спортивный e36 316i >> 318IS+1L + stalažas salonā #rūsaspūķis
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Zilajā kalnā cik zinu šamie nebija.
Abit - 7dien Teperis???
Abit - 7dien Teperis???
Opel Zafira A `02 Silver 2.2 DTI (family wagen)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
VW Jetta MKII `91 Manypaint 1.8 mono (daily driven shitbox)
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Paldies kolēģi!
laikam augusi nedaudz meistarība....jēb vnk prātīgāk braucam un nav tādas trases kur iznest viņu.
domāju ka nē, jo 6dien svinēs 333 kausa noslēgumu
nemaz i nepieminiGG. wrote:...
Kautkā sen nav tas nabaga bamperis iznīcināts
laikam augusi nedaudz meistarība....jēb vnk prātīgāk braucam un nav tādas trases kur iznest viņu.
nebijām jā, jāpataupa finanses + tur bija ķip ledus trase, kas īsti nesaistīja, tad nu tika nolemts izlaist.Mellaish wrote:Zilajā kalnā cik zinu šamie nebija.
Abit - 7dien Teperis???
domāju ka nē, jo 6dien svinēs 333 kausa noslēgumu
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Sveiki.
Viens ziemas gonku seriāls noslēdzies, 333 Ziemas kauss, var ātri pastāstīt, kā (ne)gāja
kā jau pierasts, par auto sagatavošanu sākām domāt neilgi pirms sacensībām
tā kā iepriekšējā posmā jau sapratām, ka ir jātiek vaļā no metinātā reduktora, padomā bija divi varianti, viens noņemt reduktoru no mana e30 (vispār ja būtu bijis silts un tikai asfalta konfigurācija, ļoti iespējams 333 trasi piedziedātu m20b30 skaņas..bet nebij lemts ), tātad otrs variants dabūt salauzto lsd elementu, ko viens kolēga mums jau piedāvāja vasarā, sazvanamies..ras un divi, 7dienas vakarā raujam uz pilsētu, un iegūstam salauztu mazo lsd elementu, par ko liels paldies Ch
pirmdien, vakarā raujam uz servīzi sākt kko darīt, izjaucam elementu, un saprotam, ka trūkst divas mazās preload šaibiņas, fōk, nu neko, zinājām ka Ch ir vēl viens elements, izšķīdis, sazvanamies atkal, un ar visādām mahinācijām sakārtojam, kā dabūt to no Jelgavas uz Madonu, šeit paldies Space_Cowboy. Pāāāralēli tika arī samedītas tās šaibiņas atsevišķi no Blondā, arī viņam paldies!
kamēr notiek mahinācijas ar detaļu sagādi, sametinājām elementa vāciņu, tam bija nolūzusi gultņa sēža, papētot internetu un vietējo situāciju, tā teikt, type168 elementu slimība
čirkk
un tajā pat dienā ir klāt donōrs.
sveiki
respektīvi no diviem salikām vienu, nu pa lielam no izšķīdušā nebij baigi ko paņemt
sākumā doma bija vnk nomainīt elementu + jauni sānu gultņi un būs zaibcom, reduktora korpusu nemaz neņēmām nost.
salikām un, protams, nekas nebija zaibcom
itkā pēc visa lsd elementam un parastajam būtu jābūt vienādiem, mož metinot vāku savilka kas ļoti ticams, respektīvi bija ''jāregulē'' sānu vāki, gultņos bij pārāk liela spēle.
aiziet gateris, no sākuma maucām uz liela ķip dzirnakmeņa, bet tas bija pārāk lēnu un tik labi neņēma
bet nu itkā viss sanāca.
tālāk vēl bij doma salabot DISA vārstu, bet par to vēlāk, jo līdz gonkai to nesanāca salabot.
