Riitvara GER JAP savienība
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Riitvara GER JAP savienība
Man ir nelabas aizdomas, ka burnoutā vairs nav neviena e36
Pirms gadiem četriem - pieciem, bija pienācis laiks izvēlēties savu pirmo auto. No laukiem pārcēlos uz dzīvi lielpilsētā un nospriedu, ka sabiedriskais transprots ir neveiksminiekiem. Lauki was (is) strong with this one, tāpēc racionāli prātojot un saprotot, ka studentam nepieciešams maksimāli uzticams/lēts/vienkāršs auto, tika apsvērta doma par audi 100 c3/ 80 b3 Apskatījos vienu pre-fl audi 100, izbraucu, bet kaut kā nepavilkos Turklāt, pirms tam biju sakacinājis čomu uz bmw, arī visiem citiem bija sastāstīts cik bmw ir visādā ziņā lielisks auto. Nu nevarēja visus uzmest, tāpēc tika iepirkts lētākais (570ls, ja nemaldos), kas tobrīd bija tirdziņā ar svaigu TA
Baigi cīnijos ar to nabagu, bira nost viss pēc kārtas. Ja kādu nedēļu kaut kas nebija jālabo, tas bija iemesls svinībām
Beigās biju viņu puslīdz salasījis, nedaudz sasēdinājis un pārdevu par 750ls. Nekad dzīvē vairs nevēlos divdurvju auto kā vienīgo, mazohisms tas ir
Joprojām ar studenta budžetu nopirku bēdīgu e36 touringu
No rūpnīcas bija izripojis ar diezgan ok komplektāciju, pilnā paka, apsildāmas pusādas sportsitzes, klima, melnie griesti un airu logi priekšā. Nekas izņemot logu atvēršanas mehānismus nedarbojās
Problēmu tam auto bija daudz, bijis šķilts purns un aprauti visi vadi, kas pēc tam samesti kopā ar ļozeni, līdz ar to pastāvīgi kaut kur kaut kas nedega vai gāja uz īso.
Tas puslīdz tika novērsts jau pirmajās dienās pēc iegādes, bet nu gremlini tāpat periodiski leca ārā
Neliels ieskats, kā iepriekšējais saimnieks bija novērsis defektus
Auto savācu teicamā tehniskā stāvoklī un nedaudz pieķēros arī vizuālajam skatam
Kādu brīdi pavizinājos šādi
Viss tika izārdīts, sakrāsota visa rūsa, izpakota grīda ar skaņas izolāciju, vienā vietā arī sametināts
Sainstalēju krustus, smoked pavarotus un miglas, piesēdināju un uzliku uz seksuāliem r16. Tā arī vienu vasaru novizinājos, ļoti patika tas auto
Uz nākamo vasaru pārgāju uz r17 - apnika periodiski šļūkt ar vēderu un raut nost izpūtēju
Reizēm pakūpināju arī :mopeedi_var: » Skatīties Youtube
Pagājušovasar kādu rītu braucot uz darbu, uz Ulmaņa gatves onkulis ar volvo nolēma, ka būs ātrāks par mani, bet nekā - nepaspēja
Rezultātā - aizgāja vadītāja puses glāze par 3-4cm, līki abi lanžeroni, salauzta dzinēja balka, dzinējs motortelpā stāv šķērsām un auto nebija iedarbināms. Trieciena brīdī ātrums bija ap 40km/h, kad sāku bremzēt, nedaudz virs 50. Pasažiera puses spārns atspiedies pret durvīm u.t.t. Volvo aizbrauca savā gaitā ar iebuktētu spārnu un izspiestu lukturi
Šis auto man ļoti patika, ja ne šis negadījums - brauktu joprojām. Ļoti uzticams, lieliska aura un ļoti labi sapratāmies. Turklāt, viņš jau bija smagi bēdīgs, līdz ar to nebija īpaši žēl, ja kāds kaut ko apskrāpē, kaut kur aizķer apakšu u.t.t Ar auto kopumā nobraucu 80 tūkstošus kilometru
Pēdējais brauciens bija aptuveni 200km no Rīgas līdz Preiļiem, trosē aiz cita e36 - aizvilkām uz laukiem, nolikām pie čoma aiz šķūņa un tur tas arī joprojām mīt. Palikusi tikai virsbūve, dzinējs un aizmugures tilts.
