
VW T3 Westfalia
Moderator: Tūneru grupa
Re: VW T3 Westfalia
Paldies. Prieks, ka patīk. Te jau tikai īsa daļa no visa tā, kas atgadījās ceļā un desmitā daļa no bildēm.
Daudzi ar nespratnē kāda jēga dzīties tādu gabalu ar mašīnu uz kautkādām dīvainām vietām. Pa to naudu tur tiešām varētu 5 zvaigžnu viensnīcā krietni vien padzīvoties un atpūsties. Loģiski spriežot sava taisnība tur ir. Mūs brauciens tiešām nebija nekāda atpūta klasiskajā izpratnē, bet toties sajūtas, ko tas sniedza ir noteikti tā vērtas.
Te mazliet bildes no pēdējā BusCamp 2016 pagājušajā nedēļas nogalē.


Oriģināls TriStar...

4x4 T4




Jā, lielā mērā šķita svarīgi, lai puikām, galvenokārt jau vecākajam, ir kāds piedzīvojums. Lai arī vēl mazs, bet atmiņā no brauciena ir palicis daudz. Drusku plašāks skats uz pasauli.howitzer wrote:Ak Dievs, cik superīgi!Tās tuksneša bildes kopā ar oranžo busu, aaaaaaaaaaaaaaa!!!
Vislielākā cieņa Tev, ka ved savu ģimeni apskatīt pasauli šādi, nevis lidene -> 5zvaigžņu viesnīca -> viss iekļauts -> nedēļu no vietas dzeram -> lidene uz mājām. Man liekas, ka Tavus sīkos sagaida episka bērnība!![]()
Cepuri nost!
Daudzi ar nespratnē kāda jēga dzīties tādu gabalu ar mašīnu uz kautkādām dīvainām vietām. Pa to naudu tur tiešām varētu 5 zvaigžnu viensnīcā krietni vien padzīvoties un atpūsties. Loģiski spriežot sava taisnība tur ir. Mūs brauciens tiešām nebija nekāda atpūta klasiskajā izpratnē, bet toties sajūtas, ko tas sniedza ir noteikti tā vērtas.
Ilgi šaubījos vai būtu prātīgi braukt tik tālu. Pirms braukšanas jau zināju, ka tā kārba vairs īsti vesela nav, jo lielā slodzē bija pāris reizes izmests no piektā ātruma un pāris reizes grūti izņemt no ceturtā, kas liecināja, ka kautkas nelāgs tur briest. Bet tā var sākt šaubīties par visu un vienmēr būs kautkas, kas nebūs tā īsti līdz galam - nepareizās riepas, slīdošs sajūgs, logu šķidrums beidzies un citi iemesli, lai nekad neizbrauktu. Tad nu nospriedām, kas būs tas būs, galvenais, lai beigās ir ko atcerēties un kāds labs stāsts ir ko pastāstīt pie alus kausa.Kaross wrote:Dulli! Man reāli būtu bail tik tālu braukt.
Kur nu vēl ar tām neizturīgajām T3 kārbām.
Galvenais vajag atrast sasinhronizēt pārslēdzoties kārbas un motora apgriezienus, tad arī bez sinhronizātoriem var pārslēgties bez krakšķa. Bišķit ar gāzīti neitrālajā jāpaspēlējas.
Es tā esmu braucis sen atpakaļ, kad Audi izbeidzās sajūga cilindrītis. Tad bez sajūga var gāzt arī no 1.-5.ātrumam.
Te mazliet bildes no pēdējā BusCamp 2016 pagājušajā nedēļas nogalē.


Oriģināls TriStar...

