Page 1 of 1

Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 24 Feb 2019, 11:27
by zogs
Var kāds man lūdzu paskaidrot atšķirību starp parastiem depo vai lemona vadiem un kādiem speciāliem aeronautikas, motosporta vadiem vai vienkārši oem mašīnu vadiem?

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 24 Feb 2019, 12:18
by estorial
Pieļauju domu, ka atšķirība ir vadu izolācijas materiālā un paša vada sastāvā.
Lidmašīnām vadi pārklāti ar tefzel pārklājumu, kas nesadegs tik ātri kā parastie.

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 24 Feb 2019, 12:54
by ray112
Gan jau vada sastāvā un izolācijā atšķiras. Piemēram darbā CNC frēzei bija vads kaut kur pārlūzis, uzlika vnk parastu vietā, tas pēc pāris mēnešiem bija pārlūzis. Visu laiku locīties sanāk, tāpēc tur vadi ar labāku elastību nāk orģināli. Tā teikt katram savs.

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 24 Feb 2019, 12:57
by Teorētiķis
Temperatūras svārstības, noturība pret naftas produktiem, elastība - tas viss nav depo vados, kurus paredzēts ievilkt aiz reģipša.

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 25 Feb 2019, 15:31
by zogs
Vai ampēras varētu atšķirties pie viena un tā paša diametra?

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 25 Feb 2019, 17:23
by Kaross
Nē. Ampēri būs vienādi.

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 25 Feb 2019, 18:19
by petka17
zogs wrote: 25 Feb 2019, 15:31 Vai ampēras varētu atšķirties pie viena un tā paša diametra?
Vadam is svarīgs šķērsgriezuma laukums
http://wecoconnectors.com/data_source/f ... ations.pdf

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 25 Feb 2019, 18:29
by Kaross
Diametrs ir "tas pats" laukums. Vadi cik atceros nav kantaini. Vienīgais mainīgs laukuma ģeometriskajā formulā ir diametrs.

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 25 Feb 2019, 18:37
by petka17
Kaross wrote: 25 Feb 2019, 18:29 Diametrs ir "tas pats" laukums. Vadi cik atceros nav kantaini. Vienīgais mainīgs laukuma ģeometriskajā formulā ir diametrs.
Nu es domāju ar to, lai cilvēks nejauc vada ārējo diametru dzīslas ar šķērsgriezuma laukumu. :emo:

Plus vadi nāk visādās formās, tievām, resnām dzīslām utt. Tāpēc arī lieto šķersgriezuma laukumu. Vienāda diametra kabelim dzīslas var būt resnas, tievas vai pat pildītas, kur nomērot ārējo diametru tu neiegūsi precīzu šķērsgriezuma laukumu.


Image

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 26 Feb 2019, 00:41
by Kaross
Es, piemēram, pērku vadus TME.eu. Tur vienmēr ir norādīts laukums tāpat kā Depo vai jebkurā citā veikalā. Parasti nav vajadzības mērīt.

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 26 Feb 2019, 00:44
by petka17
zogs wrote: 24 Feb 2019, 11:27 Var kāds man lūdzu paskaidrot atšķirību starp parastiem depo vai lemona vadiem un kādiem speciāliem aeronautikas, motosporta vadiem vai vienkārši oem mašīnu vadiem?
Vienkārši OEM vadi

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 04 Mar 2019, 17:10
by juriz
Ja tas ir vara vads, tur var būt dažāds vara daudzums, t.i. piemaisījumu daudzums var atšķirties. Līdz ar ko vadītspēja faktiski mainās. Arī lētie vadi, lai vai kā, parasti kaut kā ātrāk apsūbē, lai arī it kā arī no vara (to arī, visticamāk, iespaidot tas, cik tīrs varš izmantots)
Protams, izolācijas atšķiras. Citam būs cieta, citam mīkstāka, citam izturīgāka pie visādiem apstākļiem un tml.
Mums te vienā iepirkumā ķīnieši bija izdomājuši, ka vada škērsgriezums jāmēra nedaudz slīpi pret vadu, jo redz - dzīslas vadā taču savītas un slīpi. Varbūt kaut kur uz tādu joku var arī uzrauties.

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 04 Mar 2019, 17:18
by ray112
Izrādās ķīnieši arī pieprot Jelgavas metienu mākslu. Tur ir jābūt talantam izdomāt, ka vada šķērsgriezums jāmēra slīpi :reeka:

Re: Lēti vadi VS dārgi vadi.

Posted: 05 Mar 2019, 01:34
by GG.
nu bet lol ja desu griez slipi sanak lielakas skeles bet tikpat pec skaita jo biezums nemainas tak