Pirms gadiem četriem - pieciem, bija pienācis laiks izvēlēties savu pirmo auto. No laukiem pārcēlos uz dzīvi lielpilsētā un nospriedu, ka sabiedriskais transprots ir neveiksminiekiem. Lauki was (is) strong with this one, tāpēc racionāli prātojot un saprotot, ka studentam nepieciešams maksimāli uzticams/lēts/vienkāršs auto, tika apsvērta doma par audi 100 c3/ 80 b3 Apskatījos vienu pre-fl audi 100, izbraucu, bet kaut kā nepavilkos Turklāt, pirms tam biju sakacinājis čomu uz bmw, arī visiem citiem bija sastāstīts cik bmw ir visādā ziņā lielisks auto. Nu nevarēja visus uzmest, tāpēc tika iepirkts lētākais (570ls, ja nemaldos), kas tobrīd bija tirdziņā ar svaigu TA
Baigi cīnijos ar to nabagu, bira nost viss pēc kārtas. Ja kādu nedēļu kaut kas nebija jālabo, tas bija iemesls svinībām
Beigās biju viņu puslīdz salasījis, nedaudz sasēdinājis un pārdevu par 750ls. Nekad dzīvē vairs nevēlos divdurvju auto kā vienīgo, mazohisms tas ir
Joprojām ar studenta budžetu nopirku bēdīgu e36 touringu
No rūpnīcas bija izripojis ar diezgan ok komplektāciju, pilnā paka, apsildāmas pusādas sportsitzes, klima, melnie griesti un airu logi priekšā. Nekas izņemot logu atvēršanas mehānismus nedarbojās
Problēmu tam auto bija daudz, bijis šķilts purns un aprauti visi vadi, kas pēc tam samesti kopā ar ļozeni, līdz ar to pastāvīgi kaut kur kaut kas nedega vai gāja uz īso.
Tas puslīdz tika novērsts jau pirmajās dienās pēc iegādes, bet nu gremlini tāpat periodiski leca ārā
Neliels ieskats, kā iepriekšējais saimnieks bija novērsis defektus
Auto savācu teicamā tehniskā stāvoklī un nedaudz pieķēros arī vizuālajam skatam
Kādu brīdi pavizinājos šādi
Viss tika izārdīts, sakrāsota visa rūsa, izpakota grīda ar skaņas izolāciju, vienā vietā arī sametināts
Sainstalēju krustus, smoked pavarotus un miglas, piesēdināju un uzliku uz seksuāliem r16. Tā arī vienu vasaru novizinājos, ļoti patika tas auto
Uz nākamo vasaru pārgāju uz r17 - apnika periodiski šļūkt ar vēderu un raut nost izpūtēju
Reizēm pakūpināju arī :mopeedi_var: » Skatīties Youtube
Pagājušovasar kādu rītu braucot uz darbu, uz Ulmaņa gatves onkulis ar volvo nolēma, ka būs ātrāks par mani, bet nekā - nepaspēja
Rezultātā - aizgāja vadītāja puses glāze par 3-4cm, līki abi lanžeroni, salauzta dzinēja balka, dzinējs motortelpā stāv šķērsām un auto nebija iedarbināms. Trieciena brīdī ātrums bija ap 40km/h, kad sāku bremzēt, nedaudz virs 50. Pasažiera puses spārns atspiedies pret durvīm u.t.t. Volvo aizbrauca savā gaitā ar iebuktētu spārnu un izspiestu lukturi
Šis auto man ļoti patika, ja ne šis negadījums - brauktu joprojām. Ļoti uzticams, lieliska aura un ļoti labi sapratāmies. Turklāt, viņš jau bija smagi bēdīgs, līdz ar to nebija īpaši žēl, ja kāds kaut ko apskrāpē, kaut kur aizķer apakšu u.t.t Ar auto kopumā nobraucu 80 tūkstošus kilometru
Pēdējais brauciens bija aptuveni 200km no Rīgas līdz Preiļiem, trosē aiz cita e36 - aizvilkām uz laukiem, nolikām pie čoma aiz šķūņa un tur tas arī joprojām mīt. Palikusi tikai virsbūve, dzinējs un aizmugures tilts.
Last edited by Rii on 23 May 2021, 21:56, edited 7 times in total.
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara tourings
Beeeet....
Bez auto ilgi palikt nevarēju, aizņēmos no čoma viņa ziemas miskasti - apšķiltu e36 kupeju - un nedēļu norullēju ar to pilnīgā yolo režīmā, visur krāmējot un griežot līdz galam
Bija iekrājies nedaudz naudiņas + saņēmu kaut ko no apdrošinātājiem, līdz ar to teorētiski varēju atļauties iegādāties sakarīgu auto. Apsvēru variantus par saab 9-5, audi a4, bmw e46, bmw e39, pat volvo s70/v70, bet beigās tāpat nopirku e36
97.g, komplektācija +- kā nošķiltajam, tikai nav klimas, bet toties ir lūka!
