Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
- UldisUldis
- Posts: 4527
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Bal0dis ECh6 Tourings (ex. UldisUldis)
Tad nu tā, izdomāju uztaisīt topiku par dažiem labi zināmu auto - Ch ex. E46 325i touringu. Kā auto veicies iepriekš, skatīt šeit: http://burnout.lv/forums/viewtopic.php?f=18&t=14297" onclick="window.open(this.href);return false;
Bet nedaudz par to, kā līdz tam nonācu.
Pirms tam ripinājos ar Volvo V50. Auto ģimenē ieradās 2011. gadā, un kalpoja godam gandrīz visu laiku, ja neskaita tādus sīkumus kā divmasTu spararata nāve, EGR izbeigšanās un detaļu standarta nolietojums. Tas viss, protams, tika novērsts - jauns sajūga komplekts ar spararatu, egr off, mozg off + Jonix čips, beigās arī uzmests uz eibach pro-kit atsperēm un 17'' Volvo R diskiem, un varēju turpināt braukt, bēdu nezinādams.
Tomēr nelika mieru doma par to, ka kaut kad gan jau pieteiksies sprauslas un/vai turbīna + arī tas, ka šiem dzinējiem mēdz būt problēmas ar plaisām galvā un citi brīnumi. Tā kā auto tobrīd sagādāja aizdomīgi maz problēmu, un vēlme turpināt ieguldīt līdzekļus šajā auto arvien mazinājās, tika nolemts Volvo tirgot nost. Protams, lielu lomu arī nospēlēja sabiedrības viedoklis, ka cilvēki ar Volvo brauc tikai tāpēc, ka zars, kurā gribēji pakārties, nolūza, dīzelis ir sūds un vienīgā īstā mašīna pasaulē ir BMW, tāpēc likumsakarīgi, ka jaunajam auto bija jābūt tieši BMW.
RWD faktors nākamā auto izvēlē bija ļoti svarīgs, jo bija jau apnicis katrā sniegotajā dienā līst zem bardačoka raut ārā ABS drošinātāju, lai tikai varētu paraustīt stāvbremzes sviru, kā arī pie četriem tarkšķošiem cilindriem vairs negribēju atgriezties. Tas, ko man vajadzēja, bija E46 330i. Vai arī max sterils 330d. Nu labi, variantu bija tik maz, ka gan jau samierinātos arī ar 325i.
Volvo samērā drīz tika pārdots, un par manu vienīgo transportlīdzekli kļuva šis:
Auto tagad vajadzēja kā ēst, bet no kārotā 330i sludinājumos nebija ne miņas, kā arī mobile.de cenas likās maksimāli kosmiskas. Taču, redzot manu izmisumu, lietotājs Ch piedāvāja savu 325i. Cena nebija maza, bet bildēs auto likās ļoti nice. Nu tik nice, ka es arī sadzīvotu ar to nabaga 2.5. Tad nu vienā jaukā, tumšā, lietainā un nenormāli vējainā dienā tika norunāta tikšanās, lai auto apskatītu. Pēc testdraiva nebiju sajūsmā, likās ka kaut kā nevisai iet + pāris vizuālie un salona kāši nosita apetīti, tāpēc atvadījāmies un teicu, ka padomāšu.
Protams, savā pārdomu periodā neko labāku es neatradu + vēl Ch paziņoja, ka tomēr auto nepārdos, jo pašam nav, ko nopirkt vietā. Taču pēc dažu privāto ziņu apmaiņas beigu beigās tiekamies CSDD, un auto nonāk manā īpašumā.
Tika izmests neliels loks caur Jelgavu, lai savāktu vasaras ratus, un tad jau varēju turpināt savu ceļu uz Smilteni kā jaunais BMW vadītājs.
Šeit vēl vecajās mājās:
Bet te jau jaunajās.
Un dienu pēc auto iegādes vēl pēdējo reizi uz pāris dienām atgriezās ziema. Pirmais ziemas rwd drifts ar savu nevis svešu auto, pirmā gāzes uzpilde dzīvē.. tik daudz emociju.
Ziemas drifta partneri:
Tika labi pasportots pēdējās sniegotajās dienās, bet tā kā sadegās Check Engine + gāzes iekārta prasījās pēc apkopes, tourings tika nodots Taho Vidzeme gādīgajās rokās Valmierā.
