Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Krāsosi?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Jā, būs pilna virsbūves pārkrāsošana!

Arkas atstās tikai visu vienā krāsā, pārējais tiks saglabāts oriģināls ar dažiem "tūninga" elementiem, piekare kā paredzēts(zemāks ar sēdinātām atsperēm, papildus stabilizātoriem, bet bukses standarta jo pilnīgu kartingu nevajag). Dzinējs ar iešprici un turbo. Visumā auto tiks veidots padomju laika stiliņā, ja būs kādi uzraksti, uzlīmes tad būs krievu valodā kā jau krievu auto.

Visumā top vēl viens projektiņš ar krievu auto, konkrēti ņivu, tai būvējās vēl viens dzinējs, bloks jau ir salikts un patreiz galva portējās. Dzinējs vairāk paredzēts kā pamats uz kura regulēt karburātorus, testēt dažādas aizdedzes sistēmas, viens no vazistiem jau pieteicies testēt mikroprocesoru aizdedzi, visumā tas dzinējs būs kā stenda, bet atradīsies iekš ņivas, lai var likt awd slodzē :D
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Darbojies! :cool:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Ir kādi jaunumi 8)
Vasarā paņēmām ar čomu ņivu 2000gada ar 1.7L dzinēju, čomam vajadzēja dzinēju savam žiguļa projektam un man vajadzēja pārējo saviem projektiem :drive:

Čomam savus plānus nācās atlikt un burtiski vakar pārrunājām ko darīsim ar viņa projektu jo biju apsolījis sabūvēt dzinēju, tā nu izlēmām, ka arī motors paliks man :]

Tātad motors ir 1.7L ar solex karburātoru un elektonisko aizdedzi, kompresijas pakāpe cilindros 12-12,11,12 kopumā pat vizuāli izskatās labi un ņiva uz grantenes spolē otrajā ar visiem četriem :D :drive:


Image
Image
Image

Žigulim būvēsies vēl viens dzinējs un vēl nopietnāk kā iepriekšējais, protams šprices galva nāks uz šo bloku kopā ar šprici :]
Par turbo gan būs visai kārtīgi jaizdomā jo špricinieka galva ir maksimāli noslīpēta no rūpnīcas un arī bloks nav ar nedagājienu...
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by lesis »

Labs iemesls taisīt atmo! :D Moš 84*84mm?
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Motors ir iekš auto, pienāks laiks izņems izjauks un izmērīs cilindra sieniņas biezumu un domās vai urbt vai nē :]
User avatar
Kaross
Posts: 1384
Joined: 20 Feb 2008, 17:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Kaross »

Neatradu tekstā. Kur ir iegādātas tās melnās arku uzlikas?
Auto elektronika, Vadu vilkšana, TDI. Jauta PM.
Nestandarta auto elektronikas darbi.
Chiptuning
Atslēgu kodēšana
imobilaizeri
PM
26-265-465
Image
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

No čalīša jaunciemā, toreiz viņam bija divi komplekti, droši, ka vairs nav, cena gan tur bija gandrīz tikpat Ls cik šeit Eiro http://www.933motorsport.lv/race" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

lesis wrote:Labs iemesls taisīt atmo! :D Moš 84*84mm?
Starp citu , esošais 1.6 visdrīzāk taps par turbo un būs jāpaņem vēl viens žiks kur šamo ieswapot :emo:
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by lesis »

Ja to visu grib darīt pats(variākus projektauto priekš sevis)-tas ir par traku.Pat ja mēģinātu teikt,ka laika i naudas pietiktu,ja pats to visu dara,vienā brīdī apraujas enerģija/motivācija.Beigās paliec jaņos,jo neviens nav novests līdz nospraustajam mērķim.Tirgo to 1.6nost kopā ar kompotu un uzbūvē vienu prātīgu žiguli ar turbo,kā jau sen biji iecerējis. Ir vairāki cilvēki ar vairākiem auto,nu nevar viņus visus uzcelt 15gadu laikā līmenī tādā kā gribētos,pat ja čirikus met pakaļ.

Piezemē savas ambīcijas un nokoncetrē tīri tikai uz vienu turbo žiguļa motoru.Pēc pusotra gada rezultāts būs krietni iespaidīgāks nekā trīs puspajaukti auto.

