Dzesēšanas sistēmas problēma
Moderator: gacciZm
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Taisnība jau Tev ir par to citu motoru. Šim nomainīšu blīvi tik, ja nekas nemainīsies, meklēšu citu motoru. Šis diezgan labi gāja, tapēc jau gribas atstāt šito, bet negribas baigi ieguldīt. Tad jau laiks manīs
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem.
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Es baigi nepārvāriju bet sanāca uzvārīt. Un cik samaksāji par noslīpēšanu?volfsburgs wrote:Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem.
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Nu, es golfam pēc vārīšanās nomainiju termostatu un braucu tālāk. Ok, Aukstu vairs nebija viegli iedarbināt, un kad pieleca auksts, uz 3 podiem, pēc 20 sek pieslēdzās 4. pods.volfsburgs wrote:Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem.
Autoram-
Vienmēr, pēc motora galvas nocelšanas, tā ir jāslīpē. Nemaz nerunājot par vārīšanu. Un skaties, noceļot galvu, tev ir jāuzliek atpakaļ zobene, kuru tu diezvai pats uzliksi... Es teu sak, nomaini to termostatu un brauc ar to motoru, kamēr iet, kad apniks vai sāks neiet, meklē citu, ejošu motoru un liec iekšā. Tas motors tev lētāk sanāk nekā zobenes maiņa, ibio. Galu galā, ss ir pilns ar šādiem, nopuvušiem opeļiem, kuriem motors iet.
Reku man viens šrotists stāstija, ka ir ar 3. golfu 1.6 motoriem, tur tak vispār redzeti kumēdiņi, brauc bez eļļas, bez dzeses, pofig, brauc, kamēr iet un tad krāmē iekšā nākamo. Tie motori dzīvo ilgāk, nekā tās lamatas pa mūšu sāļajiem ceļiem. Un maksā lētāk nekā remonts. Kam tas ir vajadzīgs?
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Ja galvas blīve ir izpūsta, tad nekāda tur termostata izņemšana nelīdzēs.
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Nu, bet ja nav, tad nav. Ja tā mašīna iet tbik sūdīgāk, tad pie dirss,
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Dzesēšanas šķidrums zudīs tā pat un kūpēs kā tvaikonis. Jāceļ galva nost un jāved slīpēt. Ja autoram nav zināšanas šajā ziņā, tad pašam neiesaku to darīt.
Re: Dzesēšanas sistēmas problēma
Gar motoru gan pats nekad diži neēsmu ņēmies, bet zobeni nebūtu problēmas uzlikt atpakaļMelnais wrote:Nu, es golfam pēc vārīšanās nomainiju termostatu un braucu tālāk. Ok, Aukstu vairs nebija viegli iedarbināt, un kad pieleca auksts, uz 3 podiem, pēc 20 sek pieslēdzās 4. pods.volfsburgs wrote:Nu es sev motoru kārtīgi pārvāriju un daudz nobraucu ar izpūstu blīvi. Beigas tik noslīpēja no galvas 0.40mm, jaunu blīvi un braucu tālāk laimīgs. Nav jau bmw galva, kura uzreiz miljons plaisās, kad temperatūras stabiņš aiziet uz 110 grādiem.
Autoram-
Vienmēr, pēc motora galvas nocelšanas, tā ir jāslīpē. Nemaz nerunājot par vārīšanu. Un skaties, noceļot galvu, tev ir jāuzliek atpakaļ zobene, kuru tu diezvai pats uzliksi... Es teu sak, nomaini to termostatu un brauc ar to motoru, kamēr iet, kad apniks vai sāks neiet, meklē citu, ejošu motoru un liec iekšā. Tas motors tev lētāk sanāk nekā zobenes maiņa, ibio. Galu galā, ss ir pilns ar šādiem, nopuvušiem opeļiem, kuriem motors iet.
Reku man viens šrotists stāstija, ka ir ar 3. golfu 1.6 motoriem, tur tak vispār redzeti kumēdiņi, brauc bez eļļas, bez dzeses, pofig, brauc, kamēr iet un tad krāmē iekšā nākamo. Tie motori dzīvo ilgāk, nekā tās lamatas pa mūšu sāļajiem ceļiem. Un maksā lētāk nekā remonts. Kam tas ir vajadzīgs?