achmed VAZ 21013
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: achmed VAZ 21013
Populārs varbūt to cilvēku lokā, kuriem interesē padomju tehnika un patīk kā izmainās auto dinamika, ja jaudu palielina 2x un par 15% samazina auto masu Un, protams, kuru gan interesē kā riņķo 7 Nacionālās klases mašīnas, ja tā vietā var vērot kā 20 žiguli ar līdzīgu jaudu jož pa trasi? Personīgi man interesē tas, ka, varu pašpikot kādus risinājumus izmanto sportisti, ja kas iepatīkas, tad šo ideju realizēju savam žicim. Izstaigāju auto parku, izpētu novitātes, pakonsultējos par risinājuma lietderīgumu.Black President wrote:Es ta skatos ka dzintara aplis ir loti populars
VAZ 21013 1500s
Re: achmed VAZ 21013
Labs vakars!
Tā kā pa ziemu ar žici nebraucu, tas ir īstais laiks, lai sagatavotos jaunajai sezonai. Gribas uz jaunu sezonu mazliet pamainīt vizuālo un mazliet palielināt jaudu. Bildes nav daudz, bet nu ieskatam par to, ka darbi notiek - pietiks
Sākšu ar to, ka netīšām tiku pie 3 dažādiem Sarkanās zvaigznes mopēdiem Rīga (7, 11, 13), visi Latviski sarkanajā, tāpat kā žicis
Tā kā daļa uzmanības un laika pavadu arī pie mopēdiem, plāni nekādi lielie, visu izjaukt, sapucēt, nokrāsot un salikt. Būs ko vasarā par Saulkrastiem braukāt.
Ko esmu iegādājies žicim un kādi plāni? Jau minēju, ka uz jauno sezonu gribētu mazliet jadīgāku - tātad attiecīgi darbojos. Pakonsultējos un nonācu pie detaļu saraksta, ko iegādāties.
Mazlietota Ņivas galva, tiešām labā stāvoklī. Tiks izjaukta, izborēti ieplūdes/izplūdes kanāli, pārveidotas degkameras, apvirpoti un noslīpēti vārsti, atvieglināti un izsvaroti vārstu bīdītāji (rokeri), cietākas vārstu atsperes, tiks uzstādīta metāla galvas blīve un, protams, galva tiks sēdināta.
BMW e30 m20b20 klaņi
Izplūdes kolektors (4-2-1)
Uz jauno sezonu tiks pāršuta stūres, nosmilšoti un pūlvekrāsoti diski, uzliktas jaunas riepas
Un jā, vienu dienu nenoturējos, uzsniga sniegs un ceļu kaisītāji nebija paspējuši izbraukt pa rajonu ar sķūri un sāli, ieliku aķīti, ielēju benzīnu un pa dzelzi prom uz trasi
Darbs līdz pavasarim pietiek, jācer, ka izdosies kā iecerēts!
Paldies par uzmanību!
Tā kā pa ziemu ar žici nebraucu, tas ir īstais laiks, lai sagatavotos jaunajai sezonai. Gribas uz jaunu sezonu mazliet pamainīt vizuālo un mazliet palielināt jaudu. Bildes nav daudz, bet nu ieskatam par to, ka darbi notiek - pietiks
Sākšu ar to, ka netīšām tiku pie 3 dažādiem Sarkanās zvaigznes mopēdiem Rīga (7, 11, 13), visi Latviski sarkanajā, tāpat kā žicis
Tā kā daļa uzmanības un laika pavadu arī pie mopēdiem, plāni nekādi lielie, visu izjaukt, sapucēt, nokrāsot un salikt. Būs ko vasarā par Saulkrastiem braukāt.
Ko esmu iegādājies žicim un kādi plāni? Jau minēju, ka uz jauno sezonu gribētu mazliet jadīgāku - tātad attiecīgi darbojos. Pakonsultējos un nonācu pie detaļu saraksta, ko iegādāties.
Mazlietota Ņivas galva, tiešām labā stāvoklī. Tiks izjaukta, izborēti ieplūdes/izplūdes kanāli, pārveidotas degkameras, apvirpoti un noslīpēti vārsti, atvieglināti un izsvaroti vārstu bīdītāji (rokeri), cietākas vārstu atsperes, tiks uzstādīta metāla galvas blīve un, protams, galva tiks sēdināta.