tātad nu jau visā Latvijā ir sniegs, tātad arī 333, aizbraucām, nolikām auto...un tas jau bija gatavs gonkai, jo nekādu citu riepu utt, mums nebija
smūks
izstaigājām trasi sapratām, ka šoreiz būs max slikti...slikāk kā pagājušajā reizē , jo sapratām ka grunts sekcija uzreiz būs ledū, sākumā gan to klāja smuks sniegs, cerība vēl bija ka asfalta sekcijā daudz kur bija ''tīrs'' asfalts, bet tas uzreiz pārvērtās par pulētu ledu...
respektīvi auto stūrējās, jo priekšā bija +- norm riepas-uniroyals, bet uz priekšu vīspār negāja - aizmugurē bija sailuns (kā viens rwd pro klases braucējs izteicās: ''cik daudz Jūs vakar izdzērāt, ja izdomājāt likt tādu riepu(sailun)'' ), bet nu jā, mums nebij alternatīvu
pēc pirmajiem braucieniem sazvanījām čomu kas dzīvo netālu, savācām hanteļu ripas, cik lai ir droši salikām, tik bija
maz jau gan, 25 + cik rezerves ritenis pats.
bet nu uz manu braucienu vēl kolēga pats pieslēdzās par atsvaru, un sanāk bija +140kg (atsvari+pasažieris) neskaitot mani...tas neko nemainīja
āāā, plus ka reduktors čota tomēr kkā negribēja bloķēt, lai arī pirmstam patestēju tepat pa dopiņu, likās ļoti labi, taču trasē bija diezgan slikti, to arī video var dzirdēt....ļoti bieži..pārāk par to tiek domāts.
ieskats 2. braucienā, jāteic, garastāvoklis nebija no tiem labākajiem pēc pirmā brauciena, to var nedaudz just » Skatīties Youtube
karoč galīgi nebaudāma bij braukšana, Kretīns pat izteicās, ka 3. braucienu varētu vnk nebraukt, jo kāda jēga, un pa lielam varēja piekrist....bet tomēr vēlme kko pazīmēties fotogrāfiem bija, tāpēc aiziet
skatītāju līkums
speeeeeed
kad kolēģim viss izbesījis un ir skaidrs, ka labi laiki nesanāk, ko dara pasažieris...vnk ierēc
bet nu labi, jokus pie malas, skaidrs, ka uz pjedestāla uzkāpt atkal nevienam no mums nesanāca, taču pirmajos posmos savāktie punkti Vilcienam nodrošināja 1. vietu kopvērtējumā
kad jau pasvinējām to uzvaru, 1dien arī atāk paciņa no Moskouw city, jo pēc tam kad no 4riem atrastajiem vārstiem visiem bija caura membrāna, sapratu, ka nav vērts tālāk meklēt. un jauns oem bija kosmoss.
vakar samainīju membrānu, viss šancē, nav tik iztestēts baigi vēl.
kkā tā pagaidām
#mundierismotorsport
Viens ziemas gonku seriāls noslēdzies, 333 Ziemas kauss, var ātri pastāstīt, kā (ne)gāja
kā jau pierasts, par auto sagatavošanu sākām domāt neilgi pirms sacensībām
tā kā iepriekšējā posmā jau sapratām, ka ir jātiek vaļā no metinātā reduktora, padomā bija divi varianti, viens noņemt reduktoru no mana e30 (vispār ja būtu bijis silts un tikai asfalta konfigurācija, ļoti iespējams 333 trasi piedziedātu m20b30 skaņas..bet nebij lemts ), tātad otrs variants dabūt salauzto lsd elementu, ko viens kolēga mums jau piedāvāja vasarā, sazvanamies..ras un divi, 7dienas vakarā raujam uz pilsētu, un iegūstam salauztu mazo lsd elementu, par ko liels paldies Ch
pirmdien, vakarā raujam uz servīzi sākt kko darīt, izjaucam elementu, un saprotam, ka trūkst divas mazās preload šaibiņas, fōk, nu neko, zinājām ka Ch ir vēl viens elements, izšķīdis, sazvanamies atkal, un ar visādām mahinācijām sakārtojam, kā dabūt to no Jelgavas uz Madonu, šeit paldies Space_Cowboy. Pāāāralēli tika arī samedītas tās šaibiņas atsevišķi no Blondā, arī viņam paldies!
