Ch: 318i e30

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Nē, repa diski paliks :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: 318i e30

Post by *Sicram »

iedod repam brīvdienu.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Sezona sākusies :naac:

Un atšķirībā no pagājušās, šī ziema bija ļoooti produktīva:
* nomainīti kompensātori + vārstu vāka blīve + eļļa + sveces
* salona samainītas visas spuldzītes lai viss deg kā pienākās
* sasūtīti visādi jauni OEM knibuļi salonā, tagad viss ir taisns, turās stingri un negrab
* ieinstalēts normāls pelnu trauks ar piepīpētaja blanking plugu no e46
* izvākta piepīpētāja ligzda no maģa ap paneli (tobish samainīts tas panelis)
* sakārtoti audio vadi
* pasūtīti un ielikti jauni, melni paklājiņi
* pārkrāsots priekšejais fartuks
* iztainots un pārkrāsots aizmugurējais fartuks + vieta ap lampām un numuru
* nokrāsoti sliekšņi melni, kā jābūt OEM
* ieliktas jaunas restītes zem priekšējā loga
* pasūtīti un uzlikti jauni priekšejā bampera moldingi (tipa tā melnā daļa stūrī)
* uzliktas BC Racing 140mm, 14kg aizmugurējās atsperes
* pasūtīts jauns un samainīts aizmugurējā spārna sānu moldings
* izmazgāti un salikti bagažnieka iekšejie apšuvumi (iepriekšejo sezonu tā arī nobraukāju bez :shura: )
* tiku pie pop-out aizmugurējo logu komplekta. Pagaidām viens tik ieinstelēts, otram vēl jāizgatavo viena eņģite. Pašu logu dabūju sūtīt jaunu OEM. Izrādās, ka vēl pat var dabūt. :shura:
* jaunas Uniroyal Rainsport3 205/50r15 riepas. Pa slapju vnk mega :cool:
un gan jau vēl kkas ko aizmirsu.

Situācija sākumā

Image
Image
Image
Image
Image

Un daudz vienādu bilžu ar to kā ir tagad :naac:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Svā
Posts: 1042
Joined: 29 Jun 2015, 13:01
Location: Madona
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by Svā »

pop-out ir naiss, kas ar wheelgap aizmugurē :roll:
1995 BMW 316 MX-47
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by kars »

Wheelgaps normix, varbūt bez repa diskiem būtu savādāk
14kg atsperes :cool:
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
ganga
Posts: 311
Joined: 21 Sep 2011, 19:05
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by ganga »

blin, cik foršs un patīkams automobīlis.
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by Fretka »

14kg tricāram :shock: tātad tas dibens tur arī paliks gaisā? :D
bet vizuāli simpatičennij kanesna
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Danke! :naac:

No kg neko nesaprotu, pasūtiju tādas atsperes, kā ieteica e30.lv :D bet pakaļa nav šausmīgi cieta - braukšana kā ar normālu auto. :)

Wheelgaps uz palikšanu. Prefu zemāk var dabūt tikai ar fleksi un tādu gateri vairs nevēlos. :D
Vizuāli protams prasītos kādus 1-2cm zemāk, bet oh well, vismaz tagad viņš ir braucams :shura_paliek_vecs: :D :roll:
Sodit slidgultnus uz spiediena
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by -AF- »

Lineārās atsperes. Ch nu reāli lohs esi?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Kapec?
Sodit slidgultnus uz spiediena
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by -AF- »

Atceries fiziku no skolas, ko nozīmē progresīva līkne vai lineāra.
Lūk iedomājies atspere kurā normāla (dārgā) sākot savu darbību no 3kg uz mm un beidz ar 7kg . Bet tur pat ir lineāra kurā visā gajiena diapazonā spiež ar konstantu teiksim 7kg ( kas ir daudz ) uz mm. Tātad tu katru mazo šuvi uz ceļa sajuti vienlīdz stipri, ja par komfortu nerunāt, tad aizdomājies par triecieniem ko izjūt vecmāmiņas bunža.
Lineārās atsperes uz daylie auto liek tikai dēļ cenas, jo realī to pielietojums ir tikai līdzīgi F1 trasēm.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
BLINGZ
Posts: 307
Joined: 06 Apr 2009, 11:02
Location: Saulkrasti, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by BLINGZ »

Cik smuks automobiilis, neko pielikt neko atnjemt! :] Viss kaartiibaa, prefs, hroms, diski, aste, luupa, salons, pop-outi un wheelgaps man riiiiiiktiigi patiik, arii vecs palieku. :-D
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