4x4 T4





Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia
Beidzot laiks mazam updeitam. Busiņš ietiepīgi spītējot visiem fizikas un ceļusatiksmes noteikumiem joprojām slīpē asfaltu. Pēdējais gads gan nav bijis pārpilns ar draiskiem izbraucieniem, kuri būtu apraksta vērti, bet šur tur ir sanācis pabūt un šo to piedzīvot.
Kautkad marta mēnesī bija pienākusi baisākā diena - tehniskā apskate. Ņemot vērā iepriekšējo gadu pozitīvo pieredzi, nolēmu doties izpildīt šo procedūru uz to pašu darbnīcu, kur pirms divi gadi.
Te jāiestarpina mazliet par tehniskās apskates veikšanas kārtību, kura atšķiras no LV kārtības ar ierastajām TA-stacijām.
Nor. apskati veic parastos auto servisos, kas nozīmē, ka tas paver neierobežotas iespējas kā traktēt dažu labu automobīļa defektu vai nepilnību. Piemēram jaudīgāku motoru atzīmēt ar 1. kā neatbilstošu stila elementu. Tas nu, protams, atbildīgajiem valsts iestāžu orgāniem galīgi nepatīk un viņi pieņēma dažnedažādus stingrus mērus, lai ar to cīnītos. Uztaisīja bargākus likumus, bet tā kā oranžais busiņš joprojām no ielām nepazuda, tad viņi pieņēma pavisam drastiskus mērus. Sāka tramdīt visas mazās auto darbnīcas ierodoties bez brīdinājuma un asistējot auto tehniskā stāvokļa novērtēšanā. Runā, ka esot nežēlīgi un skarbi, par mazāko kļūmi darbnīcai licenze nost, līdzarto auto tiek pamatīgi izpētīts un viss, kas nav pēc rūpnīcas standartiem ir, protams, divnieks.
Nu neko, es saņēmu dūšu un devos. Priekšā par laimi tas pats poļu meistars, kurš pirmstam bija žēlīgs pret mani. Tas viesa cerības. Iebraucu garāža, viņš jau sāka kautko gar lukturiem gramzstīties, kad pēkšņi darbnīcā ieskrien tās pārvaldnieks, pēc tautības somālis un nelabā balsī brēc, lai es braucot prom. Es, neizpratnē, bet šis tik vicinās ar rokām lai braucot prom cik tik ātri varot. Nu neko, ja dzen prom, tad jau neko. Izbraucu no darbnīcas, braucu prom un skatos spogulī, piebraucu pārstāvji no CSDD. Pjuuu.. paveicās.
Atbraucu uz darbnīcu nākamajā dienā un beidzot varēja iziet apskati mierīgos apstākļos. Lielākie pigori izvērtās ap atgāzu mērijumiem, jo tie bija tik zemi, ka mērīt nācās trīs reizes, jo meisters neticēja, ka var būt tik zemas atgāzes. Domāja, ka mērītājs čupā.
Tad nu auto atkal negodīgi likumīgā cēļā tapa par pilntiesīgu satiksmes dalībnieku. Prieku gan atkal pabojāja ātrumkārba. Kautkur Zviedrijas vidienē, lielā steigā uz prāmi, atkal izbeidzās piektais ātrums... kārba tika uzlikta pirms 9 mēnešiem un šī bija pēdējā rezerves kārba. Ja tagad nobruks, tad viss.. vairs kārbu nav. Būs vien kas cits jādomā.
Te pāris telefona uzņēmumi no dažnedažādām situācijām no dzīves ar busu.
Sniegu pa dubļiem meklējot.


Daži cilvēki ir ļauni! Nu kā var kāja celties ko tādu darīt?!?
[/URL]

Beidzot ziema.



Laba sajūta doties gulēt busā, kad ārā -15, bet iekšā +20.

Rets, bet patīkams prieks satapt citu busu, jo īpaši ziemas sezonā.

Diemžēl arī ziemai pienāk beigas. Pēdējais (ūdens)slēpojiens.


Pretīm vasarai.

Ikgadējais Bus Camp septembra beigās




Kautkad marta mēnesī bija pienākusi baisākā diena - tehniskā apskate. Ņemot vērā iepriekšējo gadu pozitīvo pieredzi, nolēmu doties izpildīt šo procedūru uz to pašu darbnīcu, kur pirms divi gadi.
Te jāiestarpina mazliet par tehniskās apskates veikšanas kārtību, kura atšķiras no LV kārtības ar ierastajām TA-stacijām.
Nor. apskati veic parastos auto servisos, kas nozīmē, ka tas paver neierobežotas iespējas kā traktēt dažu labu automobīļa defektu vai nepilnību. Piemēram jaudīgāku motoru atzīmēt ar 1. kā neatbilstošu stila elementu. Tas nu, protams, atbildīgajiem valsts iestāžu orgāniem galīgi nepatīk un viņi pieņēma dažnedažādus stingrus mērus, lai ar to cīnītos. Uztaisīja bargākus likumus, bet tā kā oranžais busiņš joprojām no ielām nepazuda, tad viņi pieņēma pavisam drastiskus mērus. Sāka tramdīt visas mazās auto darbnīcas ierodoties bez brīdinājuma un asistējot auto tehniskā stāvokļa novērtēšanā. Runā, ka esot nežēlīgi un skarbi, par mazāko kļūmi darbnīcai licenze nost, līdzarto auto tiek pamatīgi izpētīts un viss, kas nav pēc rūpnīcas standartiem ir, protams, divnieks.
Nu neko, es saņēmu dūšu un devos. Priekšā par laimi tas pats poļu meistars, kurš pirmstam bija žēlīgs pret mani. Tas viesa cerības. Iebraucu garāža, viņš jau sāka kautko gar lukturiem gramzstīties, kad pēkšņi darbnīcā ieskrien tās pārvaldnieks, pēc tautības somālis un nelabā balsī brēc, lai es braucot prom. Es, neizpratnē, bet šis tik vicinās ar rokām lai braucot prom cik tik ātri varot. Nu neko, ja dzen prom, tad jau neko. Izbraucu no darbnīcas, braucu prom un skatos spogulī, piebraucu pārstāvji no CSDD. Pjuuu.. paveicās.
Atbraucu uz darbnīcu nākamajā dienā un beidzot varēja iziet apskati mierīgos apstākļos. Lielākie pigori izvērtās ap atgāzu mērijumiem, jo tie bija tik zemi, ka mērīt nācās trīs reizes, jo meisters neticēja, ka var būt tik zemas atgāzes. Domāja, ka mērītājs čupā.
Tad nu auto atkal negodīgi likumīgā cēļā tapa par pilntiesīgu satiksmes dalībnieku. Prieku gan atkal pabojāja ātrumkārba. Kautkur Zviedrijas vidienē, lielā steigā uz prāmi, atkal izbeidzās piektais ātrums... kārba tika uzlikta pirms 9 mēnešiem un šī bija pēdējā rezerves kārba. Ja tagad nobruks, tad viss.. vairs kārbu nav. Būs vien kas cits jādomā.
Te pāris telefona uzņēmumi no dažnedažādām situācijām no dzīves ar busu.
Sniegu pa dubļiem meklējot.