No kreisā tālākā stūra gāzes reduktors tika pārnests uz siltāku vietiņu blakus dzinējam + savilktas jaunas šļaukas, nomainīti sapuvušie savilcēji, kā arī, velkot gāzes trubu, tika atrasts arī Check Engine vaininieks:
No dzesēšanas sistēmas izvākts aizdomīga paskata šķidrums, kurā gan tomēr tika konstatēta zaļa un arī sarkana antifrīza klātbūtne:
Novērsta dzesēšanas šķidruma noplūde..
..un atklāta neliela eļļas noplūde:
"Gāzes iekārtas apkopes" laikā meistars vēl konstatēja, ka VANOSam nepieciešams remonts, tad nu tika uzsūtīs remkomplekts:
Un te jau procesā:
Nelieli plūdi:
Papildus VANOS remontam samainīta arī vārstu vāka blīve, celiņsiksna ar rulli, kondicioniera siksnai spriegotājrullis, eļļas korpusa blīve.. Tad vēl tiku vaļā no airbag lampas panelī, pasažiera beņķim uzbāžot okupanta sensora bypass puļķi no eBreja. Viss jau būtu forši, ja kāds tam modulim zem beņķa nebūtu pirms tam nogriezis vadus:
Bet tas sadabūts vietā un problēma atrisināta. Šķita, ka nu jau kādam brīdim pietiks, un beidzot čemsestais tika aplaistīts:
Lēnām tuvojās vasara un tas brīdis, kad beidzot varēs skrūvēt virsū vasaras ripuļus..
..bet vasara tā arī vēl neatnāca:
Sniegs pārsteidza nesagatavotu, un tieši dienā, kad jābrauc no Smiltenes uz Rīgas lidostu, lai dotos uz Barselonas RX. Beigu beigās jau viss labi, un pēc nelielajām brīvdienām auto tiek aizdzīts uz Stiklumeistars.lv veikt ritošās profilaksi + vēl arī samainīt pečkai ezi. Tika salabots arī kapota atvēršanas rokturis, kurš torčīja caur resti, kā arī reanimēts fiksējošais mehānisms, lai haube tomēr nofiksētos abās pusēs, nevis kādā dienā ienāktu logā Samainītas priekšā regulējamās tūninga atsaites + vēl kaut kas, ko jau esmu aizmirsis. Savirze pēc tam saregulēta Raiser servisā.
Vēl pēc pāris nedēļām jau bija apnicis, ka, lai aizslēgtu auto, atslēga jābāž slēdzenē, taču ar šo problēmu man palīdzēja atrisināt Devilangelo:
Kādu brīdi jau arī tika pabraukts bez servisiem.. ciemos bija piebraucis fātera čoms, kurš sava jaunā auto izvēlē ir bijis tieši tik pat oriģināls, cik es:
Krasta ielā satiktas pīles..
..un ik pa laikam aizbraukts uz Ventspili, lai pamocītu maģistru:
Vizinoties no viena Latvijas gala uz otru, lēnā garā pienāca laiks eļļas maiņai, kas, protams, nebeidzās tikai ar eļļas maiņu. Pie reizes samainīts gaisa filtrs, salona filtrs, sveces, divas beigtās spoles, eļļa kārbā, reduktorā, nomainītas peldošās bukses ritošajā + reduktora bukse, kas bija diezgan sagurusi:
Tas gan tikai nedaudz samazināja sitienu no aizmugures, kad lika pirmajā robā vai atpakaļgaitā, jo atrasta arī lufte vienā pusasī, kas pagaidām vēl nav novērsta.
Pēc šīs apkopes bez remontiem novizinājos nedaudz vairāk par mēnesi, jo pastiprināti sāka besīt aizmugures V-Maxx amortizatori, kas beigu beigās arī izrādījās pavisam beigti. Pēc nelielas konsultācijas forumā un viena ieteikuma nekad šos amortizatorus nepirkt, tika iegādāti Bilstein B8.
Veikts kārtējais pieraksts @Stiklumeistars.lv, kur amortizatori tika uzstādīti, samainot arī visus pārējos sīkumus, kas pieder pie lietas - atbalstus, putekļu gumijas. Samainītas arī aizmugures bukses sliekšņu galos, kur tagad mīt poliuretāns.
