achmed VAZ 21013

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Kaspars
Posts: 3499
Joined: 07 Jan 2014, 23:54
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Kaspars »

artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:
Braucu ar MK5 GTI
User avatar
Mellaish
Posts: 161
Joined: 12 Nov 2013, 20:44
Location: Valmiera
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Mellaish »

papriekšu uz TA un tad flančus. izčakarēs.
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Fretka »

Kaspars wrote:
artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:
Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.
Ja tev ir 3mm speiserīši, kurus pat nevar īsti pamanīt, tad nekāda.
Ja tev ir pieklājīgi diy flanči, kurus pamanīt var dikti necenšoties, tad iepisīs diuci :]
User avatar
Kaspars
Posts: 3499
Joined: 07 Jan 2014, 23:54
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Kaspars »

Fretka wrote:
Kaspars wrote:
artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:
Ja tev ir H&R, Momo, etc. flanči, kuri ir sertificēti, tad nekāda.
Ja tev ir 3mm speiserīši, kurus pat nevar īsti pamanīt, tad nekāda.
Ja tev ir pieklājīgi diy flanči, kurus pamanīt var dikti necenšoties, tad iepisīs diuci :]
Ir iets ar DIY flančiem 30mm, rati netorčī ārpus arkām, neko neteica.
Braucu ar MK5 GTI
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Kaspars wrote:
artyp wrote:Ar flančiem uz apskati?
Kāda problēma flančiem apskatē? :hvz:
Flančus domāju likt pēc apskates :wink:
VAZ 21013 1500s
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Ir lieta par kuru uztraucos vairāk nekā flančiem, proti špiļkām. Ir dzirdēts, ka nekādu problēmu un pretēji, ka sēdies 2. Risinājums ir bbs vāciņi, kurus jāaizņemas uz apskati
VAZ 21013 1500s
User avatar
artyp
Posts: 207
Joined: 29 Oct 2014, 21:51
Location: Krāslava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by artyp »

Man bij uzliktas špiļkas,uz TA vilku virsū stock diskus ar kalpakiem. Bet vēlāk sataisīju garās špiļkas, hvz kā jauns saimnieks TA izies :D
Image
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Sveiciens auto entuziastiem! :wink: Vasara iet uz beigām, mērķis bija šovasar savest žici vismaz tādā tehniskā stāvoklī, lai varētu legāli piedalīties ceļu satiksmē. Tas ir daļēji izdevies, nobraukti ap 500km, bet uz doto brīdi TA uz mēnesi :( Bet par visu pēc kārtas!
Tā kā žicim ir uzstādītas tautā sauktās špiļkas, tas tāpēc, lai varētu uzlikt 4x100 diskus un būtu ērtāk rīkoties ar flančiem, vajadzēja atrast risinājumu kā tās noslēpt. Diski bbs style 5 no BMW E30, meklēju tad arī tādus vāciņus, izrādās, ka reti kurš tādus grib pārdot un, ja arī piekrīt, tas par manā uztverē nepamatoti augstu cenu. Labi, ka kaimiņos dzīvo draugs, kurš neiebilda uz apskati tos vāciņus aizlienēt :cool:
Image

Dēvos uz CSDD veikt nummuru salīdzināšanu, krāsas maiņu, un izņemt jaunus reģ. nummurus
Image

Tad brīdis pagāja kamēr savedu žici vismaz tādā stāvoklī, lai izietu TA. Iegādājos jaunus pagriezienus, spuldzes, logu šķidruma bačoku ar visām šļaukām, drošības jostas utt pilns ar itkā ar sīkumiem, ko noteikti TA inspektors pārbaudīs. Nācās noņemt aizmugurē flančus, pieliku taurīti, oriģinālo stūri, samainīju bremžu caurules, cilindrus, protams eļļu, visu atgaisojām, izmetu loku tā pat nelegāli bez nummuriem pa teritoriju un nedaudz pa koplietošanas ceļiem, lai saprastu, ka bremzes, sajūgs un motors darbojas labi. Protams, ka izlec negaidītas problēmas, tek ūdenssūknis, kārba itkā slēdzas, bet krīt ārā no 3ā ātruma, atsperes par garu, līdz ar ko amortizators principā nepildīja savu funkciju :hvz:
Kārbu iedevu krusttēvam uz apskati, izrādās 3ā ātruma sinhronizators pie vainas, tas ielikts jauns un kārba atpakaļ, ūdenssūknis, blīve un tosols nomainīts, jāliek reģ. nummuri un vajadzētu būt gatavam :hvz: Nu labi, kā būs būs, braukšu uz apskati noskaidrot kas inspektoriem nepatīk
Image

