Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

juriz
Posts: 312
Joined: 27 Jul 2004, 20:30
Location: Asari
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times
Contact:

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by juriz »

Ja nekļūdos, gāzes sistēmas uz auto drīkst uzstādīt tikai sertificēti kantori.
Var jau būt, ka arī tu vari uztaisīt pārbūves projektu, un to pēc tam piereģistrēt CSDD.
Citādi uz skati tas viss būs jāņem nosst.
User avatar
ramex
Posts: 2284
Joined: 04 Aug 2007, 12:31
Location: Tallinn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by ramex »

es tikai ceru ka man nenaaksies lasiit par kaadu gaisa uzgaajushu gazes iekartas samodjeulu


galvenais - nepakjeer kadu nevainiigu liidzi ja viss aiziet shkjeersaam.....
----
H6
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Briedis »

ramex wrote:es tikai ceru ka man nenaaksies lasiit par kaadu gaisa uzgaajushu gazes iekartas samodjeulu
galvenais - nepakjeer kadu nevainiigu liidzi ja viss aiziet shkjeersaam.....
kāpēc lai uzietu gaisā? Agrak visi paši sev lika sistēmas un nekas, visi dzīvi. Mēs kaut kad sen žigulim bijam paši likuši un arī neko, visi dzīvi.
Ja nemaldos gāze skaitās drošāka nekā benzīns noplūdes gadījumā. Benzīnam pietiek ar tvaiku un dzirksteli, lai uzietu viss pasākums gaisā.

Daudz bīstamāki ir tie tjūneri, kas paceļ benzīna spiedienu un atstaj visas vecās trubas un savienojumus.
User avatar
Martiga
Posts: 120
Joined: 04 May 2005, 17:22
Location: riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Martiga »

Baloonam ir jaskatas deriguma termins , savadak var but problemas ar sertifikata iegushanu un tavs balons ir vel no vecajiem zviedru ja nemaldos , nepatik man tadi :D viens varsts tochna bus ciet par otru nezinu neredzu nekadu kranu vinam , elektribais vajag visparastako gazes parsledzeju ar cik tur kadiem 5-6 vadiem , riktigajam sledzim ir iebuvets relejs kas varstus never vala ja anu signala no indukcenes tas taka drosibas pasakums , bilde tev ir lovato reduktors liela plstmasas skruve ir jaudai un maza bronzas brivgaitai , uz skati ja nem pilnigi viss nost , ja kadu komponenti ieraudzis tas sedies divi :D skaties kursh kantoris tuvak un tur ari perc detalas principa visus daudzmaz vienadas cenas ja kas uzplides galiem un cilindriska balona stiprinajumiem tagat man liekas ir akcija pie henriha

sanaca putra bet gan jau sapratisi :)
v 70 2.5 TDI
User avatar
Martiga
Posts: 120
Joined: 04 May 2005, 17:22
Location: riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Martiga »

2 gadi atpakal tadam reduktoram remkoplektu pirku pa 15ls tagat cik maksas nezinu , nomainit mierigi var tur neka nau vinja ieksa isteniba , nu ta izej skai un tad liec gazi tagat certifikats maksa itka no 20-35ls cik te interesejos pedeja laika un csdd 13.10ls
v 70 2.5 TDI
User avatar
Martiga
Posts: 120
Joined: 04 May 2005, 17:22
Location: riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Martiga »

Membranam jabut miikstam kaa ziidam , ja uz tausti ka plastmasa tad metamas , nevar caur salonu laist trubas jo tada gadijuma tu nevaresi vinam uztaisit pilvertigu ventilaciju
v 70 2.5 TDI
User avatar
ramex
Posts: 2284
Joined: 04 Aug 2007, 12:31
Location: Tallinn
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by ramex »

Briedis wrote:
ramex wrote:es tikai ceru ka man nenaaksies lasiit par kaadu gaisa uzgaajushu gazes iekartas samodjeulu
galvenais - nepakjeer kadu nevainiigu liidzi ja viss aiziet shkjeersaam.....
kāpēc lai uzietu gaisā? Agrak visi paši sev lika sistēmas un nekas, visi dzīvi. Mēs kaut kad sen žigulim bijam paši likuši un arī neko, visi dzīvi.
Ja nemaldos gāze skaitās drošāka nekā benzīns noplūdes gadījumā. Benzīnam pietiek ar tvaiku un dzirksteli, lai uzietu viss pasākums gaisā.

Daudz bīstamāki ir tie tjūneri, kas paceļ benzīna spiedienu un atstaj visas vecās trubas un savienojumus.
tieshi spiediens vecaa balonaa ir tas kas mani shaja visa ideja mazlietinj satrauc (bet nu gan jau reinis ir pratiiigs puika un aizstieps vismaz parbaudiit to balonu vai vinja vispaar kautko driikst pumpeet ieksha).