Nākamajā dienā pēc Pētersalas ielas apmeklējuma tiek pieteikta savirze Riepu Garāžā Ganību dambī. Savu pierakstu gan nokavēju, jo beidzot atteicās mūžīgi vaidošais benzīna sūknis un nevarēju auto iedarbināt. To gan atrisināja aizmugures beņķa noraušana un pāris sitieni ar dūri sūkņa rajonā. Es neticēju, ka šī metode strādā, bet, kad pagriežot aizdedzi sūknis atkal žēli ievaidējās, no manis izlausās uzvaras sauciens un turpināju savu ceļu no Āgenskalna uz Ganību dambi pavisam aizmirsis, ka, bļin, Krastmala ir nafig ciet, kas pārvērta plānoto 20min braucienu 50 minūtēs. Tomēr tālredzīgi biju paņēmis līdzi darba datoru un varēju darba dienu iesākt viesmīlīgajā Riepu garāžas uzgaidāmajā telpā, skanot fonā briesmīgai mūzikai krievu valodā.
Tuvākajās dienās čemsestais atkal dosies uz Taho Vidzeme, lai tiktu pie jauna benzīnsūkņa, zondes un varbūr arī pusass. Ieplānots arī vēl viens uzlabojums, bet par to pēc tam. Peace
Bet nedaudz par to, kā līdz tam nonācu.
Pirms tam ripinājos ar Volvo V50. Auto ģimenē ieradās 2011. gadā, un kalpoja godam gandrīz visu laiku, ja neskaita tādus sīkumus kā divmasTu spararata nāve, EGR izbeigšanās un detaļu standarta nolietojums. Tas viss, protams, tika novērsts - jauns sajūga komplekts ar spararatu, egr off, mozg off + Jonix čips, beigās arī uzmests uz eibach pro-kit atsperēm un 17'' Volvo R diskiem, un varēju turpināt braukt, bēdu nezinādams.
Tomēr nelika mieru doma par to, ka kaut kad gan jau pieteiksies sprauslas un/vai turbīna + arī tas, ka šiem dzinējiem mēdz būt problēmas ar plaisām galvā un citi brīnumi. Tā kā auto tobrīd sagādāja aizdomīgi maz problēmu, un vēlme turpināt ieguldīt līdzekļus šajā auto arvien mazinājās, tika nolemts Volvo tirgot nost. Protams, lielu lomu arī nospēlēja sabiedrības viedoklis, ka cilvēki ar Volvo brauc tikai tāpēc, ka zars, kurā gribēji pakārties, nolūza, dīzelis ir sūds un vienīgā īstā mašīna pasaulē ir BMW, tāpēc likumsakarīgi, ka jaunajam auto bija jābūt tieši BMW.
RWD faktors nākamā auto izvēlē bija ļoti svarīgs, jo bija jau apnicis katrā sniegotajā dienā līst zem bardačoka raut ārā ABS drošinātāju, lai tikai varētu paraustīt stāvbremzes sviru, kā arī pie četriem tarkšķošiem cilindriem vairs negribēju atgriezties. Tas, ko man vajadzēja, bija E46 330i. Vai arī max sterils 330d. Nu labi, variantu bija tik maz, ka gan jau samierinātos arī ar 325i.
Volvo samērā drīz tika pārdots, un par manu vienīgo transportlīdzekli kļuva šis:
Auto tagad vajadzēja kā ēst, bet no kārotā 330i sludinājumos nebija ne miņas, kā arī mobile.de cenas likās maksimāli kosmiskas. Taču, redzot manu izmisumu, lietotājs Ch piedāvāja savu 325i. Cena nebija maza, bet bildēs auto likās ļoti nice. Nu tik nice, ka es arī sadzīvotu ar to nabaga 2.5. Tad nu vienā jaukā, tumšā, lietainā un nenormāli vējainā dienā tika norunāta tikšanās, lai auto apskatītu. Pēc testdraiva nebiju sajūsmā, likās ka kaut kā nevisai iet + pāris vizuālie un salona kāši nosita apetīti, tāpēc atvadījāmies un teicu, ka padomāšu.
Protams, savā pārdomu periodā neko labāku es neatradu + vēl Ch paziņoja, ka tomēr auto nepārdos, jo pašam nav, ko nopirkt vietā. Taču pēc dažu privāto ziņu apmaiņas beigu beigās tiekamies CSDD, un auto nonāk manā īpašumā.