P.s.Man ar gribētos 3.0l 12v;2.7l 8v;2.4l 16v sabūvēt, pat ja kaut kādi izejmateriāli dažiem jau ir.Nu nereāli.Tāpēc jāuztaisa viens līdz galam un jābrauc pēc tam uz trases to no sirds izbaudīt.5x prieks par trim pusiesāktiem,nepabeigtiem projektiem.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Taisnība tev ir, bet man šitie nav vienīgie un nav tā, ka viss stāv uz vietas, ir arī moto projekti :] ir arī klientu projekti. Pašam būvējās māja, kur lielāko daļu darbu daru pats, nesen īpašumā nonāca vēl nekustamais īpašums, kur tiks būvēta garaža ar pacēlāju un daudz labāka darbnīca un vēl masa darbu..... nestrādāju 8/5 :] kaut gan tuvākos dažus mēnešus pastrādāšu inspekcijā, bet ne katru dienu, vajag bik vidi pamainīt :]

Šogad prioritāte zapiņam, bet par laimi nav daudz darba pie viņa :)

Žiks būs braukšanai kad uznāk, ikdienā vai svētdienās, tur daudz kas mainīsies, būs lietas, kas paliks un būs, kas nebūs! Žiku trasei īti negribu....
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by lesis »

Atstāj arī laiku,kad sievu mīlēt
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Pietiek :]
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Noskaidroju, ka cilindra sieniņas biezums ir 5mm, izurbjot uz 84 sanāk, ka paliek 3mm :-|
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by lesis »

Pilnīgi normāls biezums! V8 motoriem,kad sulu spiež un taisa trešo remontu (0.060 jeb 1.52mm overbore) sieniņu biezums blakus sēdētājpusē, uz kuru spiež virzulis visvairāk, par normu tiek pieņemts +-2mm,citur var būt mazāk. Tas ir pat pie augstkompresijas/būstota motora vēlmēm ar 600+hp.
C'mon,tas ir čuguna bloks Tev.Ar 180hp atmo/250hp turbo gadījumā max,ko vari cerēt-tie 3mm pilnīgi pietiek.

Mantai ir 92mm bloks uz 95mm izborēts un vis veiksmīgi.Ir reāli piemēri netā,kur viņu izborē uz 98,4mm ieliek Chevy 302cu 0.060 overbore virzuļus un brauc bēdu nezinot.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nu šis nav V8 vai kāds cits nenokaujamais klucis!
Ja vēl pārējie bloki 1.2/1.3/1.5/1.6 ir nosacīti normāli tad ar jaunajiem 1.7 ir pavisam cita bilde!
Viņiem sienas biezums nav vienmērīgi vienāds, nevienam no klasikas blokiem nav, bet uz jaunajiem vēl ietaupa, arī darba kvalitāte klibo.
Man jau bija bijis 1.7l motors pirms vairākiem gadiem, tas bija ar švīkām cilidros, vajadzēja urbt, aizvedu uz kantori un meistari pēc visiem izmeklējumiem ieteica sameklēt citu jo apakš daļā sienas biezumus būtu tuvu 1mm. Pārdevu to toreiz, cilvēks kas nopirka bija atbraucis kopā ar mehu (LV pazīstamu motoristu), kurš tad izpētīja, ka dažas gonkas izvilks. Cena bija simboliska par bloku 20Ls tā kā viņiem pašiem savi instrumenti tad bija izdevīgi pirkt.

Motors jātaisa vaļā un jāskatās kas ar cilindriem, ja būs kādas diluma vai cilindru bojājumu pēdas tad urbs, ja izdilums būs nebūtisks tad neaiztiks.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Vakar plazabalcic šefs ierakstīja vazos komentējot kādu no tēmām par bloku urbšanu, cilvēks ar lielu pieredzi vaz mootoru būvēšanai sportam 8)
Kāpēc vajag tērēt naudu un drāzt lieki dzinēja bloku skaidās.
Ja ir 1.5 dzinējs, tad kāpēc neņemt remonta izmēru piemēram 76,4 un neizvirpot uz tādu . starpiba jaudā starp 1,5 un 1,6 nav praktiski pamanāma , jo viss būs atkarīgs no dzinēja savākšanas un dzinēja galvas remonta kvalitātes. Ja gribam 1,7 , tad ņemam Nivas bloku un beidzam sarunas. Uzliekam vēl Ņivas sadaleni un viss notiekas . Gribas ekonomisku motoru un jaudīgu, tad ņemam 1.5 bloku , 76,4 mm 08 vaza virzuļus ar bedrēm un izslīpēmjam uz tiem. Tālāk noslīpējam no bloka 2 mm lai virzulis iet blokam līdz augšai. Līdz ar to izveidojas dzinējs ar pareizāku degkameru un būs gan jaudīgāks gan vienlaicīgi ekonomiskāks. piedevām ja vēl plus Ņivas sadaleni , tad izveidojas ideāls dzinējs ar nelielu darba tilpumu , ekonomisks un jaudīgs. Tikai jāatceras ,ka ja izmanto jaunā tipa klaņus ar peldošo pirkstu , tad virzuļus vajag ar gropēm priekš sprostgredzeniem, ja vecos klaņus tad nav problēma ar virzuļiem , kuri ir pieejami pa lētām naudām.
Tātad varu painformēt par blokiem.
1,5 diametrā ir sastopami 3 veida bloki .

