrote:Es ne konkrēti sev, vienkārši lielie guru vīpsnā par to, ka kāds vēlas kaut ko uzlabot atmo dzinējam, nevienmēr nepieciešams celt jaudu lai auto kļūtu atsaucīgāks.
Nu tad atbildi uz manu jautājumu, moš varu palīdzēt :?:

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 13:28
by edgars106
-AF- wrote:
edgars106 wrote:Es ne konkrēti sev, vienkārši lielie guru vīpsnā par to, ka kāds vēlas kaut ko uzlabot atmo dzinējam, nevienmēr nepieciešams celt jaudu lai auto kļūtu atsaucīgāks.
Nu tad atbildi uz manu jautājumu, moš varu palīdzēt :?:
Magneti Marelli IAW 6LPB
ST10F280 procesoru vari lasīt/rakstīt ?

Kāda vispār attieksme, pieredze ar un par ķīnas programmatoru kloniem, cenas starpība ir vnk graujoša. Ru forumos viedokļi ir pozitīvi...

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 15:29
by -AF-
Kāds gan jau var.
Tu vēlies lai tev palīdz bet joprojām neatbildi uz manu jautājumu :D

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 19:46
by Kaross
Francūzis. :naac:
Es labāk klusēšu, citādi cilvēki apvainosies.

Image

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 21:53
by edgars106
-AF- wrote:Kāds gan jau var.
Tu vēlies lai tev palīdz bet joprojām neatbildi uz manu jautājumu :D
Tu nepareizi saprati man nav nepieciešams kau ko mainīt vai uzlabot, te lietotājs njakts jautāja pēc padoma kuru arī saņēma, ka arī kaross lika manīt ka atmo dzinējam kaut ko darīt ir bezjēdzīgi tāpēc arī iesaistījos diskusijā...

Labu laiku atpakaļ jautāju par auto akseleratora jūtības paaugstināšanu, kur arī teici ka manam auto nevarēsi līdzēt, bet nu varbūt kaut kas manijies tāpēc arī ieliku vadības bloka kodu un procesora nr, pats auto citroen c5 2.0 16v 2006g ,protams, ja ir iespēja rediģēt š
ādu ecu labrāt to darītu.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 21:55
by -AF-
A blin es sajaucu liegotājus tfu, piedod :D
Nop, tavam joprojām nevarēsim palīdzēt, līdz šim tu biji joprojām vienīgais kam tas ir interesējis.
Moš kāds cits var, ir nopircis toolus.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 22:04
by edgars106
Varbūt kads ir saskāries ar ķīnas programmatoru cloniem ir kāda pieredze ?
Pašam ir kreisā diagnostikas iekārta itkā nav nekādu pretendziju ir neveselīga interese iegādāties savām vajadzībām ķīnas clonu vai nu kess v2 vai piasini 4.3

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 04 Feb 2018, 22:24
by Kaross
Ja gadīsies nopirkt labu klonu, tad noteikti, ka varēsi to izdarīt. Tikai tā ir laimes spēle. Kamēr nepamēģināsi, neviens tev nevar pateikt vai varēsi to izdarīt.
"Toolis" man ir, kas var nolasīt šo bloku, bet nu tā ir lieka laika tērēšana. Pie tam nepārzinu šo vadību pilnīgi necik.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 05 Feb 2018, 00:02
by edgars106
Kaross wrote:Ja gadīsies nopirkt labu klonu, tad noteikti, ka varēsi to izdarīt. Tikai tā ir laimes spēle. Kamēr nepamēģināsi, neviens tev nevar pateikt vai varēsi to izdarīt.
"Toolis" man ir, kas var nolasīt šo bloku, bet nu tā ir lieka laika tērēšana. Pie tam nepārzinu šo vadību pilnīgi necik.
Nja internetā atsauksmes ir dažādas par šo tēmu, ru daudzi izmanto lētos klonus pie mums tas laikam nav izplatīti. Dažas iekārtas jau startā nav darbojušās, vairāk satrauc tās iekārtas stabilitāte rakstīšanas/lasīšanas laikā, cik no tā šobrīd saprotu tad tas ir vitāli svarīgi lai ecu nepārvērstu par nelietojamu krāmu.

