Ch: 318i e30
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Ch: 318i e30
iedod repam brīvdienu.
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
Re: Ch: 318i e30
Sezona sākusies
Un atšķirībā no pagājušās, šī ziema bija ļoooti produktīva:
* nomainīti kompensātori + vārstu vāka blīve + eļļa + sveces
* salona samainītas visas spuldzītes lai viss deg kā pienākās
* sasūtīti visādi jauni OEM knibuļi salonā, tagad viss ir taisns, turās stingri un negrab
* ieinstalēts normāls pelnu trauks ar piepīpētaja blanking plugu no e46
* izvākta piepīpētāja ligzda no maģa ap paneli (tobish samainīts tas panelis)
* sakārtoti audio vadi
* pasūtīti un ielikti jauni, melni paklājiņi
* pārkrāsots priekšejais fartuks
* iztainots un pārkrāsots aizmugurējais fartuks + vieta ap lampām un numuru
* nokrāsoti sliekšņi melni, kā jābūt OEM
* ieliktas jaunas restītes zem priekšējā loga
* pasūtīti un uzlikti jauni priekšejā bampera moldingi (tipa tā melnā daļa stūrī)
* uzliktas BC Racing 140mm, 14kg aizmugurējās atsperes
* pasūtīts jauns un samainīts aizmugurējā spārna sānu moldings
* izmazgāti un salikti bagažnieka iekšejie apšuvumi (iepriekšejo sezonu tā arī nobraukāju bez )
* tiku pie pop-out aizmugurējo logu komplekta. Pagaidām viens tik ieinstelēts, otram vēl jāizgatavo viena eņģite. Pašu logu dabūju sūtīt jaunu OEM. Izrādās, ka vēl pat var dabūt.
* jaunas Uniroyal Rainsport3 205/50r15 riepas. Pa slapju vnk mega
un gan jau vēl kkas ko aizmirsu.
Situācija sākumā
Un daudz vienādu bilžu ar to kā ir tagad
Un atšķirībā no pagājušās, šī ziema bija ļoooti produktīva:
* nomainīti kompensātori + vārstu vāka blīve + eļļa + sveces
* salona samainītas visas spuldzītes lai viss deg kā pienākās
* sasūtīti visādi jauni OEM knibuļi salonā, tagad viss ir taisns, turās stingri un negrab
* ieinstalēts normāls pelnu trauks ar piepīpētaja blanking plugu no e46
* izvākta piepīpētāja ligzda no maģa ap paneli (tobish samainīts tas panelis)
* sakārtoti audio vadi
* pasūtīti un ielikti jauni, melni paklājiņi
* pārkrāsots priekšejais fartuks
* iztainots un pārkrāsots aizmugurējais fartuks + vieta ap lampām un numuru
* nokrāsoti sliekšņi melni, kā jābūt OEM
* ieliktas jaunas restītes zem priekšējā loga
* pasūtīti un uzlikti jauni priekšejā bampera moldingi (tipa tā melnā daļa stūrī)
* uzliktas BC Racing 140mm, 14kg aizmugurējās atsperes
* pasūtīts jauns un samainīts aizmugurējā spārna sānu moldings
* izmazgāti un salikti bagažnieka iekšejie apšuvumi (iepriekšejo sezonu tā arī nobraukāju bez )
* tiku pie pop-out aizmugurējo logu komplekta. Pagaidām viens tik ieinstelēts, otram vēl jāizgatavo viena eņģite. Pašu logu dabūju sūtīt jaunu OEM. Izrādās, ka vēl pat var dabūt.
* jaunas Uniroyal Rainsport3 205/50r15 riepas. Pa slapju vnk mega
un gan jau vēl kkas ko aizmirsu.
Situācija sākumā
Un daudz vienādu bilžu ar to kā ir tagad
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 318i e30
blin, cik foršs un patīkams automobīlis.