Daži cilvēki ir ļauni! Nu kā var kāja celties ko tādu darīt?!?


Beidzot ziema.



Laba sajūta doties gulēt busā, kad ārā -15, bet iekšā +20.

Rets, bet patīkams prieks satapt citu busu, jo īpaši ziemas sezonā.

Diemžēl arī ziemai pienāk beigas. Pēdējais (ūdens)slēpojiens.


Pretīm vasarai.

Ikgadējais Bus Camp septembra beigās




Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia
Šogad low as bass pasākumā satiku lietuvieti kam arī T3 , šis ikdienā ar to brauc, bet tam vēl lielāks kemperis uz jumta.
Teica ka viss apmierina, motoru ielicis 1.9tdi AFN un uzstutējis elektro stūres pastūzi no opeła vai kkāda franču sūda, vot tad bija baigi laimīgs, jo viss vinu esot apmierinājis iznemot motoru un stūres iekārtu.
Ja godīgi arī brīnos kā tu uzticies tik vecam auto tik tālā braucienā, es būtu nomīzis.
Teica ka viss apmierina, motoru ielicis 1.9tdi AFN un uzstutējis elektro stūres pastūzi no opeła vai kkāda franču sūda, vot tad bija baigi laimīgs, jo viss vinu esot apmierinājis iznemot motoru un stūres iekārtu.
Ja godīgi arī brīnos kā tu uzticies tik vecam auto tik tālā braucienā, es būtu nomīzis.
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: VW T3 Westfalia
pa smuko, cerams ka noturesi vinu pie dzivibas nakamos 10 gadus...
prieks skatities un iedvesmo
p.s. af ta ir biezi ka cilvekiem kuriem ir jauns auto liekas ka ar veco nekur netikt un vins visu laiku plisis,
atceros kad aizlidoju uz somiju pakal fiestai un pateicu auto ipasniekam ka uz rigu brauksu pats
vins skatijas uzmani it ka es butu teicis ka taisos buvet raketi un marsu iekarto
prieks skatities un iedvesmo

p.s. af ta ir biezi ka cilvekiem kuriem ir jauns auto liekas ka ar veco nekur netikt un vins visu laiku plisis,
atceros kad aizlidoju uz somiju pakal fiestai un pateicu auto ipasniekam ka uz rigu brauksu pats
vins skatijas uzmani it ka es butu teicis ka taisos buvet raketi un marsu iekarto

Re: VW T3 Westfalia
Nē nu tam ir daudz mainīgo, teiksim es būtu drošs braukt ar savu auto, jo zinu ka viss man ir tip to ( tik tagad uz boostu skatīšos biežāk
)
Man pazīstami vācieši ik gadu ar kompāniju rīko drotu ralliju. Noteikumi tādi ka jānopērk drots un jasačini par kopējo summu 1500e un tad dodas kkur tālu tālu teiksim uz Krimu, sočiem, melno jūru un atpakaļ. Viņiem tas ir funn un chelendž pisties pa ceļam