kamēr notiek mahinācijas ar detaļu sagādi, sametinājām elementa vāciņu, tam bija nolūzusi gultņa sēža, papētot internetu un vietējo situāciju, tā teikt, type168 elementu slimība
čirkk
un tajā pat dienā ir klāt donōrs.
sveiki
respektīvi no diviem salikām vienu, nu pa lielam no izšķīdušā nebij baigi ko paņemt
sākumā doma bija vnk nomainīt elementu + jauni sānu gultņi un būs zaibcom, reduktora korpusu nemaz neņēmām nost.
salikām un, protams, nekas nebija zaibcom
itkā pēc visa lsd elementam un parastajam būtu jābūt vienādiem, mož metinot vāku savilka kas ļoti ticams, respektīvi bija ''jāregulē'' sānu vāki, gultņos bij pārāk liela spēle.
aiziet gateris, no sākuma maucām uz liela ķip dzirnakmeņa, bet tas bija pārāk lēnu un tik labi neņēma
bet nu itkā viss sanāca.
tālāk vēl bij doma salabot DISA vārstu, bet par to vēlāk, jo līdz gonkai to nesanāca salabot.
tātad nu jau visā Latvijā ir sniegs, tātad arī 333, aizbraucām, nolikām auto...un tas jau bija gatavs gonkai, jo nekādu citu riepu utt, mums nebija
smūks
izstaigājām trasi sapratām, ka šoreiz būs max slikti...slikāk kā pagājušajā reizē , jo sapratām ka grunts sekcija uzreiz būs ledū, sākumā gan to klāja smuks sniegs, cerība vēl bija ka asfalta sekcijā daudz kur bija ''tīrs'' asfalts, bet tas uzreiz pārvērtās par pulētu ledu...
respektīvi auto stūrējās, jo priekšā bija +- norm riepas-uniroyals, bet uz priekšu vīspār negāja - aizmugurē bija sailuns (kā viens rwd pro klases braucējs izteicās: ''cik daudz Jūs vakar izdzērāt, ja izdomājāt likt tādu riepu(sailun)'' ), bet nu jā, mums nebij alternatīvu
pēc pirmajiem braucieniem sazvanījām čomu kas dzīvo netālu, savācām hanteļu ripas, cik lai ir droši salikām, tik bija
maz jau gan, 25 + cik rezerves ritenis pats.
bet nu uz manu braucienu vēl kolēga pats pieslēdzās par atsvaru, un sanāk bija +140kg (atsvari+pasažieris) neskaitot mani...tas neko nemainīja
āāā, plus ka reduktors čota tomēr kkā negribēja bloķēt, lai arī pirmstam patestēju tepat pa dopiņu, likās ļoti labi, taču trasē bija diezgan slikti, to arī video var dzirdēt....ļoti bieži..pārāk par to tiek domāts.
ieskats 2. braucienā, jāteic, garastāvoklis nebija no tiem labākajiem pēc pirmā brauciena, to var nedaudz just » Skatīties Youtube
karoč galīgi nebaudāma bij braukšana, Kretīns pat izteicās, ka 3. braucienu varētu vnk nebraukt, jo kāda jēga, un pa lielam varēja piekrist....bet tomēr vēlme kko pazīmēties fotogrāfiem bija, tāpēc aiziet
skatītāju līkums
speeeeeed
kad kolēģim viss izbesījis un ir skaidrs, ka labi laiki nesanāk, ko dara pasažieris...vnk ierēc
bet nu labi, jokus pie malas, skaidrs, ka uz pjedestāla uzkāpt atkal nevienam no mums nesanāca, taču pirmajos posmos savāktie punkti Vilcienam nodrošināja 1. vietu kopvērtējumā
kad jau pasvinējām to uzvaru, 1dien arī atāk paciņa no Moskouw city, jo pēc tam kad no 4riem atrastajiem vārstiem visiem bija caura membrāna, sapratu, ka nav vērts tālāk meklēt. un jauns oem bija kosmoss.
