Dzesēšanas sistēmas problēma

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

zooxxs
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2015, 21:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by zooxxs »

Taisnība jau Tev ir par to citu motoru. Šim nomainīšu blīvi tik, ja nekas nemainīsies, meklēšu citu motoru. Šis diezgan labi gāja, tapēc jau gribas atstāt šito, bet negribas baigi ieguldīt. Tad jau laiks manīs :hvz:
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Volfsburgs »

Galvu ar obligāti jāslīpē.
Image
zooxxs
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2015, 21:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by zooxxs »

volfsburgs wrote:Galvu ar obligāti jāslīpē.
Nu ja jāslīpē, tad patiešām izdevīgāk citu motoru paņemt
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Volfsburgs »

Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem. :D
Image
zooxxs
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2015, 21:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by zooxxs »

volfsburgs wrote:Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem. :D
Es baigi nepārvāriju bet sanāca uzvārīt. Un cik samaksāji par noslīpēšanu?
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Volfsburgs »

Ventspili pie privāta večuka 24e.
Image
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Melnais »

volfsburgs wrote:Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem. :D
Nu, es golfam pēc vārīšanās nomainiju termostatu un braucu tālāk. Ok, Aukstu vairs nebija viegli iedarbināt, un kad pieleca auksts, uz 3 podiem, pēc 20 sek pieslēdzās 4. pods. :reeka:

Autoram-
Vienmēr, pēc motora galvas nocelšanas, tā ir jāslīpē. Nemaz nerunājot par vārīšanu. Un skaties, noceļot galvu, tev ir jāuzliek atpakaļ zobene, kuru tu diezvai pats uzliksi... Es teu sak, nomaini to termostatu un brauc ar to motoru, kamēr iet, kad apniks vai sāks neiet, meklē citu, ejošu motoru un liec iekšā. Tas motors tev lētāk sanāk nekā zobenes maiņa, ibio. Galu galā, ss ir pilns ar šādiem, nopuvušiem opeļiem, kuriem motors iet.

Reku man viens šrotists stāstija, ka ir ar 3. golfu 1.6 motoriem, tur tak vispār redzeti kumēdiņi, brauc bez eļļas, bez dzeses, pofig, brauc, kamēr iet un tad krāmē iekšā nākamo. Tie motori dzīvo ilgāk, nekā tās lamatas pa mūšu sāļajiem ceļiem. Un maksā lētāk nekā remonts. Kam tas ir vajadzīgs? :hvz:
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Volfsburgs »

Ja galvas blīve ir izpūsta, tad nekāda tur termostata izņemšana nelīdzēs.
Image
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Melnais »

Nu, bet ja nav, tad nav. Ja tā mašīna iet tbik sūdīgāk, tad pie dirss,
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8966
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Volfsburgs »

Dzesēšanas šķidrums zudīs tā pat un kūpēs kā tvaikonis. Jāceļ galva nost un jāved slīpēt. Ja autoram nav zināšanas šajā ziņā, tad pašam neiesaku to darīt.
Image
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Melnais »

Ar celtniecības līmeņrādi un smilšpapīru. :D
zooxxs
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2015, 21:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by zooxxs »

Melnais wrote:
volfsburgs wrote:Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem. :D
Nu, es golfam pēc vārīšanās nomainiju termostatu un braucu tālāk. Ok, Aukstu vairs nebija viegli iedarbināt, un kad pieleca auksts, uz 3 podiem, pēc 20 sek pieslēdzās 4. pods. :reeka:

Autoram-
Vienmēr, pēc motora galvas nocelšanas, tā ir jāslīpē. Nemaz nerunājot par vārīšanu. Un skaties, noceļot galvu, tev ir jāuzliek atpakaļ zobene, kuru tu diezvai pats uzliksi... Es teu sak, nomaini to termostatu un brauc ar to motoru, kamēr iet, kad apniks vai sāks neiet, meklē citu, ejošu motoru un liec iekšā. Tas motors tev lētāk sanāk nekā zobenes maiņa, ibio. Galu galā, ss ir pilns ar šādiem, nopuvušiem opeļiem, kuriem motors iet.

Reku man viens šrotists stāstija, ka ir ar 3. golfu 1.6 motoriem, tur tak vispār redzeti kumēdiņi, brauc bez eļļas, bez dzeses, pofig, brauc, kamēr iet un tad krāmē iekšā nākamo. Tie motori dzīvo ilgāk, nekā tās lamatas pa mūšu sāļajiem ceļiem. Un maksā lētāk nekā remonts. Kam tas ir vajadzīgs? :hvz:
Gar motoru gan pats nekad diži neēsmu ņēmies, bet zobeni nebūtu problēmas uzlikt atpakaļ
zooxxs
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2015, 21:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by zooxxs »

Melnais wrote:Ar celtniecības līmeņrādi un smilšpapīru. :D
Tur Tu trāpiji, līmeņrādis bieži tiek izmantots ikdienas darbos :D
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by Melnais »

Es ceru, ka tu zini, ka zobene nav vnk jāuzliek. :mhm:
zooxxs
Posts: 18
Joined: 21 Mar 2015, 21:52
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Dzesēšanas sistēmas problēma

Post by zooxxs »

Melnais wrote:Es ceru, ka tu zini, ka zobene nav vnk jāuzliek. :mhm:
Zinu, zinu, ka nav vienkārši jāuzliek. Katrā ziņā šim gadījumam daudz vieglāk, nekā tam kuram esmu pirmstam mainījis
Post Reply