Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Man blakus darbam arī tieši restaurē pobedu.. tagad visa nokrāsota un motors tā pa pusei iecelts iekšā.. lēni šiem kustas darbi uz priekšu..
Piedāvāju kvalitatīvu 3M Auto pulēšanu Talsos par labām cenām - Sīkāk privāti.
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Šodien pastnieks kaut ko mēģināja man pasta kastē sastūķēt.


Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
kas, kam tās gumijas? un pa cik un kur?
man interesētu gumijas durvīm un logiem. ko vari ieteikt?
man interesētu gumijas durvīm un logiem. ko vari ieteikt?
Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Gumijas priekš priekšējā un aizmugurējā loga + priekšējās un aizmugurējās fortočkas (vēdlodziņi).
Ja kas interesē PM, iespējams varu pateikt, lai atved kaut ko.
Ja kas interesē PM, iespējams varu pateikt, lai atved kaut ko.
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Kas notiek šeit? Gads pagājis, bet rezultāts nav atrādīts 

Aizmugureejaa priekshrociiba
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Viss ir ļoti iesprūdis pie metinātājiem...vēl aizvien.
Ir apbraukātas daudz iestādes, bet vai nu kvalitāte vai termiņi netiek ievēroti. Pa visu projekta laiku daudzi zināmi kantori ir nolekuši, piedāvājot astronomiskas summas. Nekas netiek gaidīts par brīvu, bet divu sliekšņu un priekšējo spārnu sametināšana nemaksā pāris tūkstošus, kā rix car gadījumā.
Auto arī pabijis pie mehanik.lv, bet kad nospraustā termiņa vietā pusgads tika paņemts pa virsu un beigās periodiski netika celts telefons, man apnika ķēpāties un auto vienkārši nosmilšots tika atvests uz garāžu.
Palika sametināt priekšējos spārnus, lonžeronā vienu caurumu un uztaisīt kvalitatīvu bagāžnieka kanti gumijai. Pārējais ir estētisko "zazoru" medības, lai mobīlis būtu skatāms ( durvis, vāki, spārni ).


Neiztika arī bez kurioziem šajā visā. Tika sazvanīts hobijauto.lv un uzaicināts apskatīt potenciālo metināšanas projektu. Ļoti dīvaini likās ka tiek prasīti 30eur par ceļu ( Sigūlda - Rīga ), apskatīt pobedu. Beigās, pēc apskates, gan nevienojāmies jo 110eur par vienu dienu likās pārāk sālīti, kur jāmetina mēnesis, pēc īpašnieka vārdiem. Nākamais potenciālais metinātājs, bija mazliet piezemētāks un nosauca 80eur par dienas darbu, kas gala rezultātā atkal kāpj pāri nospraustajām projekta robežām, izmaksu ziņā.
Šobrīd ir atrasts cilvēks kurš metina pa detaļai ( priekšējie spārni ) un virsbūve atlikta kā pēdējais. Metināts tiek ļoti lēni, tāpēc ar vienu aci skatos citus variantus. Ja ir kādas idejas, lūdzu PM. Latvijā šī ir ļoti liela problēma ar metināšanu. Summas par kurām vienojās ir cilvēcīgas, bet, atkal termiņi netiek ievēroti. Par viena spārna metināšanu 500eur, liekās mazliet par daudz.
Šobrīd viss stāv dēļ metināšanas, jo salonu šūs tikai kad virsbūve būs nokrāsota, kaut vai, lai var noņemt mērus no gatavām durvīm, priekš durvju apšuvumu izstrādes. Kā arī salons tiks pakots un vilkti vadi, tāpēc paklāju izmēri no oriģinālajām piegrieznēm nedaudz atšķirsies. Visam vajag būt taisni un pa smuko. Toņi jau ir izvēlēti.

Materiāli precīzi šie paši. Paklājs 100% dabīgs materiāls, nekādas sintētikas un raksts atbilstošs 50to-60to gadu apdares stilam. Āda, protams, dabīga. Tas ka tajā laikā lika dermantīnu, nenozīmē ka pobedā viņš būs. Dīvāniem pa vidu būs iešūta drēbe, kā klasiski tas ir bijis no zavoda.
Aizdedzes sadalītājs arī tika uzlikts uz galda. Lielākā problēma šiem ir izdilušas bukses rotora asij, kuras bija pārsteidzoši labā stāvoklī un samērot viss bija normas robežās. Rotora atsvari un atsperes arī tika pārbaudītas, kur atsperes tika uzreiz mainītas, jo nebija vienādas. Atsvari bija vienādi, katrs 50.00grami. Tika nomainīti dzirksteles kontakti, pret jauniem, rotors, sadalītāja vāciņš un tad jau var likt kopā. Vizuāli sadalītājs bija ļoti bēdīgā stāvoklī, bet ko vajadzēja to nostrūkloja, nokrāsoja vai atdeva cinkam un lika kopā. Beigās sanāca šādi.

Paneļa pulksteņi ir izstrādē. Kilometrāža vietām lobījās nost, kas tika sakārtots. Stikli, bija labi, tāpat kā pašas ciparnīcas.