vakar samainīju membrānu, viss šancē, nav tik iztestēts baigi vēl.
kkā tā pagaidām
#mundierismotorsport
- Archuks
- BMW
- Posts: 12868
- Joined: 13 Sep 2004, 20:30
- Location: Centrs
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Kolēģis gan jautrā noskaņojumā tajā braucienā
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
- howitzer
- M30
- Posts: 28631
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Egon foto.
Sveiciens ar kopvērtējuma pjedestālu.
Kad jums atkal (pie)Rīgā kāda gonka? Moš jāpieripo sakurīt un paskatīties dzīvē.
Sveiciens ar kopvērtējuma pjedestālu.
Kad jums atkal (pie)Rīgā kāda gonka? Moš jāpieripo sakurīt un paskatīties dzīvē.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
hah, jā, plus viņš gan jau neaizdomājās ka viss filmējasArchuks wrote:Kolēģis gan jautrā noskaņojumā tajā braucienā
howitzer wrote:Egon foto.
Sveiciens ar kopvērtējuma pjedestālu.
Kad jums atkal (pie)Rīgā kāda gonka? Moš jāpieripo sakurīt un paskatīties dzīvē.
mums nekā līdz vasarai, līdz kādai minišosejai. tagad vēl Cēsīs būs viena gonka, un tad man liekas sākas pāris mēnešu pauze
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
tie lsd elementa váki ir atsevišķi nopērkami pie lietotāja balcers bmwpowerā un varu iedot kontaktus kur tev no 0 var uztaisīt tādu
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
jā zinu, ebeyā arī brīvi pieejami, bet vāks itkā ir sataisīts.-AF- wrote:tie lsd elementa váki ir atsevišķi nopērkami pie lietotāja balcers bmwpowerā un varu iedot kontaktus kur tev no 0 var uztaisīt tādu
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Svejki, weekendā tā normāl pabaudījām ziemas priekus un prieku bēdas
sākām 6dien, pa lielam ar ziemas gonku noslēgumu, Cēsīs, Vidzemes Ziemas kausa ietvaros.
Kā vienmēr ar naivo cerību, ka nebūs baigi daudz ledus ...tas nenotika, nu ok, bija arī baudāmi posmi, neskaitot trases pēdējo kkādu 1/3 kur ledus bija tik traks, ka auto vairāk kontrolēja pilotu nevis otrādāk
bet nu neko, biš džazu un paspolēt varēja.
angle kit...
Artūrs saskatījies FormulaD viģikus
normaļna tripod modā
bijām ielikuši gan balastu, gan riepas papūstas uz vidējo optimālo, bet nu neko nekas nedeva, plus kolēģi mauca ar visādām nišpām utt, ai... nu vismaz pieredze piekrāta
apmēram šādi izskatījās braucot, pēc finiša tiek izteiktas visas manas domas par notiekošo » Skatīties Youtube
tālāk... nākamajā rītā pieceļoties atmiņas pēc vakardienas gana skābas vēl
zināju ka čomi rajonā domā ar zāģiem pavīlēt pa trasi... karoč vajag zāģus! pārdesmit minūtes un mums ir riepas un braucam tās samontēt uz diskiem
pirms vēl braukt uz garāžu kompakts izdomāja palikt bez strāvas. startēju, grūti jau griež ar to 10w60, un hujakš, gluha viss
laikam izdega drošinātājs mazajā + vadā no AKB, salīdzinoši ātri sanāca konstatēt, ieliku ''peremičku'' tajā kastītē motortelpā un atiet.
