Page 94 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Apr 2011, 11:56
by Martinss
Kāda ražotāja sveces izvēlēties labāk? Beru, NGK, Bosch?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Apr 2011, 11:59
by ParaTr00per
Martinss wrote:Kāda ražotāja sveces izvēlēties labāk? Beru, NGK, Bosch?
ir sveces un ir denso sveces.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 19:57
by DeeCee
auto veejstiklu ir iespeejams/jeega puleet dakuja visaadas siikas shviicinjas un naktii braucot shtruntiiga redzamiiba

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 21:20
by Briedis
DeeCee wrote:auto veejstiklu ir iespeejams/jeega puleet dakuja visaadas siikas shviicinjas un naktii braucot shtruntiiga redzamiiba
man līdzīga problēma. Slotiņu laukums ir mazliet matēts. Mājas apstākļos ar kaut ko var izpulēt? Pat ja ne ideāli, tad kaut mazliet uzlabot skatu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 21:31
by Andis
Ja nav lietus sensora, tad stiklus mūsdienās var mainīt katru gadu, maksā tas salīdzinoši lēti. Pulēšana lai paliek gaterniekiem.

Un parasti KASKO stiklojumam dod pašrisku nulle, iepis ar akmeni un samainīs. :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 21:57
by heinrx
Sirds dziļumos laikam esmu gaternieks,līdz ar to man arī ir aktuāla sīko švīku novākšana.Varbūt kāds ir pulējis un padalīsies pieredzē?Starp citu pie vienas reizes vēlos pajautāt cik apmēram maksā plaisas aizliešana stiklā un vai kāds vēl vispār ar to nodarbojas?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 22:31
by Andis
heinrx wrote:Sirds dziļumos laikam esmu gaternieks,līdz ar to man arī ir aktuāla sīko švīku novākšana.Varbūt kāds ir pulējis un padalīsies pieredzē?Starp citu pie vienas reizes vēlos pajautāt cik apmēram maksā plaisas aizliešana stiklā un vai kāds vēl vispār ar to nodarbojas?
Cik man zināms aizliet plaisu vasaras laikā var max pēc 10 dienām pēc tās rašanās, ziemā tās ir burtiski diena, divas, atkarībā no tā, cik tīrs/netīrs paliek stikls, profi var palabot.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 22:37
by heinrx
Nu plaisa stiklā ir jau kādus piecus gadus:)
Laikam tad jau jāmeklē alternatīvas,leiši it kā uz pasūtījumu taisa,bet nu nez kā ar kvalitāti :hvz:
Starp citu stikls ir no opel manta b,tā kā ja kādam ir ko piedāvat tad :naac:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 22:39
by Focus
kas tas par auto?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 22:42
by heinrx
Tas ir auto kuram jaunu labavuhu pa santīmiem nedabūt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 23:36
by Juzix
heinrx wrote:Tas ir auto kuram jaunu labavuhu pa santīmiem nedabūt.
Pačeko Te:
http://www.opel-blitz.lv/forum/
Zinu, ka daži šī foruma lietotāji krāmejas ar šiem vecajiem Opeļiem un pēc teikām, dažam pat esot pacmit savilktas sētā ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 13 Apr 2011, 23:53
by Briedis
Andis wrote:Ja nav lietus sensora, tad stiklus mūsdienās var mainīt katru gadu, maksā tas salīdzinoši lēti. Pulēšana lai paliek gaterniekiem.

Un parasti KASKO stiklojumam dod pašrisku nulle, iepis ar akmeni un samainīs. :emo:
Man nav kasko un stiklam ir apsilde, tāds noteikti maksās vairak. Nav vēlēšanās tērēt laiku, kaut kur braukt pārstiklot un vel maksāt par jaunu stiklu, ja caur šo normāli redzu. Bet ja ir kaut kāds lēts variants kā mājās apstākļos uzlabot stiklam caurredzamību labprāt pamēginātu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 14 Apr 2011, 13:22
by DeeCee
kaa vispareizaak veikt pagaidu aizlaapiishanu izruuseejushiem caurumiem jumtaa, vismaz taa lai davelk liidz vasaras vidum/beigaam kad varees vest pie metinaataaja, paarsvaraa mazi caurumi, bet dazi ir 2latnieka izmeeraa

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 15 Apr 2011, 10:02
by Melnais
DeeCee wrote:kaa vispareizaak veikt pagaidu aizlaapiishanu izruuseejushiem caurumiem jumtaa, vismaz taa lai davelk liidz vasaras vidum/beigaam kad varees vest pie metinaataaja, paarsvaraa mazi caurumi, bet dazi ir 2latnieka izmeeraa
Uzliec pa virsu šīfera jumtu un pielīmē ar magaivereni.