PS es saprotu ka es reinim nepatiiku, jo man ir viedoklis par vinja izdariibaam.. bet nu visiem izpatikt nevar pie ta ar paliksim :)
----
H6
User avatar
ingars
Posts: 724
Joined: 31 Oct 2005, 22:09
Location: Parasti atrodos Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by ingars »

reini neparlasisu visas sis gudribas bet pec pieredzes varu tev teikt tik vienu
NO VISAS TAVAS IEKASTAS DERIGS IR TIKAI MIXERIS
balons ir VESTURE (ja saks cakareties kads no varstiem (UN SAKS) jaunus nopirkt nevar vienalga mainisi balonu)
reduktoram rem kompl maksa ap 25ls :emo: JAUNS LOVATO reduktors 45ls

saku tev pec pieredzes NEP.SIES
noperc ss.lv normalu balonu
gazes kantori jaunu redoktoru
jaunas caurules gazes padevei un uzpildes varstu


esmu 4 autiniem pats licis iekartas ari tadu ka tev
ja tev ir intrese varu tadu paT balonu(ar gazi) uzdavinat un reduktoru ari

Ja ir jautajumi pamen coca cola un cipsus atbrauc pie manis izstastisu ka un ko salikt un sledzus guDros tev toc nevajag.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic


AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by JG »

pievienojos ingaram, remkompletu mainit ir bezjēdzīgi mazliet piemet un paņem jaunu reduktoru, visas trubas ar ņem jaunas, pie tam iesaku ņemt nevis vara, bet ka žargona viņas saukā ''karbona'' , jo tās pirmkart bus daudz ertākas uzstādīšanā un arī expluatācijā labāk paļaujas dažādām ietekmēm. balonu protams ar samaini pret jaunāku un ja nav velme ar vadiem cīnīties iegādājies jau iepriešs pieminēto slēdzi parastajai iekārtai, kas gazi ieslēdz tikai kad saņem impūlsu no indukcenes. vel nezimirsti, ka vajag varstu benzīna padeves atslēgšanai :wink: uzlikt var principā pa vienu dienu, unj ieguvums bus tads ka smaids ilgi nepazudis.
User avatar
ingars
Posts: 724
Joined: 31 Oct 2005, 22:09
Location: Parasti atrodos Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by ingars »

JG wrote:pievienojos ingaram, remkompletu mainit ir bezjēdzīgi mazliet piemet un paņem jaunu reduktoru, visas trubas ar ņem jaunas, pie tam iesaku ņemt nevis vara, bet ka žargona viņas saukā ''karbona'' , jo tās pirmkart bus daudz ertākas uzstādīšanā un arī expluatācijā labāk paļaujas dažādām ietekmēm. balonu protams ar samaini pret jaunāku un ja nav velme ar vadiem cīnīties iegādājies jau iepriešs pieminēto slēdzi parastajai iekārtai, kas gazi ieslēdz tikai kad saņem impūlsu no indukcenes. vel nezimirsti, ka vajag varstu benzīna padeves atslēgšanai :wink: uzlikt var principā pa vienu dienu, unj ieguvums bus tads ka smaids ilgi nepazudis.

sledzi saviem autiniem pirku prastako 3kontaktu sledzi (latgalite)
par tam karbona trubam varu teikt ka pa dargo sanak.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic


AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by JG »

es esmu gatavs piemaxat tos paris ls, ertuma dēl par tām caurulēm :wink:

man pašam ar stav trispoziciju slēdzis, to oriģinalo ieteicu tpec ka no drošibas viedokļa labax
User avatar
Forwox
Posts: 401
Joined: 27 Jan 2010, 00:40
Location: Rīga, Sarkandauva
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Forwox »

Reinis_m wrote: Un vēl - es te apsveru iespēju trubu no balona uz motoru laist caur salonu zem paklāja - tas varētu būt daudz ērtāk, vienkāršāk, turklāt, manuprāt, arī drošāk, jo mazāks risks viņu satraumēt. Turklāt nebūtu jāurbj caurums bagāžnieka grīdā un arī uz TA nebūtu liekas trubas pa apakšu. Tā nav galīgi garām ideja?
Nekādā gadījumā! Caurules jālaiž tikai un vienīgi caur auto apakšu. Uz TA tās "liekās" caurules negatīvi neietekmēs auto novērtējumu.

Nepārprotami caurums bagāžniekā ir sāpīga padarīšana un pie nepareizas darba pieejas var nobeigt kādu urbi, bet tas ir obligāts pasākums. Mūsdienu autogāzes sistēmās (nav izņēmums arī Tavā gadījumā) ieejas un izejas gāzes caurules tiek laistas caur 3cm plastmasas trubām. Tās gan nosargā caurules, lai bagāžniekā nejauši netraumētu (cik nu daudz), lai paslēptu, un lai balona vārstu sistēmas bojājumu gadījumā, kā arī liekā spiediena izstumšanai, kalpo gāzes izvades caurule laukā no auto caur izurbto caurumu bagāžniekā. :)
flickr :drive:

- E30 318is
- E36 318i->(is)
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11877
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by ttd »

Tik neviens nav atbildējis īsti uz to jautājumu, kur var iepirkt tādas lietas.