protams zinot zāģu specifiku, parasti lielākajai daļai pēc to pamēģināšanas virsbūvē parādās caurumi uttt, bet nu neko, gribējās pamēģināt...domājām pō
mmmmm
riepas pa lielam svaigas, nobraukta viena gonka kuras laikā šipi gan parauti, jā, bet priekš mums būs labi lai pamēģinātu.
vēry much sport
kkā tā darbībā, te pats sākums, sākam piešauties, kad jau pāris stundas bija pamaukts un pienākusi nakts, varēja pīīlnā tonī arī nākt un tad jau arī protams sākās kļūdas, kupenas utt. mega labs pasākums sanāca! » Skatīties Youtube
te sākumā norm gāja, bet kko atmetos un ātrums pazuda » Skatīties Youtube
Kad bija pagājušas daudz stundas, degviela izbraukta praktiski visa, pakojāmies mājupceļam.
Braukājot trasē kkur pusceļā kompaktam izbeidzās kārba, liekas ka saslēdzās divi pārnesumi reizē, nevarēja neko saslēgt, neitrālajā pats gāja uz priekšu, no atpakaļgaitas meta ārā utt, kko pačakarējām un varējām turpināt, vairāk gan paļaujoties uz 3. pārnesumu tikai lai nav jāslēgā plūs vēl reduktors nu jau sāk izklausīties vēl bēdīgāk kā pirmstam, plūs vēl gaismas pazuda, kad bija jābrauc naktī, bet tur nekontaktēja relejs utt, jautri
rezumē: zāģi ir štelle sakarā ar to ka kompats ir džips, tad nekur pat lāgā neķērās biš tikai lanžerons priekšā uz full lock un nēēdaudz arka augšpusē vienā pusē, WIN! Protams, ja riepas būtu jaunas ganjau tas kompakts viņas tā negrieztu, bet pašlaik bija nōis.
ziemas Mundieris drīz sāks gatavoties vasaras sezonai, turās!
sākām 6dien, pa lielam ar ziemas gonku noslēgumu, Cēsīs, Vidzemes Ziemas kausa ietvaros.
Kā vienmēr ar naivo cerību, ka nebūs baigi daudz ledus ...tas nenotika, nu ok, bija arī baudāmi posmi, neskaitot trases pēdējo kkādu 1/3 kur ledus bija tik traks, ka auto vairāk kontrolēja pilotu nevis otrādāk
bet nu neko, biš džazu un paspolēt varēja.
angle kit...
Artūrs saskatījies FormulaD viģikus
normaļna tripod modā
bijām ielikuši gan balastu, gan riepas papūstas uz vidējo optimālo, bet nu neko nekas nedeva, plus kolēģi mauca ar visādām nišpām utt, ai... nu vismaz pieredze piekrāta
apmēram šādi izskatījās braucot, pēc finiša tiek izteiktas visas manas domas par notiekošo » Skatīties Youtube
tālāk... nākamajā rītā pieceļoties atmiņas pēc vakardienas gana skābas vēl
zināju ka čomi rajonā domā ar zāģiem pavīlēt pa trasi... karoč vajag zāģus! pārdesmit minūtes un mums ir riepas un braucam tās samontēt uz diskiem
pirms vēl braukt uz garāžu kompakts izdomāja palikt bez strāvas. startēju, grūti jau griež ar to 10w60, un hujakš, gluha viss
laikam izdega drošinātājs mazajā + vadā no AKB, salīdzinoši ātri sanāca konstatēt, ieliku ''peremičku'' tajā kastītē motortelpā un atiet.
protams zinot zāģu specifiku, parasti lielākajai daļai pēc to pamēģināšanas virsbūvē parādās caurumi uttt, bet nu neko, gribējās pamēģināt...domājām pō
mmmmm
riepas pa lielam svaigas, nobraukta viena gonka kuras laikā šipi gan parauti, jā, bet priekš mums būs labi lai pamēģinātu.
