motora jauda

Dzinēja jaudas palielināšana, balstiekārtas un bremžu uzlabošana

Moderator: Focus

ka jaudu celt?

turbo
40
75%
supercharger
13
25%
 
Total votes: 53

User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

motora jauda

Post by hazaa »

nu ko izsakiet ludzu savus izteikums, ludzu pamatotus, ko labak izveleties ka celt motora jaudu supercharger vai turbo!!
motors protams c20xe (opel 2.0 16v)

turbo
+
smuka skana
vieglak pielikt
lv lielaka izpratne par viniem
lielaka jauda

-
lielakas izmaksas
problemas ar dzesesanu
jauda nak klat tikai pec noteiktiem apgriezieniem (nav jaudas pie maziem rpm)


compresor
+
letaks
visu laiku vienads jaudas pieaugums

-
mazak jaudas
lv nav par to izpratnes tik lielas (nav cilveki saskarusies)
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

a pamatojumu balsojumam?
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

Principā tu pats uz visiem jautājumiem jau esi atbildējis ;) Ideālajkā varinatā ir darīt kā ir izdarijis VW koncerns ;) uzstādijis abus 8)

Kas attiecas uz turbīnu. Lai samazinātu turbo bedri, iesaku likt lodīšgultņu turbīnu, tā iegriežās vieglāk un pie mazākiem apgriezieniem, kā arī ir stipri izturīgāka par parastajām turbīnām :roll: Protams, tādu ir iespējas pie manis pasūtīt un iegādāties ;)
Last edited by Lord on 08 Mar 2007, 01:22, edited 1 time in total.
...
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

bij jau ari doma kopa abus likt, tikai jautajums ka saregulet vinu abu darbibu ta lai neuztaisa biezputru motora iekspuse :D
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

hazaa wrote:bij jau ari doma kopa abus likt, tikai jautajums ka saregulet vinu abu darbibu ta lai neuztaisa biezputru motora iekspuse :D
ļooooooooooooooooti daudz elektronikas un VW galveno elektriķi kabatā :D ;)
...
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Micuks »

Hmmm, bet bai NT motors "nesamalsies putrā" jo nav tik izturīgs jo nav paradzēts turbinēt!?
Tāpat jau jāliek stiprāki klaņi, kaltie podi, izturīgākas šāles u.c. daļas.
Un kā ir ar bloku tas izturēs slodzi!?
User avatar
Briedis
Mondeo ST 220
Posts: 4799
Joined: 11 Jun 2004, 09:06
Has thanked: 5 times
Been thanked: 1 time

Post by Briedis »

vieglak bus noturbinet, vairaak palidzibu latvija un i-netaa varesi dabuut.
User avatar
sejejs
Posts: 920
Joined: 22 Oct 2004, 01:33
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by sejejs »

Izvēlies pats. Un tik tiešām, uz saviem jautājumiem esi atbildējis gandrīz precīzi!
Es ieteiktu vieglāko ceļu ar kompresoru,jo mazāk gemaroja uzstādīšanā un lētāk. Nesaprotu,kāpēc varētu būt problēmas ar pareizu darbību!
V8 Twin Turbo & VS-412
Image
User avatar
Kadzhus
Audi A4
Posts: 710
Joined: 27 Aug 2005, 19:22
Location: tukums
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by Kadzhus »

a kad runās para trOOper`s?? :)
Image
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2986
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Post by HaL »

es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!

tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
Life is what happens while you're busy making other plans
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by ParaTr00per »

Kadzhus wrote:a kad runās para trOOper`s?? :)
mhh... ko akal es? :lol:

ja iet runa par dzineeja paarbuuvi - pisuaars nemeeriigs jebkuraa sadaliijumaa, taapeec FWD ieteiktu kompresoru, grieze ir vienmeeriigaaka, nau laga, nau peekshnjas griezes momenta izmainjas, kas vareetu izsaukt neparedzamas sekas nepietiekamas sakjeres apstaakljos.

ja iet runa par cita dzineeja ielikshanu - tad vienkaarshaak / leetaak buus turbo. un opelim shajaa gadiijumaa ir ko teikt. konsulteeties brauc uz PlazaBaltic, nezkaapeec man liekas, ka vinjiem vareetu buut nojeega par par shaadu kombinaaciju... ;)

reku onkulji, kas sho teemu nopietni iztirzaajushi - http://www.vmax.de
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Post by J.K.jr.bad. »

Pilnībā piekrītu HaL. Meklē opeļa turbo dzinēju un to ar liec iekšā. tici man, ka čakars būs daudz, daudz, daudz utt. mazāks. Galvenais pirms tam to dzinēju pārlasīt, lai ir in stock condition.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

Mums iet vien labs projektins ar vienu nissanu un izdarijam dazus secinajumus.

