Page 93 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Mar 2011, 11:59
by Martinss
Skrūves arī vajag garās. Vēl jau var flaņčus ar špiļķām - ar parastajām skrūvēm pieskrūvē flaņčus un uz flaņču špiļķām liec disku. Pie lietotāja kalnins būs lētāk, nekā sūtīt. Beztam, cik skatos, tad linkā tev tur tie flaņči bez centra izvirzījuma ir. :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Mar 2011, 12:01
by Guntijs
Ok, tagad sapratu - paldies :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Mar 2011, 19:34
by Elviss
Lieta sekojoša noņemot ratu, ar vienu roku turot pusasi un ar otru pagrozot bremžu disku un priekšu atpakall, ir lufte diezgan paliela.

1)pusasij nak pizgeets?
2)vai ari gultnis saguris?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Mar 2011, 20:19
by Andis
Ja gultnim ir psc, tad to nevar nedzirdēt. Tas pats attiecas arī uz mironeni, ja runa ir par priekšējo.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Mar 2011, 20:23
by Juzix
Cik ir "paliela lufte"?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Mar 2011, 20:28
by Melnais
Kad skrūves saskrūvētas un pievilktas, arī ir lufte?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 10 Mar 2011, 22:05
by RSkopi
Man liekas ka priekšējam gultnim luftei gan nevajadzētu būt,bet nu toč to parasti dzird un ir pretīgi braukt!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 08:13
by rrrainis
Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 09:06
by achmed
rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Ja gultnis beigts, tad jau vienalga vai rats izgriezts vai nē, jo gaudo tāpat. Es gan domaju, ka, ja izgriežot stūri dzirdamas papildus skaņas, tad pie vainas būs šarnīrs, jeb tautā sauktā miroņgalva.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 09:08
by Melnais
rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Kas tas par ticējumu? :reeka:
Gultņus var pārbaudīt paceļot auto augšā un ar rokām jākustina rats, tad arī jutīsi, ir lufte gultnim, vai nav. A savādāk gultņus maina tādi speci kā rrrainis, jo gaudo riepas.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 09:11
by Juzix
Presētajiem gultņiem, pēc šādas metodes, neko nepateiksi, ja vien viņš jau nav pilnībā sabiris skaidās!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 09:24
by Melnais
Nē nē. Tad saki, cienītais, pēc kādas metodes var servisā pārbaudīt presēto gultni stupicā?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 09:27
by Juzix
Izbrauc kvartālu, palīkum un uzzināsi kurš ir izbeidzies!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 09:53
by rrrainis
Okey viss sk ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 10:36
by DimanC
Melnais wrote:
rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Kas tas par ticējumu? :reeka:
Gultņus var pārbaudīt paceļot auto augšā un ar rokām jākustina rats, tad arī jutīsi, ir lufte gultnim, vai nav. A savādāk gultņus maina tādi speci kā rrrainis, jo gaudo riepas.
melnais, beidz nu irst kārtējo reizi.
gultnis var būt arī sabeidzies arī tā, ka nekādas luftes nav.
subaram gaudoja tā, ka ik pa 50km vajadzēja ārā kāpt atpūtināt galvu no trokšņa, un nekādas brīvkustības nebija.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 10:37
by EDX
Melnais wrote:Aha! Un tad klientam pasaki, ka viens gultnis ir beigts, vajadzēs 2h darba, pēc 2h izrādās, ka joprojām gaudo, tad sanāk, ka ir nomainīts ne tas gultnis vai arī kāds vēl nav nomainīts un ko tad? :doh: Pa kvartāliem vizināsies. :hihihi: Pafotogrāfē kādu darba dienu servisā, daudz ko jaunu uzzināsi.
Es nezinu, cik apdalītam ir jābūt, lai tādā veidā nenoteiktu, kurš gultnis ir beigts (kaut visi 4) :cc:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 10:44
by DimanC
Melnais wrote:Aha! Un tad klientam pasaki, ka viens gultnis ir beigts, vajadzēs 2h darba, pēc 2h izrādās, ka joprojām gaudo, tad sanāk, ka ir nomainīts ne tas gultnis vai arī kāds vēl nav nomainīts un ko tad? :doh: Pa kvartāliem vizināsies. :hihihi: Pafotogrāfē kādu darba dienu servisā, daudz ko jaunu uzzināsi.
ne visas vainītes var noteikt uz stenda vai servisā stāvot.
arī labi & pieredzējuši meistari, arī oficiālos dīlera servisos mēdz veikt diagnostiku "izbraucot kādu kvartālu".
Un kļūdīties var gan veicot diagnostiku uz pacēlāja, gan "izbraucot līkumiņu".

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 11 Mar 2011, 11:44
by Andis
Kad gultnim ir beigas , tas sāk gaudot, sākumā līkumos griežoties atslogojot to pusi, kurai ir beigts gultnis var ļoti labi dzirdēt, kā mainās skaņa. Kad jau pienāk pavisam beigas, tad braucot pa taisni vairs arī nav izturams, kā jau DimanC teica.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Mar 2011, 16:25
by DeeCee
jautaajums ekstrasensiem un liidziigi domaajoshajiem

diskaveris saacis briiziem izdot kkaadu nepareizu skanju, skanja "iesleedzas" un "izsleedzas" randomaa, skanja apmeeram taada kaa uz 100kmph uzbraucot uz trokshnjojoshaa celju markjeejuma. vareetu buut gjeneratora siksna, kura izskatiijaas valjiiga, pie vainas, jeb ir kkas cits kam taada skanja raksturiiga ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 24 Mar 2011, 17:44
by Melnais
Ģeneratora siksna čīkst.