Man piedāvāja pārgulēt ar modeli, par to, ja vien es savā profilā reklamētu kaut kādu tīrīšanas līdzekli. Es protams uzreiz atteicos, jo es sevi nepārdotu un esmu stiprs, tikpat stiprs cik jaunais Ajax tīrīšanas līdzeklis, kurš tagad pieejams arī ar citronu aromātu.
Re: Ch: 318i e30
14kg tricāram tātad tas dibens tur arī paliks gaisā?
bet vizuāli simpatičennij kanesna
bet vizuāli simpatičennij kanesna
Re: Ch: 318i e30
Danke!
No kg neko nesaprotu, pasūtiju tādas atsperes, kā ieteica e30.lv bet pakaļa nav šausmīgi cieta - braukšana kā ar normālu auto.
Wheelgaps uz palikšanu. Prefu zemāk var dabūt tikai ar fleksi un tādu gateri vairs nevēlos.
Vizuāli protams prasītos kādus 1-2cm zemāk, bet oh well, vismaz tagad viņš ir braucams :shura_paliek_vecs:
No kg neko nesaprotu, pasūtiju tādas atsperes, kā ieteica e30.lv bet pakaļa nav šausmīgi cieta - braukšana kā ar normālu auto.
Wheelgaps uz palikšanu. Prefu zemāk var dabūt tikai ar fleksi un tādu gateri vairs nevēlos.
Vizuāli protams prasītos kādus 1-2cm zemāk, bet oh well, vismaz tagad viņš ir braucams :shura_paliek_vecs:
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 318i e30
Atceries fiziku no skolas, ko nozīmē progresīva līkne vai lineāra.
Lūk iedomājies atspere kurā normāla (dārgā) sākot savu darbību no 3kg uz mm un beidz ar 7kg . Bet tur pat ir lineāra kurā visā gajiena diapazonā spiež ar konstantu teiksim 7kg ( kas ir daudz ) uz mm. Tātad tu katru mazo šuvi uz ceļa sajuti vienlīdz stipri, ja par komfortu nerunāt, tad aizdomājies par triecieniem ko izjūt vecmāmiņas bunža.
Lineārās atsperes uz daylie auto liek tikai dēļ cenas, jo realī to pielietojums ir tikai līdzīgi F1 trasēm.
Lūk iedomājies atspere kurā normāla (dārgā) sākot savu darbību no 3kg uz mm un beidz ar 7kg . Bet tur pat ir lineāra kurā visā gajiena diapazonā spiež ar konstantu teiksim 7kg ( kas ir daudz ) uz mm. Tātad tu katru mazo šuvi uz ceļa sajuti vienlīdz stipri, ja par komfortu nerunāt, tad aizdomājies par triecieniem ko izjūt vecmāmiņas bunža.
Lineārās atsperes uz daylie auto liek tikai dēļ cenas, jo realī to pielietojums ir tikai līdzīgi F1 trasēm.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- BLINGZ
- Posts: 307
- Joined: 06 Apr 2009, 11:02
- Location: Saulkrasti, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Ch: 318i e30
Cik smuks automobiilis, neko pielikt neko atnjemt! Viss kaartiibaa, prefs, hroms, diski, aste, luupa, salons, pop-outi un wheelgaps man riiiiiiktiigi patiik, arii vecs palieku.
Re: Ch: 318i e30
Hmm loti interesanti japieraksta-AF- wrote:Atceries fiziku no skolas, ko nozīmē progresīva līkne vai lineāra.
Lūk iedomājies atspere kurā normāla (dārgā) sākot savu darbību no 3kg uz mm un beidz ar 7kg . Bet tur pat ir lineāra kurā visā gajiena diapazonā spiež ar konstantu teiksim 7kg ( kas ir daudz ) uz mm. Tātad tu katru mazo šuvi uz ceļa sajuti vienlīdz stipri, ja par komfortu nerunāt, tad aizdomājies par triecieniem ko izjūt vecmāmiņas bunža.
Lineārās atsperes uz daylie auto liek tikai dēļ cenas, jo realī to pielietojums ir tikai līdzīgi F1 trasēm.