-AF- wrote:Atceries fiziku no skolas, ko nozīmē progresīva līkne vai lineāra.
Lūk iedomājies atspere kurā normāla (dārgā) sākot savu darbību no 3kg uz mm un beidz ar 7kg . Bet tur pat ir lineāra kurā visā gajiena diapazonā spiež ar konstantu teiksim 7kg ( kas ir daudz ) uz mm. Tātad tu katru mazo šuvi uz ceļa sajuti vienlīdz stipri, ja par komfortu nerunāt, tad aizdomājies par triecieniem ko izjūt vecmāmiņas bunža.
Lineārās atsperes uz daylie auto liek tikai dēļ cenas, jo realī to pielietojums ir tikai līdzīgi F1 trasēm.
Hmm loti interesanti japieraksta
Sodit slidgultnus uz spiediena
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by -AF- »

Piemēram ramirez no e36 savai v8 žurkas vispār uzlika 23kg/mm atsperes lineārās. Tobiš aizmugurē ir līdzīgi kā ar tērauda mietiem braukt, tipa cieti, bet pa nelīdzenu virsmu tev saķere ir atkariga no riepas.... Tālāk tu pats saproti, krč pēdējā huiņa
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
kars
Posts: 3460
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by kars »

Viņs apgalvoja ka ir zbis :D
Кто разбирается тот разбирается...
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by -AF- »

Nu jūs taču no tehnikas saprotat, jums jāsaprot ka tas nav zjbs, tas ir tupa
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Ir jau vēls tāpēc negribu iesaistīties garās diskusijās, bet teiksim tā - braucot viss ir forši, auto uzvedās prognozējami, nejūtu nekādu diskomfortu, auto ne tuvu nav bezjēgā ciets utt līdz ar to man par linearām vai nelineārām līknēm ir absolūti pajāt. Un vēl vairāk pajāt ir tāpēc, ka nav baigi daudz opciju, kā e30 prefu dabūt pie zemes. Pat ar pašam zemākajām atsperēm no koiloveriem (pat bez regulātora) dirsa ir gaisā. Turklāt ar visām koniskajām atsperēm problēma ir tāda, ka tikko kā sāc tuvoties vēlamajam auto augstumam pie atslogota amīša viņu brīvi var izņemt ar rokām ārā. :aiwa:
Protams teorija ir lieliska un ar teorijas zināšanām spīdēt visur kur vien var saukājot visus par lohiem ir tikpat lieliski, bet šajā situācijā no tā baigā jēga nav, ja vien kāds nevar ieteikt kādu jēdzīgu risinājumu kā panākt šādu klīrensu.

un ņemot vērā tricāra aizmugurējo piekari lineāras riepas saķeres laukuma izmaiņas iebraucot kočkā man izklausās labāk :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by Fretka »

Nu beidz, AF, ar "taisnām" atsperēm nav viss tik slikti kā minēji. Ne velti, piemēram, vecajiem Mērcedesiem aizmugurē nāk taisnas atsperes un noteikti daudziem citiem auto rūpnīcas. Bet Tu laikam vairāk runā par šo gadījumu, kad ir 140 atspere. Ramyrez vispār ir no citas pasaules un viņa tekstus labāk vienkārši nelasīt. :aiwa: 14kg tiešām ir daudz un pat šosejas gonkās parasti nebrauc ar tik cietām atsperēm, kas arī mani pārsteidz. Vēl rodas jautājums (varbūt esmu palaidis garām), kas par amortizatoriem ir aizmugurē? Jo ar standarta amortizatoriem tīri teorētiski atspere būs daudz par cietu un neļaus viņam pilnībā funkcionēt :think: Teikšu atklāti, ka ar tik cietām atsperēm neesmu braucis, tāpēc kaut kad būs jāpasēž testdraivā. :)
User avatar
kretīns
Posts: 1819
Joined: 26 Oct 2009, 23:04
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by kretīns »

Gavno
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by -AF- »

ok nu var būt vakar vafelē es nedaudz pārspīlēju ar to ka bezjēdzīgi n shit, bet tāpat, tas nav manuprāt labākai risinājums
Paškirstot google atsperu piedāvājumus, neticās ka normālas atsperes nevar atrast, bet nu varbūt es klūdos.
Bet maniem čomiem kas uz e30 vālē nav problēmu, vnk zemas atsperes un viss, un augstums kā tev bildē ..
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Post Reply