Uzreiz tika sagāzēts
Izmestas sportsitzes un notirgotas un iemesta melnā koža Besī pusādas sporsitzes Vēl kaut kādas vērtīgās/derīgās lietas pārliktas no nošķiltā un viss liekais iztirgots
Tad norullēju pirmo un pēdējo ziemu ar šo auto
Pēc ziemas nācās pieķerties tūuuuningam
[*]Iegādāts 3.45 bloķis. Nomainīti blīvslēgi un sapildīts ar jaunu eļļu
[*]Pēc bloķa uzstādīšanas secināts, ka ar m43 īsti uz priekšu kustēties nevar. Situācija nedaudz uzlabota ar m44 dzinēju. Subjektīvi - ikdienas lietošanā baudāmākais no e36 dzinēju klāsta :haters_gonna_hate: Pie reizes arī uzlabota gāzes iekārta. OMVL sprauslas aizstātas ar Barracuda, uzstādīts kaut kāds moderns filtrs un nomainīts reduktors. Protams, arī nomainīta eļļa
[*]Iegādāta aftermarket magnetola. Sākotnēji ar usb ieeju tika uzlabots oem business kasetnieks, bet ātri vien sapratu, ka tā nebūs aršana. Apgaismojuma krāsu var mainīt pēc saviem ieskatiem un tā lieliski sakrīt ar pārējo paneļa apgaismojumu
[*]Pēc magnetolas iegādes tika atrisināts akūts basu trūkums. Neesmu skaļas mūzikas un spēcīgu basu cienītājs, tāpēc prioritāte bija pēc iespējas mazāki izmēri. Tirdziņā parādījās šis JBL brīnums, kas nekavējoties arī tika iegādāts. Izmēru un atdeves attiecība ir lieliska
[*]Ar domām dzīvojot vasarā, tika iegādāts jaunu TA-TECHNIX amortizatoru sets, kas apauts jau ar pārbaudītām H&R 40mm atsperēm priekšā un regulējamām Billstein aizmugurē. Rezultātā auto nav ciets, vai vēl kādā veidā neērts, bet gan patīkami stingrs
[*]Iztaisnoti un pārkrāsoti Schnitzer diski, kas bija uz nošķiltā touringa. 215/45 r17 riepas
[*]Uzstādīti splitteri priekšas bamperim
[*]Lukturi ar enģeļacīm nomainīti pret oriģinālajiem ZKW
[*]Līdz ar lukturiem likvidētas arī uzacis
Tagad izskatās kaut kā tā
Preiļi e36 reprezent
Turpmākie plāni:
[*]Nopirkt auto ziemai
[*]Nomainīt jau iegādāto vadītāja puses spārnu un sakopt krāsas defektus - krāsošana un pulēšana
Paldies par uzmanību
Bez auto ilgi palikt nevarēju, aizņēmos no čoma viņa ziemas miskasti - apšķiltu e36 kupeju - un nedēļu norullēju ar to pilnīgā yolo režīmā, visur krāmējot un griežot līdz galam
Bija iekrājies nedaudz naudiņas + saņēmu kaut ko no apdrošinātājiem, līdz ar to teorētiski varēju atļauties iegādāties sakarīgu auto. Apsvēru variantus par saab 9-5, audi a4, bmw e46, bmw e39, pat volvo s70/v70, bet beigās tāpat nopirku e36
97.g, komplektācija +- kā nošķiltajam, tikai nav klimas, bet toties ir lūka!