1.Dzinēja bloks Kuru nevar izvirpot uz 79 bet var mēģināt uz 80 un lielāku tai skaitā uz 82. Bloks ir taisnsienu bez sienas biezuma samazinājuma vidus daļā , bet augšpusē, kur strādā gredzeni ir iepresēta 1,85 mm bieza speciāla dilumizturīga čaulīte , kura izkrīt ja izvirpo tikai uz 79 mm.

2.Dzinēja bloks( biezais )kuru var izvirpot gan uz 79 gan uz 82 un vairs nav čaulītes augšpusē , tikai šie bloki sastopami pašos vaza 03 dzinēja pirmsākumos kaut kad 70 gadu vidus un ir milzīgs retums.

3. Visi pārējie kurus gan nav ieteicams virpot vairāk par 3 mm un tad arī var būt nepatīkami pārsteigumi -- it īpaši sportā , jo man pašam savulaik kādi 2 bloki izbeidžas plīsuma rezultātā.

Nivas 1,7 bloku nav ieteicams slīpēt vairāk par 1 mm , jo pāris gadu laikā dažiem sporta motoriem uz 84 mm ir plīsušas čaulas.
lesis
Posts: 212
Joined: 01 Feb 2009, 12:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by lesis »

Naiss info.
1.piemēra gadījumā tas nozīmē,ka tiek virpot bloks vaiarāk kā 3mm. Tad jau nav traki,var pielasīt pēc savām vajadzībām. Par 1.7l bloku žēl,jo tam ir lielāks bloka augstums,ļaujot veiksmīgi izmantot kloķenes ar lielu gājienu un piemērotu klaņa garumu.Moš ieliekot normālas čaulas oriģinālo vietā problēma ar 1.7 atrisinātos un būtu iespējams izmantot visus tā bloka iespējamos plusus.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Cik atceros tad žika blokus gilzēt nevarēja :hvz:
Par kloķenes gājiemu arī bija fiška, tagad negribu rakties pieraktos, bet kas sameklēšu ja neaizmirsīšu.
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Uznāca gribēšana pabraukāt ar žiguli, izvilku no ziemas guļas, uztaisīju sarakstiņu kas būtu vajadzīgs un ko sapirku :]
Jauns stikls, stikls ielikts, kopskata bilde būs kad būs TA :)
Image
Image

Sāku ar dzinēju, pārvilktas galvas skrūves kā paredzēts pēc manuāla, nomainīju rokerīšu atsperes, bija jaunas, bet kā nepatika to darbība, šķeltā daļa nestāvēja vienādi līdz ar to katra puse nestrādā vienādi, pielasīju pat divus komplektus visas vienādas, palika labāk. Pārregulēts gāzu sadales mehānisms, saregulēti vārsti. Jāsamaina eļļa un pēc kādiem 500km jāpārregulē vel + jauna eļļa:

Image
Image
Image

Savāktas vajadzīgās daļas:
Image

Šitāds toolis nenovērtējams, protams visu var ar āmuru, bet tas lai paliek kalējiem:
Image
Image

Visas virsmas un vītnes jāsasmērē:
Image

Lodbalstiem zem preža arī:
Image

Te viss sapresēts, pārkrāsots ar "Hamerite" lai tik ātri nesapūst:
Image

Vasaras komplekts būs nedaudz citādāks un krāsots ar pulveri :)

Nu un nolēmu šito deveisu arī uzlikt:
Image
Vēl būs jāieliek sarkanais salons un jānopērk jauns melnais paklājs :]

Šis tāpat ir ziemas setaps jo pavasarī vai vasaras sākumā viss jauksies ārā un atgriezīsies oriģinālā paskatā, protams kvalitatīvi pārkrāsots. Moldingiem jāizdomā jauna veida stiprinājumi un jāizmanto no bmw gumijas prežus, lai nerūsē urbumi, it kā gribu atgriezt fortačkas, bet ar šiem 2105 stikliem ir pārskatāmāk, tā kā :hvz:

Pagaidām viss, turpinājums kad pēc jaungada, laika gan tad būs maz, tikai brīvdienās, bet jāpacenšas :)
Post Reply