Tika izmests neliels loks caur Jelgavu, lai savāktu vasaras ratus, un tad jau varēju turpināt savu ceļu uz Smilteni kā jaunais BMW vadītājs.
Šeit vēl vecajās mājās:
Bet te jau jaunajās.
Un dienu pēc auto iegādes vēl pēdējo reizi uz pāris dienām atgriezās ziema. Pirmais ziemas rwd drifts ar savu nevis svešu auto, pirmā gāzes uzpilde dzīvē.. tik daudz emociju.
Ziemas drifta partneri:
Tika labi pasportots pēdējās sniegotajās dienās, bet tā kā sadegās Check Engine + gāzes iekārta prasījās pēc apkopes, tourings tika nodots Taho Vidzeme gādīgajās rokās Valmierā.
No kreisā tālākā stūra gāzes reduktors tika pārnests uz siltāku vietiņu blakus dzinējam + savilktas jaunas šļaukas, nomainīti sapuvušie savilcēji, kā arī, velkot gāzes trubu, tika atrasts arī Check Engine vaininieks:
No dzesēšanas sistēmas izvākts aizdomīga paskata šķidrums, kurā gan tomēr tika konstatēta zaļa un arī sarkana antifrīza klātbūtne:
Novērsta dzesēšanas šķidruma noplūde..
..un atklāta neliela eļļas noplūde:
"Gāzes iekārtas apkopes" laikā meistars vēl konstatēja, ka VANOSam nepieciešams remonts, tad nu tika uzsūtīs remkomplekts:
Un te jau procesā:
Nelieli plūdi:
Papildus VANOS remontam samainīta arī vārstu vāka blīve, celiņsiksna ar rulli, kondicioniera siksnai spriegotājrullis, eļļas korpusa blīve.. Tad vēl tiku vaļā no airbag lampas panelī, pasažiera beņķim uzbāžot okupanta sensora bypass puļķi no eBreja. Viss jau būtu forši, ja kāds tam modulim zem beņķa nebūtu pirms tam nogriezis vadus:
Bet tas sadabūts vietā un problēma atrisināta. Šķita, ka nu jau kādam brīdim pietiks, un beidzot čemsestais tika aplaistīts:
Lēnām tuvojās vasara un tas brīdis, kad beidzot varēs skrūvēt virsū vasaras ripuļus..
..bet vasara tā arī vēl neatnāca:
Sniegs pārsteidza nesagatavotu, un tieši dienā, kad jābrauc no Smiltenes uz Rīgas lidostu, lai dotos uz Barselonas RX. Beigu beigās jau viss labi, un pēc nelielajām brīvdienām auto tiek aizdzīts uz Stiklumeistars.lv veikt ritošās profilaksi + vēl arī samainīt pečkai ezi. Tika salabots arī kapota atvēršanas rokturis, kurš torčīja caur resti, kā arī reanimēts fiksējošais mehānisms, lai haube tomēr nofiksētos abās pusēs, nevis kādā dienā ienāktu logā Samainītas priekšā regulējamās tūninga atsaites + vēl kaut kas, ko jau esmu aizmirsis. Savirze pēc tam saregulēta Raiser servisā.
Vēl pēc pāris nedēļām jau bija apnicis, ka, lai aizslēgtu auto, atslēga jābāž slēdzenē, taču ar šo problēmu man palīdzēja atrisināt Devilangelo:
Kādu brīdi jau arī tika pabraukts bez servisiem.. ciemos bija piebraucis fātera čoms, kurš sava jaunā auto izvēlē ir bijis tieši tik pat oriģināls, cik es:
Krasta ielā satiktas pīles..
..un ik pa laikam aizbraukts uz Ventspili, lai pamocītu maģistru:
Vizinoties no viena Latvijas gala uz otru, lēnā garā pienāca laiks eļļas maiņai, kas, protams, nebeidzās tikai ar eļļas maiņu. Pie reizes samainīts gaisa filtrs, salona filtrs, sveces, divas beigtās spoles, eļļa kārbā, reduktorā, nomainītas peldošās bukses ritošajā + reduktora bukse, kas bija diezgan sagurusi:
Tas gan tikai nedaudz samazināja sitienu no aizmugures, kad lika pirmajā robā vai atpakaļgaitā, jo atrasta arī lufte vienā pusasī, kas pagaidām vēl nav novērsta.