Uzreiz tika sagāzēts
Izmestas sportsitzes un notirgotas un iemesta melnā koža Besī pusādas sporsitzes Vēl kaut kādas vērtīgās/derīgās lietas pārliktas no nošķiltā un viss liekais iztirgots
Tad norullēju pirmo un pēdējo ziemu ar šo auto
Pēc ziemas nācās pieķerties tūuuuningam
[*]Iegādāts 3.45 bloķis. Nomainīti blīvslēgi un sapildīts ar jaunu eļļu
[*]Pēc bloķa uzstādīšanas secināts, ka ar m43 īsti uz priekšu kustēties nevar. Situācija nedaudz uzlabota ar m44 dzinēju. Subjektīvi - ikdienas lietošanā baudāmākais no e36 dzinēju klāsta :haters_gonna_hate: Pie reizes arī uzlabota gāzes iekārta. OMVL sprauslas aizstātas ar Barracuda, uzstādīts kaut kāds moderns filtrs un nomainīts reduktors. Protams, arī nomainīta eļļa
[*]Iegādāta aftermarket magnetola. Sākotnēji ar usb ieeju tika uzlabots oem business kasetnieks, bet ātri vien sapratu, ka tā nebūs aršana. Apgaismojuma krāsu var mainīt pēc saviem ieskatiem un tā lieliski sakrīt ar pārējo paneļa apgaismojumu
[*]Pēc magnetolas iegādes tika atrisināts akūts basu trūkums. Neesmu skaļas mūzikas un spēcīgu basu cienītājs, tāpēc prioritāte bija pēc iespējas mazāki izmēri. Tirdziņā parādījās šis JBL brīnums, kas nekavējoties arī tika iegādāts. Izmēru un atdeves attiecība ir lieliska
[*]Ar domām dzīvojot vasarā, tika iegādāts jaunu TA-TECHNIX amortizatoru sets, kas apauts jau ar pārbaudītām H&R 40mm atsperēm priekšā un regulējamām Billstein aizmugurē. Rezultātā auto nav ciets, vai vēl kādā veidā neērts, bet gan patīkami stingrs
[*]Iztaisnoti un pārkrāsoti Schnitzer diski, kas bija uz nošķiltā touringa. 215/45 r17 riepas
[*]Uzstādīti splitteri priekšas bamperim
[*]Lukturi ar enģeļacīm nomainīti pret oriģinālajiem ZKW
[*]Līdz ar lukturiem likvidētas arī uzacis
Tagad izskatās kaut kā tā
Preiļi e36 reprezent
Turpmākie plāni:
[*]Nopirkt auto ziemai
[*]Nomainīt jau iegādāto vadītāja puses spārnu un sakopt krāsas defektus - krāsošana un pulēšana
Paldies par uzmanību
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Riitvara e36
Smuks,man patīk!
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara e36
Kaut kas jāieraksta
Auto veiksmīgi pārziemojis, šis tas izdarīts, šis tas nē.
Ziemā, labos laika apstākļos, profilaktisku nolūku dēļ, periodiski tika izvilkts ārā, kārtīgi izkurināts un atkal nomests mierā
Kaut kad marta beigās auto tika izvilkts no ziemas miega un aizgādāts pie čoma uz gārāžu, kur tika veikti sagatavošanās darbi 2016.gada sezonai. Tad arī sapirktas visas rezerves daļas nomaiņai - uzstādīšanai, lai gan sākotnējā iecere bija visu ziemu lēnām lasīt nepieciešamo
[*] Nomainītas pilnīgi visas piekares daļas - bukses, lodbalsti, reduktora bukses u.t.t. Pilnīgi viss ir jauns. Izmantotie ražotāji Meyle/Lemforder
[*] Attiecīgi pusrāmja un tilta stiprinājumu vietās novākta rūsa un kārtīgi apstrādāts
[*] Uzlabotas priekšējās bremzes - uzstādīti ventilējamie bremžu diski no 323i. Pagaidām stock izpildījumā, bet ceru līdz sezonas beigām pāriet uz ATE Slotted diski + Jurid keramiskie kluči
[*] 215/45 r17 riepas aizstātas ar 205/45 r17
[*] TA-Technix amortizatori aizstāti ar šī paša ražotāja koiliem, attiecīgi auto noskrūvēts mazliet zemāk
[*] Ievilkts obc
[*] Uzinstalēts glāžu turētājs. Šķiet, ka varētu būt bezjēdzīgākais apgreids manam auto
[*] ZHP Shifteris
[*] Smoked virzienrādītāji priekšā