Protams, katrs nodarbojas ar to ko vis labāk prot, pie tam ja ar to pelna naudu tad skaidrs, ka nav racionāli tērēt laiku tam pēc kā ir mazs pieprasijums. Man tas ir hobijs un interese apgūt ko jaunu tīri savām vajadzībām.

Man nav par ko apvainoties pats gadus pāris atpakaļ nebūtu iedomājies ka lietošu fraču izstrādājumu, man iepatikās, citiem savu viedokli neuzspiežu tapēc :offtopic:

P.s Ja tas nav komercnoslēpums...kādu iekārtu izmanto vai teiksim kuru no šīm divām ieteiktu, vai kādi būtu kritēriji pēc kuriem izvēlēties?

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 05 Feb 2018, 13:48
by njakts
Nav plāns mainīt dinamiku, gribēju pamēģināt atslēgt kļūdu par zondi aiz katalizatora
protams, ja kāds pateiktu priekšā kā to izdarīt, tas būtu maaad :lol:

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 06 Feb 2018, 08:42
by nakurilijs
njakts wrote:Nav plāns mainīt dinamiku, gribēju pamēģināt atslēgt kļūdu par zondi aiz katalizatora
protams, ja kāds pateiktu priekšā kā to izdarīt, tas būtu maaad :lol:
Nomaini zondi...

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 06 Feb 2018, 12:33
by edgars106
Ja ar softu nevar vai nav, kas izdara vari mēģināt izmantot šādu te "обманка лямбда зонд" paguglē info plaši pieejams, BET pieļauju ka TA atgāzu testu nenokārtosi ne atslēdzot ar pc ne izmantojot obmanku. Auto kam ir zonde pēc kat, atgāzes mēra paugstinātos rpm un normas šķiet bija stipri striktākas kā vecākiem dzinējiem, kā TA zin kuram jāmēra tā vai savādāk nezinu.
Labāk tomēr uzlikt jaunu un aizmirst par to.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 06 Feb 2018, 13:23
by ray112
edgars106 wrote:Ja ar softu nevar vai nav, kas izdara vari mēģināt izmantot šādu te "обманка лямбда зонд" paguglē info plaši pieejams, BET pieļauju ka TA atgāzu testu nenokārtosi ne atslēdzot ar pc ne izmantojot obmanku. Auto kam ir zonde pēc kat, atgāzes mēra paugstinātos rpm un normas šķiet bija stipri striktākas kā vecākiem dzinējiem, kā TA zin kuram jāmēra tā vai savādāk nezinu.
Labāk tomēr uzlikt jaunu un aizmirst par to.
Jeb katalizators ir iztukšots un tāpēc to zondi grib atslēgt, jo savādāk mēra nepareizi. Tas tāds mans minējums, jo savādāk tiešām vieglāk ir zondi nomainīt.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 21 Mar 2018, 01:46
by Church
Ar izgrieztiem katalizātoriem var būt arī tā, ka modernās a/m tie parasti ir divi, un ja likvidēts tiek viens no tiem, vairumā gadījumu vismaz ar siltu dzinēju atgāzes pēc reāli pārbaudītā tik un tā ir normā. Lielākā jaudas izmaiņa būtu likvidējot pirmo katalizātoru zirneklī. Gan tāds "slikts" novietojums pirmajam ir ar nodomu, jo tuvāk cilindriem/karstākas izplūdes gāzes/ātrāka katalizātora uzsildīšana līdz tā darba temperatūrām - attiecīgi atbilstība jaunākiem EIRO (5?) atgāzu standartiem, kas skatās arī uz atgāzēm pēc auksta starta atšķirībā no vecākiem standartiem (4? 3?). Bet problēma - O2 sensori pamatā atrodas tieši pirms-pēc pirmā katalizātora un pārbauda tieši tā darbību, attiecīgi arī CEL kļūdas par katalizātora darbaspēju. Likvidējot/modificējot otro katalizātoru parasti CEL problēmu nav, jo nav sensoru, kas pārbaudītu tā darbību, bet arī guvumi mazāki.
Cik lasīts, mehāniskos distancerus/O2 sensor spacers ne visai iesaka, var ietekmēt dažiem ražotājiem/dažiem a/m modeļiem/dažu gadu izlaiduma dzinēja darbības stabilitāti, ja piem. ECU izmanto šo sensoru lasījumus nosakot degmaisījuma sadegšanas kvalitāti, un attiecīgi var izlemt nepareizi mainīt degmaisījuma proporcijas un/vai vārstu & aizdedzes fāzes, rezultējoties veiktspējas un/vai darbības stabilitātes pasliktināšanā. It kā "pareizi" būtu atslēgt katalizātora veiktspējas testus ECU tunē, bet tad - vai nesanāks uzdurties, ka gana jaunām a/m, kurām @TA slēdzas arī pie OBD porta, nesaskatīs, ka katalizātora testi ir izslēgti un/vai kā tie nav veiksmīgi izgājuši? (Ja protams nepamanīs uzreiz vizuāli neoriģinālo zirnekli bez katalizātora un neizgāzīs par to)