Pēc šīs apkopes bez remontiem novizinājos nedaudz vairāk par mēnesi, jo pastiprināti sāka besīt aizmugures V-Maxx amortizatori, kas beigu beigās arī izrādījās pavisam beigti. Pēc nelielas konsultācijas forumā un viena ieteikuma nekad šos amortizatorus nepirkt, tika iegādāti Bilstein B8.
Veikts kārtējais pieraksts @Stiklumeistars.lv, kur amortizatori tika uzstādīti, samainot arī visus pārējos sīkumus, kas pieder pie lietas - atbalstus, putekļu gumijas. Samainītas arī aizmugures bukses sliekšņu galos, kur tagad mīt poliuretāns.
Nākamajā dienā pēc Pētersalas ielas apmeklējuma tiek pieteikta savirze Riepu Garāžā Ganību dambī. Savu pierakstu gan nokavēju, jo beidzot atteicās mūžīgi vaidošais benzīna sūknis un nevarēju auto iedarbināt. To gan atrisināja aizmugures beņķa noraušana un pāris sitieni ar dūri sūkņa rajonā. Es neticēju, ka šī metode strādā, bet, kad pagriežot aizdedzi sūknis atkal žēli ievaidējās, no manis izlausās uzvaras sauciens un turpināju savu ceļu no Āgenskalna uz Ganību dambi pavisam aizmirsis, ka, bļin, Krastmala ir nafig ciet, kas pārvērta plānoto 20min braucienu 50 minūtēs. Tomēr tālredzīgi biju paņēmis līdzi darba datoru un varēju darba dienu iesākt viesmīlīgajā Riepu garāžas uzgaidāmajā telpā, skanot fonā briesmīgai mūzikai krievu valodā.
Tuvākajās dienās čemsestais atkal dosies uz Taho Vidzeme, lai tiktu pie jauna benzīnsūkņa, zondes un varbūr arī pusass. Ieplānots arī vēl viens uzlabojums, bet par to pēc tam. Peace
Last edited by UldisUldis on 23 Feb 2022, 21:04, edited 1 time in total.
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Njā.
Bet kas tad ir ar to antifrizu? Var jaukt zaļu ar sarkanu un pat ar dzeltenu.
Bet kas tad ir ar to antifrizu? Var jaukt zaļu ar sarkanu un pat ar dzeltenu.
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Tos ratle ringus vanosma varēja nesūtīt, useless shit, tas nedilst vispār
Bet padarīts iespaidīgi
Negribi nočipot lai jestrāks ir?
Jaudas kalnus nesolu, bet nu 50e tas ir vērts
Bet padarīts iespaidīgi
Negribi nočipot lai jestrāks ir?
Jaudas kalnus nesolu, bet nu 50e tas ir vērts
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
attieksme kā ir ar b8 aizmugurē?
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Labi, neesmu e46.lv eksperts un foruma guru, bet tevi nodefinētais nav gluži vidējais. Nopisteņi un iesmērēti mēsli gadīsies arī F10 tirgū, un to saukt par vidējo nav gluži akurāti. Daudz tirgū arī tādu, kam nav tevis minēto defektu.Ch. wrote:Vel nav - neredzu reportu par sliekšņu metināšanu, galvas blīves maiņu, jumta krāsošanu dēļ saplaisājušas špakteles utt.
IMHO, vidējais = kkas komplektācijā, nav īpaši smagu defektu(tevi minētie, piem.), kopumā stāvoklis OK. Nu tā - normāls auto un nekas īpašs.
EDIT: Iegāju ss.com un sapratu, ko Čē domāja.
Last edited by ttd on 20 Aug 2017, 20:58, edited 1 time in total.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
pagāzīšu savu žūulti
Šim auto nav teju 15gadi jau ?
un ir tikai normāli, ka ir jātaisa kādas lietas ?
Vai arī visiem liekas, ka dīzeļi jāremontē un benāri brauc līdz vs statusam ?
Šim auto nav teju 15gadi jau ?
un ir tikai normāli, ka ir jātaisa kādas lietas ?
Vai arī visiem liekas, ka dīzeļi jāremontē un benāri brauc līdz vs statusam ?
