Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Martinss
Posts: 3847
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss » 07 Mar 2011, 11:59

Skrūves arī vajag garās. Vēl jau var flaņčus ar špiļķām - ar parastajām skrūvēm pieskrūvē flaņčus un uz flaņču špiļķām liec disku. Pie lietotāja kalnins būs lētāk, nekā sūtīt. Beztam, cik skatos, tad linkā tev tur tie flaņči bez centra izvirzījuma ir. :roll:

User avatar
Guntijs
Posts: 479
Joined: 13 Jun 2009, 11:53
Location: Riga
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Guntijs » 07 Mar 2011, 12:01

Ok, tagad sapratu - paldies :)
Chrysler 300C, 3.5 V6, 4x4, Touring

User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss » 10 Mar 2011, 19:34

Lieta sekojoša noņemot ratu, ar vienu roku turot pusasi un ar otru pagrozot bremžu disku un priekšu atpakall, ir lufte diezgan paliela.

1)pusasij nak pizgeets?
2)vai ari gultnis saguris?

User avatar
Andis
Posts: 982
Joined: 01 Dec 2005, 22:18
Location: Ziepniekkalns

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Andis » 10 Mar 2011, 20:19

Ja gultnim ir psc, tad to nevar nedzirdēt. Tas pats attiecas arī uz mironeni, ja runa ir par priekšējo.
GP-1714

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 14436
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix » 10 Mar 2011, 20:23

Cik ir "paliela lufte"?
Image :latvija:

Melnais

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais » 10 Mar 2011, 20:28

Kad skrūves saskrūvētas un pievilktas, arī ir lufte?

User avatar
RSkopi
Posts: 210
Joined: 25 Nov 2010, 19:13
Location: Liepāja

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by RSkopi » 10 Mar 2011, 22:05

Man liekas ka priekšējam gultnim luftei gan nevajadzētu būt,bet nu toč to parasti dzird un ir pretīgi braukt!
Ahead while im driving...


Ford Escort RS Turbo 200 bhp @ 1.bar

User avatar
rrrainis
Posts: 4099
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis » 11 Mar 2011, 08:13

Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Subaru Impreza WRX GC8 JDM
VW Golf Mk7 1.4 TSI
Jeep Grand Cherokee

User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by achmed » 11 Mar 2011, 09:06

rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Ja gultnis beigts, tad jau vienalga vai rats izgriezts vai nē, jo gaudo tāpat. Es gan domaju, ka, ja izgriežot stūri dzirdamas papildus skaņas, tad pie vainas būs šarnīrs, jeb tautā sauktā miroņgalva.
VAZ 21013 1500s

Melnais

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais » 11 Mar 2011, 09:08

rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Kas tas par ticējumu? :reeka:
Gultņus var pārbaudīt paceļot auto augšā un ar rokām jākustina rats, tad arī jutīsi, ir lufte gultnim, vai nav. A savādāk gultņus maina tādi speci kā rrrainis, jo gaudo riepas.

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 14436
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix » 11 Mar 2011, 09:11

Presētajiem gultņiem, pēc šādas metodes, neko nepateiksi, ja vien viņš jau nav pilnībā sabiris skaidās!
Image :latvija:

Melnais

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais » 11 Mar 2011, 09:24

Nē nē. Tad saki, cienītais, pēc kādas metodes var servisā pārbaudīt presēto gultni stupicā?

User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 14436
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix » 11 Mar 2011, 09:27

Izbrauc kvartālu, palīkum un uzzināsi kurš ir izbeidzies!
Image :latvija:

User avatar
rrrainis
Posts: 4099
Joined: 14 Sep 2008, 19:06
Location: Riga

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by rrrainis » 11 Mar 2011, 09:53

Okey viss sk ;)
Subaru Impreza WRX GC8 JDM
VW Golf Mk7 1.4 TSI
Jeep Grand Cherokee

User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC » 11 Mar 2011, 10:36

Melnais wrote:
rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Kas tas par ticējumu? :reeka:
Gultņus var pārbaudīt paceļot auto augšā un ar rokām jākustina rats, tad arī jutīsi, ir lufte gultnim, vai nav. A savādāk gultņus maina tādi speci kā rrrainis, jo gaudo riepas.
melnais, beidz nu irst kārtējo reizi.
gultnis var būt arī sabeidzies arī tā, ka nekādas luftes nav.
subaram gaudoja tā, ka ik pa 50km vajadzēja ārā kāpt atpūtināt galvu no trokšņa, un nekādas brīvkustības nebija.
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS

User avatar
EDX
Posts: 2001
Joined: 28 Sep 2005, 21:55
Location: Piņķi

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by EDX » 11 Mar 2011, 10:37

Melnais wrote:Aha! Un tad klientam pasaki, ka viens gultnis ir beigts, vajadzēs 2h darba, pēc 2h izrādās, ka joprojām gaudo, tad sanāk, ka ir nomainīts ne tas gultnis vai arī kāds vēl nav nomainīts un ko tad? :doh: Pa kvartāliem vizināsies. :hihihi: Pafotogrāfē kādu darba dienu servisā, daudz ko jaunu uzzināsi.
Es nezinu, cik apdalītam ir jābūt, lai tādā veidā nenoteiktu, kurš gultnis ir beigts (kaut visi 4) :cc:
No quattro - no fun!

User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC » 11 Mar 2011, 10:44

Melnais wrote:Aha! Un tad klientam pasaki, ka viens gultnis ir beigts, vajadzēs 2h darba, pēc 2h izrādās, ka joprojām gaudo, tad sanāk, ka ir nomainīts ne tas gultnis vai arī kāds vēl nav nomainīts un ko tad? :doh: Pa kvartāliem vizināsies. :hihihi: Pafotogrāfē kādu darba dienu servisā, daudz ko jaunu uzzināsi.
ne visas vainītes var noteikt uz stenda vai servisā stāvot.
arī labi & pieredzējuši meistari, arī oficiālos dīlera servisos mēdz veikt diagnostiku "izbraucot kādu kvartālu".
Un kļūdīties var gan veicot diagnostiku uz pacēlāja, gan "izbraucot līkumiņu".
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS

User avatar
Andis
Posts: 982
Joined: 01 Dec 2005, 22:18
Location: Ziepniekkalns

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Andis » 11 Mar 2011, 11:44

Kad gultnim ir beigas , tas sāk gaudot, sākumā līkumos griežoties atslogojot to pusi, kurai ir beigts gultnis var ļoti labi dzirdēt, kā mainās skaņa. Kad jau pienāk pavisam beigas, tad braucot pa taisni vairs arī nav izturams, kā jau DimanC teica.
GP-1714

User avatar
DeeCee
EMO
Posts: 10035
Joined: 30 May 2007, 21:07
Location: Riiga

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DeeCee » 24 Mar 2011, 16:25

jautaajums ekstrasensiem un liidziigi domaajoshajiem

diskaveris saacis briiziem izdot kkaadu nepareizu skanju, skanja "iesleedzas" un "izsleedzas" randomaa, skanja apmeeram taada kaa uz 100kmph uzbraucot uz trokshnjojoshaa celju markjeejuma. vareetu buut gjeneratora siksna, kura izskatiijaas valjiiga, pie vainas, jeb ir kkas cits kam taada skanja raksturiiga ?
Ir tikai divu veidu cilvēki - tādi, kuriem es patīku, un tādi, kuri var iet dirst.

Melnais

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais » 24 Mar 2011, 17:44

Ģeneratora siksna čīkst.

Locked