Stāvot TA rindā, bija neliels stresiņš, nespēju noticēt ka beidzot varu legāli piedalīties ceļu satiksmē, lai gan ar vienas dienas atļauju
Image

Protams, neliku lielas izredzes, ka iziešu ar pirmo reizi, un jā sapelnīju kaudzīti ar novērtējumu 2 :( Bēdīgs, vīlies? Nē, uzskatu, ka ieliktie 2 ir pamatoti, vienīgi dusmīgs uz sevi, ka daži no tiem ir aizmāšības pēc :dusma:

Mazliet komiski par amortizatora lodbalsta jeb uni ball stiprinājumu. Inspektors kurš pārbaudīja, tiem nepievērsa uzmanību, drīzāk vairāk skatījās un regulējamo šķērsstabilizatoru, lai gan beigās par to atzīme nebija. Bet kā negaidīts, pienāca viens jauns TA darbinieks, censonis, kurš brauc autošosejā, vārdu gan neminēšu, atnāca pavērot žici no apakšas un, protams, uzreiz pamanīja, ka ir uzstādīti uni ball bukšu vietā :dusma: :dusma: :dusma: Ko darīt? Uz apskati uzlikšu standarta amortizatorus

Uz doto brīdi atstāju žici krāsotājam, lai pārkrāso vienas durvis un nopulē virsbūvi. Neskatoties, ka nepaveicās apskatē, nav nepieciešami lieli iegūldījumu, lai tos novērstu. Braukšana sagādā prieku, iet ļoti labi, uz ceļa turas stingri un stabili, skaņa nav uzbāzīgi skaļa un dobja. Esmu apmierināts!
Image

Nākotnes plāni, savest vizuālo, izet TA, braukt aplīmēt :latvija: un baudīt braucienus vēl atlikušajā siltajā laikā! :drive:
Image
VAZ 21013 1500s
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Tas brīdis ir klāt, žigulim izieta tehniskā apskate bez aizrādījumiem! :drive: :aleluja: Pirms apskates iegādājos jaunus priekšējos lukturus, noregulēju un novērsu pārējos divniekus. Pie reizes tika noregulēts karburātors, izrēķināti optimālie karburatora dīžu izmēri priekš mana motora parametriem, noregulēti vārsti, sadalenei uzlikts regulējamais zobrats :yo: Par aprēķiniem un regulēšanu paldies A. Jurševskim :beer:
Pēc jaunās apskates iegūšanas, mājupceļā iebraucu noskalot žici 8)

Image

Pēc veiktajiem darbiem, motors ir palicis atsaucīgāks, ir palielināti max apgriezieni un par spīti tam, ka žicim nav ne čoka, ne aukstās palaišanas sistēmas, ekonomaizers utt standarta lietas, aukstu motoru var iedarbināt bez problēmām, brīvgaitas apgriezieni nepeld un nost neslāpst. Patīkami ir tas, ka iet brīvi savus spidometra max 160 km/h, pēc sajūtām iet vēl :shock:

Tālākie plāni? Braukšu līdz pirmajam sālim uz ceļa, tad likšu ziemas guļā. Pa ziemu tiks būvēts vēl viens motors, tā kā šo pavasarī varēs iegādāties! :wink:

Ir ievākta nepieciešamā informācija un iegādātas attiecīgās detaļas :cool:
Standarta parametri - kloķene 80mm, klanis 129mm, virzulis 76mm (1450 ccm). Manos plānos ir iegūt atsaucīgu un dinamisku 1600ccm motoru, izmantojot jaunākas paaudzes izturīgākas un vieglākas kloķa klaņa mehānisma komponentes

Klaņi BMW m20b20, kuri ir 110g vieglāki kā standarta, virzuļi M50b20, kuri ir 90g vieglāki kā standarta. Protams atvieglināts spararats :wink:
Būs nepieciešams palielināt ieplūdes/izplūdes kanālus, palielināt kompresiju nosēdinot galvu, ir padomā arī cietākas vārstu atsperes un pārveidot standarta vārstu formu .