vēry much sport
kkā tā darbībā, te pats sākums, sākam piešauties, kad jau pāris stundas bija pamaukts un pienākusi nakts, varēja pīīlnā tonī arī nākt un tad jau arī protams sākās kļūdas, kupenas utt. mega labs pasākums sanāca! » Skatīties Youtube
te sākumā norm gāja, bet kko atmetos un ātrums pazuda » Skatīties Youtube
Kad bija pagājušas daudz stundas, degviela izbraukta praktiski visa, pakojāmies mājupceļam.
Braukājot trasē kkur pusceļā kompaktam izbeidzās kārba, liekas ka saslēdzās divi pārnesumi reizē, nevarēja neko saslēgt, neitrālajā pats gāja uz priekšu, no atpakaļgaitas meta ārā utt, kko pačakarējām un varējām turpināt, vairāk gan paļaujoties uz 3. pārnesumu tikai lai nav jāslēgā plūs vēl reduktors nu jau sāk izklausīties vēl bēdīgāk kā pirmstam, plūs vēl gaismas pazuda, kad bija jābrauc naktī, bet tur nekontaktēja relejs utt, jautri
rezumē: zāģi ir štelle sakarā ar to ka kompats ir džips, tad nekur pat lāgā neķērās biš tikai lanžerons priekšā uz full lock un nēēdaudz arka augšpusē vienā pusē, WIN! Protams, ja riepas būtu jaunas ganjau tas kompakts viņas tā negrieztu, bet pašlaik bija nōis.
ziemas Mundieris drīz sāks gatavoties vasaras sezonai, turās!
Last edited by Abit e30 on 27 Feb 2018, 22:38, edited 1 time in total.
- *Sicram
- Posts: 28461
- Joined: 04 May 2008, 00:29
- Location: Latvija, Rīga
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Visus stāstus, ko zinu es un kur iesaistīti zāģi, ir beigušies ar beigtu motoru
Tāpēc, jūsu stāsts izklausās pēc veiksmes stāsta
Tāpēc, jūsu stāsts izklausās pēc veiksmes stāsta
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
PM vai 29764007
Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nu tas varētu būt, ja stipri aizraujas un nepaskatās ka motors jau stundu no vietas vārās*Sicram wrote:Visus stāstus, ko zinu es un kur iesaistīti zāģi, ir beigušies ar beigtu motoru
Tāpēc, jūsu stāsts izklausās pēc veiksmes stāsta
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Kā matars griežas?
Cik vispār vidēji izmaksā dalība šādos pasākumos, nu overall?
Cik vispār vidēji izmaksā dalība šādos pasākumos, nu overall?
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
jāsaka banālais teksts: ''priekš 1.8is liekas jau ka ļoti labi''-AF- wrote:Kā matars griežas?
Cik vispār vidēji izmaksā dalība šādos pasākumos, nu overall?
bet nu nē, tiešām liekas ok, sākums tāds gausāks gan, bet vidus/beigas ļoti labi, īstenībā kkas fenomenāls ir beigas, par ko arī bija izbrīnīts čoms kas 7dien izbrauca, viņam pašam ir vis kaut kas interesants garāžā no bmw un lietu saprot, respektīvi no kkādiem 6k līdz 7k vai cik tur atdure, tas motors vnk kā NOS tiktu iesmidzināts, aizgriežas momentā
nu tīri dalības maksa grozās, 45eur 333 kauss, 35eur piem. Vidzemes kauss, vasarā Teperis ap 30 laikam bija, tas ir cena par startēšanu 1nā klasē.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Tev m42?
Un kādas aptuvenās izmaksas aiziet par auto sagatavošanu ( nu basic remonti neskaitam)
Un kādas aptuvenās izmaksas aiziet par auto sagatavošanu ( nu basic remonti neskaitam)
"Bišku traucē zīmes 30 pie skolām, jo kā jau visiem zināms,lēnām gar skolām brauc tikai pedofīli."