Foto no procesa nav daudz
Tad nu auto tika puslīdz salikts kopā un šādā izskatā devos uz tehnisko apskati, kas veiksmīga arī izieta ar pamatpārbaudi un diviem aizrādījumiem
Pēc tam veiksmīgi atbrīvojos no ziemai iegādātā e36 un varēja sākt baudīt dzīvi
Ļoti daudz tiek turpināts braukt arī pa galīgi švakiem ceļiem
Mazliet gan skumdina fakts, ka vairs nevar braukt yolo režīmā, tāpēc baaaigi gribas kādu citu daily auto ar samērīgu sēdinājumu un augstāka profila riepām
Sezonas laikā darāmo darbu saraksts
[*]VDO pulksteņi - eļļas spiediens, eļļas temperatūra un voltāža. Šim it kā jau viss ir sapirkts, pietrūkst tikai izgatavot pāreju, bet man ir tāds slinkums kaut ko darīt, ka nekādīgi nevaru saņemties
[*]Bremžu apgreids abām asīm, varbūt arī armētās bremžu šļaukas, bet par to sākumā jāievāc vairāk info, cik tas ir legāli
[*]Savu kārtu gaida arī hromētas salona durvju ručkas, kuras nekā nevaru saņemties uzstādīt
Pēc sezonas noslēguma
[*]Virsbūves sakopšanas darbi. Šis tas jāpametina, šis tas jāpiekrāso - viss jāuzpulē
[*]Dzinēja labošana. Šeit ir divi varianti - m54 svaps vai arī esošā m44 uzkopšanas darbi. Šobrīd dzinējam tek vairākas blīves un blīvslēgi, kas visi būtu jānomaina. Līdz sezonas beigām ceru nobraukt tāpat, bet pa ziemu kaut kas būs jādara lietas labā. No vienas puses - nevēlos smagi ieguldīties četru cilindru dzinējā, bet no otras puses neesmu drošs par to vai varu finansiāli pavilkt baklažāna virsbūves darbus kopā m54 dzinēja svapu + draudzenes auto uzturēšanu + sev vēl viena auto iegādi un uzturēšanu
[*]Bloķējošā reduktora eļļas un blīvslēgu maiņa. Mainot piekaramo gultni secinājām, ka tek reduktora gala blivslēgs, kas tika mainīts pirms bloķa uzstādīšanas - attiecīgi ir nokalpojis ne vairāk kā 40k km. Profilaktiskos nolūkos būs jānomaina arī pusasu blīvslēgi un reduktora eļļa
[*]Disku maiņa. Esošie diski ir mazliet apnikuši + tie ir jāpārkrāso. Galvā šaudās divi varianti - dažādu platumu oem sunflowers ar 5mm flanci un varbūt mazliet augstāku gumiju + koili mazliet uz augšu, vai arī atstājot šādu pašu auto augstumu Style 66 8j sets ar šo pašu 205/45 gumiju. Laika gaitā redzēs, kas tur sanāks
[*]Griesti. Jāpārlīmē vai arī jāiegādājas citi, jo šie ir vietām atlipuši
Īsumā viss par pamatdarbiem
p.s Kopš maija nobraukti jau desmit tūkstoši kilometru. Kopumā auto manā īpašumā ir nobraucis 66 tūkstošus kilometru :bmw:
p.p.s
Lauki strong
Auto veiksmīgi pārziemojis, šis tas izdarīts, šis tas nē.
Ziemā, labos laika apstākļos, profilaktisku nolūku dēļ, periodiski tika izvilkts ārā, kārtīgi izkurināts un atkal nomests mierā
Kaut kad marta beigās auto tika izvilkts no ziemas miega un aizgādāts pie čoma uz gārāžu, kur tika veikti sagatavošanās darbi 2016.gada sezonai. Tad arī sapirktas visas rezerves daļas nomaiņai - uzstādīšanai, lai gan sākotnējā iecere bija visu ziemu lēnām lasīt nepieciešamo
[*] Nomainītas pilnīgi visas piekares daļas - bukses, lodbalsti, reduktora bukses u.t.t. Pilnīgi viss ir jauns. Izmantotie ražotāji Meyle/Lemforder
[*] Attiecīgi pusrāmja un tilta stiprinājumu vietās novākta rūsa un kārtīgi apstrādāts
[*] Uzlabotas priekšējās bremzes - uzstādīti ventilējamie bremžu diski no 323i. Pagaidām stock izpildījumā, bet ceru līdz sezonas beigām pāriet uz ATE Slotted diski + Jurid keramiskie kluči