Bet mani interesē, kā īsti tur ar to regulēšanu viņam būs? Nebūs tā, ka pie maziem apgriezieniem dos pa daudz gāzi, bet pie lielākiem būs par īsu?

Pats likšu uz LE-jetronica, tādēļ vēl nevaru īsti izdomāt - p*st kapeiku un likt pirmās paaudzes iekārtu vai meklēt kaut ko advancētāku? Nepavisam negribās čakarēties ar nošautām gofrām utml.
User avatar
P.G.
Posts: 11
Joined: 25 Aug 2007, 17:55
Location: Iecava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by P.G. »

Reku var pasmelties vēl info http://www.audi-style.lv/forum/index.ph ... pstakljos/
Trubas un visu kas nepieciešams priekš gāzes iekārtas uzstādīšanas var iepirkt Rīgā, Mazā Krasta iela 79, aiz T/C Mola.
Audience - cilvēks, kas brauc ar Audi bez tiesībām un tehniskās apskates.
User avatar
Oss
Posts: 308
Joined: 06 Jun 2009, 20:34
Location: Šiauliai, LT
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Oss »

Ja nu kādam vajag ir gāzes sistēma izņemot balons izravēta no Omegas B feislifta. Reduktors, kkādas trubas, kompis ar provotku, slēdži utt. Slinkums iet uz garāžu skatīties, kas pa firmu. Ceeenu izdomāsim :D
Миша
Posts: 221
Joined: 25 Feb 2010, 00:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Миша »

Pie henrija,visu jaunu sapirkt,izņemot balonu kautkur uz 150 nostajas...
User avatar
krissis
Posts: 1664
Joined: 30 Oct 2008, 11:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by krissis »

A kā ir ar tām pirmās paaudzes iekārtām, viņas var arī uz špriciniekiem likt vai arī kompis nesapratīs to pasākumu?
Google saka šādi - 1st generation

Venturi, open loop systems (no lambda control) with no electronic controls. Generally only installed on simple carburettor engines. System fully adjustable by installer.
Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju :D
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 11877
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by ttd »

krissis wrote:A kā ir ar tām pirmās paaudzes iekārtām, viņas var arī uz špriciniekiem likt vai arī kompis nesapratīs to pasākumu?
Google saka šādi - 1st generation

Venturi, open loop systems (no lambda control) with no electronic controls. Generally only installed on simple carburettor engines. System fully adjustable by installer.
Lielākā problēma liekot pirmo paaudžu gāzes iekārtas uz motoriem ar daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmu, ir tieši tas, ka var šaut nost gofru un tā arī sačakarēt gaisa masas mērītāju un tā lāpstu vai pat drosļvārstu.

Un cik es zinu, tad pirmo paaudžu gāzes iekārtām ir tā, ka noregulē noteiktu daudzumu gāzes, kāds tiek ielaists ieplūdes sistēmā un viss. Tas paliek diezgan konstants -> treknais pie zemiem, liesais pie augstiem. Varbūt, ka ir arī iekārtas kādas, kurām ir vakūma paātrinātāji, bet tik sīki nav pētīts.

Un vēl daudzpunktu iesmidzināšanas sistēmām(neattiecas uz K-jetu un KE-jetu, jo tiem ir mehāniskās sprauslas) jāņem vērā tas, ka jāizprāto kā pārslēdzoties uz gāzi atslēgt sprauslām strāvu. Un ko kompis par to teiks gan nav ziņu, bet nekam nevajadzētu mainīties.

Un kompim kā tādam ar gāzi nekāda sakara, tur nekādu problēmu un brīnumu nebūs(ja vien nepieliek gāzes pievadu pirms GMM).
User avatar
koni4jo
Spam addicted
Posts: 3033
Joined: 11 Sep 2011, 23:02
Location: Latvijas vidū...
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by koni4jo »

Kaut kā nesaprotu tēmu.
Ar pirmo paaudžu gāzi ir bijuši pāris vāģi, iespaidi ne tie labākie :aiwa: , bet nesaprotu vai tad bija tādas 2. un 3. paaudzes iekārtas, jo cik zinu tagad liek ceturtās paaudzes jau :hvz:
User avatar
Rii
Posts: 7583
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Autogāzes sistēmas DIY uzstādīšana un ekslpuatācija

Post by Rii »

2. paaudze ir tā pati pirmā, tikai ar vadības kompi ;) par trešo neko nezinu
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Post Reply