Paldies par uzmanību, eju rūcināt žici un noņemt skaidu pa rajonu! :drive: :yo:
VAZ 21013 1500s
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Melnais »

:cool:
Trūkst neatkarīgā piekare.
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Melnais wrote::cool:
Trūkst neatkarīgā piekare.
Taisnība, bet tā kā žicis domāts jautrai ielas braukšanai, neatkarīgā izpaliek :( Pa ziemu labāk sakrāšu jaunam bloķim :wink:
VAZ 21013 1500s
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Melnais »

Vai tad tur var ielikt neatkarīgo? Ja tā, tad no kā un vai tas ir legāli?
Gio
Posts: 16
Joined: 02 Jun 2015, 14:50
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Gio »

No e21 der ideāli, bet sliktākajā gadījumā no e30 liek. Legāli nav, bet ja ļoti grib, ir piķītis un laiks čakarēties ar papīriem, tad var legalizēt.
-AF-
Posts: 4747
Joined: 17 Dec 2014, 23:39
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: achmed VAZ 21013

Post by -AF- »

Super piegājiens. Klaņus vari likt kaltos ķīniešus , tie vēl vieglāki ;)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Gio wrote:No e21 der ideāli, bet sliktākajā gadījumā no e30 liek. Legāli nav, bet ja ļoti grib, ir piķītis un laiks čakarēties ar papīriem, tad var legalizēt.
Paldies par piedāvātajiem variantiem, esmu dzirdējis ka tādus ir uzstādījuši vairāki vaztusam sagatavoti žiguļi kādreizējā open klasē :yo:
Uz doto brīdi nē, bet ja nosliekšos par piekares modifikāciju, tad uzstādīšu Vata/paralelograma tipa šķērsstieni :drive:

Image
VAZ 21013 1500s
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

-AF- wrote:Super piegājiens. Klaņus vari likt kaltos ķīniešus , tie vēl vieglāki ;)
Paldies par info! :cool:
VAZ 21013 1500s
User avatar
omulis
Moderators
Posts: 5810
Joined: 11 Jun 2004, 11:17
Location: Ādaži, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: achmed VAZ 21013

Post by omulis »

Skatē čalis voss ticamāk bija Haris, kas brauc šosejā ar kapeiku ;)
www.unfoto.lv
a kam tagad viegli...
Man garšo Čili.. jūtoz ugunīgaiz Mačo
No īsta čili pat lieli vīri raud(c)
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Fretka »

Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā :| )

:cool:
User avatar
achmed
Posts: 165
Joined: 13 Oct 2009, 20:24
Location: Saulkrasti
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by achmed »

Fretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā :| )

:cool:
Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzas :cool:
Par vata šķērsstieni sāku interesēties, kad redzēju to uz Ernesta mašīnas un kā tā vadās :yo: Būs jauda un bloķis, tad arī parādīsies nepieciešamība vata šķērsstienim :wink:
VAZ 21013 1500s
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: achmed VAZ 21013

Post by Fretka »

achmed wrote:
Fretka wrote:Vata šķērsstienis jau nepadara piekari pilnībā atkarīgu, taču, ja ir vēlme saglabāt tiltu, tad tas būs mega apgreids (pašam žēl peso priekš tā :| )

:cool:
Žiguļa piekarei ir tāda negatīva nianse, proti, kad mašīna atvieglojas, tilts nostaigā uz labo pusi. Lai no tā izvairītos, standartā uzstāda šķērsstieni pa diognāli no labā uz kreisā riteņa (rūpnīcas variants). Man ir uzstādīts regulējams šķērsstienis ar poli buksēm, piegriež vītni tādā veidā pagarinot šķērsstieni un ierobežojot tilta virzību uz sāniem. Šāda modifikācija strādā labi, auto krietni stabilāks un neļodzas :cool:
Par vata šķērsstieni sāku interesēties, kad redzēju to uz Ernesta mašīnas un kā tā vadās :yo: Būs jauda un bloķis, tad arī parādīsies nepieciešamība vata šķērsstienim :wink:
Tāda nianse ir jebkurai automašīnai ar tiltu un šķērsstieni! Uztaisot to stieni regulējamu, tu vienkārši tiltu noliec vidū, taču tas neatsver to, ka, staigājot auto aizmugurei uz augšu vai leju, tilts aizies uz kādu pusi. Tam arī tas vata stienis domāts!
Post Reply