Valdish Opel Vectra C 3,0 CDTI(Isuzu)
Re: Valdish Opel Vectra C 3,0 CDTI(Isuzu)
Nu tad vismaz pamēģini to aktuatoru pakustinat ar roku, optimali butu atvienot no vnt mehanisma, un pašu vnt kaju pakustināt, ja tiešām viņa pilnigi brivi kustas knapi ar pirkstu pieskaroties, tad meklē vainu citur. Vnk ja tur viss ir aizkvepis, aktuators vnt mehanismu regulē ar aizkavi, un lidz ar to attiecīgi kada brīdī parpuš vai ir nepietiekams spiediens un lai pasargātu no bojājumiem kompis ierubī limp mode. Parstartējot protams tas nodzesas, lidz nākamai reizei, kad atkal aktuators par lenu noregulē vnt mehanismu.
- valdish
- Posts: 71
- Joined: 25 Jan 2010, 11:43
- Location: Lielauce, Auce
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Valdish Opel Vectra C 3,0 CDTI(Isuzu)
To neesmu mēģinājis. mēģinājām tad kad ir iemetusies kļūda tas nekustās nemaz.ray112 wrote:Nu tad vismaz pamēģini to aktuatoru pakustinat ar roku, optimali butu atvienot no vnt mehanisma, un pašu vnt kaju pakustināt, ja tiešām viņa pilnigi brivi kustas knapi ar pirkstu pieskaroties, tad meklē vainu citur. Vnk ja tur viss ir aizkvepis, aktuators vnt mehanismu regulē ar aizkavi, un lidz ar to attiecīgi kada brīdī parpuš vai ir nepietiekams spiediens un lai pasargātu no bojājumiem kompis ierubī limp mode. Parstartējot protams tas nodzesas, lidz nākamai reizei, kad atkal aktuators par lenu noregulē vnt mehanismu.
Bet bez kļūdas neesmu tā mēģinājis.
Lielākā problēma ir tā ka, neviens ar šo motoru negrib krāmēties servisos.
Interesanti ir ka spriegums arī uzkāpj līdz 4,05 Voltiem un uzkarās
Re: Valdish Opel Vectra C 3,0 CDTI(Isuzu)
Nu vot, megini tikt klat tai turbīnai, atvieno aktuatora kaju no vnt un tad jau radzesi, vai tur kas ķeras vai nē. Beigās nekas varbūt nav jāpērk. Protams es zinu ka vieglāk ir nomainīt vienu mazu detaļu, kurai tiek klāt, nekā noņemt un izjaukt turbīnu, kurai ir grūti tikt klāt, bet nav jau ari jēgas mainit kaut ko, kas nav pie vainas un cerēt uz brīnumu.