Neturbo motora uztaisisan par turbo ir diegan vienlidziga izmaksaas, ka turbo apgreidosana, jo neturbo motoram - tapat liekam kaltos, vieglakus klanjus, sprauslas, kompi, , izpludi, iepludi, utt. Isteniba visi tie pasi darbi, kas javeic jau esosam Turbo motoram.

Un rezultatu iegustam vienlidizgu.

Protams ir dazas pozicijas, kas ir krietni savadakas neka turbo motoroam, bet ar ar radosu domasanu to var atrisinaat
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

HaL wrote:es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!

tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
saproti par so es tev pilniba nepiekritu!
Pirmkart daudzi latvija runa par to ka nav verts partaisit atmosferisko motoru par turbo mootru un utt..

bet kapec?

Tapatas labu turbo motoru, nejatu, ir praktiski neiespejami atrast (jo neticas ka kadam opitim alukse vins stav garaza ;) )

un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas ;)

tas neatiecas uz to ja tu noperc standarta turbo motoru un ieliec vinu masina un brauc smaidot ka saule, iet runa par to ja ir velem to motoru parjaukt un uzlabot ;)

p.s. Laikam aizmirsu piebilst no motora paliks tikai galva (kuru modifices) un blokis, visas ieksas mainisu ;)
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Wu-Ryder »

hazaa wrote:
HaL wrote:es ieteiktu iegādāties Calibras Turbo dzinēju, kuru attiecīgi apgreidot!

tas būs gan DAUDZ lētāk, ka DAUDZ mazāka jebļa, līdz ar to īsāk patērēts laiks, mazāk galvas sāpju! Un arī nebūs baile, ka uztaisīsi biezpienu dzinējā, jo rūpnīca paredzējusi Turbo!
saproti par so es tev pilniba nepiekritu!
Pirmkart daudzi latvija runa par to ka nav verts partaisit atmosferisko motoru par turbo mootru un utt..

bet kapec?

Tapatas labu turbo motoru, nejatu, ir praktiski neiespejami atrast (jo neticas ka kadam opitim alukse vins stav garaza ;) )

un ja tu perc turbo motoru tu tapat maini vinam visas ieksas uz labakam.. lidz ar to ( tu maini klanus, sales, visus virzulus, atsperes, varstus un sadalenes un utt) un turbinu noteikti ari ka apmaini vai restaure, nu re un galu gala sanak, ka tu visu turbo motoru (par kuru samaksa lielako dalu naudas) izmet miskaste, jo paliek tikai galava un bloks (kas ir identisks c20xe) tad tu visu to nomaini.. un si nomaina ir pilnigi identiska c20xe motoram vai c20let motoram, galu rezulatat vienkarsi izdevigak ir nopirkt c20xe motoru un uztaisit to, jo sakuma izmaksas ir letakas ;)

tas neatiecas uz to ja tu noperc standarta turbo motoru un ieliec vinu masina un brauc smaidot ka saule, iet runa par to ja ir velem to motoru parjaukt un uzlabot ;)

p.s. Laikam aizmirsu piebilst no motora paliks tikai galva (kuru modifices) un blokis, visas ieksas mainisu ;)
:cool: :cool: :cool: :cool:
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

Kaut kā aizmirsās par to Turbo Calibru :roll: Tas arī ir pareizākais varants, kas tevi r jādara ;) Blaza Baltic tiešām tev pastāstīs ko un kā arīt, kā arī iespējams, ka tev pats izdotos ar Vītolu sarunāt, ka viņš tev notirgo savu veco raļļu mašīnas motoru (ja viņam tas vēl ir) ;)
...
User avatar
crashiks
Posts: 22
Joined: 19 Oct 2005, 15:47
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by crashiks »

turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
User avatar
hazaa
Posts: 2210
Joined: 07 Feb 2005, 10:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by hazaa »

crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
Lord
Posts: 99
Joined: 18 Oct 2004, 12:49
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Post by Lord »

hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
tad jau vairs neko... jāliek kompi ar Antilag ;)
...
User avatar
crashiks
Posts: 22
Joined: 19 Oct 2005, 15:47
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Post by crashiks »

hazaa wrote:
crashiks wrote:turbo ir labāk, jo - superchargers ir labāks pie zemiem apgriezieniem, bet ar turbo, kopumā var pacelt lielāku jaudu
nu ja ari taisniba, tikai rekinies, ka turbo nav visu laiku, piem tu brauc likuma nav nav un peksni uzspied un ir tads blieziens :) ko tad?
taisi sarežģīto versiju ar 2 turbīnām - 1 mazu pie maziem apgriezieniem, otru lielu, kad motors iegriezies.
vai arī lieto gan chargeri gan turbo.
iespējas ir plašās tik izmaksas, uzstādīšana un regulēšana
Locked