Ch: 318i e30

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
spainis666
Posts: 514
Joined: 23 Feb 2009, 22:15
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by spainis666 »

aizmugurē ir coilover'i vai arī wanabē "coilover'i"? tad mainās spēka pleca garumi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by howitzer »

Titulētie autosportisti un autobūves inženieri, neskaitāmu pjedestālu, kausu un medaļu ieguvēji, kā arī tehnisko universitāšu sarkano diplomu laureāti AF un Fretka labprāt dalās ar savu ilggadējo dzīves pieredzi, kas saistīta ar sporta auto būvēšanu, nestandarta gadījumiem un tehniskajiem risinājumiem un auto uzbūves smalkākajām niansēm, kad runa iet par konkurētspējīga sacīkšu auto būvēšanu.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Džeki chill, kas grib var izbraucienā pieteikties uz izvizināšānu - tās atsperes funkcionē pilnīgi normāli un bez jebkādam novirzēm no parasta auto :D Par kkādiem 2 centiem cietākas par TA technix (kas bija iepriekš) ir, bet tā pat gājiens ir pietiekami normāls, nekas nelēkā utt.
visi tie pleci, linearitātes, līknes, kilogrami, pētījumi no cilvēkiem, kas strādāja RAF un citās padomju rūpnīcās, noslodzes un vērpes ir riktīgi kruta, bet tas ir tukšs bazars, kurš man nekādā veidā nepalīdz. :shura:

Kapec vispar tads jebatorijs - e30 prefaceleiftam ir kkadus čutj ne 5cm dziļāka arka kā feisliftam. Zemākās atsperes ko esmu redzējis tirgojamies ir -60mm. Ar -55mm atsperēm aizmugurē wheelgaps ir tāds, ka kulaku tur iebāzt var easy. Faceliftam nav nekādu problēmu ar to.

Reku, šitā izskatijās mans ex e30 ar -55mm atsperēm :shura:
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

kamēr rakstīju savu postu howis pateica apmēram to ko domāju
:reeka:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
MissL
Posts: 20435
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by MissL »

Nesaprotu par ko cepiens, man tas auto shkjiet tiiri gliits un taa peecpuse neshkjiet par augstu... 8) 8) 8)
Pieziimeeshu, ka man BMW nav miiljaakais auto, bet konkreetajam noteikti tiek pamatiigs like no manis. :)
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by Fretka »

howitzer wrote:Titulētie autosportisti un autobūves inženieri, neskaitāmu pjedestālu, kausu un medaļu ieguvēji, kā arī tehnisko universitāšu sarkano diplomu laureāti AF un Fretka labprāt dalās ar savu ilggadējo dzīves pieredzi, kas saistīta ar sporta auto būvēšanu, nestandarta gadījumiem un tehniskajiem risinājumiem un auto uzbūves smalkākajām niansēm, kad runa iet par konkurētspējīga sacīkšu auto būvēšanu.
:cool:
User avatar
kriss.r
Posts: 331
Joined: 08 Feb 2015, 20:10
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by kriss.r »

dzivee tur viss izskatas okei :cool:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: 318i e30

Post by Micuks »

Ch. wrote: pētījumi no cilvēkiem, kas strādāja RAF un citās padomju rūpnīcās, noslodzes un vērpes ir riktīgi kruta,
:reeka: izskatās, ka Rafa tēma jau pārtapusi par šī foruma nacionālo "kvalitatīvo" joku :reeka:

Īpaši šajā tēmā neiedziļināšos, nav vērts, bet neaizmirstiet, Andris Dambis ir guvis tā saukto "starta paku" tieši no Rafa laikiem :naac: bet šajā resursā droši vien tiek uzskatīts par lohu :susnaks:

Tricās izskatās labi :cool:
User avatar
*Sicram
Posts: 28461
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Ch: 318i e30

Post by *Sicram »

ew a kā ir ?
Kāpēc tik ļoti modīgi parādās rakstīt par to cik kg atsperes tev ir ? :hvz:
Viņas ķip var nopirkt http://www.atspere.lv" onclick="window.open(this.href);return false; un ir lēti un labi, un pareizi ? Vai tās tomēr ir "auto atsperes'' ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
howitzer
M30
Posts: 28578
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by howitzer »

Tie kg pastāsta Tev par atsperes cietību. Izklausās ļoti motorsportiski, jo tagad sarkanajās un zilajās atsperes iedala tikai pāķi.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Es viņus piemineju, lai saglabajas info pašam uuun lai nav jāatbild uz PM gadijuma ja vel kadam intereses. :D
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
HaL
Admins
Posts: 2983
Joined: 27 Aug 2004, 11:00
Has thanked: 4 times
Been thanked: 4 times

Re: Ch: 318i e30

Post by HaL »

E30 ir sūds :shura: :lol:
labi, nav, chill :aiwa:

F&F laiki beidzas, fleksis tūning ir stulbi un stance auto ir vēl lielāks debīlisms! Malacis CH, komforta un adekvāta sēdinājuma mix ir pats labākais, lai auto būtu braucams un neizskatītos pēc laukiem :cool:
Nekas vairāk nav nepieciešams!