Man pazīstami vācieši ik gadu ar kompāniju rīko drotu ralliju. Noteikumi tādi ka jānopērk drots un jasačini par kopējo summu 1500e un tad dodas kkur tālu tālu teiksim uz Krimu, sočiem, melno jūru un atpakaļ. Viņiem tas ir funn un chelendž pisties pa ceļam
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
Re: VW T3 Westfalia
Jā TDI (afn) upgreids ir ļoti laba lieta. Žēl, ka tik tās kārbas netur līdzi, bet citādāk tas motors ir ideāls variants. Ar 150zs ļoti pietiekami kustina to bundžu (2280kg). Pa šiem gadiem nekādū īpašo bēdu ar šo dzinēju nav bijis. Man ar oriģināli nebija nebija stūres pastiprinātājs, bet vēlākos gados tika uzmontēts T3 oriģinālais un strādā ideāli.
Vēl prasītos uzlabot bremzes, jo tās ir krietni par švaku. Pa līdzenumu vēl nekas, bet, tad, kad jāsāk pa kalniem braukt, tad ir baigi jāpiedomā nesaspaidīt pedāli par daudz, jo pārkarsējas ļoti ātri.
Par tālākiem braucieniem ir, protams, bijis ne reizi vien šaubas un bailes, bet no otras puses skatoties, kas tad ir trakākais, kas var notikt? Visas problemas tak var atrisināt un bieži vien pēctam ir labs stāsts ko pastāstīt pie alusgkrūzes. Tā kā piemēram, kad kārba noplīsa Austrijā. Nokļuvām vienīgajā Austrijas VW T3 darbnīcā, ģimenes uzņēmumā, kuru īpašnieki pēc pārliecības bija tik spēcīgi katoļi, ka pēc remonta un pirms mūsu promdošanās nāca busiņu svētīt ar svēto ūdeni!
Tādu servisa pakalpojumu vēl nekad nebiju sastapis, bet nu ja piedāvā, tad neies jau atteikt.
Es domāju svarīgākais ir, lai ir kāds priešstats par auto stāvokli, tad vecumam un jaunumam nozīmes nav traki lielas. Jauni plīst tāpat uz nebēdu.
Bet nu oranžajam busam tagad prasās pēc rūpīgākas apkopes. Rūsa ir stirpri strādājusi pēdējā laikā un kuzavs ir stipri saguris. Tas pats ar vadiem, vecie vadi sāk brukt kopā. Doma ir šoziem vai nākamziem mazliet paskrūvēt.
Vēl prasītos uzlabot bremzes, jo tās ir krietni par švaku. Pa līdzenumu vēl nekas, bet, tad, kad jāsāk pa kalniem braukt, tad ir baigi jāpiedomā nesaspaidīt pedāli par daudz, jo pārkarsējas ļoti ātri.
Par tālākiem braucieniem ir, protams, bijis ne reizi vien šaubas un bailes, bet no otras puses skatoties, kas tad ir trakākais, kas var notikt? Visas problemas tak var atrisināt un bieži vien pēctam ir labs stāsts ko pastāstīt pie alusgkrūzes. Tā kā piemēram, kad kārba noplīsa Austrijā. Nokļuvām vienīgajā Austrijas VW T3 darbnīcā, ģimenes uzņēmumā, kuru īpašnieki pēc pārliecības bija tik spēcīgi katoļi, ka pēc remonta un pirms mūsu promdošanās nāca busiņu svētīt ar svēto ūdeni!

Es domāju svarīgākais ir, lai ir kāds priešstats par auto stāvokli, tad vecumam un jaunumam nozīmes nav traki lielas. Jauni plīst tāpat uz nebēdu.
Bet nu oranžajam busam tagad prasās pēc rūpīgākas apkopes. Rūsa ir stirpri strādājusi pēdējā laikā un kuzavs ir stipri saguris. Tas pats ar vadiem, vecie vadi sāk brukt kopā. Doma ir šoziem vai nākamziem mazliet paskrūvēt.
Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
Re: VW T3 Westfalia
Kauns jau atzīt, bet vasaras sākumā, kautkādā mirkļa vājumā, tika iegādāts jaunākais brālis. Zils kā Belaruss, lēns kā Kamaz, bet nu maziem braucieniem uz veikalu tīri piemērots.


Mārtiņš
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
VW T3 Westfalia 1.9TD azz+aap
VW T3 Coach + Subaru EJ 22 ///under construction///
You know your a VW bus Driver when you carry a 3 1/2 ton floor jack with , just incase you need to pull the motor!
- simtdevindesmitais
- Posts: 907
- Joined: 06 Aug 2012, 23:21
Re: VW T3 Westfalia
Izbraucieniem riktīgs kaifs noteikti. 