'Generators sākumā bija ļoti bēdīgā stāvoklī.

Pēc izjaukšanas, smilšu strūklas, cinka, tinumu pārtīšanas, ogļu un gultņu nomaiņas, tika likts kopā.

Daudz detaļas ir atkal atvestas. Iespējams ka pat viss vajadzīgais, bet to vēl redzēs projektam tuvojoties beigām.

Ir apbraukātas daudz iestādes, bet vai nu kvalitāte vai termiņi netiek ievēroti. Pa visu projekta laiku daudzi zināmi kantori ir nolekuši, piedāvājot astronomiskas summas. Nekas netiek gaidīts par brīvu, bet divu sliekšņu un priekšējo spārnu sametināšana nemaksā pāris tūkstošus, kā rix car gadījumā.

Auto arī pabijis pie mehanik.lv, bet kad nospraustā termiņa vietā pusgads tika paņemts pa virsu un beigās periodiski netika celts telefons, man apnika ķēpāties un auto vienkārši nosmilšots tika atvests uz garāžu.
Palika sametināt priekšējos spārnus, lonžeronā vienu caurumu un uztaisīt kvalitatīvu bagāžnieka kanti gumijai. Pārējais ir estētisko "zazoru" medības, lai mobīlis būtu skatāms ( durvis, vāki, spārni ).


Neiztika arī bez kurioziem šajā visā. Tika sazvanīts hobijauto.lv un uzaicināts apskatīt potenciālo metināšanas projektu. Ļoti dīvaini likās ka tiek prasīti 30eur par ceļu ( Sigūlda - Rīga ), apskatīt pobedu. Beigās, pēc apskates, gan nevienojāmies jo 110eur par vienu dienu likās pārāk sālīti, kur jāmetina mēnesis, pēc īpašnieka vārdiem. Nākamais potenciālais metinātājs, bija mazliet piezemētāks un nosauca 80eur par dienas darbu, kas gala rezultātā atkal kāpj pāri nospraustajām projekta robežām, izmaksu ziņā.
Šobrīd ir atrasts cilvēks kurš metina pa detaļai ( priekšējie spārni ) un virsbūve atlikta kā pēdējais. Metināts tiek ļoti lēni, tāpēc ar vienu aci skatos citus variantus. Ja ir kādas idejas, lūdzu PM. Latvijā šī ir ļoti liela problēma ar metināšanu. Summas par kurām vienojās ir cilvēcīgas, bet, atkal termiņi netiek ievēroti. Par viena spārna metināšanu 500eur, liekās mazliet par daudz.
Šobrīd viss stāv dēļ metināšanas, jo salonu šūs tikai kad virsbūve būs nokrāsota, kaut vai, lai var noņemt mērus no gatavām durvīm, priekš durvju apšuvumu izstrādes. Kā arī salons tiks pakots un vilkti vadi, tāpēc paklāju izmēri no oriģinālajām piegrieznēm nedaudz atšķirsies. Visam vajag būt taisni un pa smuko. Toņi jau ir izvēlēti.

Materiāli precīzi šie paši. Paklājs 100% dabīgs materiāls, nekādas sintētikas un raksts atbilstošs 50to-60to gadu apdares stilam. Āda, protams, dabīga. Tas ka tajā laikā lika dermantīnu, nenozīmē ka pobedā viņš būs. Dīvāniem pa vidu būs iešūta drēbe, kā klasiski tas ir bijis no zavoda.
Aizdedzes sadalītājs arī tika uzlikts uz galda. Lielākā problēma šiem ir izdilušas bukses rotora asij, kuras bija pārsteidzoši labā stāvoklī un samērot viss bija normas robežās. Rotora atsvari un atsperes arī tika pārbaudītas, kur atsperes tika uzreiz mainītas, jo nebija vienādas. Atsvari bija vienādi, katrs 50.00grami. Tika nomainīti dzirksteles kontakti, pret jauniem, rotors, sadalītāja vāciņš un tad jau var likt kopā. Vizuāli sadalītājs bija ļoti bēdīgā stāvoklī, bet ko vajadzēja to nostrūkloja, nokrāsoja vai atdeva cinkam un lika kopā. Beigās sanāca šādi.

Paneļa pulksteņi ir izstrādē. Kilometrāža vietām lobījās nost, kas tika sakārtots. Stikli, bija labi, tāpat kā pašas ciparnīcas.

'Generators sākumā bija ļoti bēdīgā stāvoklī.

Pēc izjaukšanas, smilšu strūklas, cinka, tinumu pārtīšanas, ogļu un gultņu nomaiņas, tika likts kopā.

