Page 95 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 22:43
by DimanC
saņģelmaņģels wrote:Gultnis sāk gaudot L vai K līkumos, tad nenormāli gaudot un tikai tad parādās brīvkustība. Atsevišķiem auto var nobraukt ap 10 000 Km ar gaudojošu.
Kas te prasīja par švīkām stiklā, saprotu, ka runa iet par švīkām, nevis plaisām. Ļoti labi strādā turtle vax logu vasks un šis http://www.nanoprotech.eu/lv/nano-sealants/stikli
ar pirmo lietus laikā nobraucām 200 Km pa šoseju neieslērzot logtīrītājus. Vnk ūdens bumbiņas noskrēja no loga.
otrais ir uz nanotehnaloģijām balstīts projekts, mēģinājām uz oriģinālā vw mk2 stikla, kas izņemts no -85 g mašīnas un rezultāts tiešām šokējošs. Tam stiklam bija švīkas nejēgā un redzams, pa kurieni slotiņas staigājušas. Pēc apstrādes ūdens noskrien perekti un ražotājs dod gada garantiju, dīleris pusgada
nemuldi nu.
perfekta ūdens noskriešana ir viens (vari arī saulē izkaltētu sūdu nopulēt tā, ka ūdens noskrien), bet ja vecam logam ir skrambas un švīkas, pucē ar kādu nano-super-tech gribi, jauna loga paskatu nedabūsi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 18 Apr 2011, 22:49
by Briedis
DimanC wrote:
Briedis wrote:Kur var nopirkt normālas auto pulēšanas pastas? Parastā auto krāsu veikalā varētu būt?
atkarībā, ko sauc par normālām.
šo to var nopirkt, ne galīgo ģošu.
Kaut ko bik labāku par to ko var dabūt statoilā vai depo.
Lai uz līdzīga agregāta var smērēt :
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 00:37
by DimanC
Briedis wrote:
DimanC wrote:
Briedis wrote:Kur var nopirkt normālas auto pulēšanas pastas? Parastā auto krāsu veikalā varētu būt?
atkarībā, ko sauc par normālām.
šo to var nopirkt, ne galīgo ģošu.
Kaut ko bik labāku par to ko var dabūt statoilā vai depo.
Lai uz līdzīga agregāta var smērēt :
Image
nu katram sava vērtību skala.
manuprāt, statoil un depo produkcija tomēr uzskatāma par "ģošu". krāsu veikalos, cik gadījies redzēt, normālas mantas tirgo - 3M un tā :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 01:21
by Andis
Briedis wrote:Kur var nopirkt normālas auto pulēšanas pastas? Parastā auto krāsu veikalā varētu būt?
3M, neatkarīgi no rupjuma vidēji 23-25 ls/litrā, 3M točna normālos krāsu veikalos tirgo arī uz izliešanu, tad vēl Brīvības krāsu veikalā ievēroju tādu štelli, kā Radex, attiecīgi 15 ls/litrā, laikam diezgan jauns tirgū,tapēc cena nav kā 3M, nedomāju, ka jutīsi atšķirību, anyway, krāsu veikalu veči sludina, ka ar 100 ml pietiekot priekš viena auto.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 08:09
by Briedis
DimanC wrote:manuprāt, statoil un depo produkcija tomēr uzskatāma par "ģošu". krāsu veikalos, cik gadījies redzēt, normālas mantas tirgo - 3M un tā :roll:
Tieši tā, tādēļ arī meklēju kaut ko bik labāku.

Man pa ceļam ir šis veikals : http://www.autokrasas.lv/?gid=64&p=nxt būs vakarā jāaizbrauc.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 09:18
by ImI
Andis wrote:
Briedis wrote:Kur var nopirkt normālas auto pulēšanas pastas? Parastā auto krāsu veikalā varētu būt?
3M, neatkarīgi no rupjuma vidēji 23-25 ls/litrā, 3M točna normālos krāsu veikalos tirgo arī uz izliešanu, tad vēl Brīvības krāsu veikalā ievēroju tādu štelli, kā Radex, attiecīgi 15 ls/litrā, laikam diezgan jauns tirgū,tapēc cena nav kā 3M, nedomāju, ka jutīsi atšķirību, anyway, krāsu veikalu veči sludina, ka ar 100 ml pietiekot priekš viena auto.
es gan sapratu ka 300ml :hvz: jadefinee kas ir auto .. lada oka vai Sklasse

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 09:42
by jaaniss
man ar 200ml ( ja pareizi atceros ) sanāca ar rokām pulējot savu mašīnu divas reizes nopulēt ( audi 80) un sencim saab 9000 vienu reizi un viss vēl nebija izlietots :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 14:13
by Foxijs
jautājums astrologiem :shura:
situācija: Mašīna pa ziemu nostāvēja pāris mēnešus, un mēģinot pielaist tika konstatēts ka ģenerators noķīlējis.. tiek nopirkts cits lietots ģenerators, uzstādīts, - nelādē.. likās interesanti ka nedeg lādēšanas lampiņa panelī, izjaucu paneli, lampiņa vesela :emo: bet nedeg ne pie aizdedzes, ne vispār.. testeris lādēšanu neuzrāda vispār.. kas diez izdevīgāk, vest ģeneratoru uz restaurēšanu, vai burties cauri kapēc lampiņa nedeg? :shura: auto - mazda 323

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 14:49
by jaaniss
ģeneratoru vienkārši aizved pie meistara, lai notestē, tad jau manīs vai vērts viņu restaurēt vai kā

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 16:55
by ImI
Foxijs wrote:jautājums astrologiem :shura:
situācija: Mašīna pa ziemu nostāvēja pāris mēnešus, un mēģinot pielaist tika konstatēts ka ģenerators noķīlējis.. tiek nopirkts cits lietots ģenerators, uzstādīts, - nelādē.. likās interesanti ka nedeg lādēšanas lampiņa panelī, izjaucu paneli, lampiņa vesela :emo: bet nedeg ne pie aizdedzes, ne vispār.. testeris lādēšanu neuzrāda vispār.. kas diez izdevīgāk, vest ģeneratoru uz restaurēšanu, vai burties cauri kapēc lampiņa nedeg? :shura: auto - mazda 323
Sprieguma regulators?? 90% pie vainas ... bet pie oscilograafa arii vajag piesleegt .. mazums kaada dioode izdegusi ...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 17:38
by Foxijs
sprieguma regulētājs, tas ir kkas atsevišķi no ģeneratora? :roll:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 17:41
by jaaniss
iespējams, ka šāds, stiprinās pašā ģeneratorā, komplektā ar oglītēm

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 19 Apr 2011, 17:46
by Foxijs
nee, mazdai kā jau ekskluzīvai modernai mašīnai tās oglītes ir iebūvētas iekšā ģenģī :D :ved_restaurēt: bet tā lādēšanas lampiņa nedod mieru :|