Kaķis wrote:Labs, man iepriekšējā darbavietā 2 čaļiem bija B6Q unīši 2.5tdi, šiem pa pilsētu 12 litri
Nu pa Rīgu ļoti iespējams. Man tāds jauktais patēriņš tas 8l/100km varētu būt.
Ko jus ble pipejatKlobsters wrote:Pa Rīgas korķiem arī 1.9tdi priekšpiedziņai ir 11-12 litri. Viss atkarīgs no maršruta.
Vismaz kads mani saprothowitzer wrote:Jebkuru auto atgaisot ir kā 2 pirkstus (tā es gaisoju gan Audi, gan E36, gan E28, gan E39, gan XJ6 un viss kulē) - kad esi visas trubas salicis un visu darbu padarījis, lej tosolu cik vien lien iekšā. Korķi bačokam atstāj vaļā. Piešķil auto, pečkas temperatūru uz maksimumu un ļauj, lai auto rūc. Kad ir uzsilis, pagāzē, lai sūknis aktīvāk dzenā, izspaidi trubas, izdzen burbuļus. Pielej vajadzīgo līmeni, bačoku ciet un brauc vizināties pa rajonu - pēc tam pielej vēl, cik vajag. Viss. Šī metode visiem auto strādājusi - arī tam pašam "leģendārajam" M20, kuru pāķi nerubī atgaisot, dzen purnu augšā kaut kādos slīpumos un hujviņzin vēl kā pišās.
Nestāsti, nekas nav jāceļ, vai nu kārbu noņem, vai ja ļoti gribi vari arī izņemt.smith wrote:Da labi. Kā tad ar to 1er kuram jāceļ motors laukā, lai nomainītu ķēdi?
Un sveces arī citām markām ieēdas.
Nav jau tā, ka šitās ir tipiskās vag problēmas
Un V6 man liekas jebkuru atgaisot nav tik viegli