[*] 215/45 r17 riepas aizstātas ar 205/45 r17
[*] TA-Technix amortizatori aizstāti ar šī paša ražotāja koiliem, attiecīgi auto noskrūvēts mazliet zemāk
[*] Ievilkts obc
[*] Uzinstalēts glāžu turētājs. Šķiet, ka varētu būt bezjēdzīgākais apgreids manam auto
[*] ZHP Shifteris
[*] Smoked virzienrādītāji priekšā
Foto no procesa nav daudz
Tad nu auto tika puslīdz salikts kopā un šādā izskatā devos uz tehnisko apskati, kas veiksmīga arī izieta ar pamatpārbaudi un diviem aizrādījumiem
Pēc tam veiksmīgi atbrīvojos no ziemai iegādātā e36 un varēja sākt baudīt dzīvi
Ļoti daudz tiek turpināts braukt arī pa galīgi švakiem ceļiem
Mazliet gan skumdina fakts, ka vairs nevar braukt yolo režīmā, tāpēc baaaigi gribas kādu citu daily auto ar samērīgu sēdinājumu un augstāka profila riepām
Sezonas laikā darāmo darbu saraksts
[*]VDO pulksteņi - eļļas spiediens, eļļas temperatūra un voltāža. Šim it kā jau viss ir sapirkts, pietrūkst tikai izgatavot pāreju, bet man ir tāds slinkums kaut ko darīt, ka nekādīgi nevaru saņemties
[*]Bremžu apgreids abām asīm, varbūt arī armētās bremžu šļaukas, bet par to sākumā jāievāc vairāk info, cik tas ir legāli
[*]Savu kārtu gaida arī hromētas salona durvju ručkas, kuras nekā nevaru saņemties uzstādīt
Pēc sezonas noslēguma
[*]Virsbūves sakopšanas darbi. Šis tas jāpametina, šis tas jāpiekrāso - viss jāuzpulē
[*]Dzinēja labošana. Šeit ir divi varianti - m54 svaps vai arī esošā m44 uzkopšanas darbi. Šobrīd dzinējam tek vairākas blīves un blīvslēgi, kas visi būtu jānomaina. Līdz sezonas beigām ceru nobraukt tāpat, bet pa ziemu kaut kas būs jādara lietas labā. No vienas puses - nevēlos smagi ieguldīties četru cilindru dzinējā, bet no otras puses neesmu drošs par to vai varu finansiāli pavilkt baklažāna virsbūves darbus kopā m54 dzinēja svapu + draudzenes auto uzturēšanu + sev vēl viena auto iegādi un uzturēšanu
[*]Bloķējošā reduktora eļļas un blīvslēgu maiņa. Mainot piekaramo gultni secinājām, ka tek reduktora gala blivslēgs, kas tika mainīts pirms bloķa uzstādīšanas - attiecīgi ir nokalpojis ne vairāk kā 40k km. Profilaktiskos nolūkos būs jānomaina arī pusasu blīvslēgi un reduktora eļļa
[*]Disku maiņa. Esošie diski ir mazliet apnikuši + tie ir jāpārkrāso. Galvā šaudās divi varianti - dažādu platumu oem sunflowers ar 5mm flanci un varbūt mazliet augstāku gumiju + koili mazliet uz augšu, vai arī atstājot šādu pašu auto augstumu Style 66 8j sets ar šo pašu 205/45 gumiju. Laika gaitā redzēs, kas tur sanāks
[*]Griesti. Jāpārlīmē vai arī jāiegādājas citi, jo šie ir vietām atlipuši
Īsumā viss par pamatdarbiem
p.s Kopš maija nobraukti jau desmit tūkstoši kilometru. Kopumā auto manā īpašumā ir nobraucis 66 tūkstošus kilometru :bmw:
p.p.s
Lauki strong
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Riitvara e36
Smuks un darbi arī forši sadarīti.
Riepas uz 17 jāliek 235/40 - tas ir platākais OEM izmērs pēc durvju ailes tabuliņas. Būs mad grips un varēs arī normāli braukt, nav baigā izolene. Koka viduskonsoli tā arī nesazīmēji?
p.s. - sorry par griestiem, šobrīd dzīvojos uz koferiem, galīgi nav vaļas kādiem papildus darbeļiem pieķerties.
Riepas uz 17 jāliek 235/40 - tas ir platākais OEM izmērs pēc durvju ailes tabuliņas. Būs mad grips un varēs arī normāli braukt, nav baigā izolene. Koka viduskonsoli tā arī nesazīmēji?