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
yes.-AF- wrote:Tev m42?
Un kādas aptuvenās izmaksas aiziet par auto sagatavošanu ( nu basic remonti neskaitam)
mmm, grūti tā pateikt, ja nekas nav iepriekš salauzts utt, tad jau nekas traks arī nav.
realitātē mašīnai visu laiku kkas ir jātaisa/jāpārtaisa/jāuzlabo/uttt, respektīvi laiks tur aiziet daudz, ja kko dara tātad tur ir rezerves daļas uttt, nu pats saproti.
- AtmoBenzin
- Posts: 11926
- Joined: 01 Nov 2012, 16:10
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Es varu pastātīt kā man izgāja minišosejas treniņos:-AF- wrote:Tev m42?
Un kādas aptuvenās izmaksas aiziet par auto sagatavošanu ( nu basic remonti neskaitam)
Kad intereses pēc aptuveni saskaitiju uz vienu treniņu man iznāca vidēji ap 100 eur, ko sastādija - 40eur dalibas maksa, 6 humpalu riepas un divi lētie kluču komplekti uz 4 treniņiem, ap 20l benzo uz vienu treniņu.
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
Ap 100 eur var droši rēķināt uz vienu pasākumu. Sanāca pamēģināt Rīgas ziemas kausu. Dalība vienā klasē 40, divās 70. Ar 3 braucieniem vienā klasē ir pa īsu, tāpēc jābrauc divās. Lai būtu prieks no braukšanas, vajag svaigas riepas. Plus parasti vajag vēl nelaimes gadījumu apdrošināšanu, kā arī degviela trasei, nokļūšanai līdz trasei.
Pozitīvi, ka ik pa laikam izsludina treiņu dienas, tur trases laiks stipri lielāks.
Pozitīvi, ka ik pa laikam izsludina treiņu dienas, tur trases laiks stipri lielāks.
- Abit e30
- Posts: 1114
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: спортивный e36 316i >> 318IS
nu tā, Latvijā iestājas pavasars laikam, siltais laiks tuvojas,...bet kamēr vēl bija auksts, riepas ir, mājās nesēdējām, padžazojām pa ledu, ļoti daudzas stundas nogāzēts
patestējām vietējo karjeru » Skatīties Youtube
tad vēl kolēga ar moci pieslēdzās
» Skatīties Youtube
tad te platajā galā notika ''veiklības brauciens'' uz ledus, izdomāju ka vajag aizšaut, tīri zāģu klasē uzbraukt prikola pēc (ielas klasē nebij jēgas), biju samainījis nedaudz riepas, ar labāku saķeri, tad nu pirmajos braucienos isiņš dabūja trūkties
normāli tika isāka braukt pēc sačiem, kad pieauga ātrums, saķere bij sliktāka, un tad varēja normāli braukāt.
te var dzirdēt cik grūti ISam gāja » Skatīties Youtube
nākotnes klasikas... ar @struža
Slogojam ledu
pagaidām viss...
patestējām vietējo karjeru » Skatīties Youtube
tad vēl kolēga ar moci pieslēdzās
» Skatīties Youtube
tad te platajā galā notika ''veiklības brauciens'' uz ledus, izdomāju ka vajag aizšaut, tīri zāģu klasē uzbraukt prikola pēc (ielas klasē nebij jēgas), biju samainījis nedaudz riepas, ar labāku saķeri, tad nu pirmajos braucienos isiņš dabūja trūkties
normāli tika isāka braukt pēc sačiem, kad pieauga ātrums, saķere bij sliktāka, un tad varēja normāli braukāt.
te var dzirdēt cik grūti ISam gāja » Skatīties Youtube
nākotnes klasikas... ar @struža
Slogojam ledu
pagaidām viss...