BMW e30 m20b20 klaņi
Izplūdes kolektors (4-2-1)
Uz jauno sezonu tiks pāršuta stūres, nosmilšoti un pūlvekrāsoti diski, uzliktas jaunas riepas
Un jā, vienu dienu nenoturējos, uzsniga sniegs un ceļu kaisītāji nebija paspējuši izbraukt pa rajonu ar sķūri un sāli, ieliku aķīti, ielēju benzīnu un pa dzelzi prom uz trasi
Darbs līdz pavasarim pietiek, jācer, ka izdosies kā iecerēts!
Paldies par uzmanību!
VAZ 21013 1500s
- howitzer
- M30
- Posts: 28633
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: achmed VAZ 21013
Nais - Tu esi Micuks paralēlajā Visumā.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Foxijs
- Posts: 6820
- Joined: 17 Mar 2007, 14:30
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
PareizaisFoxijs wrote:Pareizais Micuks labs guvums tie mopēdi, es sen jau sapņoju par haļavno deltu
Neesmu tāds eksperts, lai būvētu un rēķinātu kaut ko no sava prāta. Uzticos cilvēkiem, sava amata lietpratējiem, kuri savas zināšanas ieguvuši sacensību trasē. Ļoti novērtēju un ieklausos tādu cilvēku ieteikumos.
VAZ 21013 1500s
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: achmed VAZ 21013
A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?
Un kur šiem motoriem sadalene stāv?
/Neko nezinu par VAZ'iem/
Un kur šiem motoriem sadalene stāv?
/Neko nezinu par VAZ'iem/
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Re: achmed VAZ 21013
Ņivas galva ir jaunāka, mazliet savādākas konstrukcijas (1970-to vs 1990-to gadu tehnoloģijas). Tai ir lielāki dzeses kanāli. Paredzēta lietot ar metāla galvas blīvi.J.K.jr.bad. wrote:A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?
Un kur šiem motoriem sadalene stāv?
/Neko nezinu par VAZ'iem/
Tā ir izturīgāka un, palielinot kompresijas pakāpi, ir pamats domāt, ka tā turēs "labāk"
Visas žiguļu (klasikas) galvas ir SOHC (viena sadalene virs galvas, kura ar rokeru palīdzību atver gan ieplūdes, gan izplūdes vārstus) tipa
VAZ 21013 1500s
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15201
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1209
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: achmed VAZ 21013
Es domāju, ka izportējot galvu un ieliekot niknāku sadaleni, būs labākais veids, kā to motoru dzīvāku padarīt.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: achmed VAZ 21013
Nebūs gan tik "rožaini" kā raksti, tehnoloģija galvu ražošanā ar nelielām izmaiņām ir tā pati.achmed wrote:Ņivas galva ir jaunāka, mazliet savādākas konstrukcijas (1970-to vs 1990-to gadu tehnoloģijas). Tai ir lielāki dzeses kanāli. Paredzēta lietot ar metāla galvas blīvi.J.K.jr.bad. wrote:A, kas ir iegūstams ar Ņivas galvu?
Un kur šiem motoriem sadalene stāv?
/Neko nezinu par VAZ'iem/
Tā ir izturīgāka un, palielinot kompresijas pakāpi, ir pamats domāt, ka tā turēs "labāk"
Visas žiguļu (klasikas) galvas ir SOHC (viena sadalene virs galvas, kura ar rokeru palīdzību atver gan ieplūdes, gan izplūdes vārstus) tipa
Esmu sazāģējis daudzas žiguļu galvas, lai iegūtu saprašanu un statistiku par galvām, divu vienādu galvu līdz šim nav bijis, atšķirības nelielas, bet ir. Visas oriģinālas neslīpētas, atšķiras deg kameru tilpumi, dzeses kanāli no iekšas, nedaudz bet atšķiras. Atšķiras vārstu sēžu novietojums, dziļāk vai seklāk.
Par ņivas galvu izturību ir vairāk mīts kā patiesība, jā ir tur degkameras rajonā, dzeses kanālā pielējums, kurš teorētiski padara izturīgāku, bet jāņem vērā, ka 21213, 21214 galvas no rūpnīcas ir "sedinātas" degkameras ir mazākas, lai būtu lielāka kompresijas pakāpe. Metāla ziņā bez reālas analīzes neviens nepateiks cik labāks vai sliktāks ir metāls.
Par lielākiem dzeses kanāliem, kā pretrunas šajā apgalvojumā, galva izmēros ir tāda pati kā visas klasikas galvas, ja dzeses kanāli ir lielāki tad loģiski sienas ir plānākas un galva būtu tieši švakāka nekā izturīgāka.
Neviena klasikas galva nav paredzēta metālpaketei, bet izmantot to var, tikai galvas virmai jābūt ar smalku slīpējumu tāpat kā bloka virsmai.