p.s. - sorry par griestiem, šobrīd dzīvojos uz koferiem, galīgi nav vaļas kādiem papildus darbeļiem pieķerties.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara e36
thx
Man diskiem geju iznesumi un ar jebko platāku par 205 ķersies pret statni priekšā
Par viduskonsoli runājot, koku neatradu nē, bet bija doma pamēģināt nokrāsot esošo - smuki noslīpēt un nopūst auto krāsā, bet tad sapratu, ka tas būtu diezgan tizli
uun par griestiem no worries, man pašam ir slinkums viņus ņemt ārā un ceru šosezon izvilkt tā kā ir, tad pa ziemu kaut ko saštukot
p.s otrā daļa par braucienu apkārt Igaunijai
Pienāca atvaļinājums un ar draudzeni nolēmām doties nelielā izbraucienā pa Igauniju
Pirms izbraukšanas tika veikti sagatavošanās darbi - nomainīta dzinēja eļļa, kardāna piekaramais gultnis (bija sācis viegli vibrēt) un kardāna mufta. Pie reizes arī pārbaudīts vai nekas nekrīt nost un var droši gāzt :bmw:
Pirmajā dienā garākais pārbrauciens faktiski bez pieturpunktiem; Preiļi - Rīga - Tartu - Mustvee - Narva, kur pārnakšņojām. +-700km
Random dzirnavas Igaunijas nekurienē. Piestājām, jo draudzenei ir vājība uz dzirnavām bet izrādījās visai cool vieta. Sākotnēji tās bijušas ar četriem stāviem un Otrā Pasaule kara laikā tur esot slēpušies vietējie partizāni, kurus nekā neesot varējuši no turienes dabūt ārā, kā rezultātā dzirnas tika sašautas ar smago artilēriju un tagad tām ir palikuši tikai divi stāvi
Pie Peipusa ezera
Otrā diena
Narva - Johvi - Somu līča stāvkrasti - Kasmu pussala - Jagalas ūdenskritums - Tallina. +-260km
Somu līcis
Pie viena no Somu līča stāvkrastiem
Random shots Tallinā pie nama, kurā apmetāmies
Trešā diena tika pavadīta Tallinā un tika izmantots tikai un vienīgi sabiedriskais transports, tāpēc pārlecam uzreiz uz ceturto dienu
Tallina - Rummu karjers - Pērnava - Cēsis - Preiļi +-600km
Pēdējā uzpilde Igaunijā - Pērnavā
Jāpiebilst, ka ar gāzes uzpildes stacijām ir visai švaki - pa visu valsti tās ir tikai padsmit, līdz ar to, ja ir sagāzēts auto, pirms doties garākā izbraucienā, iesaku ievākt informāciju ar gāzes uzpildes staciju atrašanās vietām
Kopumā nobraukti tuvu diviem tūkstošiem kilometru bez jelkādiem starpgadījumiem
Vienīgi turpceļā sāka nekorekti strādāt ABS tādējādi periodiski atslēdzās gan ASC gan ABS. Pagaidām pie diagnostikas neesmu slēdzis, tāpēc vēl nezinu kurš no devējiem pie vainas.
Ja kāds vēlas doties līdzīgā izbraucienā un ir kādas neskaidrības, droši var jautāt :bye:
Ja viss noritēs veiksmīgi, tad nākamajam gadam ir izvirzīti trīs mērķi, no kuriem tiks izvēlēts viens vadoties pēc iespējām un apstākļiem - Pēterburga, Igaunijas salas, vai kāda no Rietumeiropas valstīm. Baltijas valstis ir veiksmīgi izbraukātas un šeit darīt vairs nav ko
Man diskiem geju iznesumi un ar jebko platāku par 205 ķersies pret statni priekšā
Par viduskonsoli runājot, koku neatradu nē, bet bija doma pamēģināt nokrāsot esošo - smuki noslīpēt un nopūst auto krāsā, bet tad sapratu, ka tas būtu diezgan tizli
uun par griestiem no worries, man pašam ir slinkums viņus ņemt ārā un ceru šosezon izvilkt tā kā ir, tad pa ziemu kaut ko saštukot
p.s otrā daļa par braucienu apkārt Igaunijai
Spoiler
Show
Part 2 jeb - who said you can't travel the world in a lowered car
Pienāca atvaļinājums un ar draudzeni nolēmām doties nelielā izbraucienā pa Igauniju
Pirms izbraukšanas tika veikti sagatavošanās darbi - nomainīta dzinēja eļļa, kardāna piekaramais gultnis (bija sācis viegli vibrēt) un kardāna mufta. Pie reizes arī pārbaudīts vai nekas nekrīt nost un var droši gāzt :bmw:
Pirmajā dienā garākais pārbrauciens faktiski bez pieturpunktiem; Preiļi - Rīga - Tartu - Mustvee - Narva, kur pārnakšņojām. +-700km
Random dzirnavas Igaunijas nekurienē. Piestājām, jo draudzenei ir vājība uz dzirnavām bet izrādījās visai cool vieta. Sākotnēji tās bijušas ar četriem stāviem un Otrā Pasaule kara laikā tur esot slēpušies vietējie partizāni, kurus nekā neesot varējuši no turienes dabūt ārā, kā rezultātā dzirnas tika sašautas ar smago artilēriju un tagad tām ir palikuši tikai divi stāvi
Pie Peipusa ezera
Otrā diena
Narva - Johvi - Somu līča stāvkrasti - Kasmu pussala - Jagalas ūdenskritums - Tallina. +-260km
Somu līcis
Pie viena no Somu līča stāvkrastiem
Random shots Tallinā pie nama, kurā apmetāmies
Trešā diena tika pavadīta Tallinā un tika izmantots tikai un vienīgi sabiedriskais transports, tāpēc pārlecam uzreiz uz ceturto dienu
Tallina - Rummu karjers - Pērnava - Cēsis - Preiļi +-600km
Pēdējā uzpilde Igaunijā - Pērnavā
Jāpiebilst, ka ar gāzes uzpildes stacijām ir visai švaki - pa visu valsti tās ir tikai padsmit, līdz ar to, ja ir sagāzēts auto, pirms doties garākā izbraucienā, iesaku ievākt informāciju ar gāzes uzpildes staciju atrašanās vietām
Kopumā nobraukti tuvu diviem tūkstošiem kilometru bez jelkādiem starpgadījumiem
Vienīgi turpceļā sāka nekorekti strādāt ABS tādējādi periodiski atslēdzās gan ASC gan ABS. Pagaidām pie diagnostikas neesmu slēdzis, tāpēc vēl nezinu kurš no devējiem pie vainas.
