Victor reinz, piemēram, rekomendē nedaudz ieeļļot vītniVuskansDavis wrote:varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
Abit e30 318
- spainis666
- Posts: 514
- Joined: 23 Feb 2009, 22:15
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
es gan laikam gribētu teikt to pašu ko prezidentsVuskansDavis wrote:varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
man šķiet ka tas pievelkamais spēks veidojas kad skrūve ir savilkta līdz kkādai noteiktai robežai visā garumā (stiepe utt), nevis kad vītnē rodas berzes spēks un viņa līdz galam varbūt arī nenovilksies jo pašā vītnē ir pārāk liels pretspēks, tādēļ arī špilkas ir labākas kā skrūve
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Abit e30 318
Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
tas absolūti nav izslēdzams, jo tāpat metāls nogurst un slodze uz to vītni ir gana pamatīga.howitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?
Re: Abit e30 318
tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierāhowitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Abit e30 318
piemēram ARP špiļku manuālī minēts, ka ar ARP speciālo smēri, špiļkas var savilkt ar daudz mazāku spēku, nekā velkot to pašu bet izmantojot tikai eļļuspainis666 wrote:Victor reinz, piemēram, rekomendē nedaudz ieeļļot vītniVuskansDavis wrote:varbūt šis? kad man nedaudz mācīja krāmēt motorus, tad onkulis teica, ka eļļu nevajag likt..Abit e30 wrote:pie montāžas skrūves vītnei bija uzpilināta eļļa utt...
tā kā tur tika ņemts vērā to, kādu slodzi jāpievar savelkot, kur atupa pazūd dēļ berzes.
Taiksim tā, savu galvu ar ARP špiļkām un smēri vilku uz 110+ (precīzi neatklāšu)
bet pēc izjūtām gāja kā pa sviestu, attiecībā pret to, kad stock M50 vilkām uz 110Nm ar stock skrūvēm un eļļu
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: Abit e30 318
šītā tricāra sāls ir m20, nevajag tur 24varstus. dzīvie diupiec lai paliek e36.lv-AF- wrote:tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierāhowitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?
lai vai kā, lai abitam izdodas salikt un iztīrīt rores tam m20
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Abit e30 318
+100.O.z wrote:šītā tricāra sāls ir m20, nevajag tur 24varstus. dzīvie diupiec lai paliek e36.lv-AF- wrote:tamdēļ saku, omīte grib atdusēt mierāhowitzer wrote:Retard minējums, bet moš aprāvās tāpēc, ka tas motors ir vērts vaļā dahuja reižu?
Gandrīz katrs E30 ir ar kaut kādu plīti un vantūziem, ir daudz interesantāk lasīt/skatīties, kā kāds būvē vecos dzinējus.
Ehh, palieku vecs. Agrāk pats mīzu karstu par savu E30 ar 2.8 vantūzu, tagad liekas meh.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: Abit e30 318
da palielam poh ko tu dari tam tricāram, ja vajag palīdzēšu, galvenais lai taisnē uzvelk uz desas Ch
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
jā, varu piedāvāt jebko no viņaCh. wrote:A pag, tomēr atstāji savu veco bloku?
-AF- wrote:da palielam poh ko tu dari tam tricāram, ja vajag palīdzēšu, galvenais lai taisnē uzvelk uz desas Ch
nu ar diuastoņ pret emmīti nebija variantu, tagad, redzēs
- nitrous_oxide
- Posts: 265
- Joined: 14 May 2016, 23:18
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
1970 Dodge Charger R/T
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
to lai vītnes būtu tīras es vienmēr ļoti skatos, bet nu par eļļošanu, hz..nitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
Re: Abit e30 318
bloka vītńu urbumu galā vienmēr ir papildus brīva vieta, un otrkārt ella uzsilstot mierīgi var izspiesties pa vītni uz augšu nenoslēdz tur visu kā korkisnitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- nitrous_oxide
- Posts: 265
- Joined: 14 May 2016, 23:18
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
Kāreiz lekcijās stāstija ka tur vītne ir smalka un noblīvējas ļoti labi.-AF- wrote:bloka vītńu urbumu galā vienmēr ir papildus brīva vieta, un otrkārt ella uzsilstot mierīgi var izspiesties pa vītni uz augšu nenoslēdz tur visu kā korkisnitrous_oxide wrote:Cik es zinu, galvu skrūvējot, skrūves ne ar ko nesmērē un blokā vītnes ir jāizpūš ar kompresoru, jo pat mazākā pile šķidruma tur uzkarsīs un gribēs izplesties, bet ņemot vērā ka viņai nav kur palikt, notiek šādi. Citreiz arī blokā var rasties plaisa. :RAF_inžinieris:
1970 Dodge Charger R/T
- Volfsburgs
- Posts: 8966
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Abit e30 318
Jāsaeļļo tik skrūvei paplāksne un viss. Tas, ka aprāvas vītne, ir standarta alumīnija bloka problēma.
Edit: Oj, pārķeru, no 3.0d tik kloķeni izmantoja.
Edit: Oj, pārķeru, no 3.0d tik kloķeni izmantoja.
Last edited by Volfsburgs on 10 Apr 2017, 13:20, edited 1 time in total.
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Abit e30 318
Jāeļļo ir skrūves vītnes daļa ~5mm no gala. Ar katru reizi vītne tiek bojāta, blokam ir limits cik reizes ir paredzēts skrūvēt, to var noteikt arī pēc remonta skrūvju skaita.