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Rii
- Posts: 7583
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Č biš pārspīlē - nav TIK slikti
Tam aprakstam atbilstoši auto ir kaut kādi random 4cyl e46 cenu kategorijā līdz hvz 1.5eur, vai 6cyl līdz hvz 2.5eur. Ar adekvātu budžetu var iegādāties arī saprātīgā stāvoklī esošus eksemplārus
Tam aprakstam atbilstoši auto ir kaut kādi random 4cyl e46 cenu kategorijā līdz hvz 1.5eur, vai 6cyl līdz hvz 2.5eur. Ar adekvātu budžetu var iegādāties arī saprātīgā stāvoklī esošus eksemplārus
NB MX-5 99'
Seat Leon 01'
Seat Leon 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
- UldisUldis
- Posts: 4527
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Nezinu, ko var jaukt un ko nē, bet nenosakāmas izcelsmes šķidrums ar 50 nokrāsām tomēr radīja aizdomas. Labāk saliet visu pa jaunam, lai miers (un jā, zinu, ka ir arī bezkrāsains antifrīzs).Melnais wrote:Njā.
Bet kas tad ir ar to antifrizu? Var jaukt zaļu ar sarkanu un pat ar dzeltenu.
Šis jautājums man joprojām ik pa laikam izraisa pārdomas, bet nu jau atpakaļceļa vairs nav Paldies!smith wrote:Man personīgi neizklausās, ka tas čemsestais bija lielas naudas vērts, bet prieks, ka pieej lietai nopietni un saved visu kārtībā. Veiksmi uzturēšanā!
P.s. Jumta reliņus vajag
Jā, jumta reliņi ietilpst nākotnes plānos, bet pagaidām tas nav aktuāli
Tas remkomplekts kopā maksāja 40eur (no kkāda Liepājas džeka caur poweru), tā ka nav liela bēda, ka arī tie gredzeni ir samainīti. Nost jau vairs neņems-AF- wrote:Tos ratle ringus vanosma varēja nesūtīt, useless shit, tas nedilst vispār
Bet padarīts iespaidīgi
Negribi nočipot lai jestrāks ir?
Jaudas kalnus nesolu, bet nu 50e tas ir vērts
Nočipot gribu, vienu dienu jau gandrīz tev uzrakstīju. Bet to tad, kad būs izdarīts vēl viens apgreids. Katrā gadījumā kaut kad drīzumā došu ziņu!
Nu pēc pilnīgi beigtiem Vmaxx amortiņiem jau liekas baigi labi. Aizmugure stingra, nav nekādas liekas šūpošanās, tajā pašā laikā nav galīgs kartings. Tagad man gribas atrast priekšai Eibach sportline atsperes un arī tur uzlikt B8.Rii wrote:attieksme kā ir ar b8 aizmugurē?
Es nevaru izturēt, ja mašīnai kaut kas ir ne tā kā vajag, tāpēc cenšos, lai viss maksimāli ātri tiktu savests kārtībā.Ch. wrote:Malacis, prieks, ka auto tiek kopts
Diez cik garš būtu šī topika pirmais posts nopērkot kautkādu vidusmēra čemsesto?
Līdz pilnībai šim gan vēl tāls ceļš ejams, bet varēja būt sliktāk, tas gan
- howitzer
- M30
- Posts: 28619
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Ko jūs tur dramatizējat? Amortiņu un bukšu maiņa, kā arī vēl daži sīkumi tagad skaitās kaut kas ekstraordinārs pagājušā gadsimta bembim?
Tas viss izskatās AK DIEVS CIK DARGI PIZDEC TUR TAK VISS BEIKTS IR tāpēc, ka visa tā info ir vienā postā ielikta. Ja ik pa mēnesim - pusotram apdeitotu topiku, tad pilnīgi parasta, veca auto remontgrāmata.
Tas viss izskatās AK DIEVS CIK DARGI PIZDEC TUR TAK VISS BEIKTS IR tāpēc, ka visa tā info ir vienā postā ielikta. Ja ik pa mēnesim - pusotram apdeitotu topiku, tad pilnīgi parasta, veca auto remontgrāmata.
Tieši tā.*Sicram wrote:pagāzīšu savu žūulti
Šim auto nav teju 15gadi jau ?
un ir tikai normāli, ka ir jātaisa kādas lietas ?