Ja kāds vēlas doties līdzīgā izbraucienā un ir kādas neskaidrības, droši var jautāt :bye:
Ja viss noritēs veiksmīgi, tad nākamajam gadam ir izvirzīti trīs mērķi, no kuriem tiks izvēlēts viens vadoties pēc iespējām un apstākļiem - Pēterburga, Igaunijas salas, vai kāda no Rietumeiropas valstīm. Baltijas valstis ir veiksmīgi izbraukātas un šeit darīt vairs nav ko
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Riitvara e36
ev, a tev nepietrūkst kondicioniera neesamība ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara e36
Es nevēlos par to runāt
ttd, tas būtu downgrade
ttd, tas būtu downgrade
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Riitvara e36
Visu šo gadu vizinos bez A/C.
Zajebal jau.
Bet nu, visticamāk, šim auto tā arī neuzlikšu. Lai gan vajadzētu saņemties - e36 ar strādājošu kondicionieri brutāli uzlec tālākpārdošanas vērtība.
Vot uz ziemu, kad būs klusāka sezona un būšu sashēmojis normālas telpas darbnīcai, pashēmosim kko ar tiem Taviem griestiem.
Ar šīs viduskonsoles slīpēšanu un krāsošanu būs dirsā, jo konsole tak ir no mīkstās plastmasas. Zinu, ka ir dalbajobi, kuri tieši tāpēc pērk cietās koka konsoles, lai sapistu un pārkrāsotu melnas. :lauki:
Zajebal jau.
Bet nu, visticamāk, šim auto tā arī neuzlikšu. Lai gan vajadzētu saņemties - e36 ar strādājošu kondicionieri brutāli uzlec tālākpārdošanas vērtība.
Vot uz ziemu, kad būs klusāka sezona un būšu sashēmojis normālas telpas darbnīcai, pashēmosim kko ar tiem Taviem griestiem.
Ar šīs viduskonsoles slīpēšanu un krāsošanu būs dirsā, jo konsole tak ir no mīkstās plastmasas. Zinu, ka ir dalbajobi, kuri tieši tāpēc pērk cietās koka konsoles, lai sapistu un pārkrāsotu melnas. :lauki:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Riitvara e36
Nav tā, ka galīgi nevar izturēt, bet nu forši nav. Tumša krāsa, melns ādas salons Labi vismaz, ka ir lūka - līdz galam vaļā, pasažiera puses logs vaļā un tik mauc
Lielos vilcienos digitālās klimas un A/C Swaps ir plānā uz nākamo sezonu. Teorētiski viss nepieciešamais man jau ir, tik cik darba salikt to visu virsū un saslēgt. Par griestiem ofic dod ziņu
Man vēl pavīdēja ideja aplīmēt ar līmplēvi :karbon_tuning:, kaut kam no e36 foruma bija, foto izskatījās diezgan nice Bet pooh, salikšu hromētās durvju ručkas, samedīšu koku un būs nice
Lielos vilcienos digitālās klimas un A/C Swaps ir plānā uz nākamo sezonu. Teorētiski viss nepieciešamais man jau ir, tik cik darba salikt to visu virsū un saslēgt. Par griestiem ofic dod ziņu
Man vēl pavīdēja ideja aplīmēt ar līmplēvi :karbon_tuning:, kaut kam no e36 foruma bija, foto izskatījās diezgan nice Bet pooh, salikšu hromētās durvju ručkas, samedīšu koku un būs nice
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.