Es domāju, ka vri mierīgi aizlīmēt ar kaut to pašu makgaivereni, lai lietus nelīst iekšā. ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 00:17
by Zalic
ja, makgaives diezgan labi turēs, vienīgi ja bšu baigi spilgtā un karstā saule, tad bsu biezāk jāmaina, jo sakaltīs a'tri

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 11:58
by ParaTr00per
ar spozho/peleeko uz ruupiigi attaukotas virsmas gadu toch turees, ja neviens ar saviem pirksteljiem nost neknibinaas :)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 13:03
by saņģelmaņģels
Melnais wrote:
rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Kas tas par ticējumu? :reeka:
Gultņus var pārbaudīt paceļot auto augšā un ar rokām jākustina rats, tad arī jutīsi, ir lufte gultnim, vai nav. A savādāk gultņus maina tādi speci kā rrrainis, jo gaudo riepas.
Gultnis sāk gaudot L vai K līkumos, tad nenormāli gaudot un tikai tad parādās brīvkustība. Atsevišķiem auto var nobraukt ap 10 000 Km ar gaudojošu.
Kas te prasīja par švīkām stiklā, saprotu, ka runa iet par švīkām, nevis plaisām. Ļoti labi strādā turtle vax logu vasks un šis http://www.nanoprotech.eu/lv/nano-sealants/stikli
ar pirmo lietus laikā nobraucām 200 Km pa šoseju neieslērzot logtīrītājus. Vnk ūdens bumbiņas noskrēja no loga.
otrais ir uz nanotehnaloģijām balstīts projekts, mēģinājām uz oriģinālā vw mk2 stikla, kas izņemts no -85 g mašīnas un rezultāts tiešām šokējošs. Tam stiklam bija švīkas nejēgā un redzams, pa kurieni slotiņas staigājušas. Pēc apstrādes ūdens noskrien perekti un ražotājs dod gada garantiju, dīleris pusgada

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 14:17
by baggy
saņģelmaņģels wrote:
Melnais wrote:
rrrainis wrote:Kā tur bija ar tiem priekšējiem gultņiem, ja piemērām griež pa labi un dzirdam gaudoņu tad jāmaina labās puses gultnis?
Kas tas par ticējumu? :reeka:
Gultņus var pārbaudīt paceļot auto augšā un ar rokām jākustina rats, tad arī jutīsi, ir lufte gultnim, vai nav. A savādāk gultņus maina tādi speci kā rrrainis, jo gaudo riepas.
Gultnis sāk gaudot L vai K līkumos, tad nenormāli gaudot un tikai tad parādās brīvkustība. Atsevišķiem auto var nobraukt ap 10 000 Km ar gaudojošu.
Kas te prasīja par švīkām stiklā, saprotu, ka runa iet par švīkām, nevis plaisām. Ļoti labi strādā turtle vax logu vasks un šis http://www.nanoprotech.eu/lv/nano-sealants/stikli
ar pirmo lietus laikā nobraucām 200 Km pa šoseju neieslērzot logtīrītājus. Vnk ūdens bumbiņas noskrēja no loga.
otrais ir uz nanotehnaloģijām balstīts projekts, mēģinājām uz oriģinālā vw mk2 stikla, kas izņemts no -85 g mašīnas un rezultāts tiešām šokējošs. Tam stiklam bija švīkas nejēgā un redzams, pa kurieni slotiņas staigājušas. Pēc apstrādes ūdens noskrien perekti un ražotājs dod gada garantiju, dīleris pusgada
Ved reklāmu? :wink:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 22:38
by Briedis
Kur var nopirkt normālas auto pulēšanas pastas? Parastā auto krāsu veikalā varētu būt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 22:40
by DimanC
Briedis wrote:Kur var nopirkt normālas auto pulēšanas pastas? Parastā auto krāsu veikalā varētu būt?
atkarībā, ko sauc par normālām.
šo to var nopirkt, ne galīgo ģošu.