Vai arī visiem liekas, ka dīzeļi jāremontē un benāri brauc līdz vs statusam ?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- nitrous_oxide
- Posts: 265
- Joined: 14 May 2016, 23:18
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Uldis ko meklēja, to atrada. Parastas apkopes lietas, gandrīz viss no šeit uzskaitītā ir standarta "to do" jebkuram e46, ja kādam nav vēl mainīts, tad var jau droši sākt to darīt.Šis jautājums man joprojām ik pa laikam izraisa pārdomas, bet nu jau atpakaļceļa vairs nav Paldies!
Gāzes pārbūve - nezinu, cik ch nobrauca ar savu lpg sistēmu, bet es ar savu jau 100k esmu uztinis un nekas nav bijis jālabo + reduktoram ar siltāku vietu neprasās, priekštam ir reduktora apsilde.
Starpcitu, gāzinieku aprindās klīst runas ka kafejnīcās LPG nepilda.
1970 Dodge Charger R/T
- UldisUldis
- Posts: 4527
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Es jau neko nesaku, vecam drotam vienmēr būs kaut kas jāmaina ik pa laikamnitrous_oxide wrote:Uldis ko meklēja, to atrada. Parastas apkopes lietas, gandrīz viss no šeit uzskaitītā ir standarta "to do" jebkuram e46, ja kādam nav vēl mainīts, tad var jau droši sākt to darīt.Šis jautājums man joprojām ik pa laikam izraisa pārdomas, bet nu jau atpakaļceļa vairs nav Paldies!
Gāzes pārbūve - nezinu, cik ch nobrauca ar savu lpg sistēmu, bet es ar savu jau 100k esmu uztinis un nekas nav bijis jālabo + reduktoram ar siltāku vietu neprasās, priekštam ir reduktora apsilde.
Starpcitu, gāzinieku aprindās klīst runas ka kafejnīcās LPG nepilda.
Ne tikai silšana, bet arī cirkulācija ir daudz labāka, kad reduktoru pārnes lejā blakus dzinējam, tas kreisais augšējais stūris nav pati labākā vieta, kur viņu likt. Protams, viņu tur ir ērti ielikt un viss jau it kā strādā, taču vēl viens bonuss ir tāds, ka tagad, atverot haubi, vispār nevar redzēt, ka ir uzstādīta gāzes iekārta. Pačots rajonā uzreiz lielāks.
Kas vainas K Apļa gāzei?
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
K Apļa gāzei nav vainas, vaina ir K Aplī, kad balonā var iepildīt vairāk, nekā vietas tur.
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Statoila gāzei vispār ir diezgan čābīgi ar gāzes oktānskaitła kvalitāti, to saku jums no pieredzes ar gāzes energo stacijām, uzńēmums kur strādāju vairs neiepērk no statoila, jo nereti tā octāns stipri peld no 91 līdz 87 oktānam, to pa lielam uz kkāda Passerati b4 nekad nesajutīsi, bet galvenokārt uz highend tehnikām to jūt loti līdz pat detonācijai.
Un ja Lukoil vai latvijas propāna gāze vai intergāze uztur savu gāzes oktānskaitli uz 91-90 tad statoil kaut arī sola augstākā ooktāna gāzi, bet tas loti bieži variē uz 88-87. Iedomājaties kā uz tāda noregulēt teiksim turbo auto??
Un ja Lukoil vai latvijas propāna gāze vai intergāze uztur savu gāzes oktānskaitli uz 91-90 tad statoil kaut arī sola augstākā ooktāna gāzi, bet tas loti bieži variē uz 88-87. Iedomājaties kā uz tāda noregulēt teiksim turbo auto??
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- UldisUldis
- Posts: 4527
- Joined: 22 Jan 2015, 16:58
- Location: Smiltene, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 4 times
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Opā, tad būs jāmēģina izvairīties no Statoila, lai gan esmu pildījies arī Lukoilā, LPG un Shell, nekādu dižu atšķirību ar savu žopometru nejūtu.
Šodien E46 ticis pie jauna Pierburg benzīnsūkņa un Bosch OE zondes. Kompī vēl rādās Thermostat heater kļūda, bet tas arī līdz ziemai tiks salabots.
Šodien E46 ticis pie jauna Pierburg benzīnsūkņa un Bosch OE zondes. Kompī vēl rādās Thermostat heater kļūda, bet tas arī līdz ziemai tiks salabots.
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: UldisUldis ECh6 Tourings
Vairs nepildīšos kaplī, vismaz gāzi nē
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.