Man šķiet nākamais auto pēc E93 būs ar stock piekari, vpzdu tos kartingus :rofl:
Life is what happens while you're busy making other plans
User avatar
Rii
Posts: 7572
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Ch: 318i e30

Post by Rii »

Image
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Vnk agrāk vai vēlāk gandrīz katra cilvēka dzīvē pienāk tāds brīdis, kad saproti, ka auto ir domāts lai brauktu nevis pozētu stajankās just for the sake of likes and shares :shura:
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
O.z
Posts: 10684
Joined: 08 May 2013, 23:05
Location: Lauki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by O.z »

Ch. wrote:Vnk agrāk vai vēlāk gandrīz katra cilvēka dzīvē pienāk tāds brīdis, kad saproti, ka auto ir domāts lai brauktu nevis pozētu stajankās just for the sake of likes and shares :shura:
Blya
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1209
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by J.K.jr.bad. »

Principā ir iespēja nopirkt arī OEM izskata atsperes dažādos augstumos un kilogramos (cietībās). Šīs muciņveidīgās ir dārgākas 45Eur gab.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
Alejandro
Posts: 66
Joined: 19 Jun 2014, 22:05
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Ch: 318i e30

Post by Alejandro »

Arī šis auto ir redzēts yountimer pasākumā - ļoti foršs :cool: žel motora pārsegs nebija vaļā, manuprāt, tas vairāk izceltu šo e30! Nav kādas bildes ar Melber diskiem un pašreizējo klīrensu?
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Paldies! :cool:

Kapots ciet, jo zem haubes neizsktās parāk smuki. :D Jādabon pāris jaunas plastmasas, jāsatīra viss, jānokrāso vārstu vāks, jāuzliek e36 radiators lai iegūtu vietu normālai filtra kastei utt.

Ja būs labs laiks, tad burnouta izbraucienā būs uz tiem melberiem! :)
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
Ch.
Posts: 10449
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by Ch. »

Topiks atkal nogrimis :roll:

Atkal jau nevar atcerēties kur būts un kas sadarīts.

Vispirms prasītā bilde ar Melberiem no burnouta pavasara/vasaras izbrauciena :shura:
Image

Masīva izdedze ar 175 sekciju
Image
Image
Image
Image

Pa vasaru lēnā garā ķimerēju situāciju zem pārsega.
Šādi bija sākumā:
Image
Te viss izmazgāts:
Image
Uzķimerēts dīzeļa haubes apšuvums:
Image

Pie Anitēna saremontēts VANOS un saliktas sadalenes vietā. Liekas pavisam cits auto :D Daaaaudz dzīvāks, sevišķi pie apakšām.

Tad centos atrisināt gateri ar konisko. No sākuma bija doma pāriet uz žurkas lielo radiatoru ar bačoku sānā un likt normālu filtra kasti, bet tad papētot sapratu, ka esošais radiators tomēr ir krietni lielāks. Negribējās taisīt dzesēšanai downgrade, tāpēc nopirku jaunu K&N konisko filtru (paldies adparts) (zils palika no MOTUL filtra eļļiņas :D ), uzliku tjūūūūuninga silikona trubu (diemžēl Hasnaflexā nebija melnas :D ) un no organiskā stikla uzķimerēju karstā gaisa sieniņu.

Image

Protams zem haubes gatera un nesmuku vēl gana daudz, bet nu pamazām, pamazām.

Parāleli tam sadarīti visādi sīkumi - iziets tehačs, sagādāti aizmugurē plauktā tumbām OEM vāciņi, salabotas visādas lietas kas besīja saisītbā ar mūziku, apkopīte hadenei un bemzēm, samainītas kulises buksītes utt.

Vizuāli bez fundamentālām izmaiņām. Štukoju ka beidzot vajadzētu diskus nokrāsot sudrabotus, bet nu to drošivien pa ziemu.
Image
Image
Image
Sodit slidgultnus uz spiediena
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Ch: 318i e30

Post by -AF- »

Good, kad beidzot atvilksies un nočipsēsi?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Post Reply