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 21 Mar 2018, 09:15
by -AF-
Tehniskajā apskatē vispār nesaprot ko dara, nesen darba auto gāju, piegāju pie čalīša ar domu ieslēgt šlangu un pajautā “a man te šat tad seroriņš izmetās” puika nemaz nevarēja saprast ko no viņa grib, drudžaini pa to planšeti rakņājās, tad es viņam palīdzēju tajā KTS atrast kurā blokā tas var būt, un galu galā atradām, uz ko viņa teiktais bija - mēs jau to nemaz neskatamies. Kā izrādās TA interesē tikai bremzes, spilveni un tāda drišņa, dpf kļūdas, kat klūdas viņus neinteresē, jo ja izej Dūmainības pārbaudi vai CO, tad tas ir galvenais. Krč pagaidām TA ņem naudu neparko :D nerunājot par smalkāku iejaukšanos.
Teiksim uz BMW un citiem vācu ražotājiem mierīgi vari likt dajebko, ka tik ir kaut kur pa vidu kāds bundulis kas tik vizuāli atgādina Katalizātoru ( ja nav var ielikt 1 vai 2 bar neatbilstošas konstrukcijas izplūdes sistēmu vai kkā tā saucās)
Un lai CO iziet.
Ar co vispār arī nav bēdu, ja vien nav galīgas auzas, uz TA ielejam bākā E85 un mierīgā gaitā aizbraucam uz apskati. CO būs tuvu 0, motoram nekas nenotiks ja brauks mierīgi.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 21 Mar 2018, 19:54
by Church
TA pie OBD slēdz gana jauniem (izgatavotiem post 2012.01.). T.sk. manam :(, jau iepriekšējā TA. Nezinu gan, kāds viņiem kompetences līmenis, bet potenciālas problēmas imho var gadīties. Attiecīgi atmetu ar domu efektīvākajiem NA jaudas uzlabojumiem, negribas ik gadu skrūvēt stocku atpakaļ un reflashot stock tuni ar katalizātora pārbaudēm.

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 21 Mar 2018, 21:37
by -AF-
Pag tad pasaki, kas tas par motoru, un ko tu ar viņu gribi darīt?

Re: Chiptuning, INC, Powerbox utt

Posted: 21 Mar 2018, 23:59
by THIRTEEN
Ja jau te notiek rosība, tad es ar pieteikšos.
Mans auto Omega 2000. gada 2.2 benzīns. Ko var izdarīt ar manu Siemens Simtec 71 vadību. Ja man ir portēta galva. Katalizatoru vispār nav. Check engine nespīd, bet kļūdu nolasa. Kompresijas pakāpe ir palielināta ieliekot citus virzuļus(cik liela ir tagad nezinu slinkums rēķināt, jo virzuļi pilnīgi cita dizaina). Izplūde pilnīga custom ar simons bunduļiem. Vārdu sakot ja kāds piesakās programmēt es labprāt eksperimentam piesakos, jo man pašam ir tīri sportiska interese. Zinu, ka jēdzīgāk ir ielikt lielāku motoru vai šim uzlikt fēnu. Paldies par atsaucību tiem, kas gatavi pieķerties mana vadības bloka programmēšanai.
Ir arī jelgavas stenda izdruka kur jaudas pieaugums jau ir -+25hp un tik pat nm pēc stock rādītājiem. Tāpēc ir sportiska interese ko programmējot vēl var iegūt. Jo nākotnē ir cits motors(AF pēdās eju :oops: ).