Daudz detaļas ir atkal atvestas. Iespējams ka pat viss vajadzīgais, bet to vēl redzēs projektam tuvojoties beigām.
Last edited by Artis12 on 27 Jan 2016, 11:31, edited 1 time in total.
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Pa smuko!
Mums Krāslavā par metināšanu prasa vispār kapeikas. Man daudz ko parmetināja par 200e un nedēļu.Tač kvalitāte nebija ļoti laba.Nācās parmetināt spārnu pie cita cilvēka. Viena diena un 20eiro.Kvalitāte
Mums Krāslavā par metināšanu prasa vispār kapeikas. Man daudz ko parmetināja par 200e un nedēļu.Tač kvalitāte nebija ļoti laba.Nācās parmetināt spārnu pie cita cilvēka. Viena diena un 20eiro.Kvalitāte

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Joka pec painteresejos pie kantoriem, kas reklamejas autoexoticaa, 35 eur/h bija letakais. Nez, domaju, ka pasam janoperk svarka un jasak pisties. 

- Black President
- Spam addicted
- Posts: 13242
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Pareizi ir,nevajag atbalstit svesu biznesu un it ipasi tadus kuri izdomaja ka no sodienas vini ir tipa weld experti
P.S Pobedai vai ta metinas,man likas ka sparni lodejas klat?
P.S Pobedai vai ta metinas,man likas ka sparni lodejas klat?
EBOSH MOTORSPAM
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Visi spārni ir uz skrūvēm. Šobrīd viņi ir noskrūvēti, jo smilšoja un gruntēja. Pēc smilšošanas atklājās pārsteigumi un tos arī vajag sametināt. Pusautomāts ir, metinājis esmu, bet taisnos bleķus roka neceļās. Ja kas noiet greizi tad ir auzas, labāk samaksāju pro, kurš zin ko darīt. Salonu izskatās ka metināšu pats, tur pāris caurumi cm diametrā.
Ar krāsotājiem man ir šis tas sarunāts. Esmu redzējis ko krāso un kā izskatās beigās. Kvalitāte ļoti laba, gandrīz izcila. Bet vienmēr noder piefiksēt kontaktus. Paldies!
Ar krāsotājiem man ir šis tas sarunāts. Esmu redzējis ko krāso un kā izskatās beigās. Kvalitāte ļoti laba, gandrīz izcila. Bet vienmēr noder piefiksēt kontaktus. Paldies!
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Pieeja lietām pareiza!
Ar metināšanu un krāsošanu gan svarīgi ir pieredze, bet lielākajā daļā citu darbu kopumā latvijā vislabāk strādā teiciens "gribi labi - izdari pats".

Ar metināšanu un krāsošanu gan svarīgi ir pieredze, bet lielākajā daļā citu darbu kopumā latvijā vislabāk strādā teiciens "gribi labi - izdari pats".
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
ja tev 80e liekas kosmoss par dienas darbu un normalu kvalitati tad nav brinums ka projekts velkas muuzhiigi, lai veicas traapiit uz pohu dienu pie Koljas kad vajag polsham un izdaris pa pieciti uz sitienu.
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 13242
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
80e ir ok kad cilveks strada,nevis ta ka pie mums tas notiek
EBOSH MOTORSPAM
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
kādam loham jābūt, ja 500 eur par tā spārna metināšanu paprasītu?
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
ordii - 80eur/dienā ir daudz, ja cilvēkam ir tikai pusautomāts. Par to likmi tiek gaidīta ļoti augsta kvalitāte, kur cilvēkam ir pieejams kaut vai bleķu locītājs vai prese. Šeit tika piedāvāts vidējs līmenis par neadekvātu cenu Latvijas robežās, kur nav garantija par rezultātu.
- spainis666
- Posts: 487
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
80*20 = 1600Eur - nodokli, telpas, izejmateriali utt., beigas tapat nekas nepaliek
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 13242
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
1600eur mēnesī, priekš Latvijas, alga ir stipri virs vidējā. Ar mazākām algām tiek vilkti mogo līzingi 300eur apmērā par X5.
Jūs cepjaties ka nedevu metināt par 80eur/dienā. Projekts ir lemts iznīcībai.
Jūs cepjaties ka nedevu metināt par 80eur/dienā. Projekts ir lemts iznīcībai.

Re: Artis "Uzvara" jeb Gaz-20
Pa 500 Eur kāds skārdinieks nevar to spārnu izlocīt pa jaunu?
Izskatās, ka Rīgā ar metinātājiem ir tāpat kā ar krāsotājiem. Kā pistole rokā tā uzreiz profs un zem 150 Eur par daļu neatmaksājas taisīt, jo redz boksu īre un viss pārējais. Realitātē džekiem pat nav kameras, krāso visparastākā koorperatīva garāžā ar sūdīgu apgaismojumu un kvalitātes nav kā tādas. Un ne viens vien tāds.

Izskatās, ka Rīgā ar metinātājiem ir tāpat kā ar krāsotājiem. Kā pistole rokā tā uzreiz profs un zem 150 Eur par daļu neatmaksājas taisīt, jo redz boksu īre un viss pārējais. Realitātē džekiem pat nav kameras, krāso visparastākā koorperatīva garāžā ar sūdīgu apgaismojumu un kvalitātes nav kā tādas. Un ne viens vien tāds.
- Volfsburgs
- Posts: 8838
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34