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 318i e30
Piemēram ramirez no e36 savai v8 žurkas vispār uzlika 23kg/mm atsperes lineārās. Tobiš aizmugurē ir līdzīgi kā ar tērauda mietiem braukt, tipa cieti, bet pa nelīdzenu virsmu tev saķere ir atkariga no riepas.... Tālāk tu pats saproti, krč pēdējā huiņa
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Ch: 318i e30
Ir jau vēls tāpēc negribu iesaistīties garās diskusijās, bet teiksim tā - braucot viss ir forši, auto uzvedās prognozējami, nejūtu nekādu diskomfortu, auto ne tuvu nav bezjēgā ciets utt līdz ar to man par linearām vai nelineārām līknēm ir absolūti pajāt. Un vēl vairāk pajāt ir tāpēc, ka nav baigi daudz opciju, kā e30 prefu dabūt pie zemes. Pat ar pašam zemākajām atsperēm no koiloveriem (pat bez regulātora) dirsa ir gaisā. Turklāt ar visām koniskajām atsperēm problēma ir tāda, ka tikko kā sāc tuvoties vēlamajam auto augstumam pie atslogota amīša viņu brīvi var izņemt ar rokām ārā.
Protams teorija ir lieliska un ar teorijas zināšanām spīdēt visur kur vien var saukājot visus par lohiem ir tikpat lieliski, bet šajā situācijā no tā baigā jēga nav, ja vien kāds nevar ieteikt kādu jēdzīgu risinājumu kā panākt šādu klīrensu.
un ņemot vērā tricāra aizmugurējo piekari lineāras riepas saķeres laukuma izmaiņas iebraucot kočkā man izklausās labāk
Protams teorija ir lieliska un ar teorijas zināšanām spīdēt visur kur vien var saukājot visus par lohiem ir tikpat lieliski, bet šajā situācijā no tā baigā jēga nav, ja vien kāds nevar ieteikt kādu jēdzīgu risinājumu kā panākt šādu klīrensu.
un ņemot vērā tricāra aizmugurējo piekari lineāras riepas saķeres laukuma izmaiņas iebraucot kočkā man izklausās labāk
Sodit slidgultnus uz spiediena
Re: Ch: 318i e30
Nu beidz, AF, ar "taisnām" atsperēm nav viss tik slikti kā minēji. Ne velti, piemēram, vecajiem Mērcedesiem aizmugurē nāk taisnas atsperes un noteikti daudziem citiem auto rūpnīcas. Bet Tu laikam vairāk runā par šo gadījumu, kad ir 140 atspere. Ramyrez vispār ir no citas pasaules un viņa tekstus labāk vienkārši nelasīt. 14kg tiešām ir daudz un pat šosejas gonkās parasti nebrauc ar tik cietām atsperēm, kas arī mani pārsteidz. Vēl rodas jautājums (varbūt esmu palaidis garām), kas par amortizatoriem ir aizmugurē? Jo ar standarta amortizatoriem tīri teorētiski atspere būs daudz par cietu un neļaus viņam pilnībā funkcionēt Teikšu atklāti, ka ar tik cietām atsperēm neesmu braucis, tāpēc kaut kad būs jāpasēž testdraivā.
Re: Ch: 318i e30
ok nu var būt vakar vafelē es nedaudz pārspīlēju ar to ka bezjēdzīgi n shit, bet tāpat, tas nav manuprāt labākai risinājums
Paškirstot google atsperu piedāvājumus, neticās ka normālas atsperes nevar atrast, bet nu varbūt es klūdos.
Bet maniem čomiem kas uz e30 vālē nav problēmu, vnk zemas atsperes un viss, un augstums kā tev bildē ..
Paškirstot google atsperu piedāvājumus, neticās ka normālas atsperes nevar atrast, bet nu varbūt es klūdos.
Bet maniem čomiem kas uz e30 vālē nav problēmu, vnk zemas atsperes un viss, un augstums kā tev bildē ..
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."